Results 1 to 2 of 2

Thread: MadSoul søger ind

SD Medlem Forum Neophyte

Default MadSoul søger ind

Hejza..

Jeg har hørt om SD fra Knaseren og det lyder som en ganske go guild at være en del af.

Jeg har læst CoC og går 112% ind for dem.

Lidt om mig selv:
    Jeg hedder Jesper og har spillet mmorpg lige siden: http://www.firedragon.com/shadowgate/
    som udelukkende er text baseret rollespil.
    Derefter har jeg spillet UO, Earth & Beyond, SWG, EVE-Online og nu sidder jeg og kigger på Lineage2 mens jeg venter på WOW- EU open beta som jeg i fredags (15/9-04) lige har bestilt efter at have fået et vink med et tungt 2hånds sværd fra Knaseren som havde hørt det her fra SD..

MANGE TAK!! Godt man nåede at bestille det... Håber så bare at kunne join SD også.. det ville være perfekt.

Okay tilbage til lidt om mig selv:
    Jeg er 23 og bor i Nykøbing F.
    Jeg bruger meget tid på MMORPG når jeg finder et som er godt. Hvilket jeg helt klart er sikker på vil være tilfældet med WoW. Man kan sige jeg glæder mig efterhånden pænt meget til det kommer.

Jeg har spillet en del mmorpg og andre online spil med Knaseren og vi kender hinanden privat.

Hvis der er noget jeg har glemt så spørg endelig

Med venlig hilsen MadSoul

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Default Re: MadSoul søger ind

Quote Originally Posted by MadSoul
    Hejza..

Jeg har hørt om SD fra Knaseren og det lyder som en ganske go guild at være en del af.

Jeg har læst CoC og går 112% ind for dem.

Lidt om mig selv:
    Jeg hedder Jesper og har spillet mmorpg lige siden: http://www.firedragon.com/shadowgate/
    som udelukkende er text baseret rollespil.
    Derefter har jeg spillet UO, Earth & Beyond, SWG, EVE-Online og nu sidder jeg og kigger på Lineage2 mens jeg venter på WOW- EU open beta som jeg i fredags (15/9-04) lige har bestilt efter at have fået et vink med et tungt 2hånds sværd fra Knaseren som havde hørt det her fra SD..

MANGE TAK!! Godt man nåede at bestille det... Håber så bare at kunne join SD også.. det ville være perfekt.

Okay tilbage til lidt om mig selv:
    Jeg er 23 og bor i Nykøbing F.
    Jeg bruger meget tid på MMORPG når jeg finder et som er godt. Hvilket jeg helt klart er sikker på vil være tilfældet med WoW. Man kan sige jeg glæder mig efterhånden pænt meget til det kommer.

Jeg har spillet en del mmorpg og andre online spil med Knaseren og vi kender hinanden privat.

Hvis der er noget jeg har glemt så spørg endelig

Med venlig hilsen MadSoul
    Velkommen ombord hos SD. :-D
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.