Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: Xinji: Holy / Prot Pala

Default Xinji: Holy / Prot Pala

Hey allesammen i SD..

Jeg hedder Claus og er 33 år.
    Jeg bor i hvidovre (KBH) i et dejligt rækkehus , sammen med min kæreste igennem snart 13 år, og sammen har vi tvillinger (dreng og pige) på 7 år hvor min søn også får spillet en del, dog bliver de kun max lvl 15-25 stykker da det så tager for lang tid at level ,så spørger han f.eks "far må jeg lave en ny fordi jeg kunne godt tænke mig en trold så jeg kan få dinosaur at ride på "
    Jeg arbejder som maler, som jeg nu har været i 14 år (har også en halv uddanelse som kleinsmed, som jeg måtte droppe ud af , men er meget glad som maler så det er jo ok )
    Elsker at tage på fisketure men helst i søer (put & take..man vil vel gerne have en kiosk i nærheden ) for er dælme ikke særlig søstærk..
    Så en dag eller 2 i hytte hvor man bare napper et par øl og slapper godt af med fiskeri og grill, er noget af det bedste
    Jeg har (synes jeg selv ) en seriøst god humør. Jeg elsker satire og ironi jeg kan være helt vild sarkastisk ( dog er der intet ondt i det, for ikke at forveksle med sarkasme, men elsker bare at lave fis og ballade og /poke til folk )
    Ellers elsker jeg sport (dog mest at se på) kan næsten se på alt...
    Jeg er lige migrated til TM for at forhåbentligt komme i SD, da jeg for ca. 6 mdr siden søgte efter en dansk guild til aion og fandt jer på nettet (spiller da ikke aion mere da jeg simpelthen ikke kunne falde til i det spil) men så i havde en wow afdeling også, og jeg ville gerne væk fra terenas pve til en pvp server. så det var en oplagt mulighed at skifter her til jer på TM (heldigt at jeg lige fulgte lidt med på jeres HP og så at i havde migrated til Tarren Mill fra Ravencrest så jeg ikke stod der og gloede )
    Jeg støtter selvfølgelig op omkring jeres værdier da det burde være alles levemåde.