Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: Casual ansøgning - Asebbera

Default Casual ansøgning - Asebbera

Hej Semper Danica
    Jeg ansøger om at joine Semper Danica som "Casual Player", fordi jeg kender Bo (Cookiebo / Roxsana), som jeg gerne vil spille sammen med, og fordi han fortæller, at i er en aktiv guild på mange måder både ingame og irl, hvilket jeg godt kan lide.
    Bo og jeg kender hinanden gennem vores kærester, der har været veninder altid. Så vi ses altid til familiemiddage, og vi går i byen sammen i weekenderne - også sammen med andre fra SD.
    Jeg har læst og forstået jeres værdier, og jeg accepterer og ikke mindst respekterer dem!
    Lidt om mig:
    · Navn: Sebastian
    · Alder: 24
    · Bopæl København S, Amager
    Jeg er en gut på 24 år og bliver 25 den 22. maj. Til hverdag arbejder jeg i en bank, hvor jeg afsluttede min elevtid sidste år, og læser arkedemiuddannelsen, hvor jeg er på mit 1. år. Jeg bor på Amager (København S) sammen med min kæreste Sarah Mia.
    Jeg er en meget åben, udadvendt og ærlig person, der siger tingene som de er, har sine holdninger, hjælper folk og forventer selvfølgelig det samme Jeg er meget socialt anlagt, så elsker at feste, gå ud med folk, game med en masse hyggelige piger og drenge.
    Når jeg kan komme til det, spiller jeg WOW på min main character Asebbera.
    Lidt om Asebbera:
    · Character: Asebbera
    · Race: Human (Troll)
    · Class: Mage
    · Lvl: 80
    · spec: Arcane
    · Aromory: http://eu.wowarmory.com/character-sh...un&cn=Asebbera
    Asebbera er en level 80 Human mage med masser af energi og humor. Han er meget disciplineret character, som man kan regne med, dukker op hvis lovet, er klar til tiden eller står til rådighed, hvis andre ikke dukker op. Han hjælper gerne members, og forventer også at de hjælper ham
    Asebbera har altid spillet på Alliance siden, og har været på Stormscale største del af tiden. Han har altid været meget aktiv i guilds, og har også selv været GM + officer i et par stykker. Den seneste guild hed Lyrics en sammenlægning af min egen guild og en af mine engelske venner. Senest lavede vi ICC 10 server first (da de 4 bosser kom ud), men så skulle jeg læse og kunne ikke være aktiv i guilden længere. Guilden gik efterfølgende i opløsning, og siden da har Asebbera været guildless.

På baggrund af ovenstående ser jeg frem til at høre fra jer, og ikke mindst til at transfer min Character og factionchange til HORDE TROLL MAGE - pew pew more haste!
    Med venlig hilsen
    Sebstian / Asebbera

SD Trial Forum Elder Cookiebo's Avatar

Ohøj! og dav..!
    Bliver helt sjovt at skulle lave HC med dig! har vi sq aldrig rigtig prøvet.. vi ses jo tit som du selv skriver, om det er en fødselsdag eller bare påske middag hos sarah mia´s forældre.
    Håber du kommer igennem, selvom der PT er lukket for ansøgniner.

Vil gerne tage den her i brug, da Sebastian ik "bare" er en ven jeg har lært gennem wow eller cs eller mummi trolden på nye eventyr.

- Alle ansøgninger lavet før 7.01.10 kører uændret videre.
    - Spillere vi decideret mangler til vores CR teams kan stadig komme ind (se i den anden sticky hvad vi mangler).
    - Familie til nuværende SD'ere kan stadig søge ind. Nære venner og kærester ligeledes.
    - Tidligere SD medlemmer der har været væk for at holde pause eller lign.

Bo aka Cookie
    SD's Mowgli & Ironman

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Selvfølgelig skal du da være velkommen til at ansøge. Din ansøgning ser fin og gennemtænkt ud, så vil ikke tilføje noget pt.

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner
    Held og lykke med ansøgningen.

Hey Bo..

Uuuu yeah! det skal nok blive spas.
    Glæder mig helt til at skulle spille på horde siden - Transfer is pending

Vi ses snart IN GAME

/Asebbera

Hej Jeoparty.

tak

Joiner jeres channel så snart min mage er på serveren.

/Asebbera

SD Trial Forum Elder Cookiebo's Avatar

Så vil jeg da være den første til at rose dig :-) Vi lavede bla. Os10 med 3 drager.. du var RL og gik jo total godt, aldrig oplevet den dø så hurtigt ... Såå 100% ind med ham !
    SD's Mowgli & Ironman

Hehe tak Bo.
    Må jo lige fixe den drage til dig, selvom det godt nok var en anden der rollede højest -Damn næste gang er den der

Prøver ellers at skrive løs i jeres semperdanica channel, men den er ret stille..

Må jo signe op til en masse i kalenderen i stedet

SD Medlem Forum Disciple

Jeg vil gerne starte med at sige tak, fordi du gad slæbe min mage igennem Toc10. Når det er sagt, har jeg kun tilbage at sige - ind med ham!

Vi havde en rigtig hyggelig tid på vt, du havde tålmodighed ved både wipes og Ravencrests umulige random players, og du har intet imod at slynge lidt gode råd ud til en noob mage :-) Stille og rolig gut med god humor, og som jeg sagde i går, så prøv at signe op på vores raid side.

Jeg er absolut frisk på at tage ud at lege igen, så du kan bare fange mig på enten Galicia (healer) eller seccah.

Forum Learner Nicoladen's Avatar

Quote Originally Posted by Asebbera View Post
    Hehe tak Bo.
    Må jo lige fixe den drage til dig, selvom det godt nok var en anden der rollede højest -Damn næste gang er den der

Prøver ellers at skrive løs i jeres semperdanica channel, men den er ret stille..

Må jo signe op til en masse i kalenderen i stedet
    Ja der sker ikke så meget chat i den, den primære chat sker selvfølgelig i /gu, men det er en af vores primære ressourcer når vi mangler folk til raids og random hc's. 1. Guild chat 2. /semperdanica 3. /trade channel.
    Så bliv endelig ved med at joine den...også efter du er accepteret
    Derudover skal du punke Rox alt det du kan for at hjælpe dig med at få arrangeret nogle runs med guildies, så du kan få en røvfuld gode anbefalinger. Det går jo godt indtil videre
    <a href="http://europa-agnarr.com">Europa Agnarr</a>
    Preacher [60] CLR
    Bloated [60] WAR
    Mesmerizer [60] ENC
    Nocts [60] MNK
    Gademusikanten [5X] Bard

Hej Galicia

Tak for de pæne ord :O)
    Jeg har allerede added begge dine chars -Wuhuu så kender jeg 2 chars på serveren

Nå spøg til side. Ja det var alletiders at være med på jeres Ventrilo, og få lov til at lave et par runs med jer SD'ere.. I virker jo også rigtig flinke og hjælpsomme.

Jeg har allerede signet til jeres raid gruppe på fredag (gjorde jeg i går aftes).
    Så håber jeg bare, at der er et spot til mig.

Vi ses ingame

Quote Originally Posted by Nicoladen View Post
    Ja der sker ikke så meget chat i den, den primære chat sker selvfølgelig i /gu, men det er en af vores primære ressourcer når vi mangler folk til raids og random hc's. 1. Guild chat 2. /semperdanica 3. /trade channel.
    Så bliv endelig ved med at joine den...også efter du er accepteret
    Derudover skal du punke Rox alt det du kan for at hjælpe dig med at få arrangeret nogle runs med guildies, så du kan få en røvfuld gode anbefalinger. Det går jo godt indtil videre
    " ...også efter du er accepteret " Hehe tak for det
    Jeg holder øje med channel 6 så meget jeg kan, men den falder jo lidt i med Spam spam channel 2 :P
    Anyway så må jeg jo bare skrive, til jer der er online, og signe op til raids som fx på fredag

Hvem er din char ingame ?

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Var med Asebbera i ICC10 i går, og kan kun sige at han faldt lige ind i stemningen på holdet.

Var positiv og munter på vt, og var generelt god at spille sammen med.

helt sikker thumbs up herfra.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

SD Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

Jeg ved godt jeg ikke er member, så ved ikke hvor meget min mening tæller, men vil da lige sige min mening alligevel. Jeg syntes slet ikke om Asebbera!!! Vi var i ICC i går aftes og han lå KONSTANT over alle i dps, incl mig!! DET BRYDER JEG MIG IKKE OM!!!

Ej spøg til side... Han har 100% styr på sin class, og spillede rigtig flot så som spiller kan jeg ikke udsætte noget på ham. Han virker som en glad fyr, og selv om det blev til wipefest på Professor Putricide så var der slet ingen sure miner tværtimod.

Og som extra bonus fik jeg masser epiiix, som han passede på, guderne ved hvorfor

Så han vil imho være en rigtig god spiller at få ind i jeres guild

We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

Quote Originally Posted by Drossa View Post
    Jeg ved godt jeg ikke er member, så ved ikke hvor meget min mening tæller, men vil da lige sige min mening alligevel. Jeg syntes slet ikke om Asebbera!!! Vi var i ICC i går aftes og han lå KONSTANT over alle i dps, incl mig!! DET BRYDER JEG MIG IKKE OM!!!

Ej spøg til side... Han har 100% styr på sin class, og spillede rigtig flot så som spiller kan jeg ikke udsætte noget på ham. Han virker som en glad fyr, og selv om det blev til wipefest på Professor Putricide så var der slet ingen sure miner tværtimod.

Og som extra bonus fik jeg masser epiiix, som han passede på, guderne ved hvorfor

Så han vil imho være en rigtig god spiller at få ind i jeres guild

WIPEFEST ???? Det husker jeg ikke! Vi fik ham da med stil :P

Quote Originally Posted by Enforcer View Post
    Var med Asebbera i ICC10 i går, og kan kun sige at han faldt lige ind i stemningen på holdet.

Var positiv og munter på vt, og var generelt god at spille sammen med.

helt sikker thumbs up herfra.

Jeg hyggede mig helt sikkert også..
    Tager da helt sikkert med jeg igen næste fredag
    - hvis i tør have mig med igen hehe ...

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Quote Originally Posted by Asebbera View Post
    Jeg hyggede mig helt sikkert også..
    Tager da helt sikkert med jeg igen næste fredag
    - hvis i tør have mig med igen hehe ...
    du signer bare på raidsiden
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

SD Medlem Forum Apprentice

har lige været en tur med asebbera i Voa25 med ham som RL, gik nice fin hurtig fordeling af loot og ingen brok , sgu altid nice med nogle der gider bruge tiden på at samle 25 mand, så thumbs up herfra

Quote Originally Posted by Enforcer View Post
    du signer bare på raidsiden
    Allerede done!

Vi ses fredag - til en ordentlig røvfuld bajere

SD Medlem Forum Disciple

Hey Asebba (ja det er du nødt til at hedde, ellers knækker jeg da tungen)

Du var jo med på vores fredags Overkill, og jeg har kun godt at sige om dig. Hygsom, tager tingene som de kommer, kan godt lide øl, og whiner ikke over lidt wipefest :-)

Gogo ind med ham, for han er kun mindst lige så tosset, som alle andre jeg har mødt i den her guild ;-D

Forum Apprentice domaz's Avatar

Lavet lidt bg med Asebba, mega hyggelig fyr.

og skal nok os have gamet lidt arena med ham, så regner da bestemt med han får

Forum Apprentice domaz's Avatar

Det blev som vi havde aftalt til en masse sjov arena indtil ca. kl. 1 om natten igår.
    - og han havde bestemt styr på sin class i pvp.

Og må sige at Sebastian er en hyggelig fyr at game med. Så ham ser jeg helt klart frem til at have i SD.

Han får et sikkert fra mig.

Quote Originally Posted by domaz View Post
    Det blev som vi havde aftalt til en masse sjov arena indtil ca. kl. 1 om natten igår.
    - og han havde bestemt styr på sin class i pvp.

Og må sige at Sebastian er en hyggelig fyr at game med. Så ham ser jeg helt klart frem til at have i SD.

Han får et sikkert fra mig.
    Tak Domaz/Thomas
    Det var bestemt hyggeligt -Vi sparker da røv

Ses i aften..

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Jeg var med Asebbera i en HC igår, og der er nok ikke nogen tvivl om at forskellen mellem hans 5700 gs og resten af gruppens 3-4.000 kunne mærkes. Han stod jo nærmest for 80% af al dmg der blev delt ud.

Men umiddelbart ikke nogen finger at sætte på ham på nogen måde.

Spillede en del pvp med Sebastian her til aftnen, super hyggelig gut..
    Bare ærgeligt man er nød til og redde hans røv i hver eneste bg man laver.. Man skulle tro at mages ikke kunne heale sig selv

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Jeg har nu spillet en del med asbest dragten... nej kan ikke udtale hans navn. Han er superflink og underholdende gut. Der er stor forvirring når der bliver sagt zebb da han regere på sebber.
    Det skaber altid lidt underholdning.
    Vil meget gerne se ham i SD.
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)