Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 56

Thread: Mcmoonster (H/Prot pala + det lse...) sger om optagelse i SD

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Default Mcmoonster (H/Prot pala + det lse...) sger om optagelse i SD

Hejsa

Se det er s frste gang at jeg skal forsge at skrive en ansgning, men lad mig da prve

Jeg er en fyr p 27 r fra Nrresundby i Nordjylland og den heldige storebror til verdens bedste lillesster
    Til daglig arbejder jeg som som soldat, er oversergent af rang og arbejder som faglrer p hrens logistikskole ved Aalborg kasserner, hvor jeg er med til at afholde kurser p hrens kran/bjrgningsvogne Jeg har vret soldat i snart 9 r og det bliver jeg nu nok ved med at vre Jeg bor i en lejlighed sammen med min kreste Louise der lser til idrts-pdagog. Min fritid som jeg egentlig har pnt meget af bruger jeg p WoW og p mine to andre store lidenskaber; Fiskeri og fotografi. Dog har frstnvnte stet en kende stille det sidste halve rs tid, grundet en hrd hvid substans p ser/er, der gjorde at min flueline sank uhyggeligt langsomt. Ellers gr min tid p familie og venner og er ikke typen der render rundt i Jomru Ane gade hver weekend, men det hnder da at jeg fr mig forvildet derned

Mig selv beskrevet med 5 ord:
    Jeg er; rlig, hjlpsom, loyal, logisk tnkene og utrolig velopdraget, sprg selv min mor XD

Det jeg mener at kunne tilbyde SD:
    Jeg er online NSTEN hver dag, jeg kan ikke huske hvornr jeg sidst har sagt "Nej" til at hjlpe en M8 med hvad det nu kunne vre; Raid, lvl quest, Hc... u name it...
    Jeg er altid med p den vrste hvis folk mangler en mand til runs af den ene eller anden art. Jeg har 4 lvl 80 p Ravencrest 1 H/prot pala, 1 mage(arcane) og 2 x DK (begge blood/frost), s jeg har en char til enhver lejlighed. Min main er dog Mcmoonster (min pala med en GS p lige over 5,8k med holy spec), men jeg forstr at spille dem alle, dog ikke sagt at jeg er nogen Mesias inden for nogen class.