Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: Metahut resto shammy søger ind i sd

SD Medlem Forum Neophyte

Default Metahut resto shammy søger ind i sd

Hej SD
    jeg hedder Tom, er 21 år bor i Korsør
    arbejder pt for Ariva handicap hvor jeg køre men de sværger stillede i samfundet arbejdstider kan svinge lidt men som regel ligger de fra 6:30-16:30
    jeg er delvist ordblind
    I min fritid passer jeg bla. min hvalp som tager en smugle af min tid, der ud over spiller jeg med nogle kammerater som blandt andet er kendt fra SD, der i blandt Crushgar, Bluetiger, Insaniak,Peddy og så Orcblood fra den gang han var SD member, der ud over kender jeg også Cordelia,magi som jeg har spillet en smugle sammen med, vi spiller hovedsageligt WoW, CoD:MW2, CoH men spiller også en del andet...

Min erfaring:
    i WoW har jeg mest fra raids jeg har været på sammen med Bluetiger og Insaniak og en masse andre SD'er når de har manglet folk, og det er helt tilbage fra TBC af hvor jeg brugte min Warlock (brainwipe)...
    har været i en anden guild hvor jeg var raid ansvarlig vi kørte hovedsageligt totc10
    derudover har jeg erfaring fra icc10 og totc10 med SD hvor jeg var fast inventar på insaniaks totc10 og nu er blevet det på hans icc10 hold

Grunden til jeg søger ind i SD er at jeg efterhånden har været med på en del SD raids jeg har altid haft det sjovt og godt blandt SD´er altid fed stemning og godt humør og nogle dejlige mennesker, er efterhånden blevet spurt af en del sd`er hvorfor jeg ikke har søgt ind.
    jeg må sige at jeg har været usikker på om der har været plads og om jeg har været SD materiale men efter som flere har spurt indtil om hvorfor jeg ikke har søgt ind har jeg omsider besluttet at nu skulle det være da jeg har trives godt med sd folk.

De fem værdier.
    jeg stå 100% inde for de fem værdier mener personligt at nogle af punkterne er almen opførsel

hvad jeg forventer af SD
    *venlighed
    *hygge
    *sjov og spas
    *Loyalitet
    *gode venskaber
    *godt sammenhold
    *et guild hvor der er plads til alle

hvad kan SD forvente af mig
    *Loyalitet
    *respekt for andre
    *hjælpsom
    *altid med på et godt grin (specialt hvis det indbære pvp)
    *åben og venligsindet

håber det er tilstrækkeligt ellers må i endelige spørge mig.

links til mine chars

Metahut Shammy healer: http://eu.wowarmory.com/character-sh...est&cn=Metahut

Brainwipe Warlock dps: http://eu.wowarmory.com/character-sh...st&n=Brainwipe

glæder mig til at høre fra jer og se jer ingame

Det var fame også på tide, nu har vi slæbt dig med på vores SD runs så længe så nu skal du fame da også have det tag og nyde den world ganking vi andre ender i pga det...

God vind med ansøgningen håber vi snart ser dig med tag...
    Maybe we will die.. BUT WE GIVE THEM HELL BEFORE WE DO!!!

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Det var godt nok også på tide Tom ... Som Insaniak siger, så glæder vi os meget snart til at se dig online i vores guild chat

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Fin ansøgning :-)

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner. Jeg har givet dig adgang til at logge ind på den med samme login som dette forum.
    Held og lykke med ansøgningen.

SD Medlem Forum Neophyte

mange tak skal jeg gøre jeoparty

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

Jesus christ!.. Så skete det sgu endeligt.. knægten har søgt ind!..
    Det glæder mig meget at se din ansøgning her.
    Som sagt så mange andre gange før, så har du med alt den tid vi har gamet sammen i wow, et lige så stort potentiale til at være i SD som jeg har!..
    Du kender din class, du altid frisk på at give en hånd eller være forsøgskanin til Blacky når han har fået nyt wep Du har lige så sort humor som SD og gåpåmod, og i bund og grund løbet så meget sammen med SD efterhånden siden tbc, at om du har et SD-tag over hovedet eller ej, bliver du jagtet. Men det SD-tag vil sgu kun klæ dig over hovedet!.. :P he
    Alt i alt det en SD'er skal have i sig!..

SD Medlem Forum Neophyte

mange tak blue, insaniak og crush for de fine ting i siger (hader din warr blue)

SD Medlem Forum Neophyte

har pt nogle problemer med mit vt kan ikke logge på når jeg ber den om at connect bliver den ved synchronizing nogle der har en ide til hvordan jeg fixer det

SHOCK!!.....Tom er det dig? eller Insaniak som har overtaget?? :P

Som blue siger DET VAR FANDME på tide;D haha

Aj synes SD skal vide at det er en god investring vi gør os ved at tage metahut ind han spiller sin shaman rigtig godt. selv om man nogle gange må holde vejret i en figth :P
    aj det Gas ! han er rigtig dygtig.
    synes i skal tage ham med på nogle runs så han kan vise jer det...
    GOGO herfra..

ses i SD tom

SD Medlem Forum Neophyte

har fået løst mit vt problem så er nu i stand til at komme på

O.O hehe godt at se du endelig har søgt ind m8 =D
    go go du vil blive et maks + for SD m8

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar

Har også hygget en del igennem tiden med metahut også kaldet brainwipe over skype, eller lignende halløj af raids, eller bg .

Ihvertfald en social person man godt lige kan orke at snakke med for lille stun

Så thumbs up her fra
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

SD Medlem Forum Neophyte

takker for de fine comments ^^

Vi havde et spontant run i ICC 10 her til aften med Metahut som "main" healer da vores anden healer også var lidt rusten, man kunne mærke lidt på ham i starten at han havde noget prestations angst, men ikk være bange meta den er ikk så lille.. Hehe...
    Var lidt sky på VT går ud fra det er lidt af sammen grund... Men vi fik 4 bosser ned og havde alt i alt et hyggeligt raid.... Og enligt ganske udenmærkset klaret når man tænker på vi havde en DK med som tank der var en smugle under gearet...

Så go go... Smid angsten og vær lidt mere med på VT kender jo dit humør fra skype så bare igang makker...
    Maybe we will die.. BUT WE GIVE THEM HELL BEFORE WE DO!!!

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

10+ hc runs senere.. Har ikke hørt dig så meget på vt, hvilket jo ikke behøver være negativt. Du spiller jo fornuftigt, så et ok fra mig da.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

super healer. var i ICC 10 med Meta og det gik rigtig godt

SD Medlem Forum Neophyte

tak for pæne comments woot og iznogood.
    sage ikke så meget da vi kørte hc woot da jeg var snottet men har sku haft det sjovt med alle de sd runs jeg har været med på, ser frem til at komme med på flere da det altid er et godt grin med sd ^^

Forum Trainee

jeg har spiller med meta idag.. på et ICC10 man, hvro det gik fint en til server vad neder. :S så det vad lidt trist.. men ja han skal bare køre og sys han ska en
    PS husk og send 500 G
    WoW Diablo: Jimbba86dkk#2948, Steam: Whisper86dk, Origin: Jimbba86dk, BF4: Jimbba86dk, LoL: Jimbba86dk Add mig så er jeg også frisk på andet en wow

SD Medlem Forum Neophyte

du kan få en flad femmer med hul i gaudly

Forum Greenhorn

Har lige været i toc med Meta, jeg var dog ikk på vt, da ungerne var ved at blive puttet. men ingen problemer.

thumbs up herfra

Karamura

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hey,

Havde lige metahut med i en random... Desværre var jeg ikke på vt, men udfra party chat var der ingen ko på isen Vil gerne løbe lidt mere med dig, men so far thumbs up...

SD Medlem Forum Neophyte

takker for de fine comments

Forum Greenhorn

Wink

jeg har her i til aften været i HC run med Metahut, han er en fin fyr og har den rette indstilling som SD. Derud over hyggede vi os i et par BG, og det er længe siden jeg har haft det så sjovt, det er helt sikket noget vi skal igen. Der er tumbs up fra mig.

Hilsen Maxlyn
    Hilsen Maxlyn

SD Medlem Forum Neophyte

tak tak ja det var mega fun i går skal vi helt klart igen maxlyn

Banned Forum Learner

nååå så er det vidst på tide jeg smider et ord eller to.

Jeg har kørt nogen ICC10 runs m ed ham sammen med Insaniak "Slacker Tank" & co klare hans jobs okay på raid med at holde os i live og god nok på ventrlio

Så thumps up!