Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 56

Thread: Mcmoonster (H/Prot pala + det lse...) sger om optagelse i SD

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Default Mcmoonster (H/Prot pala + det lse...) sger om optagelse i SD

Hejsa

Se det er s frste gang at jeg skal forsge at skrive en ansgning, men lad mig da prve

Jeg er en fyr p 27 r fra Nrresundby i Nordjylland og den heldige storebror til verdens bedste lillesster
    Til daglig arbejder jeg som som soldat, er oversergent af rang og arbejder som faglrer p hrens logistikskole ved Aalborg kasserner, hvor jeg er med til at afholde kurser p hrens kran/bjrgningsvogne Jeg har vret soldat i snart 9 r og det bliver jeg nu nok ved med at vre Jeg bor i en lejlighed sammen med min kreste Louise der lser til idrts-pdagog. Min fritid som jeg egentlig har pnt meget af bruger jeg p WoW og p mine to andre store lidenskaber; Fiskeri og fotografi. Dog har frstnvnte stet en kende stille det sidste halve rs tid, grundet en hrd hvid substans p ser/er, der gjorde at min flueline sank uhyggeligt langsomt. Ellers gr min tid p familie og venner og er ikke typen der render rundt i Jomru Ane gade hver weekend, men det hnder da at jeg fr mig forvildet derned

Mig selv beskrevet med 5 ord:
    Jeg er; rlig, hjlpsom, loyal, logisk tnkene og utrolig velopdraget, sprg selv min mor XD

Det jeg mener at kunne tilbyde SD:
    Jeg er online NSTEN hver dag, jeg kan ikke huske hvornr jeg sidst har sagt "Nej" til at hjlpe en M8 med hvad det nu kunne vre; Raid, lvl quest, Hc... u name it...
    Jeg er altid med p den vrste hvis folk mangler en mand til runs af den ene eller anden art. Jeg har 4 lvl 80 p Ravencrest 1 H/prot pala, 1 mage(arcane) og 2 x DK (begge blood/frost), s jeg har en char til enhver lejlighed. Min main er dog Mcmoonster (min pala med en GS p lige over 5,8k med holy spec), men jeg forstr at spille dem alle, dog ikke sagt at jeg er nogen Mesias inden for nogen class.
    Derudover er jeg venlig og deltager gerne i diskussioner (som jeg ved noget om) og jeg mener at jeg generelt er utrolig nem at snakke med og falder godt i hak med alle. Jeg sviner aldrig folk til, men kan godt lide humor og sarkasme og jeg kunne aldrig drmme om at tale ned til nogen, isr ikke newbies, men hjlper gerne folk med at bruge deres nye chars. n eller anden bliver jo ogs ndt til at lre Trine at heale med Trinessa

Jeg nvnte i min indledning, at jeg er den heldige storebror til verdens bedste lillesster, og det er faktisk ikke helt lgn. Trine er min lillesster og Sren (Zorahn) er min svoger Jeg spiller nsten dagligt med de 2 og har ogs, sammen med dem, spillet lidt med nogle af jer andre og det har altid vret en fornjelse

Trine og Sren mente at jeg burde sge ind i SD og de har altid talt meget varmt om jeres Guild. Da jeg s var inde og lse om jeres vrdier, blev jeg jo nrmest lykkelig!! Dem kan jeg KUN slutte op om, hvis alle i WoW bare ville spille efter dem!! -Eller bare halvdelen af alle wow spillere!!!

Jeg hber virkelig at I vil overveje mit medlemskab og jeg er klar og opsat p at gre mit til at vise mit vrd

For the Horde!!

/Jacob

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Nu er trine jo kommet med ind over ansgningerne sammen med mig, s for at undg nepotisme skynder jeg at svare fr hun kigger forbi :-) Fin ansgning

Start med at /join semperdanica og se og f grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan vre dd til tider, men ellers s send et tell til lidt SDere og hr om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan sprge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, gr over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjlpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

S nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, s vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner. Jeg har givet dig adgang til at logge ind p den med samme login som dette forum.

Held og lykke med ansgningen.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Dog har frstnvnte stet en kende stille det sidste halve rs tid, grundet en hrd hvid substans p ser/er, der gjorde at min flueline sank uhyggeligt langsomt.
    Bare det dr giver mig lyst til at sige til dig!

Go ansgning, glder mig til at lbe lidt med dig. Du er altid velkommen til at hive fat i mig IG.

Hej Jeoparty.

Mange tak skal du have og ja, det vil gre! Glder mig til at komme igang! Fedt at jeg kan f lov til at signe til Raids Det turde jeg slet ikke hbe p.

Vi ses ingame!

/Jacob

Brael: Okay, det var pnt hurtigt XD Men jo da! lad os da groupe op en dag og f os en fiskesnak! Skal faktisk ud og fange sild (i Limfjorden) her i ugen og har planer om en havrredtur til Varde evt. i kommende weekend^^

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Havde fornjelsen af at lave en rkke random HC's med Moonster i dag
    han var straks klar p at skifte til offspec s vi kunne f fyldt rollerne ud og komme afsted, og det er jo dejligt, isr med s ufleksible folk som mig p teamet (1 lvl 80 der rogue hehe). En fornjelse med en tank der frer an i et tempo s man hele tiden er igang
    Han var med p vt. hvor der var en god tone hele vejen igennem - m dog indrmme jeg ikke helt nede at f styr p hvem der var hvem (udover trine) ^_^

Men alts med s tt familie som en bror, og s endda til et member der absolut har bevist sit vrd og hjlper med at trkke lsset i ledelsen, synes jeg nu ikke der burde vre s meget at rafle om - gief trial herfra !

Gl med det Moonster!
    Last edited by Jirin; 19-04-2010 at 22:54.
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

jeg var med Moonster p et par HC run's idag og det gik jo meget fint. Selvom jeg dde lidt mange gange hyggelig ftter p VT. s jeg siger her fra.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Bare for en god ordens skyld, vil jeg da lige bekrfte at Jacob (Moonster) r min storebror.
    Efter at jeg fik Jacob overbevist om at skifte server, har vi spillet rigtig meget sammen, og jeg har aldrig oplevet at han ikke har ville andet end at hjlpe mig hvis jeg havde nogle sprgsml. -med alt ligefra healer opstning, talents og til sm quests og boosts hvis jeg havde brug for det.

S held og lykke med din ansgning brormand
    Knus Ss.

Tak for de pne ord Det var fedt at kre nogen Hc's med jer fra SD og jeg er ked af at du dde s Varoksenrok, men igen, s er Tank blot mit OS

Til alle andre der mtte lse dette s ENDELIG grib fat i mig ingame s vil jeg HELLERE end gerne med i Hc's, Raids, boostruns ogs gerne alm. dungeon eller de gamle raids

SD Medlem Forum Learner Edahs's Avatar

Har krt en 5-6 HC med Mc her til aften samt chittet lidt p vt.. han virker som en finer fyr.

Tak for det Edahs! og i lige mde en fornjelse at spille med dig. og godt healet i PoS forresten. Du m endelig sige til hvis du skal have mere hjlp til at geare op

Officer Forum Warden

Jacob var med Team Oldscool p vores frste raid her til aften, og det gik bare super.

Han virkede til og vre en behagelig fyr, og han brokkede sig ikk over at der lige var en indlringskurve fra alle os, der ikk lige raider s meget =)

Hej Gadrielz.

Tak for de pne ord Nej, jeg kunne aldrig drmme over at brokke mig, og slet ikke over runs, hvor nogen i group/raid aldrig har vret fr Alle skal jo starte et sted og hellere hre tacts en gang for meget end end gang for lidt og ender det op med Whipe-fest, s er det bare sdant det er.-det rrer mig ikke

Men tak for runs! -Det var fedt at f lov til at lege med Team Oldschool!

Forum Initiate

Jep, var med p Oldschool run ogs, og fik et rigtig positivt indtryk af Jacob ogs.
    Helt rolig og hyggelig fyr, som bestemt er i SD's nd!

Mvh Orkinok/Dnarmeth

Tak for det Dnarmeth

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ogs et ok fra mig. Han var cool nok p vores raid i gr, og desuden bror til Trine, og jeg gr ind for familie sammenfrsler
    i SD.

w
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

SD Medlem Forum Learner

har haft et par runs med moonster i hcs jeg dde ikke s ingen klager her og desuden en fra nrresundby kan man ikke klage over de er jo for imba

Hey Woooot og Torodor.

Tak for det

Jeg var med i vanilla raid idag med Mcmoonster, og det gik udemrket. Rent performance trumlede vi bare igennem det hele, nsten det eneste tidspunkt der var nogen der dde, det var vi skulle ud af AQ20. Mcmoonster og en til skulle absolut have halvdelen af instancen med p slb
    Rent socielt kunne jeg godt have tnkt mig at vi havde noget mere krende under raided (men det var vidst vores alles fejl ..). Jeg tror dog ikke at han har nogen problemer p det omrde, han virker flink.

Held og lykke med din ansning
    Ex SD medlem

Forum Warden Corningstone's Avatar

var med p det samme run som star, det var super hyggeligt

Vil meget gerne spille noget mere med dig !

Tak skal I have

Ja, jeg kunne ogs godt have tnkt mig noget mere socialt men ikke alle var med p VT, s forstod godt at vi holdt det til det skriftlige p chatten, hvilket var fint nok s folk ikke blev holdt udenfor -Desvrre resulterede det s nsten i ingen samtaler overhovedet XD

Den med halvdelen af instancen med p slb var vi vist godt nok 2 om, og navne er vist ikke ndvendigt at nvne her ;-) men det var fedt at vre med p Retro Raid! Selvom ZG godt nok er lang.... :-P

Corningstone: Du siger bare til, nr vi skulle p date i Scholomance og CoS (tror det var dem vi snakkede om).

Quote Originally Posted by Moonster View Post

Corningstone: Du siger bare til, nr vi skulle p date i Scholomance og CoS (tror det var dem vi snakkede om).
    ikke cos, men oooooold strat der er ogs et extra mount derinde og hente

Quote Originally Posted by Corningstone View Post
    ikke cos, men oooooold strat der er ogs et extra mount derinde og hente
    Jeg nede at clear hele strat 12 gange or so, og den droppede ikke en eneste gang. Du er godt klar over, at hvis den dropper mens i farme det, s vil jeg hade jer for evigt?
    Ex SD medlem

Quote Originally Posted by Starswifter View Post
    Jeg nede at clear hele strat 12 gange or so, og den droppede ikke en eneste gang. Du er godt klar over, at hvis den dropper mens i farme det, s vil jeg hade jer for evigt?
    Jeg har den p min pala, den droppede 1st gang jeg var derinde ever

Quote Originally Posted by Corningstone View Post
    Jeg har den p min pala, den droppede 1st gang jeg var derinde ever
    ............
    Jeg tror der er endnu et navn der skal noteres i den lille, sorte bog.

Og mske vi ikke skulle hijacke trden mere
    Ex SD medlem