Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 65

Thread: Zardosh - Ansøgning til Semper Danica

Quote Originally Posted by zardosh View Post
    hejsa

det med den sene confirmation er jeg selvføllig ked af .......... men kan ikke rigtig gøre noget ved det..... 5 timer før raid start var jeg ikke paa...... men lad nu det ligge....

ja jeg ved godt at mid dps ikke er den bedste, men jeg er villig til at lære en bedre rotation end den jeg bruger nu, men naar det saa er sagt saa søger jeg jo som i selv skriver som casual.... fordi jeg spiller wow for at have det sjovt og hygge med andre og jeg har aldrig raidet mere end 10 players, for det sagde mig ikke noget da jeg var paa den anden server, og det bliver da heller ikke en ting hvor jeg bare skal afsted, men vil jo gerne med paa casuals raids engang imellem :O)

hilsen bjarne
    Som du selv siger, sket er sket... Der er ikk så meget at gøre ved det... Og ja du er casual så det skla nok gå alt sammen...
    Maybe we will die.. BUT WE GIVE THEM HELL BEFORE WE DO!!!

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Jeg er enig i at det er sund fornuft at signe fra, hvis man ved man er utilgængelig, også selv om det er på samme dag man lægger planer. Alt i alt er vi vidst rimelig meget på bølgelængde; jeg ville bare lige pointere at den slags virker begge veje.

Nå, ikke mere off-topic fra mig. Held og lykke med din ansøgning zardosh. Og du skal ikke lade dig gå på af din dps. Når du søger som casual, betyder den ikke en fløjtende fis (Men hvis du gerne vil med på raids, skal den selvfølgelig helst være i orden)

Forum Warden Corningstone's Avatar

nå folkens, kan i så være søde ved bjarne :P

Jeg giver ham et brevkursus i how to warlock, og desuden var han desto i icc hvilket er lidt et til grin spec derinde.

Jeg tager et kig på gear og spec, og så er jeg sikker på at der nok skal blive sparket mere røv næsten gang vi skal på picnic i icc!

desuden, dine gems er HELT forkerte!

I røde slots skal du smide 23 SP, i gule slots skal der 12sp+10haste i og absolut ikke 20 crit, i blå slots smider du 12sp+10spirit (of de blå gems skal du kun have 2 af)

Desuden skal du have fat i rep ringen fra icc

Din hitrating er alt for høj (21% og 3% fra talents hvilket er et big nono, den skal være 17% uden +hit talents) og din haste er alt for low.

Jeg vil desuden råde dig til at farme Pit of Saron hc efter Nevermelting Icecrystal (trinket) istedet for den int trinket du render rundt med.
    Desuden skal du droppe spellpenetration som pve stat, siden det KUN er pvp'ere der får noget ud af den så ud med det!

Desuden, med det du render rundt med der er det sgu ligemeget at du har 5.5k GS for gearet er LANGT fra optimalt opsat, så 4k dps er ikke så mærkeligt :=)

Forum Neophyte

hej corningstone

hvad skal jeg lave om med hensyn til spec og gear....... det med gemsne blive ordnet idag når jeg har fri fra job......... men jeg troede virkelig at crit var et must i gule gems

bjarne :O)

p.s mange tak MESTER fordi du vil tag mig som padawan heheheheh

Jeg sendte dig 2 beskeder, men de ser ud til at være havnet et andet sted.

dit spec kan du kopiere fra mit destro spec (bare slå mig op på armory)

dit gear.. du skal ihvertfald ha rep ringen fra icc i stedet for den der healer ring du trisser rundt med.. mp5 er en komplet useless stat for warlocks, så det kan du godt droppe :P Desuden skift din int trinket ud med nevermelting icecrystal fra Pit Of Saron HC

jeg har et CR raid i aften, men du kan helt sikkert fange mig efter kl 23 i aften så kan vi gennemgå det hele sammen

Ellers er jeg en af de der nolifers der er online konstant og lige hopper afk for at snuppe en lur en gang imellem

Forum Neophyte

hej igen :O)

er det min dalaran ring eller min icc ring du vil råde mig til at droppe, da begge har mp5

og jeg har copyet begge dine specs og vil bygge dem på zardosh når jeg kommer hjem............ din affiction spec ser fun ud :O) er det en du bruger meget jeg kunne godt forstille mig at den kunne lave virkelig god dps

bjarne

p.s og igen tak fordi du tager dig tid til at hjælpe mig, for jeg vil virkelig dette rigtig meget :O)
    Last edited by Zarcaan; 10-06-2010 at 8:48.

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Corning kan ikke lave god dps, hun er bare med på raid for looks

hun tør ikke lave ordentlig dps tanks kan jo ikke holde agro og så dør hun hele tiden som Holger

Forum Neophyte

hey kan i så lade være med at drille min mentor heheheheh siger en 37 åriet mand hehehehe

;o9

Jeg var Zardosh i ICC casual run i går, han virker jo som en fin fyr og det gik jo også rigtigt godt ( indtil RC crashede igen) så han får en fra mig
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Jeg vil råde dig til at skifte begge ud ^^

Som hovedregl skal du holde dig langt væk fra items med mp5 på, da det er healer items
    Der dropper en ring fra 1st boss i icc25 du kan bruge, en fra gunboat der også er super nice og der er også en fra blood princes hvis du når der til Så der er massere af muligheder!

Affliction tager lidt mere træning end destro, men der er ikke andet for end at stå og skyde på en dummy i et par timer til du har 100% styr på rotation

Og derud over, Cali tuder bare fordi han ikke kan holde aggro fra mig, så jeg står i et hjørne og danser... hvilket han også bare glor efter!!

Forum Neophyte

hvad rotation bruger du paa Affliction?????

jeg har skiftet gems ud

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Corning du er sku en guldklump. Det er mega god stil du kører. /thumbs up til dig.
    Og til Zardosh - Tak for igår, sign op igen og bevis overfor "The Infidels" at de tog fejl Glæder mig til flere ture med dig.

som affliction :

Haunt -> UA -> Corr -> CoA -> SB og så ellers derfra holde alt kørende
    Haunt skal ALTID være oppe, corr må ikke falde af (husk den blever refreshed hver gang du smider haunt og SB)

Når mobbet når 25% hp begynder din execute fase, det er her afflction virkelig rykker fra i dps. Det du gør er at du smider alle dots + haunt oppe, og så bruger du drain soul indtil haunt er ved at falde af. Så refresher du dots (ikke CoA, den skal kun refreshes hver anden gang i execute fase da den har ca 2x durration i forhold til UA og cor) og smider DS igen

UA; Unstable Affliction
    Corr; Corruption
    CoA; Curse of Agony
    SB; Shadowbolt
    DS; Drain soul

En tommelfinger regl til at vælge spec til bossfights; er der adds der skal dø hurtigt er det destro du skal gå efter, er det en lang kamp mod en boss med mange hp er det affliction. Desuden har du en del selfhealing som affiction, så i kampe med meget aoe dmg er det også en ide at være aff så du kan aflaste healers en smule.

eks; Overlord Saurfang på 10mands laver han 2 adds der skal dø super hurtigt. Hvis i ikke er så mange ranged så gå desto her, da du både har en 3 sek stun, du kan daze addet (50% movementspeed på det) og du har god burst.
    Er dit hold fyldt af ranged kan du spørge om du må gå affliction og blive på bossen og lave kick ass damage

(http://www.worldoflogs.com/reports/r...?s=3771&e=3958 en log fra et 25mands raid hvor jeg fik lov at blive på bossen. Du kan se jeg er over 20k dps en del gange og ellers ligger meget stabilt da jeg ikke skal skifte target, det er som affliction)

btw, det er felhunter og grand spellstone du skal bruge som affliction, og du bruger dark pact til at få mana med istedet for lifetap.

Desuden; i kampe hvor du skal flytte dig; LAV ALTID NOGET! Du kan smide nye dots (instants) få mana tilbage via dark pact eller life tap. Desuden, husk at bruge din racial der giver mere spellpower sammen med en trinket for at få max dps ud;
    Lad os sige at du bruger use effect på din int trinket, samtidigt popper du din orc racial der giver dig extra spellpower. Som destro er det immolate du vil smide når du har poppet CD's, da din conflag damage scaler med den dmg din immolate giver.

Er du affliction er det corruption du vil smide

Forum Neophyte

mange tak for dine kloge ord jeg vil lege lidt med det _O)

b

du skriver bare hvis du har flere spørgsmål

Forum Neophyte

jeps saa er jeg hjemme igen efter en romantisk weekend med min kæreste paa solskinsøen :O)

havde room paa hotel fredensborg i rønne og var paa kadau og spise lørdag en lækker 7 retters med vinmenu MEGET LÆKKERT

og ellers bare køre rubdt paa øen og nyde hinanden heheheh

og hver gang en holmer sagde jesper hurtigt kigge om han lignede en SD LOL

bjarne

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by zardosh View Post
    jeps saa er jeg hjemme igen efter en romantisk weekend med min kæreste paa solskinsøen :O)

havde room paa hotel fredensborg i rønne og var paa kadau og spise lørdag en lækker 7 retters med vinmenu MEGET LÆKKERT

og ellers bare køre rubdt paa øen og nyde hinanden heheheh

og hver gang en holmer sagde jesper hurtigt kigge om han lignede en SD LOL

bjarne
    Det lyder ellers ikke så tosset med sådan en weekend Dejligt at få ladet batterierne lidt op!

Jeg har faktisk lovet dig at skrive her i din ansøgning, så det må jeg hellere gøre. Vi lavede lidt HC's for nogle dage siden, og det gik rigtig fint. Det var nemt at mærke på dig, at du rigtig gerne vil SD, og er interesseret i os. Så super

Forum Neophyte

mange tak trine

ja det var død hyggeligt sidst med de hc`s vi løb hehehe i er sku for seje at spille sammen med og jeg kan sindsyg godt lide jeres måde at behandle hinanden på :O)

bjarne

Forum Greenhorn

Bjarne virker helt ok

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Zardosh skal da ind /thumbs up fra mig. Flink fyr og skal nok lære af læremester Corning.

Forum Neophyte

hej og tak for de fine ord jeo og hebora :O)

jeps jeg skal nok lære af min jeddimaster corning ALTSÅ så længe det drejer sig om wow hehehehe ;O)

jeg har lagt zardosh lidt på is pt og giver mere focus til zarcan min acane mage, på ham har jeg ingen problemer med at være med dps mæssigt .........

hygge
    bjarne

Jeg er nok mere en Sithlord for at være helt ærlig :P

Forum Knight Stormlord's Avatar

Quote Originally Posted by Corningstone View Post
    som affliction :

Haunt -> UA -> Corr -> CoA -> SB og så ellers derfra holde alt kørende
    Hrmm... Bliver lige nød til at rette lidt her. Corning er jo en gammel destru über warlock, men har stadig noget at lære når det drejer sig om Affliction

Lifetap hvis du har glyphet den, og så SB->Haunt -> UA -> Corr -> CoA -> SB og så ellers derfra holde alt kørende. Grunden til at du skal starte med en SB er at den giver 5 % højere crit chance. Dvs at kommer denne critchance på efter din corr, så får din corr ikke glæde af den, pga en bug fra blizzard, der gør at dot's ikke "opdatere" sig selv med din critchance, spellpower osv. Så hvis du først smider en sb efter corr, så skal du recaste din corr, for at få glæde af de 5% crit chance. Det samme gør sig gældende når tier10 4 set bonus proccer (Devious Minds). Der kan det også betale sig at recaste corr for de ekstra 10% damage.

mvh
    Storm

P.s undskyld for ot