Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: Ztormwar fury warrior ansøger som Casual member

Forum Hatchling Ztorm's Avatar

Wink Ztormwar fury warrior ansøger som Casual member

Ztormwar fury warrior ansøger hermed ind som Casual member hos SD.

Tror snart jeg har lykkes med at tage en Board Sniffer til det næste nivå så nu er det vist på tide at jeg får taget mig sammen og skrive min ansøgning Da nu Tiny ikke gider skrive min ansøgning for mig (som jeg ellers syntes vi hade en aftale om ) må jeg prøve at skrive den selv. Her skal så tillægges at jeg har boet i Sverige i mange år og arbejder som svensk lægesekreter så min danske skrift er efterhånden ikke den bedste.

IRL facts:
    · Navn: Camilla
    · Alder: 34
    · Bopæl: Malmö, Sverige

Ingame facts:
    · Char: Ztormwar (fd. Ziggiskone)
    · Race: Trold
    · Class: Warrior
    · Lvl: 80
    · Spec: Fury
    · Amory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&cn=Ztormwar
    · Alt: Har 2 små itsy bitsy chars, Ztormclaw – lvl 45 resto druid og Ztormspell lvl 15 mage

Mit navn er Camilla og jeg er 34 år. Bor i Malmö, Sverige sammen med René (a.k.a. Ziggi). Jeg er mor til en hel børnehave… eller ja, det føles sådan nogle gange. Jeg har fra tidliger forhold min datter Ellen på 12 år og min søn Lucas på 7 år, jeg er bonusmor til Renés datter Maria på 9 år og sammen har vi vores søde lille Isabell på nu snart 6 mdr. Lige nu er jeg på barsel og har tænkt at være det i mindst 6 mdr til. Min fritid går meget til at køre børnene til træning (Taekwondo, ridning), hente og bringe dem hos venner etc. etc. men ind i mellem at lege taxa og amme er der også tid til at spille WOW.

Min WOW historie:
    René og jeg hade ellers en aftale om at vi aldrig skulle begynde at spille WOW eftersom vi inderst inde viste at vi skulle blive bidt af det men så en dag lykkedes han at overtale mig til at vi skulle købe spillet og nu 1½ år senere spiller vi næsten hver dag, undtagen René som også spiller hver nat

Første gang jeg loggede på WOW var jeg en Allie. Et menneske lød bedst for mig da jeg ikke anede noget som helst om spillet, og menneske har jeg selv været i hele mit liv så det burde jeg kunde noget om . Kan stadigvæk huske første gang min char dødede og jeg brugte flere timer for at finde min krop da jeg ikke forstod noget som helst om hvordan jeg skulle gøre.

Tror jeg til sidst lykkedes få min lille Allie op på lvl 4 da René en dag kom hjem fra arbejde og sagde at vi skulle skifte realm fordi en af hans kollegaer spillede på en anden server. Så sød kone som man er skiftede vi så til en anden server og så kom vi til at spille Horde i stedet og jeg fik så min warrior trold som jeg stadigvæk spiller.

Jeg gik med i en casual guild sammen med René men han smuttede hurtigt videre til raid-afstikker af den guilden. Fick min Warrior op til lvl 34 da en aften René og hans raidguild fandt ud af vi ikke kunde spille på en PVE server uden nu skulle skifte til en PVP, så det gjorde vi. Desværre blev serverskiftet ikke så lykket. Den server vi kom til var ikke så god, sproget var nedsættende fra de fleste spiller rundt omkring så der var ikke rigtigt nogen fra vores guild der syntes det var sjovt at spille der. Derfor begynde vi at kigge efter en guild at joine i stedet på en anden server og det er så her Semper Danica kommer ind i billedet. Vi flyttede så alle sammen over på Ravencrest for at ansøge til SD. Jeg valte at ikke skrive en ansøgning med det samme da jeg var gravid og hade en hel del graviditets problemer med ryggen og eftersom man har brug for at være lidt mere aktiv i starten for at komme ind i guilden følte jeg at det måtte vente.

SDs værdier er læst og jeg er helt enig med dem.

Jeg har spillet en del sammen med SD:er og jeg syntes det er nogle flinke mennesker med gode værdier. WOW for mig er et socialt spil som helt klart er sjovest når man spiller sammen med andre som også har nogle gode værdier i grunden.

Så til mit lille trold :cool:
    Hun er så en Fury warrior. Jeg valgte tidligt at gøre hende til Fury da jeg helt enkelt ikke kunde stå for at få lov til at ha 2 st. 2 håndsvåben J Hun har så lige skiftet navn fra Ziggiskone til Ztormwar, dette har jeg helt enkelt gjort fordi Renés alle chars begynder med Ziggi så det kunde nok blive ret forvirrende for jer alle hvis hun blev ved med at hede Ziggiskone (enlig så er det fordi at der ikke er nogen der skulle tro at jeg er Ziggi sådan som han spiller, men fortæl ikke ham det)

Min lille warrior er min første char i dette spil så jeg laver ikke den bedste dps med hende da jeg endnu ikke rigtigt aner om hvordan hun skal spilles bedst, men jeg er da altid frisk på at lære mig mere så hvis du har noget sundt at sige lytter jeg meget gerne. Jeg har ikke så meget raid erfarenhed da jeg har gået efter at få hende op på lvl 80. Jeg laver en hel del random så det gear man kan få fra 5-mands har jeg nu og min plan er nu at begynde gear hende op i 10- og 25- mands.

Jeg vil også passe på at sende et stort tak til alle SD:er som jeg allerede har spillet med. Det er med jeres hjælp jeg har lykkes få mit trold op så godt som hun er nu. Tusind tak!

Nå men nu håber jeg at jeg har fået det meste med.
    Hygge,
    Camilla
    Last edited by Ztorm; 24-03-2010 at 14:51.

Forum Neophyte ziggi's Avatar

Red face

Jeg er blevede tvunget til at skrive thumbs up i denne ansøgning men det er under protest .
    mvh
    René

Lev livet så det sjovt også selv om det er farligt!

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Jeg vil gerne være numero uno til at sige thumbs up for Camilla!

EDIT: FU Ziggi!!

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Camilla.

Nu kender jeg dig ikke, og jeg har heller ikke spillet med dig, men efter at have læst din ansøgning, har jeg da bestemt lyst til at lære dig at kende. -og så er det jo skønt med flere tøser i SD

Hvis du har brug for nogen at gruppe med, så skriv endelig, så finder vi ud af noget (mine chars hedder alle noget med "Trine").

Held og lykke med ansøgningen!
    Hilsen Trine.

Forum Neophyte ziggi's Avatar

Quote Originally Posted by Breael View Post
    Jeg vil gerne være numero uno til at sige thumbs up for Camilla!

EDIT: FU Ziggi!!
    Du må hellere indse det Breael du bliver aldrig nr 1.
    mvh
    René

Lev livet så det sjovt også selv om det er farligt!

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Flere fra ziggis familie? Hel no! Camilla kan holde øje med ziggi så jeg stemmer for :-!:-!:O

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Jeg har raidet lidt med Camilla og har kun positiv ting at sige!

MORE ESTROGEN KKTHX!!!!

Quote Originally Posted by ziggi View Post
    Du må hellere indse det Breael du bliver aldrig nr 1.
    Rettelse: Jeg bliver aldrig først færdig

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Flot flot ansøgning, har set frem til du tog dig sammen til det

Kan kun sige, do ya thing girl, og du får bestemt en /thumbs up herfra med det samme.

Forum Initiate

Har også været på et par hygge hcs med Camilla efterhånden, og kan kun anbefale hende til SD
    Og ja, flere tøser skader aldrig til at holde tonen på ret køl på raids medvidere!
    Fang endelig mig, (eller en af de andre warriors) online for tips og tricks til dps'en...

Ps. Super hyggelig og personlig ansøgning!

Det er da også på tide du søger om medlemskab i galeanstalten Camilla, og det er jo skønt at have dig på VT, men endnu bedre er det med en som kan stikke lidt til Ziggi,
    Så intet andet end thumbs up!

Er lige kommet hjem fra et laaaaangt og kedeligt bestyrelsesmøde logger så ind her og bliver superglad for alle de positive post der er kommet.
    Mange tak.

SD Medlem Forum Apprentice Tiny's Avatar

Hej Camilla. Det var godt nok rart at se en ansøgning fra dig. Nu har jeg også stukket til dig i lang tid for at du skulle lave en. Jeg har intet negativt at sige om Camilla. Hun er frisk på vt og ikke bleg for at svare igen hvilket ikke er til min fordel

herfra

PS. Tjekkede du ikke din mail. havde lavet en ansøgning for dig..

Forum Apprentice

kun godt og sige herfra så

Lookie/migx/pickanother

Forum Acolyte Filur's Avatar

FINALLY!! Endelig kom den

Har løbet en del runs med Ziggiskone og jeg synes Ziggiskone er rigtig hyggelig at spille med. Ziggiskone passer super godt ind i SD casual og som andre allerede har skrevet, skader det ikke med flere tøser (bare de ikke alle er så stride som Maggie - badum tisch..) Jeg har aldrig oplevet noget negativt med Ziggiskone, så jeg kan roligt sige god for Ziggiskone med det samme. Dog bør vi revurdere Ziggiskonesmand, da han ofte fremtræder drillende.

Desuden synes jeg at Ziggiskone skulle ændre sit navn tilbage fra Ztormwar til Ziggiskone

ZiggiskoneZiggiskoneZiggiskoneZiggiskoneZiggiskone ZiggiskoneZiggiskoneZiggiskoneZiggiskoneZiggiskone Ziggiskone
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hej Camilla.

Nu kender jeg dig ikke, og jeg har heller ikke spillet med dig, men efter at have læst din ansøgning, har jeg da bestemt lyst til at lære dig at kende. -og så er det jo skønt med flere tøser i SD

Hvis du har brug for nogen at gruppe med, så skriv endelig, så finder vi ud af noget (mine chars hedder alle noget med "Trine").

Held og lykke med ansøgningen!
    Hilsen Trine.
    Hej Trine. Tak for din post. Syntes selv at en af de gode ting med SD at der er en del piger med, det behøves så der er nogle at holde drengene i ørene
    Jeg grupper gerne med dig, kigger efter dig når jeg er online.

Quote Originally Posted by Tinycow View Post
    PS. Tjekkede du ikke din mail. havde lavet en ansøgning for dig..
    Har et ”lille” spam filter på min mail så den mail har jeg ikke fået

Quote Originally Posted by Darwynnia View Post
    Jeg har raidet lidt med Camilla og har kun positiv ting at sige!

MORE ESTROGEN KKTHX!!!!
    Tak Darwynnia. Syntes selv der var supersjovt i min første Totc 10-mans… selv om nu Icehowl fik mig

Quote Originally Posted by Filur View Post
    Dog bør vi revurdere Ziggiskonesmand, da han ofte fremtræder drillende.
    Skal nok prøve at holde ham hårdere i ørene
    Desuden synes jeg at Ziggiskone skulle ændre sit navn tilbage fra Ztormwar til Ziggiskone
    ZiggiskoneZiggiskoneZiggiskoneZiggiskoneZiggiskone ZiggiskoneZiggiskoneZiggiskoneZiggiskoneZiggiskone Ziggiskone

You are crazy Filur! Jeg kedet mig nu når serveren er nede så jeg regnet lige på din tekst, der er 106 ord, med Ziggiskonesmand har du skrevet Ziggiskone 19 gange dvs. ca. 18% af din tekst består af ordet Ziggiskone...
    Last edited by Ztorm; 25-03-2010 at 20:30. Reason: -

Forum Acolyte Filur's Avatar

Quote Originally Posted by Ztorm View Post
    Skal nok prøve at holde ham hårdere i ørene

You are crazy Filur! Jeg kedet mig nu når serveren er nede så jeg regnet lige på din tekst, der er 106 ord, med Ziggiskonesmand har du skrevet Ziggiskone 19 gange dvs. ca. 18% af din tekst består af ordet Ziggiskone...
    Hahaha, gjorde også hvad jeg kunne for at skrive det så mange gange som muligt
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Ind med hende. Har snakket med hende på vt og hun er en rigtig flink person som passer skide godt ind i sd

Har ikke til jeg kan huske spillet med dig, men det ser jeg frem til
    Tjekkede lig din armory... eeeeeeeehm.... vis du vil ha nogle gode råd så ka du lig /w mig ingame Gronkjar, Gronkjaer eller Grynes... der ka hentes en hel del DPS ved at re-gem lidt

Men GL med apply

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

First of all, : Troll FEMALE Warrior WUT? tror der er dig +1 på serveren

Ellers GL med application hvis du har problemer med Spec / gems / gear / caps etc whisper Freakazoide eller Gronkjar ingame (selvom gronkjar er nub)

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

Quote Originally Posted by Orkinok View Post
    Fang endelig mig, (eller en af de andre warriors) online for tips og tricks til dps'en...
    Quote Originally Posted by Gronkjar View Post
    Tjekkede lig din armory... eeeeeeeehm.... vis du vil ha nogle gode råd så ka du lig /w mig ingame Gronkjar, Gronkjaer eller Grynes... der ka hentes en hel del DPS ved at re-gem lidt
    Quote Originally Posted by Freakazoide View Post
    hvis du har problemer med Spec / gems / gear / caps etc whisper Freakazoide eller Gronkjar ingame (selvom gronkjar er nub)
    Tak, jeg virkelig brug for lidt hjælp så jeg kan på min dps op! Fanger jer ingame.

Mit mål er at slå Ziggi i dps, men det kan ju enlig ikke være så svært?!

Mit mål er at slå Ziggi i dps, men det kan ju enlig ikke være så svært?!
    bare autoattack, så er den hjemme