Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 76

Thread: Corningstone siger farvel.

Forum Adept

Øv øv, sgu ked af at det skal ende med det her...

Kommer til at savne dig Corning
    EVE:Majaharet,Khaan,Monique,Khayman
    GW2:Khaan Memnoch,Maja Meklare
    PS2:Khanan|D3:Khaan#2104
    Inaktiv:Rift:Maja,Khaan|AoC:Maja,Khanan,Majaharet, Mother|SW:Maj'a,Khaan'noch,Mhemnon,Van'yel
    DC:Khaan,Maja|WoW:Maja,Khanan,Sicarii,Lorvarian|EQ 2:Ahida,Khaan,Majaharet,Vanthyel

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Corning, du er min favorit fest tøs. kommer sku til at savne dig mega meget. Håber du finder hvad du søger og får nogle kanon raids :-) Håber du popper forbi og siger hej ofte

/cheers

Forum Adept

Held og lykke derude og husk at kigge forbi og poste random ting.

Forum Adept Snowsarn's Avatar

Er ikke helt inde i sagen, men jeg synes det er trist at det her er konsekvensen

Håber du får det godt fremover!
    "Der findes 10 slags mennesker i verden, dem der forstår binære tal og dem der ikke gør"

"Never ever approach a computer saying, or even thinking, 'I will just do this quickly'"

Forum Adept Abn's Avatar

tequila?. CR bliver ikke det samme for mig mere =( sad panda
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Gw2: I'm scared to buy items from vendors now, I risk getting banned...

Forum Neophyte

Damm corning SNØFT siger jeg bare nu havde jeg lige fået dig som personlig træner hehehe

der er virklig et par stykker det godt kunne lære lidt af dig efter min mening :O)

hygge og god vind

bjarne

Quote Originally Posted by Daikoi C. View Post
    Signed
    Jeg syntes også der er nogle der har været lige lovligt langt fremme i skoene i den her sag.

Quote Originally Posted by Corningstone View Post
    Jeg kommer virkelig også til at savne dig John Du var en af dem der fik mig til at keep on going, selvom jeg ikke havde lyst, og tak for det <33
    Du er priceless, fantastisk og dygtig til det du laver.

Jeg er udemærket godt klar over at SD ikke er et sikkerhedsnet, jeg er også godt klar over at jeg ikke kommer tilbage, og det er skam heller ikke mine intentioner.

Vi har før haft snakke om CR holdet, og jeg havde faktisk håbet at du havde set den her komme, for den har været undervejs længe. Det troede jeg mine PM's havde indikeret. Du ved at det ikke har noget med CR-holdets kvalitet at gøre, for jeg har været CR siden 4 mrd efter jeg joinede SD, gennem hele tbc, og kom igen i Naxx.

Alt det bedste til dig, og tak for de fede raids vi har haft sammen! (uld10 sommersbby raids <333)
    Neeeej, lad nu være med at udelukke et comeback allerede søde, du må ikke tage den lille gnist af håb fra mig
    Er super ked at at se dig og Daniel forlade SD, i har været så vigtige for mig MHT gode råd og hjælp til alt muligt og til at småsludre med generelt....

Som jeg skrev i Daniels tråd så håber jeg inderligt at i vil holde kontakten ved lige og et eller andet sted ude i fremtiden at vi får samme tag over hovedet
    Stort smækkys til den sødeste onde Lock i Azeroth, og tro ikke du slipper for at gi kage!

Selvom vi tales ved på Fjæsen er det bare ikke det samme.... piiiiiv!
    Til Dig og Daniel:

»God is an ever-receding pocket of scientific ignorance«
    - Neil Degrasse Tyson

Forum Trainee Darkempress's Avatar

Pænt farvel søde. Hel og lykke i din nye guild. Kommer til at savne dig til næste fest samt dit spas i guild chatten. Hvem ved måske ses vi til et bowling/pool raid igen det var en spas aften sidst
    <o</o

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Corning/Rarl, send mig lige jeres real life IDs ellers aner jeg ikke hvem jeg skal idle-chatte med ...
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Quote Originally Posted by Regio View Post
    Corning/Rarl, send mig lige jeres real life IDs ellers aner jeg ikke hvem jeg skal idle-chatte med ...
    What he said...
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Forum Apprentice BloodyQQ's Avatar

go vind fremover
    Games played:
    Too many ...

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

/wave sad sad zebb
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Forum Warden Corningstone's Avatar

Quote Originally Posted by Abn View Post
    tequila?. CR bliver ikke det samme for mig mere =( sad panda
    Ja, hvem helvede skal nu sidde og køle dig lidt ned under raids? 10g på at du eksplodere og tager ½delen af kbh med dig!!!

@ hophop, jeg skal nok kigge forbi og poste lidt gelj i offtopic, men der kommer til at gå noget tid før jeg lyster det.

@ Zardosh, du skal stadig være velkommen til at smide mig en PM her på forum, så kan jeg svare på den når jeg ser den. Ellers så er INFIDEL!! og Stormlord ikke ligefrem tabt bag en vogn ^^

@ Malk, den lille gnist jeg slukker, bruger jeg bare istedet til at holde gang i dig, i kampen mod den forbandede sygdom. Du slipper ikke for små (eller store) sære sms'er på alle tidspunkter af døgnet. you be mah fighter!

@ Jette, lige så meget held og lykke til dig og Jesper, og den lille ikke så super nye knægt <3

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

:/ kan 100% få stå dig men kæmp tab for SD. når jeg tænker på sd har du altid være der du var en af dem der fik mig ind den anden kommer sku til at savner dig i guild håbe e sku du kommer tilbage en dag :/ men held og lykke frem over
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

SD Medlem Forum Warden Ruvinan Planar's Avatar

Meh.... Det er da sørgeligt altså

Kender intet til hvad der er sket da jeg ikke følger så meget med i WoW forums mere, men altså øv altså
    Er som alle andre ærgelig over at se både dig og Rarl forlade os og jeg kan kun håbe i begge kommer tilbage, for i er begge rigtig store personligheder og en stor del af SD.

Der vil klart være et tomrum uden jer, ikke bare i WoW men især også til alle festerne.
    Der har været alt for mange gyldne øjeblikke med jer begge jeg vil savne inderligt, jeg husker stadig den første fest hjemme hos mig (se billede og jo det er Cornings fod )

Øv altså, svært at skrive det med ord.... Men altså... øv

Masser af /hugs til jer begge

Og håber vi får jer at se igen .... Det gør jeg virkelig...
    Attached Images Attached Images
    DIABLO III - Ruvinan#2389
    GUILD WARS 2 - Ruvinan.2570
    ELDER SCROLLS ONLINE - @Ruvinan

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Cille..

Omkring dit valg med BitW og alt det der, skrev jeg også til dig at jeg personligt ikke synes var det smarteste træk. Jeg håber I fortryder...jeg håber I vender til for at se om vi vil lave plads til jer igen. Alt det her til side, vil jeg sgu komme til at savne jer utroligt meget. Jeg er virkelig ked af din beslutning. Jeg ved det er en beslutning du vil komme til at fortryde i meget lang tid men jeg vil da selvfølgelig ønske jer alt held hvor end I nu havner i WoW. Jeg håber da så sandelig at jeg stadig vil høre fra dig... det er som at miste sin siamesiske tvilling til SD festerne

Anyways...kan ikke finde ord til andet end korte sætninger lige nu, så resten må du få på et senere tidspunkt..
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Du har mit nummer Noxie ^^

Og det er ikke være end at holde en BBQ nu her til sommer, vejret arter sig jo fint atm ^^ En tur på cyklen over lillebælt er da WIN <:

Hej corningstone

Selvom vi ikke har spillet så meget sammen har du altid været utrolig hjælpsom overfor mig når jeg havde spørgsmål:-)
    Mange tak for hjælpen corning. :-) Jeg håber at se dig tilbage i sd engang.. Jeg komme til at savne dig i chatten:-)

knus bølle

imo syntes jeg du er blevet behandlet mega uretfærdigt specielt fordi folk ikke har gidet lytte til din side af historien
    håber at der er nogen der tager ved lære af de blølere der er blevet lavet i dne her sag
    kommer til at savne dig i SD cille =(

men jeg skal nok hjemsøge dig har jo stadig tons af toons jeg ikke har flyttet fra RC endnu =P

SD Medlem Forum Elder Cookiebo's Avatar

øv øv at i begge forlader os.. har ikke rigtig sat mig ind i sagen.. jeg nyder nemlig varmen og øl på året roskilde.. men vil ønske jer begge held og lykke fremover og håber i finder hva i mangler når det kommer til raids.
    Vi ses jo sikkert til fest hos freakazoide..
    WOW CLASSIC

- PvP Rogue lvl 41
    - PvP Dualbox: lvl 14 & 19

Forum Disciple DoomStone's Avatar

Det er jeg sq ked af at høre Corningstone er sq en intergeret del af sd for mig, og har defor svært ved at se sd uden Corning
    Men du må have held og lykke

Forum Acolyte Filur's Avatar

Tak for din tid i SD, Corning. Må indrømme jeg har svært ved at sætte mig ind i din beslutning, selvom der har været postet alt muligt crap ved du jo at du har en stor fanbase i SD men alright, det er din beslutning.

Kan kun ønske dig det bedste i din videre færd og håbe du en dag vil søge tilbage...

GL
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

SD Medlem Forum Senior

Gl out there. Tak for tiden. Ses på grillen. Skidt det skulle ende sådan men var ventet.

Mvh

Colt aka sommerslacker.
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Marquis of the Board Barahir's Avatar

*suk*
    kommer hjem fra ferie til denne tråd.
    Jeg bliver sq af når vi mister et så vellidt medlem som corning.

Håber du vender tilbage når bølgerne er faldet lidt til ro...

Stor kram fra mig til dig.

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Neeeeeeeeeeeeeeeej!
    Jeg er lige kommet hjem fra en dejlig ferie, er pisse træt fordi jeg har været vågen hele natten for at køre igennem Tyskland. Og så har dig og Rarl fandme trukket afskeds-kortet. Det var virkelig ikke en god afslutning på ferien

Jeg har ikke hele historien om hvorfor at dette er det rette valg, man har dog over de sidste par måneder kunne se høj bøljegang i et par forum tråde. Jeg er virkelig ked af at dette er sket, og endnu mere fordi i begge var dem jeg snakkede mest med i SD. Jeg har svært ved at sætte ord på det, men jeg kommer virkelig til at savne jer her, i SD. Jeg håber virkelig at vi kan holde kontakten, for i er nogle virkelig fede mennesker at snakke med.
    Ex SD medlem