Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: Xinji: Holy / Prot Pala

Default Xinji: Holy / Prot Pala

Hey allesammen i SD..

Jeg hedder Claus og er 33 år.
    Jeg bor i hvidovre (KBH) i et dejligt rækkehus , sammen med min kæreste igennem snart 13 år, og sammen har vi tvillinger (dreng og pige) på 7 år hvor min søn også får spillet en del, dog bliver de kun max lvl 15-25 stykker da det så tager for lang tid at level ,så spørger han f.eks "far må jeg lave en ny fordi jeg kunne godt tænke mig en trold så jeg kan få dinosaur at ride på "
    Jeg arbejder som maler, som jeg nu har været i 14 år (har også en halv uddanelse som kleinsmed, som jeg måtte droppe ud af , men er meget glad som maler så det er jo ok )
    Elsker at tage på fisketure men helst i søer (put & take..man vil vel gerne have en kiosk i nærheden ) for er dælme ikke særlig søstærk..
    Så en dag eller 2 i hytte hvor man bare napper et par øl og slapper godt af med fiskeri og grill, er noget af det bedste
    Jeg har (synes jeg selv ) en seriøst god humør. Jeg elsker satire og ironi jeg kan være helt vild sarkastisk ( dog er der intet ondt i det, for ikke at forveksle med sarkasme, men elsker bare at lave fis og ballade og /poke til folk )
    Ellers elsker jeg sport (dog mest at se på) kan næsten se på alt...
    Jeg er lige migrated til TM for at forhåbentligt komme i SD, da jeg for ca. 6 mdr siden søgte efter en dansk guild til aion og fandt jer på nettet (spiller da ikke aion mere da jeg simpelthen ikke kunne falde til i det spil) men så i havde en wow afdeling også, og jeg ville gerne væk fra terenas pve til en pvp server. så det var en oplagt mulighed at skifter her til jer på TM (heldigt at jeg lige fulgte lidt med på jeres HP og så at i havde migrated til Tarren Mill fra Ravencrest så jeg ikke stod der og gloede )
    Jeg støtter selvfølgelig op omkring jeres værdier da det burde være alles levemåde.
    Nå men håber da i fik et lille indblik i mit liv og hverdag, så videre til min account..

Jeg er den glade ejer af 7 lvl 80 og 2 lvl 40+..
    Main er min Paladin Xinji som jeg har raided på igennem hele WoTLK...
    LINK: http://eu.wowarmory.com/character-sh...+Mill&cn=Xinji
    Jeg har fungeret som healer i hele WoTLK , men har dog godt tanking gear også (dog ikke tanked så meget andet end 1st wing i icc)
    Har ikke raided i vanilla da jeg først begyndte rigtigt at spille en måned eller noget inden TBC kom, så er da lidt ærgelig over det da de fleste siger " uhh i de gode gamle dage i vanilla var der squ noget ved at raide, der fik man ikke bare lige fuldt epic og der var man 40 i et raid og DER var squ mana problemer (og må da give dem ret, det er da blevet for nemt at geare op , og det er ikke de store mana problemer man har mere) " men ellers fik jeg raided lidt i TBC , dog kun til SSC .
    I WoTLK har jeg raided en del alt fra naxx till icc..er dog ikke kommet videre fra proffesor da der begyndte at blive noget ballade i guilden omkring at officerene laved et 1st. hold som alle ville med på, så der var nogle stykker der smuttede...
    men det var også en forholdsvis ny guild så alle ville være noget ved musikken..
    ellers har jeg 6 lvl 80 Alts, med alle proffesions undtagen LW og skinning, og alle har dual spec
    De er dog stadigvæk på Terenas(men hvis alt går som jeg håber kommer de jo nok over) men ikke i nogen guild eller noget
    Alts er :
    Mage-rogue-druid-warlock-priest-hunter
    Elsker at prøve andre classes for at kunne lærer og forstå hvordan de allesammen fungere..

Håber at i har nydt at læse min application og ikke synes at den var for kort eller lang (min application selvfølgelig )og at i føler i har lært mig lidt at kende, for ellers spørger i bare
    Ellers glæder jeg mig til at få lært jer at kende og få spillet med jer

V.H /Claus "Xinji"
    Last edited by Nerror; 10-11-2010 at 15:56.

Hey Claus

Velkommen til Vores Forum, flot ans. syntes den beskriver dig godt held og lykke med den

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Claus.

Velkommen til vores forum og mange tak for din ansøgning. Den er super godt skrevet, og jeg er helt enig med Jubas i, at den giver en god beskrivelse af dig

Lige pt. har vi desværre lukket for ansøgere, med mindre man har gode venner eller familie i SD, og da du ikke skriver noget omkring dette, så går jeg ud fra du ikke har det, eller?? Jeg vil dog råde dig til at følge med her på forum, for der vil snarest komme en udmeldelse omkring denne lukning.

Btw, var det dig jeg snakkede med ingame den anden dag, eller? -ingame hedder jeg Trinessa, Trinella og Trines.
    Jeg lader din ansøgning stå åben lidt endnu, så du lige har mulighed for at svare mig.

Ha' en super søndag!
    Hilsen Trine.

hey..
    Jo trine det mig du skrev med igår..
    Nej desværre ikke noget familie eller venner i SD ( endnu, forhåbentlig kommer det )
    Jeg glemte lige at skrive at ideen med at lave en guild til flere spil er en superfed ide, så håber da bare på at i får åbnet for applications hurtigst muligt

/Claus "Xinji"

Quote Originally Posted by Xinji View Post
    hey..
    Jo trine det mig du skrev med igår..
    Nej desværre ikke noget familie eller venner i SD ( endnu, forhåbentlig kommer det )
    Jeg glemte lige at skrive at ideen med at lave en guild til flere spil er en superfed ide, så håber da bare på at i får åbnet for applications hurtigst muligt

/Claus "Xinji"
    Som vi kort snakkede om ingame, så kan du sagtens gå igang med at gruppe op med SD'ere, og lære os bedre at kende. Det vil gøre det nemmere når der engang åbnes for ansøgere, for så vil du hurtigt kunne få nogle SD'ere til at skrive noget omkring dig her i din ansøgningstråd.

Når vi engang åbner for ansøgninger, så åbner vi bare din ansøgning her igen.
    Vi snakkes ved, og som jeg også skrev til dig, så skriver du bare hvis du er i tvivl om noget.

Hilsen Trine.

PS. jeg lukker din ansøgning, og den kommer til at hedde afvist, men det er self bare pgs. at den lukkes da der endnu er lukket for casual ansøgere.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej Xinji

Flot ansøgning

Ville lige tilføje for kunne ikke se om du havde gjort det allerede, men join /join semperdanica på TM så kan du snakke med vores members

Jeo

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Hej Xinji

Flot ansøgning

Ville lige tilføje for kunne ikke se om du havde gjort det allerede, men join /join semperdanica på TM så kan du snakke med vores members

Jeo
    Det har han allerede gjort

EDIT: Hov for pokker. Jeg kom da lige til at se, at du da har fødselsdag idag. TILLYKKE!! Jeg håber du får en super dag
    Last edited by Trine; 04-07-2010 at 10:42.

Hej Claus.

Som vi har aftalt åbner jeg hermed din ansøgning. Den vil komme til at køre én måned, og så vurderer Jeo og jeg den

Du skal i den måned ud og gruppe op med SD'ere, og få dem til at skrive lidt her i din ansøgningstråd. Det kan være en god ide at skrive direkte til SD'ere, da der engang imellem er lidt stille i vores SD kanal. Du er også meget velkommen til at signe op på til raids på vores raid side HER og du må også meget gerne hænge ud på vores VT.

Held og lykke med ansøgningen, og hvis du undervejs bliver i tvivl om noget, så skal du endelig bare skrive og spørge enten Jeoparty eller jeg.

Hilsen Trine.

Så Claus. Så er der åbnet op igen. Held og lykke med at finde grupper og hvis du er i tvivl om noget, så hiver du bare fat i Nilfen eller jeg.

Hilsen Trine

SD Medlem Forum Acolyte

Var i icc10 med Xinji, hvor han tankede de 7 bosser vi fik dræbt... Var et sd/ansøger/venne run, hvor ikke alle var lige godt gearet... Men alle holdt hovedet højt, og med skills og jern hård vilje fik vi da kæmpet os igennem en del bosser. Xinji var med hele vejen, var aktiv på vt, holdt hovedet og vigtigst af alt humøret højt.

Mener helt bestemt at xinji passer ind i SD, så to store Thumbs up her fra.

VH
    Andreas Aka Adonaj/Adonice
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

SD Medlem Forum Acolyte

Du må lige hive fat i Quinn, hvis han ikke kigger ind forbi din tråd Sikker på han også vil give dig et par pæne ord med på vejen Xinji
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Har Raidet med Xinji et par gange og snakket med ham indtil flere gange Super flink fyr hele vejen igennem! -Så :: her fra

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Hans tråd skulle vist lige gen-aktiveres?

Anyways X tankede som sagt hele vejen igennem, og det har han sgu ret godt styr på - derudover kan jeg kun tilslutte mig det Ado har skrevet. Thumbs Up!
    Quinn - One name. One legend

Tak for de pæne ord..
    Ja det var super hyggeligt (selvom plannen ikke lige var at skulle raide til kl. 22.00 om aften, da jeg loggede på )
    Efter en lille pause fra wow da jeg holdt ferie, må jeg indrømme at det var dejligt at komme tilbage og få raided lidt, sammen med alle de gode mennesker i SD..

Hey SD.
    Ja så var vi i toc10 igår, så kunne jeg ikke få nogle members til at skrive lidt
    har også lavet en del hc *host* jimbow *host*
    nej men skal jo have nogle thumbs up her og synes jeg har været rimelig aktiv angående spørge omkring hc (spørger et par gange hver dag)
    ellers vil jeg bare sige som jeg har sagt før, at det er squ rart at spille med jer, og glæder mig til snart at join SD

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Godt du skriver Xinji, for der var så mange ansøgere at jeg har glemt at skrive i din tråd Var et superhyggeligt toc10 og jeg fik et godt indtryk af Xinji. Jeg har en god fornemmelse af ham fra mig

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Quote Originally Posted by Xinji View Post
    Hey SD.
    Ja så var vi i toc10 igår, så kunne jeg ikke få nogle members til at skrive lidt
    har også lavet en del hc *host* jimbow *host*
    nej men skal jo have nogle thumbs up her og synes jeg har været rimelig aktiv angående spørge omkring hc (spørger et par gange hver dag)
    ellers vil jeg bare sige som jeg har sagt før, at det er squ rart at spille med jer, og glæder mig til snart at join SD
    Selvom jeg har skrevet i tråden før og givet vil jeg da meget gerne gøre det igen.
    Var med i toc 10 igår det gik super fint X startede ud som healer og overtog som tank på sidste bossen, da vi manglede lidt dps og kunne udspare en healer.

Både healer og tank delen gik super godt og han var med og aktiv på VT! -Ind med ham

Jeg var med Xinji i et spontant icc10 her i sidste uge på min shaman, trods for den kun havde 4k gs var der ingen sure miner. SÅ thumbs op

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Så har jeg haft X med på weekly og i voa10. Jeg må sgu sige at jeg allerede nu syntes at vi har et ret godt tank samarbejde kørende, så jeg ser frem til at vi lukker ham ind!

Fordi jeg kan!
    Quinn - One name. One legend

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Sad lige og læste din ansøgning igennem og faldt over det med de gode gamle dage. Jeg har også tit tænkt at det kunne have været fedt at prøve dengang back in the days

Er helt sikker på at du vil falde rigtig godt til i SD.

Forum Acolyte

Quote Originally Posted by Moonster View Post
    Har Raidet med Xinji et par gange og snakket med ham indtil flere gange Super flink fyr hele vejen igennem! -Så :: her fra
    Kan kun siger ja
    Warhammer online:
    Paradoxs/jimbow/tigerbamse
    Welcome to My Hell :cool::cool:

SW: spec http://www.wardb.com/career.aspx?id=...:542:544::9117

http://www.elysium-war.com/index.php?site=movie&video=1

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Har grupper med Xinji et par gange
    - virker som en flink fyr

/Dimse
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

Officer Forum Warden

Claus var med TOS i ICC10 igår aftes og det gik bare super. Han kunne ihvertfald finde ud af at heale og han var meget aktiv på VT.

Så thumps op herfra =)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Fed ansøgning og klart ok fra mig af.
    Du var med på vores TOS hold i går, og med til at breake 3 nye bosser for os, som du ikke kendte selv.
    Så fine skills, flink på vt, go ansøgning og generelt hyggelig = win for SD.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Jeg var også med på TOS i ICC10 sammen med Claus og han er meget lærenem hvad angår tacs, men vi truede jo også med at sende ham en Repairbill... hehe aj spøg til side du klarede det dælme godt og faldt godt ind i vores lidt sorte humor.

Tak for en rigtig hyggelig og sjov aften, håber vi får mange flere af den slags.

Kan kun gi dig

Good luck med ansøgningen
    Harpos