Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34

Thread: US stress test! .... Igen?!

Guest

Jo de sender dem ud i grupper men der er meget forsinkelse på.

Jeg har oprettet en troll på pvp server 6 .. Skal vi ikke samle os på den, dem som er med i US Strestest/open beta?

kan jeg bruge mit europæiske software i den amerikanse stresstest?

hvis jeg kan er der så ikke lige en der gidder copy paste den amerikaske realm.wtf :P
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Apprentice

Nu skal i høre.

I denne uge er der Final Stress Test Beta. Alle fra closed beta kan spille i den med den nye x.x.x.31 client. (gamle var 0.29). Alle der betaler hos FilePlanet kan downloade den nye client og spille i Final Stress Test beta.
    Alle fra Final Stress Test Beta kan spille videre i Open Beta, der kommer på Mandag. (d.8 må det være)

Hvis man ikke vil betale kan man bare vente 1 uge, så kan man spille med i Open Beta, forudsat de ikke blocker vores europæiske ip'er.

Det kan altså derfor ikke rigtig betale sig at købe fra FilePlanet medmindre man bare VIL have client lige nu.

Sådan har jeg det også Znyp - læste lige det her på www.worldofwarcraft.com

Can I sign up for the stress test if I am not a FilePlanet subscriber?
    The final stress test is only available to FilePlanet subscribers. However, the open beta phase will begin shortly after the final stress test ends, and is available to anyone with an Internet connection.
    Det lyder sgu godt

Hmmm...fik lige læst noget mere og det her lyder jo knap så godt:

Who can participate in the final stress test and open beta test?
    The final stress test and open beta are available for players in Australia, Canada, New Zealand, and the United States.

Guest

Quote Originally Posted by crash
    Sådan har jeg det også Znyp - læste lige det her på www.worldofwarcraft.com

Can I sign up for the stress test if I am not a FilePlanet subscriber?
    The final stress test is only available to FilePlanet subscribers. However, the open beta phase will begin shortly after the final stress test ends, and is available to anyone with an Internet connection.
    Det lyder sgu godt

Hmmm...fik lige læst noget mere og det her lyder jo knap så godt:

Who can participate in the final stress test and open beta test?
    The final stress test and open beta are available for players in Australia, Canada, New Zealand, and the United States.
    De har da ikke lukket af for os endnu :roll:

Nej det har de godt nok ikke og det gør de sikkert heller ikke. Og jeg har da også tænkt mig at prøve om ikke jeg kan komme i Open Beta uden at skulle opfinde et alter ego det bor i New York eller noget i den stil

Men nu må vi jo se hvad der sker.

Guest

fino.. så kan vi være med til open beta.. skal bare lade som om vi er bush tilhængere... evt. køre en lille usa proxy op.

GM Wow Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Det hjælper hvis man har en Google mail account (så kan de ikke rigtig kontrollere hvor i verden man kommer fra :-D) - og så selvfølgelig når man (eller "jeg") bruger adressen:

Michiganstreet 200,
    90210 Beverly Hills
    California, US

:-D
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Guest

Quote Originally Posted by DonQ
    fino.. så kan vi være med til open beta.. skal bare lade som om vi er bush tilhængere... evt. køre en lille usa proxy op.
    Haha lidt spas for der kører konstant de syge debatter i chatten angående valget :roll: