Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 63

Thread: Stifmeister - 80 tauren warrior. Social/Casual ansøgning.

Default Stifmeister - 80 tauren warrior. Social/Casual ansøgning.

Hej SD.

Mit navn er Rasmus Kildelund, jeg er 17 år (15/06-1992) og ansøger som social/casual spiller.
    Min character er en ond tauren warrior i lvl 80 med navnet Stifmeister (http://armory.wow-europe.com/charact...&n=Stifmeister), og det har altid været den eneste character jeg har spillet seriøst på. (Fortæller de ca. 175 dages /played også noget om) – lige på nær en periode i 2008 hvor jeg spillede en 70 blood elf priest i et par måneder, som jeg dog hurtigt kørte død i.
    Jeg er startet igen efter en lang pause (præcis hvor lang er mig lidt uvist, vil mene det var godt over et år) og har nu spillet World of Warcraft i ca. tre-fire måneder efter jeg startede.
    Grunden til at jeg stoppede var simpelt nok mangel på lyst – og pga. betydningsfuld guild der så småt begyndte at gå i opløsning (kommer jeg ind på senere). Et par IRL venner fik mig dog overtalt til at starte igen. Så her er jeg så, og hvad kan jeg?

Som sagt før, har jeg en masse dages played – så jeg vil godt vove at påstå at jeg kender min warrior rimelig godt! Jeg har en masse erfaring både fra PvP og PvE igennem min tid i wow, som går helt tilbage fra vanilla.
    I vanilla nåede jeg at lave ZG, AQ20, MC, Onyxia og lidt BWL/AQ40, dog uden den store succes, da jeg dengang ikke var særlig gammel og moden nok til at kunne tage det op på et seriøst plan.

I TBC vil jeg selv mene at jeg havde min fedeste tid jeg nogensinde har haft i wow, nemlig da jeg joinede Invicem Sensus og fik lov til at raide med ligesindede modne danske mennesker. Jeg var en af de få der fik det privilegium at joine dem på trods af at jeg dengang var 15 år, på trods af deres aldersgrænse på 18 – om de fortrød det vil jeg ikke kunne sige, men jeg fik da i hvert fald lov til at opleve stort set alt hvad TBC havde at byde på sammen med dem, lige fra da Gruul blev nedlagt for første gang til Illidan blev hakket i stykker. Jeg var med som core raider hele vejen, både som tank og dps – og selvfølgelig også i den sociale del. Desværre mistede jeg efter Black Temple var cleared så småt lysten til at spille, og da Sunwell udkom nåede jeg kun at være med til den første boss, nok også fordi sommeren så småt begyndt at komme til Danmark og det blev til sidst til mit quit fra wow – som selvfølgelig også inkluderede et kick fra IS pga. inaktivitet. – Allerede imens jeg blev mere og mere inaktiv begyndte guilden at splitte da vi havde besvær med at stille raids til SW pga. sommeren og lignende, så mange core raiders migratede væk og fandt andre guilds.

Her i WotlK har jeg overhovedet ikke været i guild, så indtil videre har jeg kun prøvet Naxx10/25, Sarth, Onyxia, lidt af Ulduar og de tre første bosser i Totc25man. Derfor er mit gear ikke så prangende som jeg måske kunne have ønsket. (damn Pugs……..)

IRL går jeg på HF i Nyborg på første år – og ikke nok med det har jeg en masse venner og en kæreste der også skal ses til, og derfor er min ansøgning indtil videre kun som social/casual. Dette kan dog senere blive ændret selvfølgelig hvis lysten og tiden til core raider melder sig.

Hvorfor vil jeg joine Semper Danica?
    Fordi jeg som tidligere har skrevet havde en stor succes med at være med i en moden dansk guild - og Semper Danica har eksisteret lige så længe som jeg kan huske, så det virker som en stabil guild der sætter det sociale højt - hvilket jeg også selv gør, eftersom at man i mine øjne ikke kan arbejde ordenligt sammen i raids og lignende, uden at have det godt med hinanden. Derfor virker Semper Danica som en guild der passer perfekt til hvad jeg har af forventninger til en god guild - og derfor er I dem jeg har valgt at søge ind til, som den første og eneste ansøgning jeg har skrevet siden jeg søgte ind i Invicem Sensus.
    Nu blev det her alligevel til en ordenligt smøre, så tror jeg vil stoppe her og så bede om en Ventrilo samtale hvis der er yderligere spørgsmål der behøves at blive stillet.

Håber I vil tage godt imod min ansøgning, også på trods af at jeg er et halvt år for ung til at nå jeres alderskrav.

Ps. Jeg har læst de 5 bud og information til ansøgere, og kan kun være enig. Der er ikke så meget at diskutere om ang. dem

*Edit - rettede småfejl
    **Edit - glemte et armory link. Flot!
    Last edited by Stifmeister; 08-01-2010 at 11:05.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Navnet siger mig noget, og jeg troede faktisk ikke ta du var 15 da du var i IS. mener at jeg spillede en smule med dig i TBC, og husker kun gode ting

Glæder mig til at spille med dig igen

Forum Nestling

Kender Rasmus IRL.
    Vil gerne sige at det er pga Rasmus at jeg spiller wow idag. Jeg kan ikke tælle til så mange gange jeg har siddet ved siden af ham under TBC og set ham raide, samt kommet med utallige spørgsmål.
    Han har lært mig det meste, og boostet mig igennem det meste.
    Ved godt jeg er ansøger, men jeg kan kun sige god for Stifmeister.

Jonas.

Hey Stifmeister - fedt at se dit navn igen!

Det var en fed tid i IS, da vi fik lagt en del instances ned, og du havde også din plads i successen. Jeg husker dig kun for gode ting, og du har helt ret, du legede med, og virkede moden, selvom du var under aldersgrænsen.

Så vidt jeg husker, så var du primært tank, men legede også dps på et tidspunkt.

Anyways, jeg ønsker dig held og lykke med ansøgningen, og glæder dig mig til at se dig i vores fælles-channel /semperdanica.

Siden du søger ind som casual, så vender en af vores casualofficers tilbage med mere info til dig.

Rudolphus
    Hakkedrenge med bløde løg - Ja tak!

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Har lige været i nogle HCs med Stif...

Gik fint :P god tank

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

Konge rasmus Rasmus er IRL ven, og han spiller din warrior rigtig godt. Kan kun sige gode ting herfra. +++++ thumps up fra mig af.

som de andre har sagt, få hjernet nogen hc's med en masse sd'er og så nogen comments!

Hilsen Rune / Saxe

Tak for alle de positive replys

- Og Rudolphus, det er korrekt, spillede som både dps og tank.

Jeg vil i løbet af i dag og resten af weekenden prøve at få løbet nogle HC's og evt. raids med nogle SD'ere så I kan få et indtryk af mig som person og af mine evner.

SD Medlem Forum Convert

Lavede HoL med Stiff og mit umiddelbare indtryk er at han er flink nok. Nu var det kun en enkelt heroic så det er jo begrænset hvor meget man får snakket.

Forum Nestling

Jeg er også ansøger som casual i SD, men vil da lige inskyde et ord om Stifmeister. Jamen jeg kender Stifmeister IRL og han er en super venlig person og er let at snakke med. Han klare sig super godt i de hc's jeg har været sammen med ham i (en god slat efterhånden). Og så skal det da siges at mig og Rasmus spillede meget sammen i det gamle WoW, og startede samtidig. Men 100% han skal ind! Passer super godt ind i mandskabet i SD Held og lykke!

Hej stiffmeister, fin post du har lavet.
    Dette er måske ikke rettet på din post, men med henblik på andre, da din post er fin og du virker moden, men jeg tror vi skal passe på og holde vores alders grænse til 18, da den er der for en grund, 17 kan være en meget umoden alder, og
    kan bringe mange ting med sig da vi er en gruppe af folk på midt i tyverne og over.
    Dette er intet negativt til DIN ansøgning.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej Stifmeister. Vi har vendt din ansøgning i Ledelsen, og besluttet at lade dig fortsætte din ansøgning hvis du ønsker det, dog med visse begrænsninger.

1: Din Ansøgnings periode er minimum 2 måneder
    2: Skulle du få en invite til guilden efter de 2 måneder, og selvfølgelig have samlet nok anbefalinger på vejen og bevist du er moden osv., ryger du på en forlænget trial periode som varer til den dag du fylder 18, og en måned mere. Dvs 18+1 måned.

Accepterer du dette går du bare igang med at samle anbefalinger og hygge med members i VT og ingame.

Mvh Jeoparty casual Officer

Hej Stif,

Jeg har været guildet med Stifmeister tidligere back in the days og kan sige at han gjorde det fortræffeligt...Lækkert at se du vil ind i SD.

Thumbs op herfra.
    When darkness falls

Hvor fanden blev Facemelting af ?

Hodea, det er jeg udemærket godt klar over - og jeg forstår jer også godt mht. aldersgrænsen.

Jeoparty den er jeg helt med på, havde heller ikke regnet med at komme ind på kort tid.
    Jeg vil bare forsøge at køre så mange HC's og raids med SD members som muligt, og så håbe på det bedste.

Forum Trainee

jeg siger 110% go for ham han viker moden og meget fink og sankke med ham,

ham ville jeg godt laver flere hc's med helt sikke
    WoW Diablo: Jimbba86dkk#2948, Steam: Whisper86dk, Origin: Jimbba86dk, BF4: Jimbba86dk, LoL: Jimbba86dk Add mig så er jeg også frisk på andet en wow

SD Medlem Forum Apprentice

Har været på tour med Rasmus idag, han virker rigtig moden, og vi havde en superb stemning på vt, jeg ville ha skudt ham til at være et sted i 20erne, meget hjælpsom, og virker til han kender sin class/spillet rigtig godt, ham ser jeg gerne i SD!

Forum Apprentice

hey været i nogle hc med denne tank gik fint og selv om han er 17 virker han moden nok til sd trode ikke han var 17 før jeg kom her ind en stille og rolig en så thump up her fra

Lookie /migx / pickanother

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Flere HCs over nogle dage... intet dårligt at sige :O

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Det har jeg så...

Stifmeister valgte så at være AFK i et VoA25 raid. Med eller andet bot-program der sørgede for at han skiftede follow rundt mellem forskellige af dem der var med i raidet (Fisker kan bevidne det).

IMO skal han ikke ind uanset hvor godt han har klaret sig i IS.

(og jeg kan poste screenshot af det hvis det bliver nødvendigt).
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Ja Holger, jeg satte follow på Vippriest (en IRL ven) da der kom problem med kæresten op (nærmere detaljer får I så heller ikke, det burde ikke være nødvendigt ), og skrev det også i raid chatten at det var kommet så folk vidste det.
    Havde ikke regnet med det tog så lang tid som det gjorde, og havde ingen intentioner om at være afk hele vejen igennem.
    At RL så ikke vælger at kicke mig ved jeg ikke hvorfor, men var stadig i raidet da jeg kom tilbage her nu. Jeg beklager meget at du har fået det indtryk af mig.

Og jeg ved ikke hvilken bot du snakker om, jeg satte follow på min ven Vippriest og mere ved jeg ikke, lå død midt i VoA da jeg kom tilbage. Jeg har absolut ingen addons eller 3rd party addons.
    Hvis du vil ha' en snak om det på VT er jeg mere end villig til at give dig det, men tror ikke jeg kan give nogle nærmere forklaring da jeg får en beskyldning for noget jeg absolut ikke har gjort.
    Last edited by Stifmeister; 10-01-2010 at 17:18.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Så forklar det her screenshot hvor du har target på Koralon istedet for Vippriest.
    Attached Images Attached Images
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Det er vel fordi han har lavet et eller andet dmg/debuff på mig som der gør at jeg automatisk targetter ham. Jeg kan garantere dig for at jeg aldrig har brugt 3rd party programmer i WoW eller andre mmorpgs. Det er bare min umiddelbare forklaring. Vil gætte på at jeg har løbet hele vejen på follow efter Vippriest, og så da I går igang med Koralon bliver jeg ramt af et angreb/debuff, hvor min character derefter automatisk targetter ham for at vise at det er ham der angriber. Kan nemlig ikke huske om jeg havde Vippriest som target eller om jeg fjernede det igen efter jeg havde sat follow. Jeg ved heller ikke hvad det var for et program jeg skulle have til at køre for at kunne gøre sådanne ting og hvad i alverden det skulle gavne mig.

Forum Nestling

Rasmus har ingen addons, ikke engang Omens Tread eller Recount, som jeg ellers anbefaler ham at hente.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Stifmeister View Post
    Det er vel fordi han har lavet et eller andet dmg/debuff på mig som der gør at jeg automatisk targetter ham. Jeg kan garantere dig for at jeg aldrig har brugt 3rd party programmer i WoW eller andre mmorpgs. Det er bare min umiddelbare forklaring. Vil gætte på at jeg har løbet hele vejen på follow efter Vippriest, og så da I går igang med Koralon bliver jeg ramt af et angreb/debuff, hvor min character derefter automatisk targetter ham for at vise at det er ham der angriber. Kan nemlig ikke huske om jeg havde Vippriest som target eller om jeg fjernede det igen efter jeg havde sat follow. Jeg ved heller ikke hvad det var for et program jeg skulle have til at køre for at kunne gøre sådanne ting og hvad i alverden det skulle gavne mig.
    Du kan dog kun få bossen som taget hvis han smider noget på dig og du ikke har et target i forvejen. Den kan ikke få dig til at ændre target. Bare fyi.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Synes ikke rigtig han kan klantres for at ikke at være blevet smidt ud af et raid, hvor han har gjort opmærksom på at der er kommet noget op IRL.. og at han skulle have et program installeret til at skifte target virker da også rimelig usandsynligt og egentlig meget irreterende at spille med..Hvis det skulle være noget anti afk så skulle det da hellere være at hoppe hvert 10. min eller sådan noget..

men en anden gang Stifmeister, så er det nok en god ide at slukke computeren hvis du kan se det trækker ud og du er i raid
    When darkness falls

Hvor fanden blev Facemelting af ?

Ja selvfølgelig, men som jeg skrev tidligere så havde jeg ikke regnet med at det tog så lang tid - og tænkte ikke over min character stod midt i et raid imens jeg var væk. Igen, jeg beklager meget at det er sket - og vil da også gøre alt for at der ikke skal ske noget lignende igen. Det eneste jeg føler at jeg kunne have gjort anderledes var at leave raidet, og det ville nok også have været det mest rigtige.