Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36

Thread: Nfidel - Warlock

Default Nfidel - Warlock

Goddag ...

Tror det her er første ansøgning som jeg har skulle skrive som fristil, hvilket vel egentlig er både godt og skidt. Giver jer en bedre mulighed for at bedømme folk, og dem der ansøger masser af muligheder for at dumme sig :P

Nåh, men lidt om hvad jeg er for en fisk og hvorfor valget lige er faldet på jer. Jeg kender Regio irl og var mig der er sin tid punkede ham til at begynde at spille igen (skulle jeg aldrig have gjort, den efterfølgende dag brugte han 2 timer af mit liv på af være faret vild i barrens, skide alliance ) og har i noget tid efterhånden snakket frem og tilbage med ham vedr wow og guilds, bosses etc etc. Jeg var i en overgang tæt på at skrive en ansøgning til hans gamle guild, da vi mere eller mindre var stoppet med at raide, hvilket han heldigvis nåede at fraråde mig.

Men eftersom vi desværre er gået helt i stå i min nuværende guild, er jeg på udkig efter en ny, og har derfor læst hvad jeg nu har kunne få adgang til på jeres side og syntes faktisk godt om hvad jeg læser. Jeg vil sige de gange jeg har skrevet en ansøgning til en guild har det været med forhåbning at det var den sidste ansøgning jeg nogensinde skulle skrive i wow, og jeg må sige at en guild der har eksisteret så længe som jer, der kunne det jo rent faktisk godt blive sådan.

Nåh, den obligatoriske 'hvem er jeg til daglig' del af ansøgningen:
    Jeg er i start 20'erne (bliver 30 til august ) hedder Simon og arbejder som IT-konsulent, har 2 katte der tilsammen er dummere end snot, bor sammen med min kæreste, hendes søn og vores egen lille savlende guldklump på lige over 1 år. (han er selvfølgelig blevet introduceret til WoW, men syntes pt at det sjoveste er at have hørebøffer på og hive i alle de ledninger han kan komme i nærheden af)
    jeg spiller fodbold 2 gange om ugen 1x træning 1x kamp - det er jo kun serie2, ingen grund til at træne mere, og vil for alt i verden vinde alt jeg deltager i, er dog med alderen blevet bedre til at indse at man også taber nogen gange (men det er mest hvis de andre snyder :P )

mht Regelsæt og de fem bud.

Jeg spiller WoW for at have sjovt, og min idé om sjov er ikke at ødelægge det for andre, har efterhåden været i en del hardcore guilds hvor det primært handlede om at pege fingre af alle andre for så stod man ikke selv for skud og det kunne jeg slet ikke overskue, men kan sagtens være uenige, men efter min mening må man sgu være gammel nok til at kunne tale ordenligt til hinanden også selv om det er overventrilo/skype og man ikke lige sidder face to face, jeg er blevet råbt af, af for mange 15 årige tosser der mente de var guds gave til WoW og verden generelt til at gide at bruge tid på det. Jeg ved ikke om det kommer med alderen eller hvad det er, men man opnår som regel mere, hurtigere, ved at snakke om tingene end ved bare at råbe "jeg har ret" rigtig mange gange, rigtig højt... suk ...

Det her fristils ansøgning er faktisk en del sværere end jeg havde regnet med og syntes allerede det er meget rodet, så springer fluks videre til min lille toon og nogle facts om den.

armory så i slipper for selv at slå det op:
    http://armory.wow-europe.com/charact...thor&cn=Nfidel

Jeg startede min Wow karriere omkring 4 måneder efter det kom ud, altså for ret lang tid siden. min første class var en mage som endte med at raide MC og halvdelen af bwl, inden den blev skiftet ud med en rogue som jeg spillede op til wotlk og slog alt ihjel pånær kil'jaeden.

Skiftede til en DK da wotlk kom ud (ligesom alle andre) og raidede faktisk op til ToC med ham, men indså at glæden ved at spille DK ikke var så stor som forventet, så lavede der et skift til min Lock(som i skrivende stund er udstationeret alliance side på arathor i Knuckle sandwich), nåede at raide lidt ulduar og ToC hardmodes med locken og pt er vi gået i stå på professoren (bedste forsøg er pt 6-8 %) Så nej, jeg har hverken set lich king eller har nogen erfaring udover at jeg et par gange har tanket casteren på bloodcouncil. Dog vil jeg sige at min manglende erfaring med lige de encounters ret hurtigt vil blive opvejet at min efterhånden lange erfaring med at raide. Det samme gør sig i og for sig gældende mht mit gear, jeg er udemærket klar over at mit gear pt er subpar med jeres, men jeg ved også at den tid det vil tage at geare mig op nærmest intet betyder hvis jeg er i guilden de næste 4 år for nu at tage et tal. (men har også siddet på den anden side af bordet og ved godt at der er ingen garanti for det ikke bare er en tosse der lige skal bruge lidt loot man hiver ind, var mere for at få jer til at tænke over det )

afslutningsvis vil jeg bare sige er der garanteret er en masse jeg har overset eller måske ikke uddybet nok så spørg endelig.

//Nfidel
    Last edited by Talnox; 24-05-2010 at 10:30.

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Yay ENDELIG fik han ansøgt

Nfidel/Simon er et must-have selvom han truer mig med arena (Abn, advar staklen mod mig her!), og til trods for hans dårlige hukommelse. Jeg for da nok lige IKKE vild i barrens - det var en GM som havde flyttet et bjerg i vejen for os!!!

Held og lykke med din ansøgning

Quote Originally Posted by Nfidel View Post
    vores egen lille savlende guldklump på lige over 1 år.
    (han er LIGE til at spise!)
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Forum Warden Corningstone's Avatar

Quote Originally Posted by Regio View Post

(han er LIGE til at spise!)
    HAHA! Regios æggestokke skriger på afkom!!

On topic, dit gear lagger en smule bagud i forhold til mit og doomgrips (vi er de 2 locks på CR teamet) men jeg er ikke i tvivl om at du sagtens kan hive nok dps ud af det gear til at kunne følge med på CR teamet Upgrades er der en del at hente, men vi er allerede begyndt at disse caster items, ellers går de til offspec

Personligt så jeg gerne en lock mere på CR teamet ^^

Quote Originally Posted by Corningstone View Post
    HAHA! Regios æggestokke skriger på afkom!!
    hovhov unge dame, hvis du havde set den knægt ville du også være skruk. basta :P

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Nu kender jeg dig ikke, og er casual, men Regio har i længere tid snakket om at skulle afpresse dig til en ansøgning. Og han har da kun omtalt dig positivt =)
    Når han ikke lige har travlt med at ride ind i alliance camps fordi 'der er fp lige herovre' eller er skruk på grund af den omtalte savlende guldklump....

Go go gadget /semperdanica channel og held og lykke.
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Har lavet en fantastisk lvl 1 shaman som også er i semperdanica channel, så jeg kan kontaktes skulle det være, og fik samtidig lige reserveret mit navn hvis jeg kommer til at rykke server

Men ellers er jeg klart nemmest at fange på msn, bare smid en pm hvis det er.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hvad hedder din Shaman?

Som han skriver har han brugt den til at reservere navnet

Så den hedder Nfidel

en tidligere uset skarphed du ligger for dagen her regio :P

Hejsa Nfidel - tak for ansøgningen.

Regio har godt nok talt om i lang tid, at ansøgningen var på vej, så fedt at se den lande omsider :-)

Vejen ind på CR holdet og ind i SD som core-raider er, ved at vise dit værd på CR raids - som kører torsdage fra 19.45 - 23.00 samt søndage i samme tidspunkt.

Så få rykket din toon, og få signed til nogle raids, så får vi at se.

Rudolphus
    Hakkedrenge med bløde løg - Ja tak!

en tidligere uset skarphed du ligger for dagen her regio :P
    Ja den er fin med dig, Rudo har givet dig lov at komme med så det er bare om at få transferred

PS inden du smutter over, kan du ikke lige tjekke priserne på northrend herbs og outland herbs på din nuværende server?

hvis det er flask mats du er ude efter er mats meget dyrere end hvad flasks koster, kan lige snakkes ved senere når jeg er hjemme så skal jeg nok tjekke, men alt er mega dyrt, so dont get your hopes up

Nej det er bare blomster, de billigst mulige - til pigments til inks til darkmoon kort

transfer er sat i kø, sidder desperat og opdaterer min mail lige nu ^^

Summone... check

Healthstones... check

Hvad gør en warlock ellers?

SD Trial Forum Elder Cookiebo's Avatar

Var liiige i weekly raid med nfidel, viste ikke der var ansøger med før til allersidst, så kiggede ikke rigtig efter din dps, og jeg ik CR raider.. så ved ik om min mening betyder så meget.. ska nok prøve at game med dig lidt mere , før jeg kan skrive mere :-)
    SD's Mowgli & Ironman

glemte helt at gøre opmærksom på det, men meget hyggeligt, ingen der døde udover de bosses der skulle så

Nåh fantastisk, jeg har fået reddet mig en gang influenza agtig ting, så kommer nok til at være begrænset hvor meget jeg er på de næste par dage, just fyi

Frisk igen og signet op til begge raids denne uge. ses ingame folkens

Frisk igen og signet op til begge raids denne uge. ses ingame folkens
    Lyder godt!
    Hakkedrenge med bløde løg - Ja tak!

jeg skal nok være lidt mere obs på dig på næste raid, og komme med noget feedback

bare sålænge du fortsætter med at råbe infidel efter mig også

INFIDEEEEEELLLLLL!!!!!!
    Det er SÅ awesome :P

Du er SÅ meget en upgrade corning :P

Quote Originally Posted by Regio View Post
    Du er SÅ meget en upgrade corning :P
    Jeg er en legendary upgrade !