Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 76

Thread: Corningstone siger farvel.

Officer Forum Warden

Gl.. håber du finder hvad du søger.

/wave

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Rarl View Post
    Se, det er her det måske ville ha været en ide hvis ledelsen havde gidet at tage sig tid (ca 5 min) til at A) Snakke sammen og B) snakke med Corning.
    A) Der er en helt anden grund til at hun forlader CR holdet end folk går og siger, og den grund ved CR officers faktisk hvad er.
    B) Have i gidet at høre hendes side ville i ha fået A opklaret og også fået af vide at alt det her intet har at gøre med smuthuller eller noget.

Hun forlader SD på grund af den måde members og ledelsen har behandlet hende på, og aldrig har gidet at snakke med hende om det.
    Folk har beskyldt hende for adskillige ting, råbt og skreget af hende i raids, mobbet hende over VT når de tror hun (eller jeg) ikke lytter med.. Ja drenge, vi ved faktisk godt hvad i sidder og snakker om.

Der har været nul støtte og nul loyalitet i denne sag for C.
    Det er derfor hun leaver SD. Ikke fordi Bird er bedre, men fordi SD giver hende, og mig, føelsen af at hun ikke er velkommen. Folk opføre sig som små børn i skolen som har fundet en at mobbe og snakke bag ryggen på.
    SÅ hende du laver en så vigtig post burde du måske i fremtiden være sikker på du har hørt fra alle sidder i en sag.
    Well, min kommentar er for min egen regning, for hvis du ikke har bemærket det, så er jeg ikke WOW officer, og jeg er ikke GM mere.
    Årsagen til det er en anden historie, men jeg har intet haft med sagen at gøre, udover som SD officer at låse en tråd der var ved at gå amok.

Jeg har postet mit farvel til Connie, med min personlige mening og syn på sagen ud fra de info jeg har, og så kan det være der er noget jeg mangler
    at høre om. Men igen, jeg stoler på WOW ledelsen har fulgt op på det hele.

I den her sag er der dog kun (igen for mig) 4 ting der tæller.
    1 - SD er på RC indtil den 1/9
    2 - Corning leaver SD og CR med sin Raid Main.
    3 - Corning joiner Bird mens SD stadig er på RC.
    4 - Og set i lyset af at hun har været i front om at SD skulle flytte realm pga bedre raiding, så synes jeg personligt hun træffer nogle
    meget dårlige og forkerte valg.

Og hvis Corning ikke føler sig velkommen, så tager du og hun voldsomt meget fejl! Jeg tror 99% af alle i SD holder af Connie og helst
    ser hun bliver.

Og er der nogen som opfører sig som små børn i skolen? Hvad så med at vise dem et godt eksempel, og tage en afslappet snak om tingene.

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Rarl View Post
    Se, det er her det måske ville ha været en ide hvis ledelsen havde gidet at tage sig tid (ca 5 min) til at A) Snakke sammen og B) snakke med Corning.
    A) Der er en helt anden grund til at hun forlader CR holdet end folk går og siger, og den grund ved CR officers faktisk hvad er.
    B) Have i gidet at høre hendes side ville i ha fået A opklaret og også fået af vide at alt det her intet har at gøre med smuthuller eller noget.

Hun forlader SD på grund af den måde members og ledelsen har behandlet hende på, og aldrig har gidet at snakke med hende om det.
    Folk har beskyldt hende for adskillige ting, råbt og skreget af hende i raids, mobbet hende over VT når de tror hun (eller jeg) ikke lytter med.. Ja drenge, vi ved faktisk godt hvad i sidder og snakker om.

Der har været nul støtte og nul loyalitet i denne sag for C.
    Det er derfor hun leaver SD. Ikke fordi Bird er bedre, men fordi SD giver hende, og mig, føelsen af at hun ikke er velkommen. Folk opføre sig som små børn i skolen som har fundet en at mobbe og snakke bag ryggen på.
    Så inden du laver en så vigtig post burde du måske i fremtiden være sikker på du har hørt fra alle sidder i en sag.
    ............................................______ __
    ....................................,.-‘”...................``~.,
    .............................,.-”...................................“-.,
    .........................,/...............................................”:,
    .....................,?........................... ...........................\,
    .................../.................................................. .........,}
    ................./.................................................. ....,:`^`..}
    .............../.................................................. .,:”........./
    ..............?.....__............................ .............:`.........../
    ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
    .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`..... ..._/
    ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
    ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
    ...,,,___.\`~,......“~.,....................`..... }............../
    ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
    ............/.`~,......`-...............................\....../\
    .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
    ,,_..........}.>-._\...................................|........... ...`=~-,
    .....`=~-,_\_......`\,.................................\
    ...................`=~-,,.\,...............................\
    ................................`:,,.............. .............`\..............__
    .....................................`=-,...................,%`>--==``
    ........................................_\........ ..._,-%.......`\
    ...................................,<`.._|_,-&``................`\

A) Tag fat i en officer når det sker.
    B) Tag fat i en officer når det sker.

Det kan simpelthen ikke være rigtigt at folk tror at officerer er telepatiske.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

Held og Lykke fremover Corning..

Forum Warden Corningstone's Avatar

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post

A) Tag fat i en officer når det sker.
    B) Tag fat i en officer når det sker.

Det kan simpelthen ikke være rigtigt at folk tror at officerer er telepatiske.
    Blev der gjort.

Hvor er jeg dog træt af at små mennesker i små sko igen igen koster SD medlemmer

Forum Apprentice

suk suk suk men held og lykke

Forum Disciple

øv hvem skal nu lvl mine chars ej seriøst håber du kommer igen du er sku en sød pige

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Ærgeligt Connie - men held og lykke i Bird. Håber vi ser dig igen på et tidspunkt.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by Mighty Knight View Post
    Hvor er jeg dog træt af at små mennesker i små sko igen igen koster SD medlemmer
    Signed
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Kære Corning.

Jeg er virkelig ked af, at det er den beslutning du vælger. Du er en person jeg holder meget af - både irl og ingame. Du har altid været god for et par grin! Jeg håber virkelig du finder det du søger hos Bird, end-game raiding er sjovt, det synes jeg ihvertfald, så mon ikke nok du kommer til at hygge dig, og får testet dig selv lidt af. Jeg er sikker på, at du kommer til at klare dig godt derovre, det er der mange af dem i SD der ville kunne - men du kan ihvertfald.

Personligt har jeg ikke forstået dit valg, ej heller din lyst til at teste SD af på den måde du har gjort, og personligt kan jeg heller ikke på nogen måde se, hvordan du mener det var en fair måde at være i SD på. Det svarer jo reelt til, at alle dem der ikke lige føler vores CR raid-regler er gode nok, bare kan smutte til en anden server med deres toon og raide der, og stadig have SD til den sociale del. Det er for mig, at sætte SD i 2. række, hvilket naturligvis ikke er i orden. Pas nu også på med at tro, at du har en auto-invite retur til SD, hvis ikke lige Bird opfylder dit behov. Det er igen at sætte SD ned ad rangstien, ved at betragte os som et sikkerhedsnet.

Anyways, det vigtige er egentlig, at jeg kommer til at savne dig meget - og jeg ønsker dig alt det bedste i Bird. Hils Airwolf og Ries, og sig de mangler mere glæsk!

All the best

Rudo
    Hakkedrenge med bløde løg - Ja tak!

Jeg kommer virkelig også til at savne dig John Du var en af dem der fik mig til at keep on going, selvom jeg ikke havde lyst, og tak for det <33
    Du er priceless, fantastisk og dygtig til det du laver.

Jeg er udemærket godt klar over at SD ikke er et sikkerhedsnet, jeg er også godt klar over at jeg ikke kommer tilbage, og det er skam heller ikke mine intentioner.

Vi har før haft snakke om CR holdet, og jeg havde faktisk håbet at du havde set den her komme, for den har været undervejs længe. Det troede jeg mine PM's havde indikeret. Du ved at det ikke har noget med CR-holdets kvalitet at gøre, for jeg har været CR siden 4 mrd efter jeg joinede SD, gennem hele tbc, og kom igen i Naxx.

Alt det bedste til dig, og tak for de fede raids vi har haft sammen! (uld10 sommersbby raids <333)

Det er som at læse fra kæresten hun slår op over en sms!!
    NEJ NEJ NEJ CORNING!!! vis ik for SD, så bliv for min skyld :'( Jeg har hørt om situationen men ik blandet mig i den... har min mening til den.. (har vi jo alle) men holdt den for mig selv..
    Kommer satme til at savne dig corning... men, vi ses jo på facebook?

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

HI C

Det er sgu sørgeligt og du vil blive savnet
    Quinn - One name. One legend

Forum Greenhorn pivpiv's Avatar

Det er sku for meget det her... Jeg troede SD var en stor familie , men der døede vores moder.....;O(
    Jeg har al respeckt for at du forlader skuden....Men det bliver en trist tid nu hvor du er væk....
    Takker for din vildt fede måde at være på C.... takker for den støtte du har givet både til SD's members og til mig perosnligt når man er nede i kælderen...
    Du skylder stadig en kop kaffe hvis jeg kommer til den anden side af sundet....
    Men held og lykke fremover håber sku at høre mere om dine gæve gerninger i fremtiden ;O)
    Lev livet mens du har det men gør det i gennem Wow...

Forum Convert Dalka's Avatar

Havde desværre lidt sent denne komme
    Super trist at du ikke vil fortsætte i SD, men håber virkelig du finder hvad du har brug for i bird.

Kommer til at savne dig, men mon ikke vi stadig holder kontakten?
    Alt held og lykke herfra Cille.. see you on the other side!
    Inactive:
    Diablo 3
    Star Wars The Old Republic
    World of Warcraft
    Guildwars 2

Jeg har ligesom et par andre herinde svært ved at forstå hvorfor du vil joine en anden guild en SD til raiding, og især når al raiding som vi kender det bliver lavet helt om inden for et par måneder..
    When darkness falls

Hvor fanden blev Facemelting af ?

Quote Originally Posted by Aggrovated View Post
    Jeg har ligesom et par andre herinde svært ved at forstå hvorfor du vil joine en anden guild en SD til raiding, og især når al raiding som vi kender det bliver lavet helt om inden for et par måneder..

Lige præcis derfor.

Piv, du er altid velkommen <33

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

2 much drama makes the perfect member leave, godt gået, godt gået håber i er stolte af jer selv. Corning ved hvordan jeg har det, så skriver ikke mere

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

Forum Elder Beawolf's Avatar

Quote Originally Posted by Mighty Knight View Post
    QFT ... oven i købet nogle af de flinkeste og mest (forum) aktive medlemmer pt.
    Last edited by Beawolf; 01-07-2010 at 7:29.
    'BeaWolf' since 2008

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Corningstone View Post
    Blev der gjort.
    Så ville der være en tråd på officers forum om det, ellers må man selv tage kontakt til en anden officer.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Æv bæv bussemand.. Havde dog lidt en mistanke om det kom. =(

Beholder du din mage på TM? Er lidt svært at holde mit løfte, hvis vi ikke er på samme server.. hehe, du ved hvad jeg mener.

Vi ses vel in-game selv om vi ikke lige er i samme guild.

/hug

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Jeg er rigtig ked af at se dig forlade os Corning.
    Du var altid en af dem jeg glædede mig til at møde når der var SD fester, og du har flere gange trådt til at givet mine n00b chars en hånd i WoW

Jeg vil ikke gå så meget ind i hele sagen her men bare sige pænt farvel. Jeg håber vi mødes igen en dag.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Elder

Been there..

100% ok imo at ville spille med nogen der kan carry en til loot. u will be back
    Druids are PvE

Forum Convert Waleria's Avatar

For fanden altså, det er så trist, men med den behandlig forstår jeg dig godt, men det er en sørgelig dag for SD.

Men kan mene om sagen hvad man vil, men at begynde at svine dig til og "mobbe" dig på raids, det er sgu at synke for lavt. Og jeg håber at de mennesker sidder med en dårlig smag i munden. SD skal forestille at være en moden guild. De bidrager ikke ligefrem til det billede.

Connie, jeg vil savne dig. More than you know. Og krydser fingre for, at du en dag kommer tilbage.

Don't be a stranger.

Knus