Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41

Thread: Discipline Priest "Dilarna" søger medlemskab

Forum Greenhorn

Default Discipline Priest "Dilarna" søger medlemskab

Hej Semper danica

Har set at SD desværre ikke søger medlemmer pt men, hvor intet vover intet vinder...

LIDT OM MIG SELV:
    Mit navn er Michael Poulsen "mick", jeg er 40 år og bor i Brøndby Strand sammen med min kæreste Sanne.

(Min sanne spiller selv wow pt i små bider, da hun er under uddannelse (negleteknikker).
    Så skulle der være nogle piger eller "drenge" for den sags skyld som gerne vil have lavet negle, så er jeg manden i skal sige /w det til)

Vi kan prale med at have huset fyldt med børn, helt 4 stykker som vender op og ned på dagligdagen, ingen fejl på det men når aften melder sig og det er tid til WOW, er det lækkert at kunne sætte sig tilbage og nyde en tur eller to måske tre, hmm skal jo være ærlig så nok også en time for meget.
    Her kommer SD ind i billedet, har haft fornøjelsen med SD før tilbage i 2008 "AOC" og må sige at fornøjelsen var på min side, SD er et rigtigt dejligt guild at være i...pral i bare af Jeres 5 værdier det kommer bestemt ikke til skamme, "Støtter 100%".

Til dagligt arb jeg som pædagog på en SFO<-----børn igen, og hvorfor ikke, kilden til evig ungdom, lønnen er ikke just men jeg er pisse god til bordtennis

LIDT OM DILARNA "DISICIPLINE PRIEST":

Startet med at stå i kø ved betafon, kigget spændt på at døren ville åbne kl 00.00 så vi kunne komme ind og få fingerne i WOW, blink blink en time efter..WOW køre rundt i cddrevet, cheer gogo Priest "Azimoon`s" første skridt var taget.

I flere år havde "Azimoon" i sin gode tro tjent "Alliancen" med at bekæmpe de "onde Horde",
    men efter en nær død oplevelse fik hun besøg at en dødsengle, denne fortalte hende at hendes rigtige navn var Dilarna og at hun nedstammer fra Den store moder "Niraham".

Dilarna lever nu som "Horde" i verden "Tarren Mill" med et had/kærligheds forhold til Alliancen.

Tidligere Server er FROSTWHISPER, hvor jeg har blandt andet havde bekendskab med "Xenium", Paul og jeg har været officer i Danish lord of valhal "DLOV" sammen og har delt glæder og sorger på lige fod med de andre officere som delte ansvaret sammen med os.
    DLOV blev desværre opløst efter 3+ år, hvilket er en stor skam da det var en rigtig god støttepude for "os" ældre spiller som ser det sociale på lige fod med progress.

Min erfaring med wow er bred, lige fra Hardcore raid i guildet "SOLID" (disband) til soft raid med "DLOV" (disband)..
    *Et er sikkert, jeg er raider med stort R, elsker at være en del af en gruppe som skal progress, mit eneste ego er, at den guild jeg er i, er et alle vil være med i --->SD .

Til sidst, jeg har være væk fra wow i 6-7mdr og er lige startet for 7dage siden igen, Jeg har læst om icc men har ingen erfaring med ICC, men tænder på raid`s så er lærenem

*Håber jeg kan få en mulighed for at bevise mit værd til SD, jeg mener at jeg kan bidrage meget til SD`s fællesskab og ved at jeg kan bidrag i raid

Simper FI Mick..
    Last edited by Trine; 12-09-2010 at 20:37.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej, vi har PT lukket for ansøgninger. men vi takker for din ansøgning som forøvrigt er super flot!

Hold øje med forum hvornår vi genåbner for ansøgninger, og send mig eller Trine en PM så genåbner vi den.

Evt kan du joine /join semperdanica som er vores ingame channel, så kan du snakke med os.

Vi ses ingame

Jeoparty Casual Officer

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Michael.

Som vi har aftalt åbner jeg hermed din ansøgning. Den vil komme til at køre én måned, og så vurderer Jeo og jeg den

Du skal i den måned ud og gruppe op med SD'ere, og få dem til at skrive lidt her i din ansøgningstråd. Det kan være en god ide at skrive direkte til SD'ere, da der engang imellem er lidt stille i vores SD kanal (Husk at /Join semperdanice hvis du ikke allerede har gjort det). Du er også meget velkommen til at signe op på til raids på vores raid side HER og du må også meget gerne hænge ud på vores VT.

Held og lykke med ansøgningen, og hvis du undervejs bliver i tvivl om noget, så skal du endelig bare skrive og spørge enten Jeoparty eller jeg.

Hilsen Trine.

Forum Greenhorn

hola SD..Takker for muligheden.

Jeg skal gøre mit bedste for at vise hvem er jeg og hvad jeg står for, I skal være velkommen til at sætte Dilarna på jeres venneliste hvis der nu skulle blive brug for en healer..
    /join semperdanica er allerede godt igang og er aktiv på jeres raidside, jeg fornemmer sommerferien i guildet så muligheden har ikke rigtig været der endnu, men er på frisk og klar.

*Skulle nogle bruge en enchanter--->Dilarna

Håber selv på det bedste Semper fi michael

Hej Michael og velkommen til.
    Super ansøgning kan godt lide at der er lidt Role play i den og du går op i din toon
    Skriv endelig hvis du skal have hjælp.

Cador out
    Don't take life too seriously; you'll never get out of it alive

Forum Recruit Xenium's Avatar

Hey Mick. Nice med en ansøgning fra dig

Har kun gode ting at sige om den fyr... (også Sanne for den sags skyld har mødt ham nogle gange IRL, spillet med ham hvad der synes som forever...

Samme fyr jeg huggede udtrykket "guildcare" fra

Helt klart en positiv tilføjelse til SD

Held og lykke med ansøgningen og skal der gruppes siger du bare til

Forum Greenhorn

Quote Originally Posted by Chivo View Post
    Tidligere Server er FROSTWHISPER, hvor jeg har blandt andet havde bekendskab med "Xenium", Paul og jeg har været officer i Danish lord of valhal "DLOV" sammen og har delt glæder og sorger på lige fod med de andre officere som delte ansvaret sammen med os.
    *Vil lige for en ordens skyld nævne Thomas "intodeep". Havde ikke lige set at han også var i SD, men endnu en officer fra DLOV som jeg havde fornøjelsen af, hvilket jo bare gør SD endnu bedre..kun fedt fedt...

*Takker Cador og Xenium <---ligner starten på en gruppe

Forum Apprentice

var i HoR og totc ( fail run ) uden det var Dilarna skyld men han mangler og komme på vt =)

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Mick har lige pl'ed min rogue i Strat lidt igaar og han kommer paa min icc25 pug i aften. Forste indblik er meget positiv, men vil meget gerne har en chance at lære ham bedre at kende! (cough VT cough)

Forum Greenhorn

Inc VT..

Im All ready Darwy...*Planlagt spilleaften, så mine børn får en shhhhh far spiller wow MED VT

Det var hyggeligt at have dig paa vt igaar aftes og jeg synes at du klarede raidet fint! Two thumbs up herfra!

Forum Greenhorn

Takker Darwy, også lidt nemt nå Raidleaderen har styr på det ...thumbs up herfra!

*Fik ikke selv sagt meget..multitask du ved

Forum Initiate

Hey Azi super og se dig søge ind i SD, vi har haft mange gode raid`s sammen i DLOV jeg har dog ikke spillet med dig på TM. Men med de timer vi har spillet sammen i DLOV, kan jeg kun sige at jeg står 100% inde for at du vil blive en rigtig god SDèr.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej Dilarna, Vi skal se lidt mere aktivitet, ellers kan din ansøgning desværre ende med at blive afvist.

Forum Greenhorn

Yes...prøver at få det hele til at passe sammen..

*Er på jeres forum hver dag, signer op til nogle af jeres raid pr uge, spørg i Semperdanica-chat om randomHC m.m men har ikke rigitg været heldig med at få en vennekreds ....VT er nok den eneste vej ind i jeres guild og den har jeg svært ved at bruge da jeg ikke vil virke for stenet efter en lang dag på arb og 4børn hjemme med en senge tid kl 21.00 er sindsyg træt i hovedet efter snakken fra kl 07.00 om morgen<---arb på en SFO med 160 børn og voksen.

MEN, jeg vil ikke lade det være en undskyldning eller forhindring så here i come...Hangout chat inc....

Ps..jeg bruger VT i det guild jeg tilhøre, men er en der er med på medhør skal lige vende mig til at være den som SKAL opnå noget

Semper FI Mick

Forum Apprentice BloodyQQ's Avatar

Jamen havde da et par HC runs med Dilarna her til aften, og det var hyggeligt, og det death snakker vi ikke mere om så thumps up
    Games played:
    Too many ...

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

var i nogen HC her til aften/nat det gik sgu meget godt (det gør det jo altid når Bloodyqq dør på føste mob ) så en lille fra mig, men skal lige spille noget mere med ham før han for den store finger
    Last edited by Lummer; 19-08-2010 at 0:00.
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Forum Greenhorn

Du døde flot BloodyQQ, den dumme dumme tank, det er altid tankens skyld (host host), men godt så det ud.

Takker for jeres hilsen, ja det var hyggeligt, kom snart igen så giver jeg den næste

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Super at se Michael, at du er kommet igang med at gruppe igen

At det så lige var Bloody og Lummer du fik fat i......ja, det er vel ikke din skyld
    (J/K de fyrer er sgu nogle guttermænd)

Bare giv den gas!

Forum Greenhorn

Quote Originally Posted by Trine View Post

At det så lige var Bloody og Lummer du fik fat i......ja, det er vel ikke din skyld

Bare giv den gas!
    Til det kan jeg kun sige http://www.youtube.com/watch?v=_vSEWySEaJ4

*Ved ikke lige hvad jeg skal sige til at lummer vil give mig finger---->Så godt kender jeg ham jo heller ikke men ja de er cool nok, tror vi klær hinanden fint i et redskabsskur

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Quote Originally Posted by Trine View Post

Bare giv den gas!
    Ja vi manglet kun dig som group-leder så hade vi stadig løbet rundt derinde (Fru. vejviser)
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Forum Adept Tokamon's Avatar

var på raid med Dilarna i dag og synes han gjord det super, så thumbs op fra mig af.

Har haft Dilarna med igen i mit icc25 raid og han klarede sig fint! Havde ogsaa snakket lidt paa vt og synes at han er helt klart sd materiale.

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

Var i icc 25 med Dilarna han klarede sig fint var lid stille på vt dog at forvænte da alle ikke kan tale på vt :P Thumbs op fra mig

Flink gut som var aktiv på vt i mens han gav en hånd med toc 10 weekly.

GL med ansøgningen.