Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 76

Thread: Corningstone siger farvel.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Default Corningstone siger farvel.

Som overskriften siger.
    Jeg har ikke mere lyst til at føle mig "uvelkommen i mit eget hjem". Det kommer af at jeg blev spurgt af bird om jeg ville med på deres main team der er på LK 25 HM, og har resten på farm. Jeg takkede nej i første omgang da jeg ikke havde lyst til at smutte fra SD da der er rigtig mange folk her jeg holder af, og nyder at spille med.

Jeg magter ikke at finde alle de posts frem med folk der leaver for at prøve hardcore raiding af, for at vende tilbage til SD en uge eller 2 efter.
    Jeg fandt en metode hvor jeg kunne få prøvet at raide med de helt store drenge, der har leget med selveste LK på HM selvom RC har opført sig som en spasser. At få en chance for at spille sammen med dem, lære fra dem og kunne tage nogen af de ting med tilbage til SD syntes jeg var en god idé. Men så begyndte tuderiet.

Jeg har endda snakket med flere officers om det her INDEN at det blev et problem. Snakket med dem, spurgte dem om det var imod reglerne, og jeg fik af vide af nogen members at jeg da bare kunne lade være med at sige noget og så skulle det nok gå.
    Jeg har absolut INTET behov for at lyve. Jeg troede i kendte mig bedre end som "warlocken med pigestemmen der snakker meget" men åbenbart er det ikke sagen.
    At der bliver gjort et så stort drama ud af den her sag er mig ærligtalt et mystrie, og jeg er SÅ træt af snakken i krogene, og at INGEN har spurgt om mine motiver men har taget det her som at anklage hele SD for at i ikke er gode nok.

Nogen af jer er jeg LYKKELIG for at ikke skulle glo på mere, andre kommer jeg til at savne frygteligt meget, selvom crossrealm chatten gør det meget nemmere for os at holde kontakt. Ingen nævnte, er ingen glemte.

Jeg er såret, skuffet og hamrende trist over denne vending dette har taget, for i en guild der reklamere med at der er plads til alle, burde der også kunne findes en plads til de ærlige, der har brug for at se en grønnere græsgang men stadig savner stalden.

Jeg kan ikke finde på noget pænere at skrive på nuværende tidspunkt, men sådan er det jo.

WTF
    har svært ved at se folk har ondt i røven over nogle har raidet med andre når nu RC har opført sig som RC har,
    man skal da have lidt ud af de 3 4 timer RC er online om ugen og specielt op til et server transfer for hele SD

WTF passer vel meget godt på det hele

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

im a sad panda
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Jeg håber inderligt at du fortryder Cille... Vil savne din venlighed og hjælpsom umåddeligt meget. Håber der kommer en ordentlig løsning på det her... Det tjener ingen! Hverken Dig eller SD ...

man får helt lyst til at tude

Det er trist at høre corning. Jeg har altid holdt af dine indlæg og gode råd, og jeg kommer til at savne dig. Selvom der er tider hvor man ønskede at du ikke havde lagt sutten, så vi også kunne få et ord ind i debatten.

See u around the corner m8.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Den havde jeg ikke set komme.

Ses om 2 uger... Eller det håber jeg da.

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

Håber sgu at nogle har en DÅRLIG smag i munden og tænker GEVALDIGT over hvad de lige har presteret.

Jeg som person og ikke spiller er SINDSYG SKUFFET over nogle personer.

Jeg håber at du kommer til at have det godt med Birds corning og jeg er trist over at se dig gå men kan godt forstå det.

vi skal altid holde kontakten!! <3
    Last edited by dragonslair; 30-06-2010 at 20:51.

SD Medlem Forum Adept

Så vel et eller andet sted den her komme, håber du finder hvad du søger. Du vil blive savnet rigtig meget.

Vil stadig huske dig som den mest snaksagelig pigebarn der søgte ind

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Held og lykke C - jeg har stadig noget cheesecake for dig!

Forum Knight Stormlord's Avatar

Det er det største tab for SD siden jeg joinede for 3/4 år siden... Magen til hjælpsom person skal man dælme lede længe efter. Kæft det er en skam.

Når jeg så er færdig med at græde snot, skal der lyde et kæmpe held og lykke i BitW. Er sikker på de får en super skilled warlock og en morsom og underholdende person i guilden, i dig.

mvh
    Storm

Forum Senior Tala's Avatar

FFS DA! Håber satme du laver en Jubas, og finder ud af at Highend Raiding ikke er så fedt igen. Been there, done that! Men forstå udemærket godt at du er skuffet over den reaktion der har været omkring at du skulle raide med Bird, for det er jeg også.

men vi snakkes vel stadig. <3

din krammebjørn
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Forum Adept Tokamon's Avatar

hygge Cornig det var hyggelig at raide med dig i den tid det nu varede i

Forum Warden Corningstone's Avatar

Quote Originally Posted by Tala View Post
    FFS DA! Håber satme du laver en Jubas, og finder ud af at Highend Raiding ikke er så fedt igen. Been there, done that! Men forstå udemærket godt at du er skuffet over den reaktion der har været omkring at du skulle raide med Bird, for det er jeg også.

men vi snakkes vel stadig. <3

din krammebjørn
    Det var netop derfor jeg var så glad for den her konstallation, da jeg kunne prøve highend raiding uden at tage hjemmefra. Nu er der så ikke mere SD at komme tilbage til, så den er vel ikke meget længere.

Du har mit nummer hvis du kommer forbi fyn

Og mange tak for de varmene ord Storm, så har jeg da lavet et eller andet rigtigt. <33
    Last edited by Corningstone; 30-06-2010 at 20:58.

du ved hvor jeg står i den her sag Corning, og det er virkelig trist at se dig forlade SD, men havde vel set det komme. Nu håber jeg at du får en super tid i Bird, og du har jo stadig masser af venner både på ravencrash og TM så det skal nok gå...

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Jeg kender intet til den situation der er opstået, men det er sku skidt at miste en af vores aktiver på den måde...og Corning, du har sku været en af de mere fremtrlædende SDere og virkelig været et eksempel for hvordan SDere er og bør være.

Det er virkelig trist det her.
    Death Star...I like the sound of that!

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

...

Jeg er ked at at se dig forlade SD. Jeg har ikke fulgt nok med i de forskellige tråde til at have en kvalificeret mening om det der ligger forud, så jeg vil nøjes med at sige at jeg vil komme til at savne dig.
    Håber at du finder det du søger i WoW, du slipper ikke helt for mig på FB...

øv for en nedern nyhed at komme hjem til ovenpå en lang dag. Sille, ved ikke rigtig hvordan jeg skal sige ordentlig farvel til dig Øv øv øv... du er virklig en person der vil blive savnet, og håber inderligt du puller en "Jubas" og vil hjem igen meget snart, håber enlig du skriver at du gerne vil tænke en ekstra gang over dit valg. Sødeste Sille... den eneste rigtige måde at sige farvel til dig er vel at skrive: Hej heeeeeeeeeej (vores fuldemands samtaler)

Im a sad panda.

Forum Adept Amute's Avatar

ahmen C for fanden, hvem skal jeg så sidde og snakke med til kl lort om morgen på VT inde jeg skal til fødselsdag i den anden ende af landet.
    jeg håber der bliver fundet en løsning, jeg ser helst at du bliver i SD, vil ikke af med en så venlig og snaksalig person som dig.

kommer til at savne dig 8(
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

skuffet over min største fan sådan ikke er her til at modtage mig med hyldest og det hele

Jeg har ikke læst trådene, men man hører jo ting, kan godt forstå du er skuffet over den behandling du har fået, håber sørme du bliver glad i bird is the word - vi ses til grilguf snart

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Noes.... det er jo ikke sjovt at være den eneste der sludrer i g-chat... Men kan godt sætte mig ind i din situation.

Don't be a stranger (jeg spammer dig bare på fb i stedet så)
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Personligt er jeg meget ked af du forlader SD. Jeg synes du tager et meget forkert valg, og jeg vil komme til at savne dig i SD.

Men som du selv skriver "Du fandt en metode".
    Det er det som dette handler om. Du fandt en metode, et smuthul i SD's regler.
    Og selvom du ikke brød reglerne i sig selv, så var det jo SD du forlader for at raide med en anden guild.

At være i SD, skal ikke handle om at finde metoder til at omgås vores regler og værdier.
    Det skal handle om at være i SD for at være sammen med SD,
    og det er en guild commitment man enten vælger 100% eller slet ikke.
    Du vælger så nu slet ikke, og vælger en afsked som om du er blevet begået uret??
    Sorry sweetie men dette er dit valg, din egen skyld fordi du fandt en metode til at snyde SD's system med "kun 1 guild".

Du var en af fortalerne for at SD skulle flytte server, for at alle dem som gerne vil raide har mulighed for dette.
    Du var på CR teamet, som langt om længe får en server uden problemer.
    Og så forlader du dette CR team med din Main og joiner en hardcore guild på RC.

Det var ikke acceptabelt. Og jeg havde håbet du havde valgt 100% SD, for det er her du hører til.
    Men GL i den nye guild. Må du blive glad der også!

Kram
    Jesper
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Trial Forum Apprentice Neorim's Avatar

Det er satme en sørgelig dag, den dag du vælger at forlade SD... Du har altid været imødekommende og hyggelig at snakke med både i wow og til SD fester...
    Jeg håber inderligt at du komme tilbage engang og ellers så ved du, du er velkommen til at skrive alt det du vil
    Håber du får det du leder efter i den nye guild du joiner og håber du får det godt det selvom det er på Raven"crash"

P.S. Jeg håber at se dig i EVE sammen med rarl
    Vorznal // Neorim

Forum Apprentice Rarl's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Personligt er jeg meget ked af du forlader SD. Jeg synes du tager et meget forkert valg, og jeg vil komme til at savne dig i SD.

Men som du selv skriver "Du fandt en metode".
    Det er det som dette handler om. Du fandt en metode, et smuthul i SD's regler.
    Og selvom du ikke brød reglerne i sig selv, så var det jo SD du forlader for at raide med en anden guild.

At være i SD, skal ikke handle om at finde metoder til at omgås vores regler og værdier.
    Det skal handle om at være i SD for at være sammen med SD,
    og det er en guild commitment man enten vælger 100% eller slet ikke.
    Du vælger så nu slet ikke, og vælger en afsked som om du er blevet begået uret??
    Sorry sweetie men dette er dit valg, din egen skyld fordi du fandt en metode til at snyde SD's system med "kun 1 guild".

Du var en af fortalerne for at SD skulle flytte server, for at alle dem som gerne vil raide har mulighed for dette.
    Du var på CR teamet, som langt om længe får en server uden problemer.
    Og så forlader du dette CR team med din Main og joiner en hardcore guild på RC.

Det var ikke acceptabelt. Og jeg havde håbet du havde valgt 100% SD, for det er her du hører til.
    Men GL i den nye guild. Må du blive glad der også!

Kram
    Jesper

Se, det er her det måske ville ha været en ide hvis ledelsen havde gidet at tage sig tid (ca 5 min) til at A) Snakke sammen og B) snakke med Corning.
    A) Der er en helt anden grund til at hun forlader CR holdet end folk går og siger, og den grund ved CR officers faktisk hvad er.
    B) Have i gidet at høre hendes side ville i ha fået A opklaret og også fået af vide at alt det her intet har at gøre med smuthuller eller noget.

Hun forlader SD på grund af den måde members og ledelsen har behandlet hende på, og aldrig har gidet at snakke med hende om det.
    Folk har beskyldt hende for adskillige ting, råbt og skreget af hende i raids, mobbet hende over VT når de tror hun (eller jeg) ikke lytter med.. Ja drenge, vi ved faktisk godt hvad i sidder og snakker om.

Der har været nul støtte og nul loyalitet i denne sag for C.
    Det er derfor hun leaver SD. Ikke fordi Bird er bedre, men fordi SD giver hende, og mig, føelsen af at hun ikke er velkommen. Folk opføre sig som små børn i skolen som har fundet en at mobbe og snakke bag ryggen på.
    Så inden du laver en så vigtig post burde du måske i fremtiden være sikker på du har hørt fra alle sidder i en sag.
    Last edited by Rarl; 30-06-2010 at 23:10.

Forum Acolyte SkyPrey's Avatar

Fuckin fail det her !!!!

Jeg ringer til dig en gang om ugen indtil du er tilbage i sd og synger John Denver sange for dig, i r not kidin!!

Fucking fail btw og dårlig sti laf andre at mobbe
    Gaming rig :
    Corei7 860
    GeForce 460 GTX 1,6 GB
    16 Gb DDR3 Ram
    24" BenQ HDMI Monitor