Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26

Thread: [GODKENDT] Drossa søger tilbage (nej ikke Deja vu)

SD Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

Default [GODKENDT] Drossa søger tilbage (nej ikke Deja vu)

Hej med jer, ja så blev det så tiden for mig at søge ind igen, igen, igen..igen?

Meget lang historie meget kort... Jeg søgte ind i SD lige da wow startede op.. link til ansøgning.http://www.semperdanica.dk/showthrea...ghlight=drossa

Det var en god tid, men fik lyst til at prøve noget nyt og skiftede til Lotro. Desværre var lotro ikke spillet for SD hvilket fik mig til at leave første gang. Afskedspost her .http://www.semperdanica.dk/showthrea...ghlight=drossa

Efter Lotro så lavede et crash and burn søgte jeg tilbage til SD

her.. http://www.semperdanica.dk/showthrea...ghlight=drossa

Jeg var så tilbage og en happy camper... Men en stor del af mine RL venner (incl min kone som var i SD på det tidspunkt) besluttede sig for at prøve at joine dem i deres nye guild Exposure..

afskedspost her.. http://www.semperdanica.dk/showthread.php?23177ses-sd&highlight=drossa

Tiden gik og jeg følte efterhånden at jeg ville prøve noget nyt og faldt derfor over Aion.. i mellemtiden var alle mine RL venner søgt tilbage til SD og kommet ind, og derfor søgte jeg så tilbage (for 3 gang) her... http://www.semperdanica.dk/showthrea...ghlight=drossa

Men Aion faldt heller ikke i min smag (og de fleste andre SD'ere) så derfor amodede jeg om at komme på venteliste i swtor. Det fik jeg imidlertid at vide ikke kunne lade sig gøre da jeg ikke havde overstået min trial, da jeg fik den forlænget med 14 dage pga for meget afk slack

Nu søger jeg imidlertid tilbage (igen igen igen) som ganske almindelig member. Jeg har vel efterhåden skrevet en del ansøgninger, så jeg godkender selvfølgelig stadig COC, og interne regler. I er velkomne til at stille spørgsmål, men jeg håber jeg har fået forklaret alt så det er til at forstå

Mvh Michael aka Drossa
    We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Ser meget gerne Michael tilbage i SD, han er allerede fast spiller på Team Overkill ICC10 holdet om fredagen, og er der den eneste der ikke løber rundt med SD tagget.

Han er super at have med, både i spil og opførsel, og herfra får han kun de varmeste anbefalinger samt mit personlige håb om at han igen kommer under SD fanen.

Officially Aproved Stamp. -Enforcer.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

Quote Originally Posted by Drossa View Post
    Hej med jer, ja så blev det så tiden for mig at søge ind igen, igen, igen..igen?

Meget lang historie meget kort... Jeg søgte ind i SD lige da wow startede op.. link til ansøgning.http://www.semperdanica.dk/showthrea...ghlight=drossa

Det var en god tid, men fik lyst til at prøve noget nyt og skiftede til Lotro. Desværre var lotro ikke spillet for SD hvilket fik mig til at leave første gang. Afskedspost her .http://www.semperdanica.dk/showthrea...ghlight=drossa

Efter Lotro så lavede et crash and burn søgte jeg tilbage til SD

her.. http://www.semperdanica.dk/showthrea...ghlight=drossa

Jeg var så tilbage og en happy camper... Men en stor del af mine RL venner (incl min kone som var i SD på det tidspunkt) besluttede sig for at prøve at joine dem i deres nye guild Exposure..

afskedspost her.. http://www.semperdanica.dk/showthread.php?23177ses-sd&highlight=drossa

Tiden gik og jeg følte efterhånden at jeg ville prøve noget nyt og faldt derfor over Aion.. i mellemtiden var alle mine RL venner søgt tilbage til SD og kommet ind, og derfor søgte jeg så tilbage (for 3 gang) her... http://www.semperdanica.dk/showthrea...ghlight=drossa

Men Aion faldt heller ikke i min smag (og de fleste andre SD'ere) så derfor amodede jeg om at komme på venteliste i swtor. Det fik jeg imidlertid at vide ikke kunne lade sig gøre da jeg ikke havde overstået min trial, da jeg fik den forlænget med 14 dage pga for meget afk slack

Nu søger jeg imidlertid tilbage (igen igen igen) som ganske almindelig member. Jeg har vel efterhåden skrevet en del ansøgninger, så jeg godkender selvfølgelig stadig COC, og interne regler. I er velkomne til at stille spørgsmål, men jeg håber jeg har fået forklaret alt så det er til at forstå

Mvh Michael aka Drossa
    Af ren nysgerrighed (hvis det sku vise sig ikke at være en aprilsnar ) , hvilket spil søger du ind i?

Nej det er ikke Aprilsnar..og jeg søger ind i Wow beklager hvis det ikke var tydeligt

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Hmm nu har du jo smuttet en DEL gange fra SD før....

Hvorfor vil denne gang være anderledes? (og nej, det er ikke for at være ond eller negativ, kender dig jo ikke)
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Neophyte Droodle's Avatar

Hey Michael " bassemand " godt at se du vil tilbage til SD
    Michael er en super guttermand og jeg har spillet rigtigt meget med ham tidligere, og nu da han er blevet aktiv igen, spiller jeg sammen med ham på Team overkill icc10,
    og det gør han til UG.
    Så et stort JA herfra

Hilsen
    Razo - Danboy - Mistrezz - Marlot - Missdevil - Zorpax

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Der har været en del ind og ud, lidt mere end vi normalt er glade for.
    Men du har haft gode og reelle forklaringer hver gang, dine valg har været forståelige.
    Og da jeg kun husker dig for gode ting, og der så vidt jeg ved aldrig har været noget ballade med dig,
    så synes jeg sgu det er ok du får en chance mere i SD.
    Men der vil for mit vedkommende så også være sidste! Hvis du kommer ind og overvejer at smutte igen senere, så
    stopper svingdøren imo.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by Panser Anden View Post
    Hmm nu har du jo smuttet en DEL gange fra SD før....

Hvorfor vil denne gang være anderledes? (og nej, det er ikke for at være ond eller negativ, kender dig jo ikke)
    Jeg har aldrig leavet pga jeg har været træt af SD eller personerne i SD, tværtimod. Man kan sige jeg har leavet et par gange pga de spil som SD har spillet failede. (AoC, Lotro, Aion)...laaang liste. En gang er jeg smuttet da min kone og alle mine RL venner joinede Exposure, men det ser jeg ikke lige ske igen, så derfor en genansøgning Håber det er svar nok

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Der har været en del ind og ud, lidt mere end vi normalt er glade for.
    Men du har haft gode og reelle forklaringer hver gang, dine valg har været forståelige.
    Og da jeg kun husker dig for gode ting, og der så vidt jeg ved aldrig har været noget ballade med dig,
    så synes jeg sgu det er ok du får en chance mere i SD.
    Men der vil for mit vedkommende så også være sidste! Hvis du kommer ind og overvejer at smutte igen senere, så
    stopper svingdøren imo.

Det er modtaget og forstået

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Quote Originally Posted by Drossa View Post
    Jeg har aldrig leavet pga jeg har været træt af SD eller personerne i SD, tværtimod. Man kan sige jeg har leavet et par gange pga de spil som SD har spillet failede. (AoC, Lotro, Aion)...laaang liste. En gang er jeg smuttet da min kone og alle mine RL venner joinede Exposure, men det ser jeg ikke lige ske igen, så derfor en genansøgning Håber det er svar nok
    Både og....jeg bliver nød til at spørge lidt mere ind til det

Du forlader SD pga. vi ikke længere spiller et bestemt spil? I stedet for at blive som pause medlem i SD forlader du os og søger derfor tilbage når der er et nyt spil på vej? Hvorfor det? Hvorfor ikke blive i SD efter LotRO f.eks.? Det er først efter Aion at du anmoder om pausegruppe ifølge dig selv. (Det med konen og RL vennerne er fuldt ud forståeligt).
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Elder Beawolf's Avatar

Mange leaves og genansøgninger er aldrig godt i et CV

Men da du allerede er en fast del af en SD aktivitet ser jeg personligt ingen problemer!

Kender dig ikke, men ser frem til at lærer dig bedre at kende i SD´s guildchat
    'BeaWolf' since 2008

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Quote Originally Posted by Panser Anden View Post
    Både og....jeg bliver nød til at spørge lidt mere ind til det

Du forlader SD pga. vi ikke længere spiller et bestemt spil? I stedet for at blive som pause medlem i SD forlader du os og søger derfor tilbage når der er et nyt spil på vej? Hvorfor det? Hvorfor ikke blive i SD efter LotRO f.eks.? Det er først efter Aion at du anmoder om pausegruppe ifølge dig selv. (Det med konen og RL vennerne er fuldt ud forståeligt).
    På de tidspunkter hvor drossa forlod lotr var der ikke pausegruppe oprettet. Mener først den kom kort efter han stoppede i aion. Derved kan man ikke melde sig ind i noget der ikke findes.
    Ydeligere står jeg uforstående over for drossa's kommentar med "da min kone og alle mine RL venner joinede Exposure"
    Er jeg ikke din ven ? Nu vel....
    Selvom drossa og jeg åbentbar ikke er venner vil jeg dog gerne stadig sige god for ham. Jeg frygter bare vi får en person som Vie og Amute.. En der snakker hele tiden på vt (dog ikke så meget her de sidste par gange)
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Quote Originally Posted by Zebb View Post
    På de tidspunkter hvor drossa forlod lotr var der ikke pausegruppe oprettet. Mener først den kom kort efter han stoppede i aion. Derved kan man ikke melde sig ind i noget der ikke findes.
    Ydeligere står jeg uforstående over for drossa's kommentar med "da min kone og alle mine RL venner joinede Exposure"
    Er jeg ikke din ven ? Nu vel....
    Selvom drossa og jeg åbentbar ikke er venner vil jeg dog gerne stadig sige god for ham. Jeg frygter bare vi får en person som Vie og Amute.. En der snakker hele tiden på vt (dog ikke så meget her de sidste par gange)

Hmmm....ok så.så kan vi godt være venner...

Mht hvorfor jeg ikke joinede en pause gruppe efter Lotro. Det var desværre ikke en mulighed dengang, som Zebb skrev. Ellers havde det været en mulighed for stadig at spille Lotro og samtidig være en del af SD ihvertfald på forum SD i lotro var ikke det som jeg havde håbet på hvilket osse viste sig da det lukkede ned ikke lang tid efter jeg forlod SD.

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

/bump så den ikke bliver helt væk... Kirneh skulle jo gerne se den når han kommer hjem.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Kirneh som tager endelig beslutning her er på ferie en uges tid!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

bump ftw. Fint nok vidste ikke kirneh var på ferie, troede helt sikkert han tog computeren med på ferie

Jeg håber bare jeg kan fortsætte den trial i wow som jeg ikke fik fuldført i aion (pga det suxede)

Forum Acolyte Filur's Avatar

Hmm...har ikke spillet meget med dig, men husker dit navn fra IG og forum. Dog kan jeg ikke forstå de mange leaves, spil eller ej. For mig er det nok mere SD Forever eller intet, vi giver så ind imellem folk en ekstra chance (læs én) fair nok, men det her minder mest af alt om en der bare kommer og går som det passer ham (no offence). For mig at se, skulle det gerne være noget særligt at være og joine SD, vi har bla mange ansøgere der virkelig gerne vil ind, måske også lidt surt for dem at se en tidligere SD'er spankulere ind og ud et utal af gange...

Har dog ikke haft nogle dårlige episoder med dig overhoved, har som sagt ikke spillet meget med dig, hvis overhovedet. Min kritik går derfor ikke på dig personligt, mere princippet i /leave -> /join -> repeat repeat repeat. Jeg er langt fra sikker på at du ville blive, hvis du kom ind igen. Jo, du ville blive indtil næste spil SD ikke er store i eller lign.

Anyway, som sagt intet personligt mod dig. Kommer du på trial skal jeg gerne tage på runs med dig...

GL med gen-gen-gen-gen-gen-ansøgning
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Quote Originally Posted by Filur View Post
    Hmm...har ikke spillet meget med dig, men husker dit navn fra IG og forum. Dog kan jeg ikke forstå de mange leaves, spil eller ej. For mig er det nok mere SD Forever eller intet, vi giver så ind imellem folk en ekstra chance (læs én) fair nok, men det her minder mest af alt om en der bare kommer og går som det passer ham (no offence). For mig at se, skulle det gerne være noget særligt at være og joine SD, vi har bla mange ansøgere der virkelig gerne vil ind, måske også lidt surt for dem at se en tidligere SD'er spankulere ind og ud et utal af gange...

Har dog ikke haft nogle dårlige episoder med dig overhoved, har som sagt ikke spillet meget med dig, hvis overhovedet. Min kritik går derfor ikke på dig personligt, mere princippet i /leave -> /join -> repeat repeat repeat. Jeg er langt fra sikker på at du ville blive, hvis du kom ind igen. Jo, du ville blive indtil næste spil SD ikke er store i eller lign.

Anyway, som sagt intet personligt mod dig. Kommer du på trial skal jeg gerne tage på runs med dig...

GL med gen-gen-gen-gen-gen-ansøgning
    tak tak

No offence taken Nej det ser umiddelbart ud som en der bare kommer og går som det passer mig, men taget i betragtning at det er 5 år siden jeg kom ind, syntes jeg ihvertfald ikke selv man kan kalde mig en der leaver ofte. De gange det er sket har det været med god grund (syntes jeg jo selv) Hvis man logger ind i et spil og der er måske 3 personer online så er det bare ikke cool Og når de fleste af ens kammerater incl sin kone joiner et andet guild, for at prøve at starte det op, så ved jeg heller ikke rigtig om det er uden grund at leave. Kan godt forstå du principelt er imod leave >join , men føler selv ikke jeg har haft andre muligheder, og har søgt dem når det var muligt.

SD Medlem Forum Disciple

Jeg har spillet med Drossa på Team Overkill og kan kun sige god for hans personlighed og humor på vt. Jeg har ikke været i SD længe nok til at kende til dine leaves/join, så jeg siger god for dig på baggrund af vores hyggelige fredags aftner. Vel mødt i morgen :-)

jeg har også spillet fredags icc med drossa, dog kun en enkelt gang men han virker som en hyggelig gut:-)

Forum Warden Corningstone's Avatar

det taler for Drossa at der ikke var en pausegrp de gange han er leavet, så det ikke her været en mulig løsning. Husker ellers kun gode ting om dig.

Forum Adept Amute's Avatar

Quote Originally Posted by Zebb View Post
    Jeg frygter bare vi får en person som Vie og Amute.. En der snakker hele tiden på vt (dog ikke så meget her de sidste par gange)
    HEY!!
    Jeg snakker da ikke lige så meget som Drossa hehe.

Nu er jeg desværre ikke med på Team Overkill mere, men vi har da haft nogen gode tur med Instances run og alt muligt andet sjov og spas, vi spillet også sammen i Aion, kan ikke huske om du nået lvl 25, men jeg synes i hver fald da jeg blev lvl 25 at spille var meget ens formet, og stoppet det, andre ansøger fik tilbudet at join i WoW, hvor Drossa var gået død i WoW ikke havde lyst til at vende tilbage på det tidspunkt ikke tog mod tilbud. og vi har da gået og stukket til dig ude på arbejde for at få det til at starte op i WoW igen.

Så jeg håber da helt klart at du kommer ind i SD igen, så Held og lykke med ansøgningen.

Hvis du har lyst til noget instances sjov, så sidder jeg stor set kun på min Hunter (Supreme) ellers så har du jo mit nummer hehe.
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

Er Drossa godkendt endnu?

Hvis ikke så vil jeg da lige gøre opmærksom på at en anden old SD´er på under 1 uge fik et re-invite netop fordi denne person allerede var en del af et SD hold/fællesskab.

Eftersom Drossa er i samme situation vil jeg mene at det er fair at han får samme behandling.

NB: Jeg er klar over at der er noget historik omkring hver gml. medlem der self. også spiller ind, og ovenstående er derfor også kun et udtryk for mit eget synspunkt, og skal derfor ikke tages som en direkte kritik.
    'BeaWolf' since 2008

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Zoltrax View Post
    Er Drossa godkendt endnu?

Hvis ikke så vil jeg da lige gøre opmærksom på at en anden old SD´er på under 1 uge fik et re-invite netop fordi denne person allerede var en del af et SD hold/fællesskab.

Eftersom Drossa er i samme situation vil jeg mene at det er fair at han får samme behandling.

NB: Jeg er klar over at der er noget historik omkring hver gml. medlem der self. også spiller ind, og ovenstående er derfor også kun et udtryk for mit eget synspunkt, og skal derfor ikke tages som en direkte kritik.
    Hvis du læser nogle posts oppe, så skriver wOOOOt, at Kirneh er på ferie, og da det jo er ham der afgører sådanne ansøgninger, så sker der ingenting her i tråden før han er kommet hjem fra ferie.

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hvis du læser nogle posts oppe, så skriver wOOOOt, at Kirneh er på ferie, og da det jo er ham der afgører sådanne ansøgninger, så sker der ingenting her i tråden før han er kommet hjem fra ferie.
    Ah :-) Me stupid! Me Homer

Takker for afklaringen
    'BeaWolf' since 2008