Results 1 to 15 of 15

Thread: Vigitig Info!!!!

Guest

Default Vigitig Info!!!!

Bare til dem som ikke skulle vide det, er rygtet om at US versionen ikke kan spilles i EU sandt. Jeg snakked med Thomas fra Vivendi som er det firma som ejer / udgiver Blizzards produkter.

Og han sagde følgende:
    Hej Carsten

US versionen kan ikke bruges i EU af flere årsager.
    1. Serverkapaciteten i US er kun baseret på kunder fra US
    2. Europæisk IP blokering
    3.Du skal være i besiddelse af US kreditkort, for at launche
    spillet - samt betale det månedlige abonnement.

Der vil muligvis ved en senere lejlighed blive lavet en
    "bro" mellem EU og US servere, men det ligger ude i
    fremtiden.
    Jeg anbefaler dig/jer at forudbestille spillet i DK fra den
    26.November, så får i tilgang til den åbne EU beta, samt forkøbsret
    på det endelige spil når det udkommer i EU.

Med venlig hilsen

Thomas Rasmussen

Vivendi Universal Games
    Strandboulevarden 122, 2
    DK-2100 København Ø.
    tlf. +45 39 12 62 12
    fax. +45 39 27 76 95
    web: <http://www.vugames.dk> www.vugames.dk

Sprugte så om ikke det var et minus at folk som havde guild hvor der var folk fra US ikke kunne spille sammen.

Og han svarede:

Hej Carsten

Det er korrekt - men som sagt bliver der lavet denne "bro"
    på sigt, og hvem ved hvor langt det ligger ude i fremtiden.

Mvh

Thomas Rasmussen

Vivendi Universal Games
    Strandboulevarden 122, 2
    DK-2100 København Ø.
    tlf. +45 39 12 62 12
    fax. +45 39 27 76 95
    web: <http://www.vugames.dk> www.vugames.dk
    Bare for en sikkerheds skyld kontaktede jeg også Blizzards support, men det ser ud til de ikke rigtig ved noget endnu. Og siden Vivendi er "The Big Boss" tror jeg man godt kan regne med hvad de siger.

Blizzard support skrev:

Hi Carsten,

Thank you for emailing with your concerns. We have recently been
    contacted by people with questions about regional restrictions for
    accounts in our upcoming game, World of Warcraft. Unfortunately, this
    is a recently-announced aspect of the game, and Technical Support
    does not have specific information on subscription policies. We
    recommend that you continue to visit www.WorldofWarcraft.com for the
    latest announcements and updates on this and other World of Warcraft
    features.

Regards,
    Scott S.
    Online Support
    Blizzard Entertainment
    http://www.blizzard.com/support
    Jeg ville bare lige informaere jer om det eller dem som måtte være i tvivl om de skulle bestille US eller EU.
    Tag EU da US ikke vil virke

PS: Told you so , med release datoen :P

PPS: Tilykke med de 2 år!

Hilsen
    Sunraise

Takker for infoen, men jeg troede da at det var lagt helt fast at vi kun kunne spille på EU servers med EU version....og at det ikke var et rygte men en realitet. Synes da også jeg har læst det et sted på Blizzards side, men gider ikke lige lede nu

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

De rygter jeg har kendt til i lang tid stemmer helt overens med det sun skriver..

At EU borgere ikke kan spille på US servere i starten, men når EU version releaser senere, så bliver der åbnet så kan kan skite server hvis man vil..

Det har vi også skrevet internt, og vores beslutning blev EU server, også selvom den senere kan bruges på US, for det er alligevel federe at være blandt de nye på en server, end at komme ind 3 måneder bagud alle andre.

Tror også vi skrev for lang tid siden at US release ville komme midt november og EU kommer jan/februar...

Tak for din post Sun..
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Ah ja det er rigtigt, man kan skifte server når begge versioner er kommet....havde jeg da fuldstændig glemt..... ops: :-D

Guest

Jeg forstår så bare ikke hvorfor denne ip-restriction ikke er sat til endnu?

US Open beta, only open for US osv men jeg sidder da og spiller den nu?

De er nok bare sløve til at indføre det :roll:

Guest

Efter hvad Thomas skriver er det ikke muligt at skifte server. Som han skriver vil der "måske" senere blive mulighed for en slags "bro" mellem EU og US. Hvis man bare kunne skifte ville han havde skrevet det tror jeg For jeg spugte ham om ved 2. svar om folk ville kunen spille sammen.

de rygter er meget gamle og de er også ret modstridende med den officielle server Q&A. Du kan fra release sagtens spille din egen version på dit gamle realm hvis du flytter til en anden del af verden. Grunden til den hårde markedesføring er højst sandsynligt at de ikke vil have alle europæerne ind i us for så dør det allerede svage eu community helt.

Lige nu er der desuden en diskussion igang om de overhovedet skal have localised servers igang på de amerikanske beta boards, denne diskussion er startet af blizzard.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

Anduz det jeg started med at skrive er 2 dage gamle informationer fra folk som styre blizzard Tror godt du kan regne med det.

Lidt ligesom da folk ikke troede på den dato jeg gav for release som nu viser sig at være rigtig hehe.

Ej jeg ville ikke poste den information hvis jeg ikke var ret sikker på den er sand, ham Thomas må vide hvad han snakker om. Nok om det, det et stort minus for mange guilds det de har lavet, og mange er utilfredse med det.

Det er såmen ikke nye informationer, jeg kender 3 gutter der arbejder for blizzard eu teamet og de informationer er over en månede gamle. De er faktisk en hel del ældre end den officielle Q&A.

Nu udgiver vivendi bare blizzards spil, men generelt er det den besked du får lige meget hvem du spørger af lavere rang. De eneste der kender sandheden er toppen i blizzard og de giver den ikke frem før de behøver.

Eftersom det er direkte modstridende med den Q&A spillet skal stå inde for er det ret usandsynligt at der kommer ip locks på de amerikanske servere, da de delte battlenet op i sin tid svor de til samme rygte dannelse for at europæere skulle holde sig væk.

Derud over har blizzard startet diskussion omkring forced servers op igen på, og ladet den nye stresstest/open beta være noget alle kunne joine.

Det er iøvrigt umuligt at tjecke om et visa kort er amerikansk eller europæiske på lovligvis, eftersom det er forbudt ved international lov at grave i personlige informationer på baggrund af betalings metoder. Selvfølgelig kan de tjecke om den ip du spiller fra er amerikans og på den måde finde ud af om du prøver at svindle dem med en amerikansk addresse, noget der iøvrigt også er ulovligt.

Guest

Erh... hvis du kender gutterne så godt hvorfor havde jeg så ret med release datoen mens i andre først troede det var om 1 år ?

Og ulovligt at tjekke visa kort ? ROFL..... de 4 første cifre på dit kort nummer fortæller hvilket land du er fra.....findes ikke nogte mindre ulovligt end at lave et simplet tjek på det der tastes ind som betalings kort.

Jeg tager sjældent fejl Og lad os nu se hvem der får ret denne gang. jeg håber faktisk du gør da jeg er imod den måde de laver WOW på.

de 4 første cifre siger intet om dit land i følge min bank, jeg tjeckede det oprindeligt da jeg skulle fuske mig til at spille shadowbane.

Jeg skal ikke kunne sige noget om release, jeg viste ikke at vi først troede det kom ud næste år?

Med hensyn til om de gutter jeg kender, så postede jeg sådan set de informationer du poster her for en månedes tid siden sammen med informationerne om buyin beta på closed boards, men siden har de smidt en Q&A er ud omkring flytning. Den Q&A er officiel hvorimod rygtet om ip block blot er et rygte. Keg håber personligt de ip blocker indtil eu release hvis det er de wiper den åbne eu beta, for ellers spiller halvdelen af eu communitiet us.

Det er blevet en min far har den største dillarmand diskussion så jeg er ude.

keke lala ^_^

Guest

På visa / dankort:

4571 = Lande kode ( de 4 første )

Næste 4 er reg nummer ( hvilken bank i landet )

Ring til hvilken som helst bank og spøg Det 500 % sikkert Anduz

Dette gælder dog ikke Mastercard og Goldcard da de er anerkendt i hele verden. Men de danske Visa er ikke betragtet som 100 % Visa, bla derfor mange havde problemer med SWG i starten.

Det kunne godt se ud til du har ret Det er jo fedt at vide at min bankrådgiver er god :P

Guest

hehe well sorry , var 110 % sikker og vil bare ikke se at nogen køber US ved en fejl og ikke kan game.

Håber vi ses i Open Beta eller EU WoW

Quote Originally Posted by anduz
    Det kunne godt se ud til du har ret Det er jo fedt at vide at min bankrådgiver er god :P
    Bare ring og sig han skylder kvajebajer :twisted: