Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: Ztormwar fury warrior ansøger som Casual member

Forum Hatchling Ztorm's Avatar

Wink Ztormwar fury warrior ansøger som Casual member

Ztormwar fury warrior ansøger hermed ind som Casual member hos SD.

Tror snart jeg har lykkes med at tage en Board Sniffer til det næste nivå så nu er det vist på tide at jeg får taget mig sammen og skrive min ansøgning Da nu Tiny ikke gider skrive min ansøgning for mig (som jeg ellers syntes vi hade en aftale om ) må jeg prøve at skrive den selv. Her skal så tillægges at jeg har boet i Sverige i mange år og arbejder som svensk lægesekreter så min danske skrift er efterhånden ikke den bedste.

IRL facts:
    · Navn: Camilla
    · Alder: 34
    · Bopæl: Malmö, Sverige

Ingame facts:
    · Char: Ztormwar (fd. Ziggiskone)
    · Race: Trold
    · Class: Warrior
    · Lvl: 80
    · Spec: Fury
    · Amory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&cn=Ztormwar
    · Alt: Har 2 små itsy bitsy chars, Ztormclaw – lvl 45 resto druid og Ztormspell lvl 15 mage

Mit navn er Camilla og jeg er 34 år. Bor i Malmö, Sverige sammen med René (a.k.a. Ziggi). Jeg er mor til en hel børnehave… eller ja, det føles sådan nogle gange. Jeg har fra tidliger forhold min datter Ellen på 12 år og min søn Lucas på 7 år, jeg er bonusmor til Renés datter Maria på 9 år og sammen har vi vores søde lille Isabell på nu snart 6 mdr. Lige nu er jeg på barsel og har tænkt at være det i mindst 6 mdr til. Min fritid går meget til at køre børnene til træning (Taekwondo, ridning), hente og bringe dem hos venner etc. etc. men ind i mellem at lege taxa og amme er der også tid til at spille WOW.

Min WOW historie: