Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36

Thread: Bumblebeer: mage søger om casual medlemskab

Default Bumblebeer: mage søger om casual medlemskab

Ansøgning, casual medlemskab i SD

Hejsa Semper Danica

Ingame info:

Navn: Bumblebeer
    Class: Mage
    Race: Troll
    Level: 80
    Specc: Frostfire, men er altid villig til at skifte hvis andet skulle fungere bedre.
    Armory: Pga længere tids pause er linket desværre ikke til at finde.

IRL Info:

Navn: Marilou
    Alder: 24
    Bopæl: Hvidovre
    Beskæftigelse: Pædagog

Gennem længere tid har et IRL vennepar forsøgt at overtale mig og min kæreste til at ansøge hos Semper Danica, og nu har jeg så besluttet mig for at jeg ville kigge lidt nærmere på jeres guild.
    Umiddelbart, ud fra hvad mine venner fortæller, og ud fra hvad jeg kan læse mig frem til på denne hjemmeside så virker det til at i ville kunne leve op til det jeg søger af en guild.

De 5 grundværdier i skriver om herinde passer rigtigt godt med det jeg søger i WoW. Jeg søger en guild, der ønsker at kombinere fremgang med humor.
    Jeg har været ivrig WoW-spiller de sidste 2½ år, og har på min mage 75 days played. Jeg har ikke ligefrem den store erfaring inden for computerspil verden ud over WoW, er aldrig rigtigt blevet fanget af noget før. Faktisk var det sidste spil jeg spillede inden WoW Warcraft II.

Omkring min guildhistorik kan jeg fortælle at jeg har været i Persecuted, The Chosen Few og DoS. De første to guilds despandede pga for få members, og DoS var jeg i inden jeg kørte meget død i WoW, hvilket førte til et halvt års pause.

Jeg har hørt fra de venner jeg har i SD, at der er en stor grad af social omgang i guilden, både mens der spilles, i chatten og på vt, men også med mange arrangementer udenfor spillets verden. Det er helt klart noget af det der tiltrækker mig allermest ved Semper Danica, og er noget af det jeg mener er vigtigst for at holde spillet interessant.

Det var vist hvad jeg havde at skrive i denne omgang; jeg glæder mig til at høre fra Jer

Med venlig hilsen Marilou

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Fin ansøgning og glædeligt at flere par ansøger.

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner
    Held og lykke med ansøgningen.

SD Medlem Forum Disciple

Hey Sweetz,

Dejligt at se en ansøgning fra dig ;-)

Jeg kan kun på det varmeste anbefale Bumblebeer til guilden, da hun er en social, skøn, loyal og sjov spiller.

Se om du kan fange mig på mobilen (om aftenen), så vi kan få jer ud med lidt andre Sdere. Og jeg kan gennemføre de nye hcs ;-DD

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Nu er jeg jo generelt nysgerrig: Hvem er de venner i SD? og hvem er din kæreste?

De kan vel hjælpe med at du/I kommer med på nogle runs med andre SDer.

Det er vigtigt, at huske at sige til fok, at de lige skal gå ind og skrive et par ord i din ansøgning, så ikke de glemmer det.

Held og lykke
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Hehe den ene ven er jo så galicia og hendes kæreste pepito.
    Og kæresten er edahs, der også lige har lavet en apply til SD.

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Var med Edahs og Bumblebeer i HC FoS i går. Gik fint, men havde desværre ikke selv mulighed for at være på VT, så kunne heller ikke høre, hvor meget de whinede over min manglende evner som tank.

Bumblebeer var godt nok på sightseeing på et tidspunkt. Tror hun skulle se om der var noget spændende nede i bunden.

Quote Originally Posted by Agge View Post
    Var med Edahs og Bumblebeer i HC FoS i går. Gik fint, men havde desværre ikke selv mulighed for at være på VT, så kunne heller ikke høre, hvor meget de whinede over min manglende evner som tank.

Bumblebeer var godt nok på sightseeing på et tidspunkt. Tror hun skulle se om der var noget spændende nede i bunden.
    LMAO var med på det run, og havde de to kærester med i VT, men Bumble blev dog lidt stille da hun var på sightseeing i bunden. Bumble kanter= dont walk over em, they ends way way down in the pit.
    Håber vi kan få lidt flere runs, og mere VT snak.

Jeg vil straks sætte edahs i gang med at sætte en mic til min com så jeg os kan få lov til at snakke lidt med på VT

Og hvis man ikke tager chancen og hopper ud i det (bogstavlig talt) så finder man aldrig ud af hvad der er for enden

Banned Forum Greenhorn

Hej Bumle

Det er rart at se i søger ind i SD så vi kan spille mere sammen, samt at være i samme guild igen.

Jeg må sige at jeg kender Bumle privat og hendes kæreste Edahs og har være i guild sammen før og mener at de vil passe rigtigt godt ind i SD.

Mvh. Pepito

var afsted med Bumle i de nye instances gik ok og hyggeligt på VT , folk var dog lidt trætte så vi blev nødt til at stoppe før tid i instansen men håber at kunne komme med på nogle flere runs med Bumle så jeg kan skrive lidt mere herinde

Forum Senior Nilfen's Avatar

Var i et par instances med Bumblebeer i dag. Virker som en fornuftig og hyggelig pige, så bare ind med hende! :-)
    Last edited by Nilfen; 09-01-2010 at 19:24.
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

SD Medlem Forum Apprentice

havde en ritgtig hyggelig "tøssetur" med Bumble og phynix i HC´s igår chattede lidt på VT, der var god stemning hele vejen igennem, selvom vi wipede fordi jeg ville lave en af de nye instance, og det var gearet nok ikke til. bestemt SD material!

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Jeg har spillet nogle random heroics med Bumblebeer, og hun lader til at være gjort af det rigtige SD-materiale. Hun får min anbefaling.

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Var i HC + ICC med bumble.....

Gik fint, dog et minus at Bumble kender Galicia.

SD Medlem Forum Convert Harzul's Avatar

vi lavede et lille icc10 run - med alter og andre casuals som ikke havde været derinde før - bumble gjorde det ganske godt. virker flink og social, plus pædagoger er der altid brug for...!!!

/Harz

Forum Apprentice

var i nogle hc's med denne mage gik fint

hilsen magx / pickanother

SD Medlem Forum Disciple

Quote Originally Posted by Swupster View Post
    Gik fint, dog et minus at Bumble kender Galicia.
    Hahaha - ja 2 mod 1, tag dig i agt!

Min mening gør sig nok ikke så gældende, men var også med i ICC, og synes hun passer fint ind i SD. Hun blev ikke bange eller skræmt over den gruppe mobning der fandt sted af mig (nok mest af swup!), hun blev i gruppen og har da ikke trukket sin ansøging tilbage.
    Go girl :-)

Forum Trainee

jeg har spiller med Bumblebeer igår.. og nogen anden gang .. super fink siger ikke så meget på vt men håber da det kommer så 110% en med hende
    WoW Diablo: Jimbba86dkk#2948, Steam: Whisper86dk, Origin: Jimbba86dk, BF4: Jimbba86dk, LoL: Jimbba86dk Add mig så er jeg også frisk på andet en wow

Havde bumleøl med i malygos 10 mands, gik ganske fint, som Gaudly sir er hun en stille person på VT, men der hersker satme også meget mannehørm så nok lidt svært at diskutere tasker og høje hæle virker som en flink pige så thumps op herfra.

Jubas

Nu føler jeg mig nødsaget til at forklare mig lidt her...

Det er ikke fordi jeg normalt er meget stille på VT, og ikke kan være med i mandehørmssnakken, men det tilfælde som gaudly snakker om var da vi var i ICC hvor mange havde brug for at få forklaret tacs, hvor jeg måske er "opdraget" med at VT kun er til raidleader og andre meget relevante ting i forhold til raidet, mens at chatten så kan bruges til lidt mere spas...
    Det kan godt være at jeg lige skal vænne mig til at bruge VT til spas under raids, men jeg vil dog nok starte ud med at fortsætte som jeg plejer med at bruge chatten i stedet...
    Hvis vi snakker normale random HCs så er jeg da helt klart frisk på en hyggesnak over VT i mens

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Var i ToC10 med ham som dps. Nizzle nok.

Ind med ham.

Forum Greenhorn

Har lige lavet 2 hc med Bumblebeer, virker flink og kender sin klasse så jeg kan godt sige ok^^

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Quote Originally Posted by Shakazu View Post
    Ind med ham.
    OMG! Det er en tøs...

(Eller en kvinde om du vil. )

Hej hej-- Jeg er fail

Fin tilføjelse til SD. Dog skal i lige have en mic hver snart, så ikke skal sidde og vente på at i skifter comp :-) /thumbs up