Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 50

Thread: Owlbear - Resto Druid/Doomkin

Forum Recruit

Default Owlbear - Resto Druid/Doomkin

Hej SD.

Jeg sender hermed en ansøgning, da min granfætter jesper (Jeoparty) fik mig overtalt til at flytte min druid til Tarren Mill.

Lidt om mig:
    Navn: Mads H. Christensen
    Alder: 21

Jeg bor i vejle sammen med min forlovede, og jeg går for tiden på it skolen i vejle for at blive datatekniker, da it er min store passion .
    Jeg er normalt en udadvendt og glad person med til tider meget sort humor ... hehe.
    Udover wow, min forlovede og lidt fester i ny og næ, står jeg fast ude på et loppemarked i børkop.
    Mega hygge, dejligt vejr, og rart med lidt penge ved siden af den i forvejen lave su ..

Jeg kan 100% følge jeres guild politik, da jeg selv går meget ind for ærlighed og oprigtighed,
    og vil da selv mene at jeg er voksen og moden (sådan da xD).

Jeg har raided en hel del gennem tiden, både pre bc og pre wotlk, så ved at det kan være stressende hvis man wiper når man forsøger at downe en ny boss, men jeg tager det med et smil, og så er det jo bare op på hesten og prøve igen.

Jeg startede med at spille wow da bwl var endgame raiding.
    Jeg holdte så en pause på et par måneder efter at være blevet 70 på min daværende mage. (blev nødt til at sælge min acc pga private årsager )
    og startede derefter op igen da wotlk kom på gaden.

Oprindeligt var owlbear min alt, men efter jeg blev lvl 80, synes jeg han var mere spændende end min dk.

Mit gear:
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...ill&cn=Owlbear

tjek evt min dk for at se achievements mm.
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...l&cn=Xilathian

Hvis i vil vide mere om mig er i velkomne til at skrive til mig, eller /w ingame

Glæder mig til at raide med jer (hvis jeg da kommer ind ...)

------------------------
    Owlbear Out!
    Last edited by Trine; 11-08-2010 at 20:28.

du vil gerne være Core Raider, men har aldrig været i hverken: Ulduar 10/25, TotC10,80% af TotC25 eller ICC10/25

du har været i 0 TBC raids og 0 Classic raids... hvordan stemmer det overens med meget raiderfaring pre-wotlk ?

derudover ligger du omkring 250 rating under i hit.. og din ansøgning ligner ikke noget du har brugt lang tid på
    Last edited by Aggrovated; 03-07-2010 at 13:13.
    When darkness falls

Hvor fanden blev Facemelting af ?

Forum Recruit

Jeg har skam raidet både toc 10 og 25. ulduar har jeg ikke nået endnu, og den eneste grund til jeg ikke har være i Icc er fordi jeg kommer fra Nordrassil. Det kan man ikke komme i icc hvis man ikke har achievement, og min gamle guild var ikke stor nok til at raide.. ang +hit er det mit resto gear jeg har på og desuden skulle jeg da også mene at have valgt casual raider ....
    Last edited by Owlbear; 03-07-2010 at 13:15.

Quote Originally Posted by Spunk1234 View Post
    Jeg har skam raidet både toc 10 og 25. ulduar har jeg ikke nået endnu, og den eneste grund til jeg ikke har være i Icc er fordi jeg kommer fra Nordrassil. Det kan man ikke komme i icc hvis man ikke har achievement, og min gamle guild var ikke stor nok til at raide.. ang +hit er det mit resto gear jeg har på og desuden skulle jeg da også mene at have valgt casual raider ....
    Du har postet under: WOW - Ansøgninger til Core Raider og raiders, der er en anden til Casuals...
    at du har været i TotC10 fremgår ikke ud fra dine archievements.. og du har kun taget 1 boss i 25mands normal

Bider bare mærke I du skriver du har raidet en hel del, når du har taget 3 raidbosser i samtlige raidinstances i wow.. (Malygos10/Onyxia10/Northrend Beasts25)
    Last edited by Aggrovated; 03-07-2010 at 13:23.
    When darkness falls

Forum Recruit

Hvis jeg kun har taget en boss, hvordan kan jeg så have Flowing Robes of Ascent fra icehowl ..? desuden var owlbear min alt, men er med tiden blevet min main. du kan jo kigge på min dk's achieves for at se hvad jeg ellers har raidet. bare så du kan se jeg kender tacs

Hvis jeg kun har taget en boss, hvordan kan jeg så have Flowing Robes of Ascent fra icehowl ..?
    /facepalm...
    When darkness falls

desuden var owlbear min alt, men er med tiden blevet min main. du kan jo kigge på min dk's achieves for at se hvad jeg ellers har raidet. bare så du kan se jeg kender tacs

Det kunne jo f.eks. være en af de ting man skrev i sin ansøgning til at starte med.. og det forklarer stadig ikke at du har raidet "en del" pre-wotlk eller pre-TBC.... Death Knight blev først introduceret i Wrath....
    Last edited by Aggrovated; 03-07-2010 at 13:39.
    When darkness falls

Hey spunk velkommen til vores forum.

angående din ansøgning så er den lidt tynd... Vi i Semper danica går mere op i personen bag skærmen. vil gerne vide lidt mere om dig som person.
    Men der kommer nok en oficer forbi på et tidspunkt.

Good luck med din apply.

Forum Recruit

Retter lige lidt hist og her .. hehe.. og tak

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej Mads. Det aggro prøver at sige er velkommen til vores forum, og en fornøjelse at se en ansøgning fra dig. Jeg har flyttet din ansøgning til rette forum. Jeg kender dig jo allerede men det gør alle de andre sdere ikke så fyld godt på med hvem du er og hvad du laver i fritiden osv. Da vi nu er i familie vil jeg overlade ansøgnings Infoen til Trine som nok kigger forbi snart. Held og lykke med din ansøgning.
    Last edited by Jeoparty; 03-07-2010 at 14:28.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Mads.

Tak for din ansøgning, og velkommen til vores forum

Jeg læste godt din ansøgning inden du fik fyldt lidt på, og det har helt klart givet et bedre indtryk af hvem du er som person, efter at du har fået noget mere tilføjet. Jeg kunne dog godt tænke mig at høre lidt mere om, hvad du godt kan lide at få tiden til at gå med -om du har nogle sjove interesser eller hobbyer. -måske samler du på tidsler eller elsker at gå i bare tæer hele året, eller noget andet mere spændende. Det er jo, som du sikkert allerede er klar over, personen bagved skærmen vi optager i SD.

Det du skal gøre nu er, at "/join semperdanica", og så ellers prøve at fange nogle SD'ere, der har lyst til at gruppe op med dig, der kan til tider være lidt stille i din kanal, men det skal du ikke lade dig skræmme væk af. Du kan også søge på hvem der er online i guilden, og skrive i /W til dem. Når du har gruppet op med SD'ere, er det vigtigt at du får dem til at skrive her i din ansøgning. Du skal også være velkommen til at signe til raids på vores raid side, den er her.

Hvis du har nogle spørgsmål, så skal du endelig komme med dem, til enten Jeo eller jeg, og så hjælper vi dig gerne

Jeg glæder mig til at høre lidt mere om dig.
    Hilsen Trine.

EDIT: Ahh ja, jeg glemte lige noget. Vi vil gerne at folk på forum hedder det samme som deres main ingame, så hvad vil du sige til, at jeg skiftede dit navn her på forum til "Owlbear"?
    Last edited by Trine; 03-07-2010 at 15:16.

Forum Recruit

Hey.. ikke for noget, men jeg hedder mads, ikke mark xD... men jo, det er fair nok at ændre den til owlbear .. retter lige lidt videre på den så xD.. og btw har jeg lige fået toc 10 achievement for 2 min siden på min druid .. man kan være heldig med pug raids.

Hey.. ikke for noget, men jeg hedder mads, ikke mark xD... men jo, det er fair nok at ændre den til owlbear .. retter lige lidt videre på den så xD.. og btw har jeg lige fået toc 10 achievement for 2 min siden på min druid .. man kan være heldig med pug raids.
    Hehe, undskyld Mads. Jeg skal prøve at huske det nu

Forum Acolyte

jeg var med owlbear i en HC random i dag det gik sku dejlige. jeg som Wl hade hot på mig hele tiden så jeg bare kunne tape mit hp det var dejlige at se en healer der gider det. en hånd op fra mig af,
    Warhammer online:
    Paradoxs/jimbow/tigerbamse
    Welcome to My Hell :cool::cool:

SW: spec http://www.wardb.com/career.aspx?id=...:542:544::9117

http://www.elysium-war.com/index.php?site=movie&video=1

Forum Greenhorn

var med Owlbear i mine 2 "morgen randoms" han sendte /w til mig da jeg loggede ind - det er da opsøgende arbejde lavede en med både min rogue og pala tank, det klarede han super i begge tilfælde så 2 thumbs up herfra den ene var paradoxs men i også (se ovenfor)
    Last edited by Thinuviel; 06-07-2010 at 8:41.

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Quote Originally Posted by Thinuviel View Post
    den ene var paradoxs men i også
    Så må det have taget lang tid at fuldføre...

Quote Originally Posted by Thinuviel View Post
    var med Owlbear i mine 2 "morgen randoms" han sendte /w til mig da jeg loggede ind - det er da opsøgende arbejde lavede en med både min rogue og pala tank, det klarede han super i begge tilfælde så 2 thumbs up herfra den ene var paradoxs men i også (se ovenfor)
    Super med opsøgende arbejde Mads. Det er ofte en rigtig god ide

SD Trial Forum Trainee Sinath's Avatar

Var på tur med uglen i TOC 5 HC - Tog 10 min - nice healing, fattede hva man skulle - flinker fyr - thumbs up her fra
    Det kan godt være i er mange, men jeg er flest!

Forum Apprentice BloodyQQ's Avatar

Jamen Owlbear opsøgt mig idag vedr. og lave lidt random HC, og det gik skam fint, og helt klart thumps up for opsøge folk
    Games played:
    Too many ...

Forum Recruit

Dejligt at høre folk rose en xD.. hehe

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Fik et /w Owlbear om jeg ville med i Random HC, og JEG døde ikke, (Mit DPS sucks) så det var et stort plus Rigtig god healing
    Og begge thumbs op herfra.

Owlbear er meget opsøgende i sit forsøg på at komme med i SD.
    Og med Jeo som Granfætter går det jo nok...

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Jeg har været igennem en HC og weekly quest samt med Owlbear idag.

Jeg kan kun sige positiv ting om ham...det må være fordi han kommer fra den anden side af familien end Jeo gøre.... meget hyggeligt og flink fyr... JEO WHERE DID YOU GO WRONG?!?!!?

Two thumbs up!

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Quote Originally Posted by Darwynnia View Post
    JEO WHERE DID YOU GO WRONG?!?!!?
    *mumbles something in his beard and sends Darw Evil eyes!*

Det kører for dig Mark (hehe), keep it up!

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Det kører for dig Mark (hehe), keep it up!
    Ja ja Jeo, nu skal du endelig bare træde i det!!

Forum Recruit

Haha xD