Results 1 to 3 of 3

Thread: PvP i WoW

Forum Greenhorn

Default PvP i WoW

Det er skam et meget simpelt spørgmål

Er PvP området det samme, som de normale leveling områder fra ikke-PvP servers ?

Og er der keeps, der kan indtages som i DaoC, i PvP områderne ?

Ellers bliver der jo "campet" ved PvP grænserne/zonerne, og så bliver det et mareridt, ikke at være power-gamer.

God Jagt !!

Forum Recruit

I WoW på PvP serverne er det muligt at angribe den modsatte fraktion over alt på serveren. Dog er der områder som er favoritiseret, dvs. at der er mange vagter und so til at hjælpe (dette er for det meste low level areas).

Jeg var f.esk. med til at raide startområdet hvor NightElves starter, gik egentlig også meget godt vi nakkede en 30-40 NE, dog døde vi næsten lige så mange gang pga. de guards der er.

Men det der er interessant i PvP er at Blizzard har planer om at lave battlefields, hvor man kan kæmpe om områder. Plus de snart implementere honor systemet så det ikke bliver "sjovt" at jagte low levels længere.
    JEG ER SWTOR ANSØGNING I SD - POST I MIN ANSØGNINGS TRÅD HER:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...W-TOR&p=546191

www.swtor.com: Efniax

Der er ikke pvp i hele wow, hvis du møder en high level i en zone der ikke er contested (level 1-25 zones) kan de ikke rører dig hvis du ikke slår dem først.

Ja man skal slås om level grounds i wow, det er mest gode loot/tradeskill loot spots men også nogle af de bedre dungeons der ser en del action fra begge factions. Det gør det en del sjovere at spille, og der er jo world defence chats så alle ved hvor det sner.

Du kæmper ofte om de gode områder når du skal ud og mine og plukke blomster eller hvad du nu skal, og det er altså en del sjovere at slås om områder der har en betydning for spillet end bare en tom lege plads hvor man slås om retten til at være der.

Der kommer battlegrounds senere, de har ikke udgivet specielt mange informationer om disse men det bliver sikkert noget i stil med de battlegorunds der også var i daoc.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.