Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: Tokamon - Mage

Forum Adept Tokamon's Avatar

Default Tokamon - Mage

Hej SD

Jeg har gået et stykke tid og tænkt på at lave en ansøgning til jer, så nu har jeg endelig taget mig sammen til at få lavet en.

Hvem er jeg:
    Navn: Tue Vestby
    Alder: 26 år
    Bopæl: Sunds

Jeg er en frisk ung gut på 26 år, som der kommer fra en lille flække der hedder Sunds (ligger 8km nord for Herning). Jeg går på Herningsholm Erhvervsskole, hvor jeg startet for nogen måneder siden på min IT-SUPPORT uddannelse. Før jeg har begyndt på min uddannelse, havde jeg et arbejdet ved firma der hedder Becker Acroma, hvor jeg simpelthen blandet noget sammen i en kar. Når jeg ikke er i skole eller sammen med vennerne, så får den hele armen i WoW.

Character info:
    Character Navn: Tokamon
    Class: Mage
    Race: Undead
    Level: 80
    Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sh...est&cn=Tokamon
    UI: http://yfrog.com/6xwowscrnshot060810205924j

WoW historie:
    Da jeg hørte første gang om World of warcraft, blev det et spil jeg vil sætte min fokus på og det blev det også. Jeg har gamet WoW siden det udkom, hvor jeg fik oprettet en character her på Ravencrest mærkelig nok . Min første character var en Rogue, som jeg fik level et godt stykke op og den ende med at blive lvl 56. Jeg blev hurtigt træt af at game Rogue, så jeg besluttet at jeg vil prøve en anden character og jeg tænkte meget over hvilken en det skulle være. Det ende med at jeg oprettet en Mage og den Mage har jeg gamet lige siden på. Min første guild hed Dansk Dynamit, som senere hen merge med ONi. Oni var jeg et stykke tid en til der kom et split, hvor Invicem Sensus blev oprettet som det ende med at jeg kom over i. Efter et godt stykke tid lukket IS og nogle fra IS besluttet sig at lave et nyt guild, som blev til Flying Hellfish. Derudover har jeg været i Arise og Twisted suffering.

Raid erfaring:
    Vanilla:
    Molten core
    Onyxia
    Blackwing Lair
    Zul'Gurub -
    Ahn'Qiraj 20
    Ahn'Qiraj 40 - op til twins, men fik cleared Ahn'Qiraj 40 senere hen

TBC:
    Karazhan
    Gruuls Lair
    Magtheridon's Lair
    Serpenshrine Caverns
    Tempest kep
    Zul'aman
    Mount Hyjal
    Black Temple
    Sunwell - nåede jeg til Brutallus, men fik da cleared SW senere hen

WotLK:
    Naxxramas 10/25
    Malygos 10/25
    Sartharoin +3D 10/25
    Ulduar 10, hardmode også - men ikke Algalon har kun prøvet ham
    Ulduar 25, har prøvet nogen enkle bosser på hardmode og har ikke prøvet Algalon på 25
    ToGC 10
    TOGC 25, mangler bare at nakke Anub'arak på hardmode
    ICC 10, Her mangler jeg at nakke Blood prince, Blood Queen, Sindragosa, Lich king og har ikke prøvet 10 hardmode endnu
    ICC 25, Her mangler jeg at nakke Professor Putricide, Blood Queen, Dreamwalker, Sindragosa, Lich king og har kun prøvet Gunship på hardmode

Men det skal da lige siges jeg har prøvet alle bosserne pånær Lich King, men nogen af dem har jeg ikke lavet kill på endnu.

Hvad jeg forventer af SD:
    Jeg forventer et guild, hvor folk kan lave skæg og ballade med hianden. samtidig at folkene er velforberedte og møder til tiden når der skal raides. så forventer at jeg at der er god atmosfære på raid og folk er seriøst når der raides, men der skal også være plads til hygge og sjov. Så forventer jeg at få nogle gode stunder og oplevelser, både i SD og på raids.

Hvad jeg kan bidrage med:
    I kan forvente jer en stille og rolig person, som der godt kan lige at raide og have det sjovt. Samtidig får i en spiller der møder til tiden og velforberedt op til raid. Derudover får i en person der hele tiden prøver på at blive bedre på raid og på ens class. Så er jeg ærlig, loyal, hjælpsom og så får i en person, som der godt kan erkende sine fejl og jeg kan også tåle at få noget kritik. I får også en person, som der er god til at tage imod forslag og forbedring hvad der kan gøres, så kan jeg også komme med forslag, hvis det skulle være.

Hvorfor SD:
    Fordi jeg har valgt at søge ind i SD, som Core Raider. For jeg ved at der er styr over tingene og planlæggning ligger på et professionel plan, så er folk også velforberedt på raidende og folk møder til tiden. Så findes der også mange flinke og rare folk i SD, som man gerne lærer bedre at kende. Jeg har også savnet at kunne raide på Core Raider plan igen - efter det eneste tid. Jeg har nemlig for et stykke tid siden, hvor jeg har migrate fra Ravencrest til Deathwing, men er så kommet tilbage igen. Da jeg var på Deathwing, joinet jeg en vens guild, som jeg går på samme uddannelsessted med, men jeg fandt hurtigt ud af senere hen at den simpelthen manglet noget og den var lige pludseligt så meget aktiv mere. Så jeg lavede en dramatisk beslutning om at flytte tilbage til Ravencrest og prøve lykken ved at lave en ansøgning til SD/Jer.

Kender du nogen i SD:
    Jeg kender ikke rigtig nogle af personerne i SD på IRL plan, men der er nogen nogle stykker jeg ved hvem er. Den person jeg nok kender bedst i Sd er Rudolphus, og har spillet meget med ham før i tiden. Jeg håber på at jeg får chancen til at lærer SD bedre at kende.

Angående SD regler:

Jeg har læst jeres 5 værdier og jeg er enig i med jer angående dem. Derudover har jeg læst de andre regler og dem står jeg også 100% indenfor.

Det skal siges det er min første ansøgning til en guild i min wow tid.

Skal også siges at jeg har joinet Semperdanica channelen, hvis det er.

Mvh
    Tue aka Tokamon
    Last edited by Tokamon; 10-06-2010 at 13:33.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej Toka, flot ansøgning. Jeg er ikke inde over CR ansøgninger, men ville da lige sige hej

Kender du Sunds grillen? den i krydset ved hovedvejen lige i udkanten af byen

Hey Jeo og tak.

yepper jeg kender godt Sunds grillen. Da jeg spiser nogen gange derinde efter arbejdet - da jeg havde arbejdet på Becker Acroma

Min Svigerfar arbejder dernede ældre herre med fint overskæg

Ah okay det må jeg huske til næste gang jeg er dernede

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Hej og velkommen til

Vi raider i aften kl 20-23, hvis du har adgang til sign-up siden (der er en sticky et sted) kan du signe op - ellers send en /w til mig eller Rudolphus senest 19.45 - vi mangler stadig en enkelt DPS så det kan være vi har plads allerede i aften
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Raid planner her er linket, og har givet dig adgang til den. Du bruger bare samme login som her på forum.

Ah super takker - gør jeg lige med det samme

Jeg ville bare lige sige super mange thumps up til Tokamon, nok en af de allermest hjælpsomme og skillede mages jeg har spillet med. Spillede med Tokamon fra start til slut i IS, og har intet negativt at sige om ham. Han ville være et enormt plus i det sociale i SD. Held og lykke med ansøgningen mate

Hey Toka! Fantastisk med en ansøgning fra dig.

Jeg glæder mig til at se dig raide i aften - jeg har kun gode ting at sige fra tidligere - hvor du var en fantastisk keke-farmer i IS.
    Hakkedrenge med bløde løg - Ja tak!

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

Kan kun sige 100% thumps up for Toka.. Han er jo næsten fra Herning.. Plus han er en skide fin fyr!

Hvem fanden er Tokamon????????????????????

Quote Originally Posted by Foreverhigh View Post
    Hvem fanden er Tokamon????????????????????
    Pokemons evil twin

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Hey Toka, super nice at se en ansøgning fra dig. Jeg har også kun gode minder om den tid jeg spillede med dig i SD, også mest som insane keke-farmer...:P

Du har altid haft styr på dit kram og jeg ved at du vil kunne blive en god tilføjelse til vores raid team. Glæder mig til at se dig fyre den af i aften
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

mange tak for de rare ord

Foreverhigh: hvem Tokamon er, men det er ikke stavet helt korrekt, hvis det skulle staves korrekt så skulle der havet stået Tokemon. Du kan se hvem det er her http://kierondwyer.com/LCD/TOKEMON/Tokemon.jpg
    Joep var lidt hurtigere der, men ja jeg er Pokemon evul twin

Hehe Talnox & Rudo: yea, men bare rolig keke farmer vil jeg altid være :P

Regio: yea det hele er gjort og sign up osv så jeg er 100 % klar til i aften.
    Last edited by Tokamon; 10-06-2010 at 16:49.

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Ok, jeg opdagede det ikke engang, men jeg har åbenbart grouped med Toka i en gang toc5 normal farm på min pally. Det var sq læx nok at han gad hjælpe i en halv times tid.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Toka har et rep som den vildeste mage... Og sådan en siger man ikke nej til..

Hvis du bare er halvt så sej som i tbc så ja tak ^^

Zan: ah det var dig yea det gik da fint. bare ævlig at lfg bugged.

Corningstone: hehe yea mon ikke jeg ikke er det i wotLK ligesom i TBC

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Ah, han var i IS - dem nåede jeg vist at være med i på min ubergearede lock (som vist hed Zulie), i 2 måneder eller nåede før de mere eller mindre disbandede.

Servertransferede endda for at være med - og hoppede så i LL bagefter....hvorefter de disbandede

Går du på hhx i herning ? )

Zan ah okay --- det er ved at være længen siden IS kunne findes på Ravencres , og det er ikke til at huske alle hovederne

Det var sku lidt surt at raidet blev cancelled, men det er ikke noget at gøre ved eftersom Blizzard ikke kan finde ud af at fixe Ravencrash

Quote Originally Posted by Tokamon View Post
    Zan ah okay --- det er ved at være længen siden IS kunne findes på Ravencres , og det er ikke til at huske alle hovederne

Det var sku lidt surt at raidet blev cancelled, men det er ikke noget at gøre ved eftersom Blizzard ikke kan finde ud af at fixe Ravencrash
    Invicem Sensus findes da stadig på Ravencrest, hvis jeg ikke tager meget fejl
    Hakkedrenge med bløde løg - Ja tak!

Quote Originally Posted by Rudolphus View Post
    Invicem Sensus findes da stadig på Ravencrest, hvis jeg ikke tager meget fejl
    Yea Invicem sensus findes stadigvæk, men der er bare ikke rigtig noget aktiv i den.. Hvis man checker den på wow armory, så vil personerne som er i IS ikke vises da de er under lvl 10. Glæder mig til søndag og håber ikke den crasher der.

Men i må endelig sige til, hvis står og mangler en dps - for så er jeg klar.
    Last edited by Tokamon; 10-06-2010 at 20:01.

Foreverhigh: nope jeg går ikke på htx desværrer, men jeg går meget tæt på så. Jeg går over i en anden bygning, som ligger skråt overfor htx. Jeg går på Herningsholm Erhvervsskole, men HTX er vidst også inden i Herningsholm område

Quote Originally Posted by Tokamon View Post
    Foreverhigh: nope jeg går ikke på htx desværrer, men jeg går meget tæt på så. Jeg går over i en anden bygning, som ligger skråt overfor htx. Jeg går på Herningsholm Erhvervsskole, men HTX er vidst også inden i Herningsholm område
    HTX ?! Pfft . må jeg da være fri , jeg sagde hhx
    Men okay , ville bare lige høre, for jeg går nemlig selv på HHX, og synes aldrig at have set en 26 årig Tue