Results 1 to 22 of 22

Thread: Casual ansøgning - Xenium blood dk dps

Forum Recruit Xenium's Avatar

Default Casual ansøgning - Xenium blood dk dps

Hej Semper Danica

Er blevet opfordret til at ansøge til jeres guild. Er IRL ven med Quinn (revivedquinn/svampequinn)

Lidt om mig selv:

Jeg hedder Paul Sode, er 34 år, sergent i Søværnet, kontraktansat siden '97, kontrakten udløber i år når jeg blir 35. Er dog smidt i land og går sygemeldt hjemme så har lidt ekstra tid til overs.

Betragter mig selv som en flink person der altid er villig til at hjælpe hvis jeg er stand til det. For at genbruge et udtryk fra en gammel guildie - Guildcare er vigtigt. Der vil altid være nogen der er bedre end en selv og andre som ikke er helt oppe på ens eget niveau. Prøver at forbedre mig selv så meget jeg kan hele tiden og gør hvad jeg kan for at være der for andre. Kan kun være enig med de 5 værdier. Selv om det trods alt er en PvP server er det ik meningen at man skal få folk til at flytte til en normal server

Sad engang for længe siden og så Quinn over skulderen raide MC. Blev interesseret og begyndte selv at spille - konen begyndte også at spille og ville være alliance så det blev vi. Til aug er det nok 5 år siden vi startede.

De sidste 3+ år har vi været en del af Danish lords of Valhal på Frostwhisper. En guild med sådan ca de samme værdier. Stoppede med at spille wow fast i aug sidste år, er begyndt igen men i mellemtiden er DloV disbanded (eksistere stadig bare ikke på samme niveau). Har ikke haft travlt med at finde en anden guild da det for mig betyder lige så meget at være i en ordentlig guild som wow gør. Har jo været en del af mit liv i mange år nu

wow:

Ansøger med Xenium (DK blood dps) Ravencrest http://eu.wowarmory.com/character-sh...rest&cn=Xenium

Cenium (warr tank) Frostwhisper. Edit: Hedder nu Soulcaller på Ravencrest http://eu.wowarmory.com/character-sh...&cn=Soulcaller
    Kornelia (Resto Druid) Frostwhisper. Edit: Hedder nu Zeena på Ravencrest http://eu.wowarmory.com/character-sh...crest&cn=Zeena
    Xenium (DK frost/unholy dps/pvp) Frostwhisper (yup opfindsomt ved det godt)

Er der forslag til spec osv er jeg åben - har spillet unholy/frost næsten altid. skiftede til Blood for 2 dage siden og er ved at lære det.

I min tid i DloV har jeg i perioder været MT på raids, både i TBC og Wotlk. Har erfaring med det meste Wotlk content, dog ikke det nye Toc og Icc. Har været igennem det meste af Ulduar10 med min warr tank. Fik også fornøjelsen at være officer i DloV med de op og nedture dette betød. Hjalp til med at forsøge at få et aktivt raid hold op og kører. 10 mands gik fint, men 25 mands lykkedes ikke altid.

Jeg håber jeg kan få lov til at være en del af jeres fællesskab. Jeg er sikker på jeg kan bidrage en masse til SD. Jeg er altid imødekommende og er jeg online er jeg altid frisk på heroics. Har allerede spillet med nogle stykker og har deltaget i en voa25 og en toc10.

Jeg kan komme på jeres VT og er joinet SD channel ingame. Ellers gi mig en /w og jeg er frisk.
    Last edited by Xenium; 12-04-2010 at 17:35. Reason: ændring af chars

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Ser fint ud, men vil godt vide mere om hvem Paul er. (Har du evt familie på Bornholm hehe, kender en del af de Soder herovre)

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner
    Held og lykke med ansøgningen.

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

HeyHey...

Har gruppet et par gange med Xenium... virker som en flinker fyr. ikke noget dårligt herfra so far :P

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Ser fint ud, men vil godt vide mere om hvem Paul er. (Har du evt familie på Bornholm hehe, kender en del af de Soder herovre)
    nej jeg er ikke en del af den side af slægten fra Bornholm. (: har lidt familie rundt omkring flest i kbh

Lidt mere om mig?

Som sagt er 34 år, blev separeret i sep, efter ca 10 år sammen, huset er sat til salg (siden sep så hvis nogen er interesseret i et hus i Ebeltoft området gi lyd) (: Har en dele datter på 4 år, Viktoria. Så de hverdage og hver anden weekend jeg har hende vil jeg ik være meget online før hun er kommet i seng. Der er også en papdatter på 12 år, Annika som er på besøg et par dage en gang i mellem.

Flytter til Århus så snart huset er solgt. Har en bettebror der. Så skal der festes og mødes mennesker. (: Ellers går det meste af fritiden med wow medmindre der er planer IRL. Det prioriterer jeg højere. Men signer man op til noget er det bindende (: der kan dog komme noget i vejen.

Forum Trainee

jeg har spiller med Xenium idag.. og det fik rigtig fint vi fik da hygge sankke lidt osv og så ham ville jeg godt se noget mere til
    WoW Diablo: Jimbba86dkk#2948, Steam: Whisper86dk, Origin: Jimbba86dk, BF4: Jimbba86dk, LoL: Jimbba86dk Add mig så er jeg også frisk på andet en wow

hey... jeg spillede lidt med Xenium igår og han er squ flink og jeg har da også spillet en del med ham før han lavede den her ansøgning... lærte ham og kende gemme revivedquinn/svampequinn og vi har også snakket meget over vt med ham... så jeg kan kun give ok her fra

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Som Paul selv skriver, så kender vi hinanden irl, og var da også min skyld han begyndte at spille i sin tid. Da jeg begyndte at spille igen, startede Paul sin Dk op sammen med med, og vi lvlede dem mere el. mindre sammen. Så jeg har faktisk gået og presset ham til at få smidt den her ansøgning, og endeligt er den her. Paul er enormt vidende mht. wow, og er gået meget målrettet efter gear til sin dk, og jeg er altid imponeret når jeg logger ind og ser hva han nu har skaffet af gear Han ved hvad han laver på sine chars, og tager gerne imod råd og kritik mht. gear og dps optimering.

Desuden er Paul meget hjælpsom og en hyggelig fyr, som jeg gerne ser i SD. Han har allerede grp'et en del sammen med sd'er, da jeg jo har hevet ham med rundt, når jeg var med SD'er det ene el. andet sted.

Så held og lykke med ansøgningen Paul og kom ud og få grp'et med nogle flere SD'er!
    Quinn - One name. One legend

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Jeg havde fornøjelsen at have Xenium med i et par HC her til aften. Han er en ganske hyggelig fyr. Ganske snaksagelig og hyggelig og have med. Irriterende at den drage skal droppe til min Priest når jeg ikke kan bruge den

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Tak for run i aften. Du virker som en behagelig fætter, jeg godt kan se passe ind i SD.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Vi havde en super hyggelig aften, og du var jo frisk og venlig på VT så det er jo dejligt...
    Maybe we will die.. BUT WE GIVE THEM HELL BEFORE WE DO!!!

SD Medlem Forum Adept

Har spillet lidt med xenium mens han lvl'ede og efter han dingede, intet videre negativt at sige om ham ud over han kender quinn

Det er lykkedes mig at få min Druid over på Ravencrest - den hedder Zeena, den kan heale normal og de fleste heroics

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Jeg har lige haft den fornøjelse at gruppe sammen med Xenium gennem heroics på forskellige characters. Han er totalt SD material.

2 Thumbs up herfra!

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

har haft 2 aftener med flere hc runs sammen med Xenium samt snakket en del sammen over vt.
    Helheds indtrykket for mig har været meget positivt, han virker som en person som vil passe veldigt godt ind hos os i sd.

Så Thumbs up herfra lad os få ham ombord

Husk at holde din ansøgning aktiv, ved godt det er ferie dog :-)

Forum Learner

Har lavet et par achi med Xenium, hvor vi var igennem et par instances, og det gik fint og han var super og gruppe med :-)

Herous
    OMG min nej-hat er forsvundet!!! Hvis nogen finder den, skriv det gerne i en post!

Har kørt omkring 8000 HC's med Xenium, eller mest hans druid alt. Er gået fint og han virker som en fin gut. Så nu er min slam druid alt gået fra 2900 gs til 4300 gs :P Stille og rolig fyr som bruger mindre caps og #"!#"!#! tegn end jeg gør når man kommer i gruppe med folk som har vendt paphatten den forkerte vej :>

SD Medlem Forum Recruit

Jeg har sammen med Skumb været i en masse heroics med Xenium på både hans druid, death knight og warrior. Han spiller godt og er altid venlig og hjælpsom, så det virker som om han vil passe godt ind i SD. Hans dps på sin druid var altid i orden selvom gruppen startede med mindre godt gear .

Tak alle sammen for tilbagemeldingerne altid hyggeligt med et par heroics... nu må vi se om der blir plads eller tid til et par raids. Ellers er jeg altid frisk på afbud

Lad os få en VT snak Xenium

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Lad os få en VT snak Xenium
    Sure. Er som regel online efter kl. 20 på Xenium eller Zeena. Så når det passer dig.

Velkommen på trial, PM sendt og forum adgang givet. Vi ses ingame.