Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: Ansøgning: Naztul, Shaman lvl 80 Resto & Elemental

"Hi, my name is _____"

Default Ansøgning: Naztul, Shaman lvl 80 Resto & Elemental

Hej Semper Danica.

Mit navn er Steffen, og jeg er 35 år. Mine venner har lokket mig til at spille WoW igen, så vi kan spille sammen, og derfor har jeg lavet min karakter Naztul. Da mine venner er Semper Danica medlemmer er det derfor naturligt for mig at søge ind i Semper Danica. Jeg har ventet med at søge ind indtil nu, da jeg ikke ønskede at mit lave level skulle være pinligt for dem. Naztul er nu en lvl 80 Shaman, Resto og Elemental alt efter hvad der er mest behov for, og hans udstyr kan ses her:

http://eu.wowarmory.com/character-sh...rest&cn=Naztul

På dette tidspunkt er det nok værd at fortælle hvem mine venner er:

Askild
    Darwynnia
    Justblack
    Maggius

Derudover har jeg hygget en del sammen med Alkebar, som for nyligt er vendt tilbage til SD.

Hvad kan jeg fortælle om mig selv?

Jeg har spillet online spil siden de gamle MUDs var det ultimative indenfor online spil. MUD, for de der endnu ikke har grå hår, står for Multi-User-Dungeon, og er tekst-baserede online rollespil og forfaderen til MMORPG-spillene. Som en kuriositet kan jeg ikke lade være med at nævne at en af de kendteste typer er DIKU-MUD'en, hvor DIKU står for Datalogisk Institut Københavns Universitet.

Men, jeg er ved at komme af sporet, så tilbage til mig selv. Jeg lokkede i sin tid Askild og Maggius til at spille MUDs sammen med mig, men det var Askild der tog springet og ville prøve at spille et grafisk online spil. Pga. ham havnede vi alle sammen på Dark Age of Camelot, på en amerikansk server. Vi spillede dér i en Nordisk Guild ved navn Birkebeinerne. Dark Age of Camelot var et fantastisk spil.

Jeg kan ikke rigtigt huske hvorfor, men af en eller anden grund havnede vi alle sammen spredt rundt omkring på forskellige spil og forskellige servers placeret på hver sin side af atlanterhavet. Vi spillede alle WoW på et tidspunkt, men ikke rigtig sammen. Der gik en del år og jeg holdt en lang pause fra online spillene.

Men, da Maggius fortalte at alle de andre nu spillede på Ravencrest, og ville jeg ikke nok starte op igen, så blev jeg overtalt med det resultat at jeg nu skriver denne ansøgning.

Det vigtige for mig i Semper Danica er at spille sammen med mine venner, og at lære rare mennesker at kende. Jeg gør hvad jeg kan for at min karakter er en styrke når jeg spiller sammen med andre, og prøver derfor at sørge for at han er så godt gearet som muligt, men jeg må indrømme at ud over at hygge med mine venner har jeg ikke de store ambitioner med spillet.

Udenfor spillet arbejder jeg i PostDanmarks IT-afdeling. Jeg har en ret lang pendler-tid, så jeg har relativt få timer til at slappe af med WoW og venner. Så meget vigtigere er det at det er kvalitets-tid!

Hvad er der tilbage at sige? Jeg håber jeg må få lov at være med. Jeg glæder mig til at se jer online.

Med venlig hilsen Steffen.

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Det var på tide du har søgt in, Steffen!

Pinligt eller ej kan jeg kunne give min stærkest, varmest anbefaling om at Steffen skal blive en del af SD. Han er gavmild, sjøvt og 1000000% SD materiale IMO!

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

så tog du dig endelig sammen og fik ansøgt
    Steffen er en dejlig person som passer lige ind i SD famileien
    jeg giver mine stærkeste anbefaling til ham som Darwy sagde 1000000% sd materiale

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Steffen er en af mine bedste venner, gennem de sidste 16-17 år. Det glæder mig endelig at se en ansøgning til min online familie og håber han kan blive en del af sammenholdet her.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Fin ansøgning dog lige skriv hvad du mener om vores 5 værdier :-)

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner

Held og lykke med ansøgningen.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Som ansøger med så mange IRL venner i SD, har du selvfølgelig god mulighed for at komme ind som casual, selvom vi normalt har ansøgningsstop for tiden.

Ind og lær lidt flere at kende og få et par anbefalinger af dem.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

"Hi, my name is _____"

Default De 5 værdier i Semper Danica

Jeg blev bedt om at nævne min holdning til Semper Danica's værdier:

- Respekt for andre

- Ærlighed
    - Loyalitet
    - Viljen til sejr
    - Nyd spillet uden at ødelægge det for andre.

Det er interessant at se værdierne nævnt i ord, og jeg er særligt imponeret af den måde Semper Danica uddyber "viljen til sejr". Jeg vil mene at det er principper jeg altid har spillet efter, ligesom jeg vil tro det er principper som de fleste modne spillere vil holde sig til. Det er værdier jeg kan stå inde for, og gerne vil være med til at fremme.

SD Medlem Forum Apprentice

Har været på hyggeraid med Naztul 2 gange nu, det fungerer bare, hygsom fyr, det er SD material, thumbs up herfra

Forum Nestling

jamen ham NAZtul hvad kan jeg sige ... jeg har været meget i group sammen med ham og lavet ONY med ham og totc 10 og det er gået super godt ... så kan da kun sige god for ham

Forum Convert Nevermore's Avatar

HAr gamet et par instances med ham gik helt fint var i totc 10 og I onyx 10.... selv om det var første gang for ham som healer gik det uden problemer Og han er helt klart en Cool og Rigtig Flink fyr .....
    GL mate :3

Btw kan godt lide du ikk smider alkebar som ven XD .... YOur a Bad Kittie ^^
    Last edited by Nevermore; 24-01-2010 at 23:16.
    Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Hejsa Naztul.

Husk selv at holde din ansøgning aktiv.

Tag fat i dine venenr i SD og få dem til at hjælpe dig med at komme i gruppe med folk - og husk så at bed folk om at komme med en kommentar herinde bagefter.

Er ikke så godt, når der nu er gået næste en uge uden aktivitet her.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Forum Greenhorn Crystallock's Avatar

Lavede nogle HC's med ham. var nemt og gik hurtigt. thumps up herfra..
    Remember, what ever you take - someone else looses...

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Har været igennem totc10 og ony10 samt med Steffen her og jeg har kun gode ting at sige om ham!! Mange thumbs up!

Har lavet HC og et raid med Naztul. Glæder mig til nogle flere, du virker til at være en fin fyr.

"Hi, my name is _____"

Tusind tak for de varme ord fra jer alle sammen.

steffen er pisse dygtig gamer og rar som bar fanden, kender ham irl og senere daoc too.........der er kun en ting galt ....han er ikke sd ENDNU.....få ham ind !
    mvh onkel silion

Forum Senior Nilfen's Avatar

På trods af en kort tur i TotC25 og Onyxia, efterlod Naztul et indtryk at, af han er en rigtig flink fyr som vil passe godt ind blandt alle os andre flinke folk!. Så + herfra!
    Last edited by Nilfen; 04-02-2010 at 5:16.
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

var med naztul på casual onyx+toc25 og han virker umiddelbart til at være en flink fyr, selvom det er svært at danne sig et ordentligt indtryk af folk i et 25mands raid

Jeg var i totc 25 og ony idag med naztul. Vi fik ikke sankket så meget da det jo er et 25 mands raid:-)
    Så hiv lige i mig ingame og lad os lave et par hcs også for hyggens skyld:-)

"Hi, my name is _____"

Jeg er blevet spurgt et par gange angående at være i en guild. Jeg tror nok jeg er den eneste aktive i guilden, og guilden er lavet af Sillion til hans søn som er et godt stykke fra at kunne komme med i Semper Danica på grund af aldersgrænsen. Sillion spurgte om jeg ikke ville joine den guild indtil jeg kunne komme med i Semper Danica, og det ville jeg gerne. Jeg kan naturligvis forlade guilden, hvis det skal være, men på en eller anden måde finder jeg det hyggeligt at bære guildens pirat-logo, og så slipper jeg for at blive inviteret til andre guilds.

Mvh. Naztul.

SD Medlem Forum Learner Edahs's Avatar

Har givet den gas nogle timer på icc rep farm med Naztul og han virker ganske flink og hyggelig på vt.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Glimrende rep farm tur i ICC med Naztul, rigtigt godt run og han virker sku som en nice person

Hej Steffen, lad os få en VT snak, fang mig ingame :-)

"Hi, my name is _____"

Hej alle sammen. Jeg har desværre måttet få min kat aflivet. Jeg er meget ked af det, og mit humør er elendigt. Jeg har ikke lyst til at lade det gå ud over andre online, og af den grund er jeg ikke logget på de sidste par dage, og der vil nok gå lidt tid endnu før jeg er klar igen til at være social og glad online. Jeg håber at det at jeg ikke logger på når jeg er ked af det er en kvalitet der værdsættes. Jeg bruger min tid på at være sammen med familie og nære venner, da nærhed er trøstende.

Jeoparty, jeg skal nok logge på vent snart så vi kan snakke sammen. Giv mig blot et par dage.

Mvh. Steffen aka Naztul.

Wink

Var med Naztul på ICC rep run i dag og det gik jo rigtigt fint, var med på VT og virkede helt fin. Så herfra
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb