Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 65

Thread: Zardosh - Ansøgning til Semper Danica

Forum Neophyte

Default Zardosh - Ansøgning til Semper Danica

hej alle sammen

mit navn er bjarne larsen jeg er 37 aar gammel og bor i ballerup sammen med min kæreste og lille vovse heheh

jeg er uddannet bager/konditor og kok og har arbejdet som køkkenchef i ca 5 aar, men jeg startede nyt job som køkkenchef paa et plejehjem i kbh og her render jeg ind i john og henrik, og lige pludselig falder snakken paa mad/brøndby og WOW .

online spil info
    jeg har spillet en hel del forskellige games f.eks everquest, daoc, conan osv.
    men i 2006 startede jeg saa wow op paa ligthnings blade alliance og der fik jeg bygget 6 gode level 80 toons op, men saa drillede john(danboy-mistrezz) og lokkede mig over paa ravencrest SOM HORDE heheh saa jeg tog 2 toons med over min lock som main og en dk jeg er ved at bygge op .

Da jeg har hørt meget om semper danica igennem john kunne jeg godt tænke mig at blive medlem som Casual member(jeg har ikke den store erfaring med raids pga mit job , og ligthningsblade serveren var ikke den bedste at finde raids på)

jeg spiller ca 2+ timer om dagen men med 1-2 dage som kæreste dage hvor jeg kun crafter osv.

lidt toon info .......... jeg har i går den 25/5 overflyttet resten af mine toons fordi SD og ravencrest passer virklig godt til mig!!!!!!!!

zardosh lvl 80 lock med 5,4k i gs og en ok dps dette er min main.
    zarxon lvl 80 deathknigth med 5,0k i gs denne toon er under opbygning
    zarcon lvl 80 mage med 4,8k i gs denne toon er under opbygning
    thaniz lvl 80 hunter med 5,4k i gs dette er min 2nd main
    Freyaa lvl 80 pally med 4,4k i gs hun er under opbygning som healadin

jeg har læst og FORSTÅET det reglsæt og de værdiger SD lever efter og de er meget mig og hvad jeg står for også.......... jeg håber på nogle godt timer sammen i fremtiden :O)

jeg haaber at høre fra jer

mange wow hilsner
    bjarne