Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 65

Thread: Zardosh - Ansøgning til Semper Danica

Forum Neophyte

Default Zardosh - Ansøgning til Semper Danica

hej alle sammen

mit navn er bjarne larsen jeg er 37 aar gammel og bor i ballerup sammen med min kæreste og lille vovse heheh

jeg er uddannet bager/konditor og kok og har arbejdet som køkkenchef i ca 5 aar, men jeg startede nyt job som køkkenchef paa et plejehjem i kbh og her render jeg ind i john og henrik, og lige pludselig falder snakken paa mad/brøndby og WOW .

online spil info
    jeg har spillet en hel del forskellige games f.eks everquest, daoc, conan osv.
    men i 2006 startede jeg saa wow op paa ligthnings blade alliance og der fik jeg bygget 6 gode level 80 toons op, men saa drillede john(danboy-mistrezz) og lokkede mig over paa ravencrest SOM HORDE heheh saa jeg tog 2 toons med over min lock som main og en dk jeg er ved at bygge op .

Da jeg har hørt meget om semper danica igennem john kunne jeg godt tænke mig at blive medlem som Casual member(jeg har ikke den store erfaring med raids pga mit job , og ligthningsblade serveren var ikke den bedste at finde raids på)

jeg spiller ca 2+ timer om dagen men med 1-2 dage som kæreste dage hvor jeg kun crafter osv.

lidt toon info .......... jeg har i går den 25/5 overflyttet resten af mine toons fordi SD og ravencrest passer virklig godt til mig!!!!!!!!

zardosh lvl 80 lock med 5,4k i gs og en ok dps dette er min main.
    zarxon lvl 80 deathknigth med 5,0k i gs denne toon er under opbygning
    zarcon lvl 80 mage med 4,8k i gs denne toon er under opbygning
    thaniz lvl 80 hunter med 5,4k i gs dette er min 2nd main
    Freyaa lvl 80 pally med 4,4k i gs hun er under opbygning som healadin

jeg har læst og FORSTÅET det reglsæt og de værdiger SD lever efter og de er meget mig og hvad jeg står for også.......... jeg håber på nogle godt timer sammen i fremtiden :O)

jeg haaber at høre fra jer

mange wow hilsner
    bjarne
    Last edited by Trine; 28-06-2010 at 20:57.

Forum Neophyte Droodle's Avatar

Thumbs up

Hej Bjarne. Starter lige med at sige Bjarne er en arb. kollega, så det er mig som har lokket ham til at skifte server, så vi kune spille sammen her, og forhåblig under samme tag nemlig the one and only SD.
    Har spillet en del sammen de sidste par dage med ham, og han kender dine chars, så det er et OK herfra.

Men se at få løbet med nogle SD'er så du kan få nogle repley

Hilsen
    Droodle - Razo - Mistrezz - Danboy - Marlot, osv, osv

Forum Neophyte

vil bare lige skrive at jeg jo s. føllig har læst S.D regl settet og jeg er 120% indforstaaet med dem.

p.s undskyld dobbel a men jeg spiller paa en gamer keyboard saa der er ikke alle taster hehe

hilsen bjarne

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Godt at se at arbejde og fritid kan kombineres Vil gerne vide lidt mere om hvem du er, og hvad du ellers går og fordriver tiden med

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner. Jeg har givet dig adgang til at logge ind på den med samme login som dette forum.

Held og lykke med ansøgningen.

Forum Neophyte

hej igen

mange tak jeoparty
    har lige løbet 2 heroics idag saa nu maa vi se om der komme nogle tilbagemeldinger

god pinse
    bjarne

der kommer nok ikke meget idag eller imorgen =) her om 2 timer løber en Real life arrengement af stablen og vi bliver næsten 50 tror jeg så der er nok ikke den store aktivietet lige foreløbig =)

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Har lige løbet 1 HC med Zardosh og en Weekly og det gik fint, humøret er der da og han virker som om han passer godt ind i SD Casual gruppen.

Thumbs up herfra og held og lykke med ansøgningen.

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Quote Originally Posted by zardosh View Post
    jeg spiller ca 2+ timer om dagen men med 1-2 dage som kæreste dage hvor jeg kun crafter osv.
    lol what - du crafter kun (og lign.) fordi så kan i snakke imens eller hvad? Altid godt at lure lidt på hvad andre har fundet ud af mht. den slags kompromier

Fik også lige lavet en HC med zardosh idag og det var da et ganske hygsomt run trods en enkelt episode vi har svoret aldrig at tale om hehe
    Vil godt lige lave lidt mere med dig så hiv endelig fat i mig hvis du kan bruge en dps til noget
    Last edited by Jirin; 24-05-2010 at 21:59.
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

Har lavet weekly med Zardosh. Gik godt og hurtigt Vil dog gerne lave lidt flere HC's ex. med dig, så poke hvis du mangler en healer

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Lavede weekly og en enkelt Hc med Zardosh idag. Alt gik fint, fra hans side og resten, som Jinrin nævner, taler vi ikke om Vil som andre også nævner, gerne køre et par Hc's mere med dig! Så sig til hvis du mangler en.... ja det er faktisk lige meget... Bare en at spille med Så er jeg klar!

Forum Neophyte

hejsa venner

mange tak for de fine tilbagemeldinger heheh, jeg synes i er rigtig friske at spille sammen med og jeg glæder mig til mere SD spil i fremtiden, jeg håber på at kunne kummer med på raidet på torsdag hvis i ville have mig med

og ja jeg har allerede glemt hvad der skete da vi var på besøg hos skaldi

vi ses bjarne

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Var på vt med Zardosh mens vi løb weekly og HC igår, og kan stå inde for at han vil passe fint ind som casual.

Der manglede heller ikke noget på det spilmæssige plan.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Forum Neophyte

hej venner

jeg må desværre melde afbud til torsdagens casual raid da min kone har fortalt mig at lige meget hvor mange år jeg har været chef ER DET IKKE MIG DER HAR BUKSERNE PÅ
    så jeg skal til fødsdag i aften :O(

jeg regner med at hoppe på nogle runs og muligvis et raid i weekend.

mange hilsner fra manden der indrømmer at han er under tøflen
    bjarne
    p.s jeg har opdateret min ansøgning :O)

SD Medlem Forum Convert Zorahn's Avatar

Jeg var i en enkelt HC med Zardosh igår og det gik jo fint, så et plus herfra.

Forum Neophyte

hej venner

jeg har signet op til casual raidet på onsdag og torsdag så nu håber jeg der er plads.............. og konen har ingen planer hehe så det har jeg heller ikke lol:O)

bjarne

Forum Neophyte

hejsa......

det er sku lidt svært at vise sit værd ..... naar man kun kan løbe hc .... har prøvet at signe up til icc 2 gange som ansøger og begge gange er jeg ikke kommet med:O(

jeg haaber at det maaske lykkes snart

bjarne

Forum Neophyte

hej venner

jeg tror der er sket en fejl igår!!!!!!!!!
    da jeg var på portalet om morgenen var zardosh ikke confirmed og heller ikke da jeg kiggede over middag..... så jeg lavede andre planer og blev lidt forviret da john(mistrezz) spurgte om det var et godt raid jeg havde haft igår :O(

så jeg er åbenbart blevet confirmed efter jeg har kigget så det er jeg ked af....... jeg vil rigtig gerne med på det næste

hilsen bjarne

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Tror Vendetta har approved dig lidt sent samme dag som raidstart, og glemt at sende dig en PM på forum om du skulle med. Det går nok

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Har løbet et par Hc's her i aften med Zardosh (dvs. hans mage Zarcan). Det gik fint og han var med på VT og virker bestemt som en hyggelig fætter
    Vil gerne spille mere med dig og hjælpe dig med at boostet din DPS på din Mage ;-) Grib enelig fat i mig hvis du skal bruge en hånd eller mangler en sick DPS eller healer!!! -Hvis du mangler en tank, så spørg en anden

Men det er i hvert fald fra mig! (ved ikke hvor meget tæller, da jeg selv stadig "kun" er trial).

/Moonster

Forum Neophyte

hejsa venner
    mange tak for en god oplevelse paa hc og vt i er sku for fede heheheh

bjarne

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

Hey Zardosh
    har haft kigget lidt i din retning, og det jeg har haft set er ikke godt..
    Sidste uge signede du til icc10 på team V og blev confirmed, men kom aldrig (send en altid en pm eller ligne til raidleader, forvent ik rl kigger i din ansøgning på at du melder afbud + frasign dig på raidside så ik du kan blive confirmed).. Denne uge er du så med i Icc25 på jeo's hold, og må sige din dmg er ikke god taget i forhold til dit gear.. Ved ikke om det var slack eller fail gaming, men 5,5gs og lave 4k dps med 20% dmg increase. Det sku ik iorden, sry..
    når det så er sagt, så skal det ikke være en løftet pejefinger det hele, fordi du sikkert en flink en fyr osv og søger ind som casual member, og det er det der bør blive lagt vægt på dog.
    Last edited by Bluetiger; 09-06-2010 at 21:38.

Quote Originally Posted by zardosh View Post
    hej venner

jeg tror der er sket en fejl igår!!!!!!!!!
    da jeg var på portalet om morgenen var zardosh ikke confirmed og heller ikke da jeg kiggede over middag..... så jeg lavede andre planer og blev lidt forviret da john(mistrezz) spurgte om det var et godt raid jeg havde haft igår :O(

så jeg er åbenbart blevet confirmed efter jeg har kigget så det er jeg ked af....... jeg vil rigtig gerne med på det næste

hilsen bjarne
    Fra tid til anden bliver raids confirmed op på dagen, er det ikk et full raid du er signer til kan du sagtens regne med der bliver confirmed hen af vejen, der kan være forskellige grunde til at RL ikk har confirmet tidliger, så laver du andre planer så husk at signe fra til raid samme aften...
    Din dmg på aftenens ride var der virkelig noget dmg du skal have arbejdet på, overall lå du liger under Buppel, der er påkrævet noget øvelse eller noget awareness... Se og få gjort noget ved det...
    Men når alt kommer til alt er du casual og det er her vægent skal ligge...
    Jeg vil overveje at tag dig med igen på Team V, men vær vågen og få styr på din rutation...
    Maybe we will die.. BUT WE GIVE THEM HELL BEFORE WE DO!!!

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Nu har jeg ikke selv været indblandet i situationerne omkring signs, sene de-signs, samt sene confirms, så jeg skal prøve ikke at stikke snuden alt for langt frem. Klik her for signup samt raidopsætningsregler.

Jeg quoter lige det vigtigste:
    Opsætning af hold
    Tidligst 48 timer før raidstart og senest 24 timer før. Folk der signer up mere end 48 timer før skal altid have en chance for at komme i betragtning, så derfor skal der ikke sættes hold før dette. Deadlinen 24 timer før er for at man har en chance for at se i god tid om man skal raide den følgende dag.
    Så hvis Raid Leaderen confirmer nogen kort før raid start, er det Raid Leaderens ansvar at pm'e, smse eller på anden måde kontakte den man confirmer.

Forum Neophyte

hejsa

det med den sene confirmation er jeg selvføllig ked af .......... men kan ikke rigtig gøre noget ved det..... 5 timer før raid start var jeg ikke paa...... men lad nu det ligge....

ja jeg ved godt at min dps ikke er den bedste, men jeg er villig til at lære en bedre rotation end den jeg bruger nu, men naar det saa er sagt saa søger jeg jo som i selv skriver som casual.... fordi jeg spiller wow for at have det sjovt og hygge med andre og jeg har aldrig raidet mere end 10 players, for det sagde mig ikke noget da jeg var paa den anden server, og det bliver da heller ikke en ting hvor jeg bare skal afsted, men vil jo gerne med paa casuals raids engang imellem :O)

hilsen bjarne
    Last edited by Zarcaan; 09-06-2010 at 22:27.

Quote Originally Posted by Breael View Post
    Nu har jeg ikke selv været indblandet i situationerne omkring signs, sene de-signs, samt sene confirms, så jeg skal prøve ikke at stikke snuden alt for langt frem. Klik her for signup samt raidopsætningsregler.

Jeg quoter lige det vigtigste:

Så hvis Raid Leaderen confirmer nogen kort før raid start, er det Raid Leaderens ansvar at pm'e, smse eller på anden måde kontakte den man confirmer.
    Raidleaders ansvar eller ej, laver man andre planer bør det være anmindelig fornuft (mener jeg) at signe fra... Pm's ja okay, det kræver at personen tjekker sin mail altså kommer jeg ikk langt med det... Sms'er, sure men det kræver der er et nr at gå efter, hvilket jeg desværre har erfaret er svære at skaffe fra nogle end andre til enkelte person, nævner ingen navne...
    Og det var på ingen måde ment som en skideballe eller andet, ikk mindst fordi jeg ikk er i position til dette... Men for at give en heads op og sige " Hej, laver du andre planer så gør os og dig selv den tjeneste at de-signe dig da det vil være nemmer for RL OG dig selv..." Der kan være tons af grunde til at raids ikk bliver confirmed inde for dette vindu af tid, Net problemer, mangel på sings, arbejde bare for at give et par eksempler... Så det er ikk for at være sur eller andet men for at hjælpe os med at vide hva vi har...
    Maybe we will die.. BUT WE GIVE THEM HELL BEFORE WE DO!!!