Results 1 to 25 of 25

Thread: [Godkendt] WoW Casual ansøgning, Kranak - Warlock (Reapply, Locus fra WAR)

Forum Trainee Kranak's Avatar

Default [Godkendt] WoW Casual ansøgning, Kranak - Warlock (Reapply, Locus fra WAR)

Hej SD.

Jeg spillede sammen med Jer, da I var aktive i WAR. Jeg havde et rigtig hyggeligt med jer, men jeg mistede interessen for spillet og stoppede. Jeg har ledt efter ansøgningstråden fra dengang, men den er naturligt nok slettet, sammen med resten af WAR forummet.

Nu, er det hverken værre eller bedre, end at jeg vil ansøge om at komme ind i Jeres WoW afdeling.

- Da jeg søger ind som casual, får i oplysningerne der vedrører det først, og oplysningerne om min toon senere.

Navnet er Stefan Henriksen, og jeg er 21 år.
    Jeg studerer på DTU, og bor på kollegie sammen med min kæreste.
    Fritiden går sammen med kæresten, vennerne, lektierne, computeren og rollespil. Rækkefølgen skifter meget, alt efter lektiepresset. Jeg kan derfor være online i mange timer i træk, i mange dage, for så at ligge under radaren i en uge.

Jeg har spillet wow fra release men stoppede inden TBC. Jeg gik i gang igen for et år siden, og har spillet uden guildtag lige siden af personlige årsager.

Hvorfor så ansøge nu? Jo, de personlige årsager er efterhånden forsvundet, og jeg kom til at savne jer. Jeg kom til at savne den hygge der holdt mig i WAR så længe. Desuden pressede Starswifter (IRL ven) på.
    Tankerne om at genansøge kom, da jeg stødte på Tineea, mens jeg levelede en alt. Jeg kom i tanke om, de mennesker jeg nåede at lære at kende, og jeg fik lyst til at møde endnu flere af jer.

Nu kommer der sådan et afsnit, hvor jeg skal fortælle hvem jeg er - Og det er jeg jo i bund og grund den dårligste til at vurdere. Derfor gør jeg det kort.
    Jeg har en sort humor, jeg selv synes er dejlig. Nogen er enige, og nogen er ikke.
    Jeg sætter ofte mine venner i forreste række, men det er mere fordi de er awesome, end at jeg er god af mig. De har fortjent det.