Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 56

Thread: Mcmoonster (H/Prot pala + det lse...) sger om optagelse i SD

Forum Neophyte

"Til daglig arbejder jeg som som soldat, er oversergent af rang og arbejder som faglrer p hrens logistikskole ved Aalborg kasserner, hvor jeg er med til at afholde kurser p hrens kran/bjrgningsvogne"

Jeg er selv konstabel elev i lborg... S det lyder da spndende med endnu en mili fyr Allerede p den baggrund kan jeg da sige thumbs up Anyway, hvis du er klar p litd random hc's eller bg's, s fang mig ingame p Expansion eller Evandir
    ----UNDER CONSTRUCTION---

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Var i et par HCs igr, og du joinede VT efter 23, hvor Tiny bliver ret plat. Det gik dig ikke p og vi fik nogle hygge runs, og tror bestemt du vil passe godt ind i SD. /thumbs up

har ikke selv spillet med mcmoonster, men han kom p vt for at hygge snakke lidt, og syntes han virker som en rigtig flink fyr.

SD Medlem Forum Adept Estrinoff's Avatar

Nu kan jeg p ingen mde kommentere p din healing, men jeg kan kun sige at du mske mangler lidt overblik.
    Det er sq vigtigt at sige til hvis du ikke ved helt hvordan vi kre taktikken eller helt ved hvor du skal st i de forskellige faser.
    Det er ikk for brn, det er for nice!

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Du tankede et HC run eller to igr, hvor Trine hev mig med som DPS, og det gik absolut godt.

S fik jeg hc'et med dig igen. Denne gang p din mage. Til trods for absurd mange wipes og deaths (din repair bill m sq have vret stor) s var der ingen hrde ord - jo mske fra mig
    Last edited by ZanZan; 28-04-2010 at 8:04.

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Tak for det allesammen!

Jeo/Hoda: Ja, det var i hvert fald interessant at hre hvad der sker p VT i de sene aften timer XD Men bestemt hyggeligt og hber da p at jeg kan/m joine igen en anden gang (Forstr dog ikke hvordan I kan huske navnene p alle de C64/Amiga spil man spillede den gang XD)

Estrinoff: Ved Bloodqueen var jeg lidt lost, men fulgte med s godt jeg kunne. og ja, det er taget til efterretning og skal nok sige til hvis jeg er forvirret. har kun prvet de sidste 3-4 bosser vi tog en enkelt gang fr p 10 og 25 mands (nogen aldrig p 25 mands). Men det var en oplevelse at f lov til at vre med og jeg var meget imponeret over jeres Tac. Kunne ogs sagtens se at jeg ikke p nogen mde er CR potentiale endnu, men jeg er stadig ret grn som Holy pala (har kun healet i 3 mneder...). Men igen, det er taget til efterretning og jeg var glad for at f lov til at prve

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

Var i en Hc med Mcmoonster p min shaman han var tanken. han gjorde et godt stykke arbejde holdte agro og var super og flink at snarke med var dog ikke p VT med ham men kan kun sige gode ting om ham.

Vil meget gerne hoppe p nogle HC runs med dig en anden gang!

s det er et ok fra mig

Tak for det

Ja, det var nten en skam at du blev ndt til at smutte grundet Raid XD Men alting til sin tid og nstegang tager vi den da bare over VT. Og som jeg vist har nvnt fr, s er Tank stadig kun mit OS p min Pala... men det kunne da vre man skulle overveje at skifte main spec.... hmm....

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Aye, var p nogle gode HC ture med ham igr og det var meget hyggeligt. Dog er jeg lidt skuffet over at han ikke er lige s dedikeret til at holde mig i live som hans lillesster(Hun kom til at poppe Divine Intervention p mig, dvs. en dd healer og et wipe, med undtagelse af mig)

Men han fik bde tanket og healet, og det gik fint med begge, selv med det sde lille tankershield han har.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Tak skal du ha Ja, det var et par hyggelige Hc's. Og ja, jeg ved godt at det er et lille sdt tank skjold jeg har.... Hvordan mon det havde set ud hvis jeg var Tauren??? XD Ja, trine gr er indbegrebet af "Team spirit", mske liiiidt i overkanten at vlge at ofre sig selv som healer, frem for en DPS... Det er jo et at de valg man tager...

Men jeg satser da kraftigt p at du skal vre med til at farme HoR norm med mig her i weekenden, s jeg kan f Splintered door of the Citadel (tror jeg det hedder), s m du godt overtage min tank grydelap ;-)

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by Moonster View Post
    Tak skal du ha Ja, det var et par hyggelige Hc's. Og ja, jeg ved godt at det er et lille sdt tank skjold jeg har.... Hvordan mon det havde set ud hvis jeg var Tauren??? XD Ja, trine gr er indbegrebet af "Team spirit", mske liiiidt i overkanten at vlge at ofre sig selv som healer, frem for en DPS... Det er jo et at de valg man tager...

Men jeg satser da kraftigt p at du skal vre med til at farme HoR norm med mig her i weekenden, s jeg kan f Splintered door of the Citadel (tror jeg det hedder), s m du godt overtage min tank grydelap ;-)
    Puha, nej tak, har allerede Splintered Door Men er da frisk p at farme hc's da jeg stadig mangler en del ting Og fra i aften ad, har jeg 2 ugers fri fra undervisning(men burde nok bruge det p at lse til eksamen)
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

SD Medlem Forum Learner Edahs's Avatar

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Var i et par HCs igr, og du joinede VT efter 23, hvor Tiny bliver ret plat. Det gik dig ikke p og vi fik nogle hygge runs, og tror bestemt du vil passe godt ind i SD. /thumbs up

Efter 23 ??? Tiny er plat hele tiden.. som et tandlgebord i trommehinden.. =)

Det mere grund til at farme HoR med mig! -for jeg mangler det jo XD Det lyder bare super! I morgen aften er jeg i hvert fald p, skal liiiige ha overstet det der riven mos sammen hjemme ved de gamle ;-) Ellers er jeg ogs p Lrdag aften og forhbentlig det meste af sndagen. Look me up!!! -Er altid frisk p Hc's :-P

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Rigtig god ansgning.

Har lbet MANGE randoms i aften med Mcmoonster og 3 andre fra SD og det var rigtigt hyggeligt og hurtigt.
    Mcmoonster ved hvordan man Tanker og har allerede den gode SD nd, med det gode humr og humor, nr vi spiller.

Han deltager meget aktivt i chatten, vi var ikke p vt, men det kommer en anden god gang.
    Glder mig til at spille mere med Mcmoonster bde som ansger og som kommende medlem af SD...

Ps
    Tak for en sjov aften

med venlig hilsen
    Harpos

Jeg var ogs i en rkke HC's med Moonster, og jeg vil sige at han gjorde det bedre som healer en som tank (hold nu den aggro).

Forum Adept

Super flink fyr og kan sit kram mht. healing.

Har lavet en rkke HC's med Moonster samt et VOA25 hvor det var LIGE fr han overhalede mig p healing. Godt han ikke gjorde, s er jeg ikke sikker p at jeg var s positiv :P

Helt klart thumps up herfra!
    EVE:Majaharet,Khaan,Monique,Khayman
    GW2:Khaan Memnoch,Maja Meklare
    PS2:Khanan|D3:Khaan#2104
    Inaktiv:Rift:Maja,Khaan|AoC:Maja,Khanan,Majaharet, Mother|SW:Maj'a,Khaan'noch,Mhemnon,Van'yel
    DC:Khaan,Maja|WoW:Maja,Khanan,Sicarii,Lorvarian|EQ 2:Ahida,Khaan,Majaharet,Vanthyel

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Har du ikke lyst til at komme med CR holdet p torsdag? Vi mangler lige en pally healer, s du kan jo signe hvis du har tid/lyst.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Hej allesammen!

Tak for de pne ord
    Harpos/ZanZan: Selv tak, ja det var super hyggeligt Ogs selvom jeg havde LIDT problemer med at holde Aggro (Sry ZanZan) :-P

Khaan: Det var selvflgelig fordi jeg holdt igen, sledes jeg ikke overhalede dig p Recount :-P

Talnox: Jo, det har jeg da helt sikkert Og det er lige blevet clearet med min bedre halvdel:-) Ja, jeg ved det godt.... -Men lur mig om ikke ogs der er andre der har sdant et "Clip on/Clip off" system p deres dlere dele:-P Jeg har signet

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Moonster var med Team Oldschool igr, hvor vi havde vores frste tur i ICC, som jo gik over al forventning med 3 kills og to tries p saurfang
    Nu har jeg jo allerede sagt hvad jeg mener men har efterhnden lavet del runs med Moonster i mellemtiden og manden fortjener da helt sikkert et lille bump fra mig og en ekstra
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

Du har virkelig vret aktiv med, at vre med p forskellige runs, og er ogs en hyggelig fyr at game med.

S thumbs up herfra

Rudolphus
    Hakkedrenge med blde lg - Ja tak!

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Skal vi snuppe en VT snak? :-) fang mig

Tak skal I have

Jirin/Rodolphus:
    Jeg syntes at det er super fedt at f lov til at deltage i Raids med forskellige hold. Primrt har det vret Old School og CR, men ligemeget hvilket hold man er med, lrer jeg nyt hver gang. Det var fedt i torsdags at f lov til at komme med CR p LK. Og ogs at f lov til at komme med team oldschool, p en gang ToC 10, hvor vi i bogstaveligste forstand hamrede igennem Og kom videre op prvede krfter med ICC, hvor jeg er sikker p at alle der har vret der fr var MEGET imponerede over den samlede prstation. -Det var jeg i hvert fald. Endnu engang fr man jo bare bekrftet at "GS doesn't make the player..." Rigtigt godt arbejde allesammen!

Jeo:
    Jo, lad os da gre det Jeg kommer p i eftermiddag/aften.
    Last edited by Moonster; 10-05-2010 at 11:23.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg hber meget vi fr Moonsteret ind i SD. Han har sgu vret kanon at spille med, flink og hjlpsom og en go indstilling til tingene.

w
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Nu har Moonster efterhnden vret med p en god del af Oldschools raids, p enten hans healer-pally eller hans mage, og det har sq vret top dollah hver gang. Som woot siger, god indstilling til tingene, hygsom p VT og klar p at skifte char nr det krves.

Quote Originally Posted by Moonster View Post
    Og ogs at f lov til at komme med team oldschool, p en gang ToC 10, hvor vi i bogstaveligste forstand hamrede igennem Og kom videre op prvede krfter med ICC, hvor jeg er sikker p at alle der har vret der fr var MEGET imponerede over den samlede prstation. -Det var jeg i hvert fald. Endnu engang fr man jo bare bekrftet at "GS doesn't make the player..." Rigtigt godt arbejde allesammen!
    Ja, jeg er serist overrasket over, at vi frst rundsmadrer TotC p 55 mins, og dernst gr ind og smadrer 3 bosser i ICC p 2 timer, til trods for at 7 af os aldrig havde vret derinde fr, og havde en GS p under 5k.