Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 135

Thread: Open US Beta i dag ?

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Så vidt jeg kan læse på worldofwarcraft.com har de da ikke et begrænset antal keys. Det ser nærmere ud til at de begrænser antallet af aktive på serverne. Så mon ikke vi alle kan få keys, men bare ikke kan komme ind på serverne

Hvis ikke det er til venter jeg sgu til den europæiske server. Gidder ikke alt for meget bøvl for en beta.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

:ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups: :ups:

Limeted keys til en Open beta........min bare....jeg vil slet ikke begynde at beskrive hvor meget det stinker......især når man ikke nåede at få en :roll:

Men hva så.....hvis man ikke nåede det fra flapjackcrackcrapplanet.cum så er det bare sur røv eller der stadig en chance på wow.com når den kommer op igen.

- sry hvis mit indlæg lyder lidt som om det er skrevet af en der kun har sovet 5 timer og lige har fundet ud af han ikke fik en beta key :P -

Guest

jaja heldigvis gik jeg i seng , havde tænkt mig at sidde og se om siden til account creation kom op, men den er stadig ik oppe så det kunne ha været en lang nat.

Så er der åbnet igen. jeg har registreret, kommet til downloadlinket (den har hjeg dog haft i gang længe) Nu skal jeg så bare have key'en. Går ud fra at den kommer i mailen på et tidspunkt. De skriver ikke noget om det. Men jeg er kommet igennem step 6 (final).

I skal bruge det her link http://signup.worldofwarcraft.com som jeg fandt på http://www.battle.net/

Jeg bor på hotel i new york

Gik også fint her

Det undrer mig bare lidt at de lader en vælge Denmark som land når man stadig skal vælge en stat

Quote Originally Posted by crash
    Gik også fint her

Det undrer mig bare lidt at de lader en vælge Denmark som land når man stadig skal vælge en stat
    Har du fået en key ? Det har jeg stadig ikke.

Quote Originally Posted by Kirneh
    Gik også fint her

Har du fået en key ? Det har jeg stadig ikke.
    Nope....sidder og refresh spammer min indbox ...eller...jeg tjekker den ihvertfald ret tit 8) ....hvis der er noget der er irreterrende så er det at vente på activation mails :x

Men skal man virkelig hente det hele ned igen hvis man har hele EU betaen installeret?

På daily rush skriver de at man så blot skal patche. Det er ihvert fald deres gæt.

..... Stadig ingen key.....

Ok...man har jo lov at håbe så

Og jeg har heller ikke fået nogen key endnu.....men den har bare at komme snart :!:

Forum Trainee

Jeg har heller ikke fået nogen key.. Tror faktisk heller ikke, at vi får en, tror I? Er der nogen af jer der signede op i går der har fået en?
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Jåw jeg tror faktisk vi får en.....tror ikke de vil lade folk tilmelde sig, give dem link til dl og så senere sige.....soz mate...no dice....wait for release. Tror simpelthen bare at der er så meget tryk på deres systemer at det tager lidt tid.

Jeg tror som også vi får en. Ellers havde de vel ikke sendt os til download.
    Men hva jeg er alligevel på arbejde. bare jeg har den i aften så er jeg glad :-)

Jeg er bare mest spændt på om jeg skal til at DL det hele igen eller ej.....gider næsten ikke gå igang før jeg ved det.....det er ikke til at foretage sig en skid på nettet mens man henter....

.....så kunne jeg jo selvfølgelig foretage mig noget andet.....

Jeg er bare mest spændt på om jeg skal til at DL det hele igen eller ej.....gider næsten ikke gå igang før jeg ved det.....det er ikke til at foretage sig en skid på nettet mens man henter....

.....så kunne jeg jo selvfølgelig foretage mig noget andet.....
    Rolig nu Crash. Nu skal du ikke gøre noget overilet 8)

Tror også det er bedst hvis jeg lige overvejer det et par timer 8) ....men jeg synes altså det ser ud som om at solen skinner udenfor.....det er lidt svært at se gennem gardinerne, men jeg er ret sikker... :P

Og jeg har forresten stadig ikke fået nogen key endnu

Men så lad os da lige høre fra dem der har fået en - nogen af jer der har haft eu beta installeret som kan sige om man bare kan patche? Og hvilke classes har folk tænkt sig at prøve af og hvilken server og og og og.... :shock:

Guest

Jeg har lige created et accountfra www.signup.worlfofwarcraft.com der skal man ikke bruge et key man skal barecopy/paste det der står ovenover ind i felterne... Skynd jer (til dem der ikkke er inde endnu)

//Boom!

Guest

Jeg har lige created et accountfra www.signup.worlfofwarcraft.com der skal man ikke bruge et key man skal barecopy/paste det der står ovenover ind i felterne... Skynd jer (til dem der ikkke er inde endnu)

//Boom!

Guest

We sincerely apologize for the downtime of WorldofWarcraft.com. We are still working through our technical difficulties, and hope to have the site up as soon as feasibly possible. Unfortunately we do not have an ETA for you, but we will update you when more information becomes available. In the meantime...

Open Beta Sign-Ups Are Back Online!
    You can now sign up for the World of Warcraft Open Beta at https://signup.worldofwarcraft.com. Follow the instructions to create your Open Beta account, then begin downloading from the link given at the end of the process (if you have not begun already). Please note that the servers are currently undergoing maintenance in small groups, so the server you wish to play on may not be immediately available.

For those interested in learning more about the World of Warcraft open beta test, please review the open beta FAQ.
    The forums are also an excellent source of information.
    Thank you for your patience, and welcome to World of Warcraft!

taget fra www.worldofwarcraft.com

Guest

Jeg er ikke helt med på hvad det er for en key i snakker om???
    Jeg har signet op og kom igennem. Bruger bare mit login og pass og det virker da fint.

Heh...jeg gik bare ud fra at man fik en eller anden mail med en kode/key et eller andet og så aktiverede man kontoen...men det gjorde man selvfølgelig også i starten.

Nu har jeg godt nok lige prøvet at skrive mit brugernavn og pass ind i den EU beta jeg har installeret og der får jeg bare af vide at pass er forkert.....mon betyder at jeg skal til at dl det hele igen :?

Guest

*Cough* PVP SERVER 6 *Cough* :wink:

Guest

Heh...jeg gik bare ud fra at man fik en eller anden mail med en kode/key et eller andet og så aktiverede man kontoen...men det gjorde man selvfølgelig også i starten.

Nu har jeg godt nok lige prøvet at skrive mit brugernavn og pass ind i den EU beta jeg har installeret og der får jeg bare af vide at pass er forkert.....mon betyder at jeg skal til at dl det hele igen :?
    Måske fordi det er open US du er signet op til og ikke closed EU :wink:
    Tør ikke at sige om du bare kan ændre i realmlist filen men prøv at se om der står - set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com

Haha det var sgu godt der kom nogle der var klogere end os Crash
    Jeg har ikke kunne prøve noget endnu, da jeg er på arbejde. Men jeg gik bare ud fra at man skulle have en key.
    Så glæder jeg mig da bare til at komme hjem og spille.

Det var server 5 ik ?

Yeah Kirneh....det er sgu godt at have et par tænkere med på holdet

Quote Originally Posted by FixX

Måske fordi det er open US du er signet op til og ikke closed EU :wink:
    Tør ikke at sige om du bare kan ændre i realmlist filen men prøv at se om der står - set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com
    Ja jeg ved godt det er US det her, men i mit hoved burde der jo ikke være så stor forskel på de 2 clienter.....ihvertfald ikke så meget at det burde være nødvendigt at hente det hele ned igen.

Men hvor tjekker man det med realm list?

Guest

Men hvor tjekker man det med realm list?
    I din WoW mappe ligger der en fil kaldet realmlist.wtf. Åben den fil med notepad eller lign. og se hvad der står. Hvis der IKKE står "set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com" så prøv at skrive det istedet og se om det virker

Skriv eventuelt til mig på msn hvis der er problemer:
    fixx_dude_dk@hotmail.com

Quote Originally Posted by Kirneh
    Haha det var sgu godt der kom nogle der var klogere end os Crash
    Det kaldes tankevirksomhed :wink: