Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44

Thread: Nothing lasts forever.

Forum Apprentice Rarl's Avatar

Default Nothing lasts forever.

Da jeg joinede SD var jeg stolt af at ha Semper Danica stående over min lille newbie Rogue's hovede.
    Jeg brugte virkelig lang tid på at gear mig selv op før jeg overhovedet følte jeg var klar til at søge ind, og da dagen kom og jeg fik accept..
    Tja, jeg var glad
    Jeg følte mig virkelig velkommen, specielt da jeg blev lavet til member uden at få noget af vide og bare fandt ud af det ved at folk sagde tillykke.

Men med tiden forandre alting sig..

De værdier som jeg holder fast i, som jeg troede SD stod for, er ikke længer de samme værdier.
    Jeg føler mine er de sammen, men til gengæld føles SD's værdier som om de har forandret sig og ikke længer er dem jeg sagde ja til (og var så stolt af at være en del af).

Måske er det bare mig der har været blind, måske ikke, men over det sidste stykke tid er tingene gået ned af bakke.
    Folk råber og skriger af hinanden, folk slipper afsted med at være røvhuller bare fordi de kom forbi trial perioden. Det er SD eller intet! Vi er SD, og derfor er vi bedre end alle andre! Shut up and get in line! Loyalitet over for mængden, men ingen for individet.

Måske er jeg for hård, måske er det mig der er idioten bag skærmen og bare ude af stand til selv at se det.
    Men på grund af nogen folk i SD, på grund af den tone på raids (og over VT generalt) og på grund af den opførsel mange slipper af sted med, så føler jeg ikke længer SD er mit hjem.

Jeg føler mig simpelthen ikke velkommen på samme måde som jeg gjorde før.

Måske fordi jeg har en anderledes mening om nogen ting end mængden, who knows.

Jeg synes bare ikke der er plads til mig i SD ligenu, og derfor har jeg truffet denne beslutning.

Min afsked har ikke specielt meget med Corning at gøre.
    Det bragte dog de ting frem i lyset som jeg lige har skrevet om, men hun er sin egen person og træffer sine egne valg. Hun kan også kæmpe sine egne kampe og har ikke brug for at jeg altid er enig med hende, eller følger trop i alt hun gør.
    Desuden ville det heller ikke være mig at bare følge med, lige meget om er en ven, kæreste eller familie medlem.

Jeg tager min afsked for at undgå mere drama, for at se hvad WoW verden holder for mig uden for SD og i håbet om at dette måske for nogen til at kigge grundigt på hvad der sker i SD for tiden.

Der er ingen guilds der lokker mig, der er ingen store PvP teams der har overtalt mig til at joine deres server..
    Der er intet andet end mine egen mening og følelser i denne sag.

Jeg krydser finger for at TM er stedet hvor CR holdet virkelig kan hive det bedste frem, og jeg håber en stabil server med flere Horde vil få nogen members til at køle af og finde glæden ved spillet igen (i stedet for at bringe deres sure mine og skod dage ind i et spil der skulle være sjovt at logge ind til).

Egentlig ville jeg ikke skrive så meget men, oh well.. Jeg har jo aldrig kunne holde min kæft

Vi ses folkens!

PS. Til mine arena teams/partners. Jeg forbliver på TM for nu, så intet forandre sig der

PPS. BBQ i Fåborg, bare prik til mig når i har lyst til at kigge forbi.

Tja, jeg havde jo lidt set den komme, især efter du fortalte mig det i dag

men tja, det er rimelig vemodigt at se jer begge smutte, håber I finder det I søger. I har i hvert fald begge gjort et kæmpe arbejde for guilden og mit 10mands, så hatten af for det og tak for jeres tid i SD!

/aggro
    When darkness falls

Hvor fanden blev Facemelting af ?

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Triste aftennyheder og triste morgennyheder at stå op til. Som jeg også sagde til C: Don't be a stranger.
    Selv om jeg ikke har fået snakket så meget med nogle af jer irl (endnu) er I jo mine med-pervs......
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Den her er møntet til både dig og Corning...

Øv øv øv, det er surt og ærgerligt at det kom til det her og på denne måde. Jeg kender ikke de nærmere omstændigheder, men håber at i med tiden kan forsone jer med SD igen. Om ikke andet måske spille på samme server som SD i SWTOR, så vi kan ses der.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Trist, du har altid været en fin fyr Rar. Ærgeligt hvis det du siger om raids er sandt.

Jeg håber at du har det sjovt og godt derude.
    Death Star...I like the sound of that!

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Ærgerlig over at se dig forlade os Rarl.

Du må have alt mulig held og lykke fremover.

Hilsen Henrik
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Trist, men ikke uventet.

Håber du finder noget godt derude, og at I på et tidspunkt vender tilbage.

Forum Knight Stormlord's Avatar

æv æv æv... Var forventet, men stadig trist. Endnu en af de mest hjælpsomme personer leaver SD.
    Husker stadig at du passede et par gloves fra toc10, som jeg ved en fejl troede var dårligere end dem jeg havde. Da du så fandt ud af at de var tæt på BiS for mig, passede du dem uden problemer selvom du selv kunne bruge dem.
    Håber du finder hvad du søger derude et sted.

Best of luck til dig Rarl...

mvh
    Storm

Forum Apprentice domaz's Avatar

Ses i aften du gamle til noget arena...
    - bliver hygge!

Forum Adept

Havde ikke set der var 2 afskedstråde, men det kommer nu ikke som en overraskelse. Det er sgu ØV at se jer smutte, men don't be a stranger selvom i er i en anden guild

Held og lykke!
    EVE:Majaharet,Khaan,Monique,Khayman
    GW2:Khaan Memnoch,Maja Meklare
    PS2:Khanan|D3:Khaan#2104
    Inaktiv:Rift:Maja,Khaan|AoC:Maja,Khanan,Majaharet, Mother|SW:Maj'a,Khaan'noch,Mhemnon,Van'yel
    DC:Khaan,Maja|WoW:Maja,Khanan,Sicarii,Lorvarian|EQ 2:Ahida,Khaan,Majaharet,Vanthyel

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Vi snakker om det senere =(

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

Det er jeg ked af at læse det her Rarl... Kommer til at savne dig / jer...
    Held og lykke derude fremover.. MVH gronkjar

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!! !! QQ! og en masse andre trælse ord... trist at se dig smutte Daniel, men håber ikke du forsvinder helt.

jeg vil ikke sige farvel, da jeg ikke beregner det som et farvel!

/Rune

Sad panda - min kommentar til Corning passer vist også her

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Mega nedtur, du har altid betydet meget for mig. Jeg vil kun sige held og lykke, og håber du ikke holder dig fremmed overfor os da vi 100% sikkert vil komme til at savne dig mega meget.

/huggles og svingende sokker

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Amen forhelvede, ikke også dig... Hvem skal jeg nu whine til over alle andre end Retri Paladins i hele verden er overpowered

Håber du kommer tilbage om 2 uger ligesom Corning.

Forum Adept

Husk nu at bare fordi man ikke er medlem kan man stadig kigge forbi. Held og lykke.

Forum Adept Snowsarn's Avatar

Trist at det skulle ende sådan her...

Ved godt det i situation nok er ligegyldigt men det er ærgeligt at miste en af de bedste modstandere i hele Sith vs. Republic debatten til SWTOR...

Hav det godt derude
    "Der findes 10 slags mennesker i verden, dem der forstår binære tal og dem der ikke gør"

"Never ever approach a computer saying, or even thinking, 'I will just do this quickly'"

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg er mega trist over at se jer gå.
    Jeg synes i gør det forkerte.
    Men i har jo besluttet jer, så held og lykke fra mig.
    Kommer til at savne jer begge.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Æv Æv ÆV, kedelige nyheder at logge ind til
    Håber at dig og Cille kommer tilbage på et tidspunkt når hele den her kedelige sag har raset ud.

Dig og Cille var 2 af de personer som hjalp mig aller mest da jeg vendte tilbage til WoW og SD mister 2 kæmpe aktiver i jer
    Håber i holder kontakten, og vaya con dios begge to
    »God is an ever-receding pocket of scientific ignorance«
    - Neil Degrasse Tyson

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

Ses Rarl

Håber i 2 finder det i søger i andre guilds. Og jeg vil altid være rundt omkring måske foran din hoveddør lige pludselig man hved aldrig

Lad os holde kontakten som lovet og Aldrig skal vi holde om med at tale sammen! min mob er altid tændt og jeg ringer også til jer!

Forum Adept

Nedtur... Respekt for at have forsøgt, og forsøgt igen, at ændre de ting du var utilfreds med. Synes altid der var god reason i dine posts, og kunne føle at SD betød noget for dig. Selv om vi aldrig nåede at spille eller snakke sammen, synes jeg der er surt ikke at have dig i guilden mere - du efterlod en god figur. GL

Forum Apprentice BloodyQQ's Avatar

sq trist
    Games played:
    Too many ...

æv bæv rarl, men det jeg skrev i Silles afskeds post gælder også for dig du er en guttermand helt bestemt og kommer til at savne dig Daniel... håber virkelig i finder det i Søger begge to

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

BB rarl...
    Quinn - One name. One legend