Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35

Thread: Mirdan siger mange mange tak for nogle fede tider i SD

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Macfaiden View Post
    hehe

n gode nyheder i hvert fald for mig. da jeg fik en snak med rarl og han nvnte den regl at man godt mtte joine en anden guild p en anden server sammen tid med at man var i sd
    s hber lidt p at komme ind i SD igen med min warlock

s siger mange tak for det rarl

Det sagde jeg faktisk ogs til dig da jeg snakkede med dig p VT, men det har du nok misset
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Apprentice

ja m jeg sku have misset sorry der talnox :S

Forum Acolyte Filur's Avatar

Hvad kan jeg sige, andet end at du lever godt op til dit navn

wb
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

tak men nu m vi se om jeg kan f en inv igen

HEld og lykke p det nye realm mate. det har vret en fornjelse at spille med dig.

Jeg m jo nok ogs hellere tilfje at det er rimelig macfail gjort

hehe mange tak sinari

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Du er smuttet med din Main og har alts i SD....

Vi diskuterer i ledelsen hvad vi siger til den lsning.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan lses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Forum Apprentice Rarl's Avatar

Der er da ikke rigtigt noget at sige til det lady. For der str intet i reglerne om at man ikke m ha toons p andre servers, eller i andre guilds p en anden server end RC. For sent at skrive det om, nu da folk har spredt sig. I sr fordi dette er blevet gjort a mange i flere r..

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Der er dog forskel p at tage sin main til en anden server og s have SD som et sikkerhedsnet. Nr man er i SD er det fordi man nsker primrt at vre her. Raider man p en anden server s mene rjeg ikke man er i SD for andet end sikkerhedsnet. Jeg kan ivrigt lige henlede opmrksomheden p dette

4.Du spiller for SD's interesser, og deltager i fllesskabet. SD, er ikke en sovepude, hvor du fr det hele forret. Alle yder sit for at SD bliver en af de bedste guilds i de spil vi er med i. Teamwork er vigtigt, men selvflgelig er det ok at g solo ind imellem.
    5.Man deltager i SD's aktiviteter hvis man kan. Disse vil s vidt muligt vre planlagt i god tid. Det er mere hvis vi planlgger strre raids og events.
    6.SD er bde en hyggeklub hvor man mder nye venner, men vi spiller mod et ml, og det er at blive end af de bedste/DEN bedste guild. Der er dog ingen pisk over nakken, alle kan fejle men de gode lrer af deres fejl og bliver bedre. Og du vil kunne f hjlp af de mere erfarne spillere.
    som kommer fra denne trd: http://www.semperdanica.dk/showthrea...optagelse-i-SD

Rarl... Jeg har skam fuld forstelse for at man tager og smider en alt char over p en anden server, grundet login problemerne i jeblikket, men i det jeblik man pludseligt raider andetsteds eller bruger strstedelen af sin WoW online tid p en anden server, s er det for mig et signal om at man ikke nsker at vre i SD. Forestil dig at jeg rykkede Magicha over p en anden server. Hvilket signal mener du det sender?

Der kommer en mere specifik udmelding snarest muligt omkring den pgldende situation.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Apprentice Rarl's Avatar

Ikke for at sprede debaten over flere posts (bare flyt den til den kin lige har lavet) men vi har flere i SD som spiller p andre servers af forskellige grunde. Nogen vil heller spille alliance, andre spiller med nogen venner osv. De alle har en ting tilfldes. SD er ikke et sikkerhedsnet for dem, det er en guild de meget gerne vil spille med, og vre i, men de vil bare ikke vre p RC ligenu.
    Alle af disse folk har prvet alle de nye spil der er udkommet, for at spille med SD, og de fleste sidder og venter p spil som Starwars osv.
    Hvis i virkelig vil indfr denne regl bliver i nd til at sparke en hel del gamle SD'er ud, hvilket ikke gir nogen mening nogen steder.