Results 1 to 25 of 25

Thread: [Godkendt] WoW Casual ansøgning, Kranak - Warlock (Reapply, Locus fra WAR)

Forum Trainee Kranak's Avatar

Default [Godkendt] WoW Casual ansøgning, Kranak - Warlock (Reapply, Locus fra WAR)

Hej SD.

Jeg spillede sammen med Jer, da I var aktive i WAR. Jeg havde et rigtig hyggeligt med jer, men jeg mistede interessen for spillet og stoppede. Jeg har ledt efter ansøgningstråden fra dengang, men den er naturligt nok slettet, sammen med resten af WAR forummet.

Nu, er det hverken værre eller bedre, end at jeg vil ansøge om at komme ind i Jeres WoW afdeling.

- Da jeg søger ind som casual, får i oplysningerne der vedrører det først, og oplysningerne om min toon senere.

Navnet er Stefan Henriksen, og jeg er 21 år.
    Jeg studerer på DTU, og bor på kollegie sammen med min kæreste.
    Fritiden går sammen med kæresten, vennerne, lektierne, computeren og rollespil. Rækkefølgen skifter meget, alt efter lektiepresset. Jeg kan derfor være online i mange timer i træk, i mange dage, for så at ligge under radaren i en uge.

Jeg har spillet wow fra release men stoppede inden TBC. Jeg gik i gang igen for et år siden, og har spillet uden guildtag lige siden af personlige årsager.

Hvorfor så ansøge nu? Jo, de personlige årsager er efterhånden forsvundet, og jeg kom til at savne jer. Jeg kom til at savne den hygge der holdt mig i WAR så længe. Desuden pressede Starswifter (IRL ven) på.
    Tankerne om at genansøge kom, da jeg stødte på Tineea, mens jeg levelede en alt. Jeg kom i tanke om, de mennesker jeg nåede at lære at kende, og jeg fik lyst til at møde endnu flere af jer.

Nu kommer der sådan et afsnit, hvor jeg skal fortælle hvem jeg er - Og det er jeg jo i bund og grund den dårligste til at vurdere. Derfor gør jeg det kort.
    Jeg har en sort humor, jeg selv synes er dejlig. Nogen er enige, og nogen er ikke.
    Jeg sætter ofte mine venner i forreste række, men det er mere fordi de er awesome, end at jeg er god af mig. De har fortjent det.
    Jeg er god til at sætte ting i gang, så jeg kan komme ud af døren eller i gang med et eller andet.
    Alt i alt, er jeg glad for den jeg er, og det håber jeg, at I også kan blive

On to the stats: WoW
    Min toon er Kranak, Affliction warlock.
    Jeg har kun raid erfaring fra vanilla - Hvilket vil sig at meget af mit gear kommer fra Emblems fra HC. Jeg synes selv, at jeg er en skill>gear person, men det er jo altid svært for en selv at vurdere.
    Min profession er Engineering.

Hvorfor SD?
    Det består af to ting: Jeg savner en guild, og jeg savner JER! Jeg har ikke noget tilhørsforhold nogen steder, så hvis I ikke vil have mig, kommer jeg nok til at være uden guild.
    Jeg havde det rigtig godt med de personer jeg lærte at kende i WAR, og jeg håber på at kunne få det samme i WoW.

Jeg er enig med SDs holdninger. Jeg kan godt lide jeres værdier, og jeres regler om at der ikke tales om politik og religion på et spilforum.
    Men! <-- For der er et men! - Lige præcis jeres værdier kan der komme et problem ud af. Nærmere bestemt, punktet om loyalitet. For da jeg forlod WAR, fik jeg ikke givet lyd fra mig. Jeg loggede mindre og mindre ind, og til sidst fik jeg bare ikke logget på, i lang tid. Jeg renewede ikke min subscription, da den udløb, og jeg fik aldrig meldt det ud til jer. Jeg zonede bare ud af guilden - Det er en meget nederen ting at gøre, og jeg anså egentlig mig selv som smidt ud af SD, indtil jeg lurkede rundt, og fik en PM fra Wacky, der meldte ud at jeg var var savnet online, og at jeg var blevet smidt ud af guilden, da WAR afdelingen lukkede. Jeg fik at vide, at jeg ville være velkommen til et reapply senere.

Nu forsøger jeg så det reapply. Hvis I mener, at jeg ikke er til at stole på, når jeg smutter på den måde, så skal jeg ikke være i SD. Men hvis I mener at der er plads til mig til trods, så ses vi in game.

Er der nogen der har spørgsmål, så skyd løs! Enten i tråden, på PM eller whisper.

PS: Er der en officer der kan ændre mit forum nick til Kranak. Det bliver nemmere for os alle at holde styr på

/Stefan
    Kranak: Powerfully low level Jedi Sage.
    Stefan - IRL Ginger kid, og Semper Danicas mest eksponentielle bowlingskills.

Endelig fik du hevet fingeren ud, og fik skrevet den ansøgning! :P

Quote Originally Posted by Locus View Post
    Jeg er god til at sætte ting i gang, så jeg kan komme ud af døren eller i gang med et eller andet.
    Det er som regel ham der blæser til druk/hygge aften og får samlet alle interesserede i vennekredsen. Han kan dog finde på at trække kæreste kortet i sidste øjeblik og stikke af til sommerhuset, hvorefter vi alle sidder tilbage og piver over hvad vi så skal lave
    Ex SD medlem

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

http://www.semperdanica.dk/showthrea...206#post265206 Din gamle ansøgning

Jeg har ændret dit forum navn til Kranak

Tak skal du have, Jeoparty. Jeg har ikke selv adgang til at se min gamle ansøgning, så det er nok derfor jeg ikke kunne grave den frem.
    Det gør mig nu ikke så meget - Det er sikkert lige så pinligt, som at læse sine gamle jobansøgninger

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Kranak View Post
    Tak skal du have, Jeoparty. Jeg har ikke selv adgang til at se min gamle ansøgning, så det er nok derfor jeg ikke kunne grave den frem.
    Det gør mig nu ikke så meget - Det er sikkert lige så pinligt, som at læse sine gamle jobansøgninger
    Den er kommet i SD arkiv, så det er derfor du ikke kan se den længere

Held og lykke med genansøgningen.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Har hygget i et par timer i en 5mans-gruppe (Ziggi, Adonaj, Xenium og mig) med kranak og har et supergodt indtryk af ham Du er frisk på vt, og har et hyggeligt gemyt. Jeg ser dig meget gerne tilbage under SD's faner.
    Last edited by Breael; 13-06-2010 at 1:08. Reason: typo (as usual)

SD Medlem Forum Acolyte

Har her i de senere nattetimer, kørt en del heroic´s med fire andre sd´ere og Kranak, og er intet at sætte på hans spille stil... Nu det er casual ansøgning, betyder dette ikke så meget. Men han var utroligt venlig på vt, og grinede af Braels jokes, that says a lot Syntes alt i alt at han var utroligt hyggelig at spille sammen med, samt meget aktiv er det to store thumbs up fra mig...

Vh
    Adonaj/Adoon
    Andreas
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

Forum Neophyte ziggi's Avatar

Har lige brugt et par timer sammen med Kranak i div. Randoms. Hyggelig fyr var med i nogle rigtigt gode dialoger helt sikkert SD materiale. ok her fra.
    mvh
    René

Lev livet så det sjovt også selv om det er farligt!

Forum Recruit Xenium's Avatar

Som andre har nævnt så var vi nogle stykker der har lavet nogle randoms med Kranak - virker som en flinker fyr - hyggelig på vt. herfra

Tak for de fine ord, gutter. Jeg synes at det er værd at nævne, at jeg også havde en super hyggelig aften.
    Det indtryk jeg fik af Semper Danica i WAR, er helt sikkert også at finde i WoW. Dette er stadig en guild, jeg helt sikkert ville føle mig godt tilpas i

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Jeg tror sq også jeg var med Kranak på min pally - det gik sq fint nok.

Jeg kan forstå at I er i gang med en flytning, og jeg ville bare klargøre, at jeg er klar på at flytte med, hvis jeg skulle komme ind i SD.

I kommer ikke til at se mere til mig i de næste to uger, da jeg tager til Italien. Vi ses, når jeg kommer tilbage til de koldere luftlag igen
    /Kranak
    Last edited by Kranak; 26-06-2010 at 14:48.

Jeg hoppede med på en invite til ICC 10 mands her til aften, og jeg har endnu engang fået indtryk af SD som en hyggelig guild. Vi løb ind i lidt bøvl undervejs, som jeg ikke gider at kommentere på her - Men hele episoden har fået mig til at føle mig mere velkommen.

Tak for i aften
    Last edited by Kranak; 13-07-2010 at 23:44.

SD Medlem Forum Apprentice

Var lige i ICC10 med den kære warlock
    trods whipes og en masse rod så klarede han det sku godt !
    tolmodig og klar på at gi den gas
    Du ska sku nok bli en go SDer

Thumbs UP

SD Trial Forum Neophyte

Ind med kranak, han er en fin fyr, har haft ham med i en random HC og et icc10 run, og det gik rigtigt godt trods lidt loot kontroverser som ikke var kranaks skyd
    Dragonscale Leatherworking,

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Var i ICC10 med Kranak og det gik rigtigt godt, (Wipefest) men sjovt var det, og Kranak var med på VT med nogle sjove kommentarer.
    Det var første gang for nogle i ICC10 så der blev lært noget, og Kranak er god til at lytte og følge med når der sker noget.

Han er klart SD Casual materiale, så ind med ham...

Thumbs op herfra...

Var også i icc 10 med ham. Og jeg kan kun tilslutte mig. Harpos comment

Godt gået. !

Thumps up herfra !

Forum Disciple

Var i icc 10 med Kranak her igår må det være nu det var sjovt og en fin fyr er han så its a go from me

I kommer ikke til at se meget til mig i de næste par uger. Jeg skal slås med papsværd i en skov, og kigge på elge med familien. Ciao

Er selv ansøger, så ved ikke hvor meget mit ord er værd. Men kan helt sikkert tilslutte mig at Kranak ved hvad han laver, og virker som en utroligt flink fyr.

Vanderez

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har lige kørt instance med Kranak og det gik perfekt 3 locks i samme gruppe og han performede fint.

Da vi nåede til sidse bossen tag vi achivment og ikke en eneste klage over vi whipede :-D Det er en go indstilling helt sikker en spiller jeg vil køre hc med igen :-D

Held og lykke med din apply m8 håber du kommer ind.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Så er kranak på banen igen. Signede til hurtigt HC run og det gik fint i HoS vi fik achi og det hele. Altid rart og se at der er respons når manspørger om hjælp. Så han får lige såden en her fra mig.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Forum Recruit

Kranak var med i ICC hyggerun, og vi fik da også lootwalker ned. hyggelig fyr, så thumbs up herfra
    Owlbear lvl 85 Tank/Boom Druid
    Xilathian lvl 85 Frost DK
    Imbaowl lvl 85 Frost Mage
    Shadowowl lvl 85 Demo Warlock

Owlbear OUT!

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Vi tog allernådigst Kranak med i ICC10 i dag, og vi blev ikke skuffet. Bestemt hygsom på VT og som resten af holdet beholdt han det gode humør på trods af alle vores wipes. Ham kan vi bestemt godt tage ind igen.
    Quinn - One name. One legend

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Velkommen tilbage Stefan

Jeg lukker din ansøgning og giver dig intern forum adgang.

/T