Results 1 to 19 of 19

Thread: Snabel / Krakadoom / Krakaboom søger ind i SD igen.

So long, and thanks for all the fish

Default Snabel / Krakadoom / Krakaboom søger ind i SD igen.

Hej SD og Godt Nytår til alle.

Det er nok de færreste som kan huske mig, da jeg kun var med i SD i starten af WOW, og stoppede i en
    længere periode helt med at spille MMO's og passede min dengang nye kæreste, og selv startede mit eget
    firma op. Så jeg forlod ikke SD pga. andre spil eller guilds, men pga. IRL.

Men WOW trækker rigtig meget igen nu, og der er kun 1 guild jeg har lyst til at være med i, og det er selvfølgelig SD.
    Jeg vil meget gerne tilbage til SD, men det bliver stadig som casual hyggelig og social spiller og medlem. Jeg er ikke den
    store forum haj, men jeg lover at være lidt mere med denne gang, og jeg er også meget interesseret i SD's IRL fester og
    arrangementer. Det skal jo også nævnes at Jesper - Woooot slackeren er en af mine bedste irl venner, og nu hvor han også
    spiller WOW igen, så håber jeg at kunne være i guild sammen med min ven, og jeg har også planer om at følge SD med i
    SWTOR.

Lidt om mig i WOW.
    Jeg har ingen lvl 80 main, da jeg er startet helt forefra igen, men jeg vælter rundt på en ny feral druid, som hedder Krakadoom.
    Krakadoom er lvl 43+ og det får fint fremad i pænt tempo. Jeg ved godt i gerne vil ha jeg finder SD grupper, men hver gang jeg
    laver en /who semper, så er der ingen online på min level. Så sig endelig til hvis nogen har en lvl 40+ alt, som vil lege lidt.
    Jeg har også fundet jeres VT, og hænger ud der når jeg husker det
    Min MMO baggrund går helt tilbage til Everquest som jeg har spillet rigtig rigtig mange år, så jeg er ikke helt ny i gamet
    Jeg søger dog kun ind som social hygge spiller i SD, da jeg ikke har tid til raiding pga. IRL.

Lidt om mig selv IRL.
    Jeg hedder Jonas, jeg er 30 år, og jeg bor sammen med kæresten i Vedbæk, og vi forventer en lille junior til Maj
    Jeg er udlært tømrer og har mit eget en mands tømrefirma, så der er ofte lange arbejdsdage, hvilket også går ud over
    min WOW gaming, så jeg kun kan være casual.
    Af andre sjove interesser er jeg gammel skater, har kørt cross i mange år, er inkarneret snowboard bums og elsker altid en go fest.
    Jeg er glad, udadvendt og en hyggelig fætter som gerne giver en hjælpende hånd i WOW hvis nogen har brug for det.

Jeg har læst SD's værdier og kan stå 100% inde for dem, det er jo også derfor jeg vil tilbage til SD. Jeg gider ikke
    andre tossede guilds med umodne kids og folk der laver scams. Seriøs guild tak! SD Ja tak!

Håber i vil tage mig tilbage, også selvom det er lang tid siden sidst, og jeg ikke var særlig aktiv dengang. Jeg bliver
    ikke den mest superaktive nu pga irl. Men jeg vil følge med på forum, og deltage når der er fest, og så ses vi ingame.

Tak for din opmærksomhed,
    Venlig hilsen

Snabel / krakadoom / Krakaboom
    Jonas
    /haps

-Krakadoom / Krakaboom

What do you want me to do? Dress in drag and do the hula?

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Hej Jonas.
    Det er så længe siden du har været med i SD at vi ser din ansøgning som et nyt medlem.
    Jeg flytter den derfor til WoW ansøgnings forummet.

/Henrik
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen tilbage til SD forums

Ja du har jo været i SD før, men alligevel smider jeg lige alt info til dig så du ved hvad du skal igang med :-) Nu kender du jo nogle SDere så derfra skulle du nok kunne hive nogle anbefalinger hjem fra hehe. Glæder mig til at stifte bekendskab med dig.

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. http://dkp.semperdanica.dk/dkpplus

Held og lykke med ansøgningen.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Krakadoom får min klare anbefaling.

Han er en super irl ven, en af dem man altid kan stole på.
    Han er en erfaren mmo gamer.
    Og han passer perfekt til SD hvad angår vores værdier, flink, rolig, hygsom, go gut.

Men kan godt se han får svært ved at finde en masse SD'er som Jeo skriver. Han spiller casual og er lvl 44,
    hvor mange er den level? Og Jeo, linker til raid siden.. Den kan man først bruge til noget fornuftigt som lvl 80.

GL til Kraka, jeg håber der er nogen i SD som giver ham en chance.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Ja som sub lvl 80 skal du rigtig ud og vise flaget. Ind på VT, snak med folk, se om du kan lave nogle grps i din lvl, altid folk med alter de har liggende. Snak en masse i /semperdanica channel så alle ved hvem du er :-)

har en level 76 elemental shammy på en anden server som jeg overvejer at flytte over, så er der ikke så langt til 80, men 20€ er fame en slat penge for et move...

/kraka
    /haps

-Krakadoom / Krakaboom

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Jeg kan godt huske dig. Og kun positivt.

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

haha, det er jeg glad for at høre =) så har jeg da lidt posetiv indflydelse hist og her =)
    /haps

-Krakadoom / Krakaboom

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Quote Originally Posted by snabel View Post
    har en level 76 elemental shammy på en anden server som jeg overvejer at flytte over, så er der ikke så langt til 80, men 20€ er fame en slat penge for et move...

/kraka
    Hejsa

Jeg tror de 150 kr er givet godt ud, hvis du godt vil i SD inden for de nærmeste par måneder.

Vi har ikke mange på lv 44 ca - så det vil være meget nemmere - hvis du kan komme med din Shammy og tage med i nogle 5-mands partys!

Hvad du end vælger - held og lykke.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

det ville klart være at fortrække, men min saldo tillader det ikke lige pt - men jeg kigger lige på hvad jeg kan gøre =)
    /haps

-Krakadoom / Krakaboom

Hov, jeg kunne slet ikke huske, at Jonas har været i SD engang; men vil da gerne lige smide en
    efter den her ansøgning - en hygsom fætter, som vil passe fint ind.

Hilsen Nicolai, som selv er afk pga familieforøgelse

så er jeg 47, kun 33 levels endnu =)
    /haps

-Krakadoom / Krakaboom

Officer Forum Warden

Det går hurtigt at lvl de sidste lvls.

Kan huske du var med til at queste lidt sammen med os på Team Old School for noget tid siden. Og selvom vi ikke kunne så meget pga server lag, så var det nu hyggelig nok. og du virkede som en der kendte Barrrens godt (Er det godt eller skidt? =P )

/Gadrielz

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post
    Det går hurtigt at lvl de sidste lvls.

Kan huske du var med til at queste lidt sammen med os på Team Old School for noget tid siden. Og selvom vi ikke kunne så meget pga server lag, så var det nu hyggelig nok. og du virkede som en der kendte Barrrens godt (Er det godt eller skidt? =P )

/Gadrielz
    Han er altoman.. Det har bare taget meget overtalelse fra min side, at få ham væk fra andre dumme servere. Snablen har vist en del lvl 70+'ere. Så helt casual er han ikke, tror mere det kommer i perioder. Han har sit eget Håndværker firma, og
    der er jo perioder hvor den slags tager 100% af al tid.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post

(Er det godt eller skidt? =P )

/Gadrielz
    tror efterhånden at jeg har været igennem 0 til 60+ et par gange... hehe

har en 76 shammy, 60 pally, 72 priest (shadow), 70 priest (holy), 74 rogue - det er lige hvad jeg kan komme i tanke om, gidder ikke lige til at lure alle servere jeg har chars på igennem - lol

har også en del chars hist og her på 40 - 55 stykker

/jonas
    /haps

-Krakadoom / Krakaboom

og ding 48,5 ... må hellere se at komme i seng, klokken er 01:48... skal op og til gennem scanning i morgen tidligt sammen med konen
    /haps

-Krakadoom / Krakaboom

Hey Kraka, lad os tage en VT snak en af dagene, fang mig online, eller skriv en dagtid der passer dig bedst.

ey ....helt sikkert du skal ind igen hvis du lyster...når rl banker på så ryder man wow hvis man er fornuftig...og hvis man er ægte geek så kommer man igen og du skal være mere end velkommen champ thumbs up herfra

Velkommen på trial, Pm sendt og forum adgang givet. Ses ingame :-)