Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 31 of 31

Thread: ny stor patch med drastiske ændringer

Guest

Quote Originally Posted by anduz
    Quote Originally Posted by Thalanoth
    [url=http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-warrior&t=12912&p=1&tmp=1#post12912]Argh mine planer om at lave en god tank er blevet skudt i sænk
    Lad være med at hænge dig for meget i hvad de siger på amerikanske boards for hvis du gjorde det er de eneste classes du kan spille shaman eller rogue.

Spil den class du har lyst til og lær dine fordele og begrænsninger, så bliver du langt bedre end en FOTM spiller der skifter class hvergang der kommer en ny "bedste" class. Jeg så en level 48 hunter der dræbte en level 49 shaman i en duel igår, og hunter er nok den dårligste class i spillet pvp mæssigt før patch.

Nåh ja warrior og mage er måske lidt nede nu, men alle der har spillet mmorpg ved at classes ryger op og ned. Blizzard kører classes ind på deres class descriptions og hvis du kan lide warrior description skal du klart spille den class.

Warriors problem kommer fra at de var den bedste class i spillet både pve og pvp mæssigt i over 6 måneder. Som alle andre mmorpg firmaer nerfede blizzard warrior for meget i deres for søg på at skabe balance i sidste patch, de retter ikke så meget op på det i denne men de er så småt på vej. Warrior er en af de classes der er på vej op, shaman og rogue er på vej ned.

Personligt synes jeg paladins var langt at foretrække over warrior fordi de havde nogle lækre abilities ud over deres muligheder for at tanke. Jaja de gjorde måske mindre skade end en warrior, men de evar i kampen 9 gange så langtid og de kunne også rede dit team hvis det går galt.
    Ehh... selvfølgelig spiller jeg den class som jeg har lyst til. Hvad andre siger betyder ikke noget for mit valg af class
    Men den ændring der på Taunt er grov og det lægger en stor dæmper på hvor effektiv en Warrior tank er i forhold til hvad den var tidligere

Warrior er stadig en god tank. De der hyler her er de selvsamme trolls, der i den ene tråd efter den anden har bedt om bedre muligheder for offensive warriors i pve så de ikke blev tvunget til at spece deffensivt. Nu er offensive warrior et godt alternativ til deffensiv warrior i pve fordi threat bliver behandlet anderledes, og hvad gør de? Whiner.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Trainee

heh, nok meget smart, at det rettede dette:
    If you tame the leader of a herd of Kodo with the Kodo Kombobulator the whole herd won't follow you.
    Ellers fedt, hvis de er på ens side! så kan alliance bare prøve det :P
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Guest

Jeg fatter ikke helt hvorfor i syntes det tog så lang tid, for mig tog det 5 min.

//Boom!

Guest

Der kommer en patch der retter op på noget af det groveste i den sidste patch

Hi all,

First of all we would like to thank everyone participating in the Open Beta. The development team has been able to gather valuable in-game data over the past few days. Based on this data and your feedback on the forums, we will be making a few changes in the next patch:

- Players will only receive a 25% durability loss instead of 100% when using a Spirit Healer to resurrect

- Players will now only incur a maximum 10 minutes of resurrection sickness instead of 30 minutes when using a Spirit Healer to resurrect

- Some key buff spells will have their reagent requirements removed

- Changes to Warrior?s Defensive Stance that will improve their ability to hold aggro

We are hoping to get the next patch out early next week.

Guest

Lyder squ godt, hvis den så også fjerner lag er det jo guld