Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 135

Thread: Open US Beta i dag ?

Ok det prøver jeg lige :-D

Det kaldes tankevirksomhed
    Hmm....synes måske jeg har hørt om det......hmm...mmm... :?

Guest

Quote Originally Posted by Kirneh
    Det var server 5 ik ?
    Det mener jeg jo. Har ihvertfald lige selv joinet den og er igang med at lave en lille fed dverg

Guest

Quote Originally Posted by FixX
    Det var server 5 ik ?
    Det mener jeg jo. Har ihvertfald lige selv joinet den og er igang med at lave en lille fed dverg
    Jeg er sådan lidt ligeglad med hvor jer der vil spille alliance samler jer men i som skal være horde join server 6 sammen med os andre.

Guest

yup horde på test6 .. afsted afsted.. Spiceweasel, Tauren Shaman ( level 6 mens jeg skriver dette... dvs bagude)

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Pehrson og mig gamer på server 6 som alliance så bare skriv til os hvis nogle skal game sammen.

Crash du kan ikke logge ind på server med den gamle client.

Du skal have den nye client fra blizzard da eu closed beta bruger også i dag skal downloade den nye client for at spille.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Forum Trainee

Jeg joiner jer på server 6 om 20 mins tid :-D ..

Laver en troll-xxxxx ved det ikke endnu. Finder ud af det, når jeg er inde

ses
    Jodle
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Yeah jeg er også gået igang med at hente hele skidtet ned igen.....men fuck hvor er jeg skuffet.....jeg har hentet i 4 timer nu ca. og min DL ligger på 32 i snit og den burde være på 60....jeg kan slet ikke begynde at forklare hvor skidt jeg synes det er. Det burde fandme få lavet noget der fungere ordentligt....sidst jeg hentede den ned startede det endnu værre, men efter et par timer kom den omsider op på fuld hastighed.

Nå men...det hjælper jo ikke noget at sidde her og brokke over det

Jeg håber på at have hentet det hele imorgen på et tidspunkt og så kommer jeg rendende.....ved sgu ikke hvilken char jeg laver endnu....rogue, mage, priest, horde alliance...det finder jeg ud af...

Men hvorfor pokker er alle ikke bare startet på den samme server? Det er da lidt tosset at være spredt ud over 2 eller hvor mange det nu er.
    Hvem spiller hvor?

Guest

jeg har firewall skal man ik gøre noget spicelt sådan så BLizzard downloader køre hurtiger jeg kan ikke forstå hvad din mener hvor skal jeg open ports kan så den for flere ad gang :? forklar lige hvad din mener har selv windows firewall

Spil
    WoW

vi er jo alle sammen på samme server.

Det eneste som skiller os fra hinanden er os som tager alliance og dem som tager horde.

Jeg går bare efter at teste begge sidder eftersom jeg vil være sikker hvad jeg vælger.

Gider ikke stemme på en side hvis jeg finder ud af 2 måneder senere at den anden faction var meget federe.

Så har valgt nu at teste alliance indtil retail, eftersom jeg har testet horde nok.

Så jeg håber bare lidt flere har lysten til alliance og ikke fordi der er flest ovre på horde lige nu. At de vælger dem istedet. 8)
    Wow:

Guest

det er jo ikke det jeg men er min download er al for langsomt der står den er færdig i morgen engang skal man ik gøre noget ved firewall jeg kan ikke forstår hvad de mener man skal når man begrynder at downloade world of warcraft :cry: :shock:

Guest

Hvordan finder man folk ingame? Er der SD chat eller DK chat eller ....

Guest

Ok jeg havde downloadet den gamle client (US) den gang Open beta ikke var ude. så jeg gik bare ind i den og den patchede bla bla bla.. men nu siger den at den ikke kan validate client version?

Og hvis man uninstaller, og installerer det igen. skal jeg så bruge 5timer på at downloade den samme patch som jeg lige har gjort ?

Er der ingne vej uden om ?

Spil
    WoW

desværre nej der er ingen vej udenom.

Du skal hente den nye client.

Jeg ville bruge fileplanet jeg gav link til selvom du skal vente 3-4 timer nu.

Blizzard downloader vil tage meget længere tid.
    Wow:

Guest

kan ikke helt forstå det :/ nogle siger det er en virus

Guest

dem der har downloadet World of warcraft fra blizzards hjemme side sig lige hvor lang tid det tager min tids måler hobber op og ned :evil: en ting til må jeg gerne game WoW beta med jeg alsår til full release ????

Guest

Ok jeg er gået ind på fileplanet, problemet er at jeg nok først kommer til at downloade når jeg sover, så er der nogle der ved om den begynder automatisk når det bliver ens tur til at downloade ?

Spil
    WoW

Nej du er nød til at aktivere den selv når ventetiden er ovre hvis der går for lang tid får en anden din plads

Men uanset om du skal vente 4 timer er det stadig hurtigere ind at downloade 2 dage fra worldofwarcraft.com
    Wow:

Du sover da på et meget mærkeligt tidspunkt så Jeg har også lige sat mig i kø og jeg kommer til om 87 minutter.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Da jeg satte min i kø hos fileplanet i går aftes var der 333 minuters venter. Det er 5.5 time til dem der ikke regner så godt

Man skal dog ikke være det til aktivt at sætte downloaden i gang. Hvis man inden fortæller windows at den altid skal save filtypen som man nu henter (f.eks exe / zip) så begynder den blot når det er din tur.
    Hos mig var boksen med Gem/Åben der i morges da jeg stod op. Jeg valgte Gem og så kørte det.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Spil
    WoW

ok jeg mente ikke man kunne lade den aktivere med det samme,
    min fejl
    Wow:

Guest

Jeg er hoppet over på server 6 hvor det lader til de fleste fra SD fordriver deres tid :-D Jeg har længe haft lyst til at spille en lille fed dværg så det blev det lige til i første gang men skal dog nok prøve horde på et tidspunkt også. Hedder FixX ingame og havde den glæde at spille lidt med purezombie igår, den mand har meget tålmodighed skal jeg hilse og sige, det virkede ihvertfald ikke som om han blev træt af mine evige n00b spørgsmål :wink:

Guest

Guild på horde siden er oprettet og vi er en 7 stykker tilmeldt indtil videre.

Smid en tell hvis i skal meldes ind :wink:

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Min fileplanet var selvfølgelig gået i fejl ved 1.7 GB. Den fra WoW er på 75% og mangler 10 timer.

Nu har jeg sat en newzgroup i gang. Den skal bruge 3 timer og 50 min på hele filen. Så håber jeg sgu den virker.

Jeg vil altså spile WoW i aften
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

jeg er også med håber jeg måske må være i semper selv om jeg er 15 alsår kun i beta ikke når vi begrynder for alvor :wink:

Spil
    WoW

Min fileplanet var selvfølgelig gået i fejl ved 1.7 GB. Den fra WoW er på 75% og mangler 10 timer.

Nu har jeg sat en newzgroup i gang. Den skal bruge 3 timer og 50 min på hele filen. Så håber jeg sgu den virker.

Jeg vil altså spile WoW i aften
    Har du skrevet det til fileplanet?

For det lyder lidt mærkeligt jeg hentede det fra fileplanet uden fejl.
    Wow:

Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast