Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46

Thread: Altarion - Deathknight

Forum Initiate Altarion's Avatar

Wink Altarion - Deathknight

Hej SD.

Nu har jeg været tilbage til wow, i et stykke tid og nu er det vist på tide at finde et guid.
    Jeg har hørt rigtig meget godt om SD, og derfor søger jeg nu ind som Core Raider.

Who? Me?
    Jeg hedder Kasper, og jeg har efterhånden 25 somre bag mig.
    Jeg søger en uddannelse som Datatekniker og ellers går tiden mest med WoW.
    Nordjylland, mere specifict, Aabybro, er det sted jeg kalder for hjem, men ser i øjeblikket på at flytte, hvis en evt. lærerplads kræver det.

My Toon
    Character Navn: Altarion
    Class: Deathknight
    Race: Male Troll
    Level: 80
    Armory:http://eu.wowarmory.com/character-sh...ll&cn=Altarion

Lidt Nostalgi
    Jeg har spillet wow siden Final Beta(med nogle pauser, når uddannelse eller arbejde har krævet det). Jeg har spillet en del forskellige classer, men altid DPS. Rogue i vanilla, Warlock og Warrior i TBC, Shaman og nu DK i Wotlk. Jeg raidede ikke meget i Vanilla, men lidt MC, og ZG blev det da til. Så her kommer lidt raid historie

I Was Here
    Vanilla
    MC
    ZG

TBC
    Karazhan - Raidet til ukendelighed
    Gruuls - Fik dog aldrig Gruul himself
    SCC - kun nogle få bosser

Woltk
    Naxx 10/25 Cleared
    Malygos 10/25 Cleared
    Ulduar 10 til General
    Ulduar 25 minus General og Algalon
    ToC 25, den tidlige udgave, så jeg kender ikke alle bosserne nu.

Jeg forventer...
    Et modent og etableret guild. Man ved hvem SD og hvad de står for. Jeg kommer både for at raide men også for at have et sted at høre til. Jeg vil finde mit sidste guild, og jeg regner stærkt med at SD skal være netop det.

Mig, fordi!
    Jeg kender min plads i et raid, og jeg gør det jeg får besked på. Jeg har altid presteret mit absolut bedste og har aldrig skuffet som trial. Jeg har intet imod at wipe på progress raids, det er den fedeste måde at raide på. Det føles så meget bedre at nedlægge noget man har kæmpet for. I kommer ALDRIG til at høre mig whine over loot, det sker ganske enkelt ikke. Jeg er DPS Frost atm. men jeg harbejder på at samle Tank gear, hvis det bliver nødvendigt, men kunne sagtens finde på at gøre det til main spec, når jeg får samlet godt nok gear.

SD, The Place To Be
    Jeg vælger SD fordi jeg hører så mange gode ting om jer. I har fornuftig progress med hensyn til raids, og da I nu søger Raid members, synes det at være den perfekte mulighed. Jeg synes efterhånden jeg er nået til et gear niveau, hvor jeg skal til at raide for at forbedre det væsentligt.

I know you!
    Jeg kender et par stykker fra SD, og det er self. der jeg får mit gode indtryk af jer fra. Jeg undlader at nævne navne her, det kan de selv få lov til

SD, The Rulez
    Jeg har læst alle regler og jeres 5 værdier, og jeg kan kun være enig. Mere er der vist ikke at sige til det.

Jeg har fået lidt hjælp i semperdanica channel, som jeg fortsat vil opholde mig i.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

For blood and honor - Altarion

Forum Acolyte SkyPrey's Avatar

Nu kan jeg ikke udtale mig om dine muligheder for optagelse for det er ikke mit bord, men jeg kan sige så meget at du har ganske fornuftigt gear, dog ikke helt on par, med det nevau ( staves ) som vores CR hold har hvis man skulle sætte en gennemsnitlig gear vurdering op.

Dit spec er fint, nu er jeg ikke selv den store tilhænger af dw speccet, men det er vel mere et spørgsmål om personlig smag, synes dog bare jeg laver mere dps som unholy!

Men din ansøgning ser jo fin ud så held og lykke!
    Gaming rig :
    Corei7 860
    GeForce 460 GTX 1,6 GB
    16 Gb DDR3 Ram
    24" BenQ HDMI Monitor

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej Kasper.

Velkommen til SDs forum.

Læser jeg det korrekt at du slet ikke har været i ICC10 eller 25 overhovedet på nogen characters? For pt er vores CR hold igang med hardmodes, og uden basal viden om ICC bliver det nok svært at komme hurtigt på holdet.

En af CR officererne kommer nok snart forbi og hilser på.

Korrekt. jeg har ikke være I ICC, ganske enkelt fordi jeg ikke har spillet i længere tid. Men jeg er klar på at begynde nu.
    Jeg opgraderer self. mit gear så meget som overhovedet muligt. Men nu begynder det at blive svært uden for raids, og derfor søger jeg ind.
    Jeg kan også sige at hvis, jeg nu går igang med at læse op på tactics på nettet og se videoer. Jeg lærer hurtigt nye encounters og jeg er sikker på at jeg ikke ville skuffe jer på et Trial run.
    For eksempel ve jeg på trial run på Yogg-Saron for omkring et år siden, og var med til at downe ham første gang for guilden.

Jeg vil meget gerne høre fra jer, hvor i synes jeg skal update mit gear, så går jeg straks igang. =)

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har spillet endel med Altarion og han er en virkelig fornuftig spiller. Det er godt nok blevet til endel hc efterhånden.

Held og lykke her fra.

mvh Runeclaw/Shargaz
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Forum Acolyte SkyPrey's Avatar

Quote Originally Posted by Altarion View Post
    Korrekt. jeg har ikke være I ICC, ganske enkelt fordi jeg ikke har spillet i længere tid. Men jeg er klar på at begynde nu.
    Jeg opgraderer self. mit gear så meget som overhovedet muligt. Men nu begynder det at blive svært uden for raids, og derfor søger jeg ind.
    Jeg kan også sige at hvis, jeg nu går igang med at læse op på tactics på nettet og se videoer. Jeg lærer hurtigt nye encounters og jeg er sikker på at jeg ikke ville skuffe jer på et Trial run.
    For eksempel ve jeg på trial run på Yogg-Saron for omkring et år siden, og var med til at downe ham første gang for guilden.

Jeg vil meget gerne høre fra jer, hvor i synes jeg skal update mit gear, så går jeg straks igang. =)
    Altså nu kender jeg ikke din gear score, men jeg ligger selv på 6000 et eller andet og jeg skal virkelig have fokus for at følge med i dps, laver jeg en fejl i min rotation eller får jeg på enden måde dummet mig koster det stort, simpelthen fordi CR holdet er så godt gearet som det er og alle vil ligge højeste og bidrage, så jeg vil klart mene du kan få nogle upgrades, via frost emblems og crafting, men bare at finde nogle icc10 runs kan være gavnligt, både gear mæssigt, men også så du får en solid erfaring med bosserne.
    Gaming rig :
    Corei7 860
    GeForce 460 GTX 1,6 GB
    16 Gb DDR3 Ram
    24" BenQ HDMI Monitor

Ikke for at virke hård, men det gear du har er fra de 3 nye hc, crafted epics og ingen tier, med daylies weekly og summer boss der lige har været overstået , burde du kunne have en del tier10 som er en kæmpe upgrade. Derudover kan du finde et toc25 til ihvertfald at gå fra 232 items til 245 plus en forbedring i stats. Derudover skriver du det er svært at få gear udenfor raids og det er derfor du søger ind, CR holdet i SD er ikke et gear up hold, og tror ikke du vil finde nogen guilds hvor det er. Men det er selvfølgelig min uforbeholdne holdning, Men du skal da have held og lykke.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

No matter what, så må profilbilledet da trække et par ++ i ansøgningen?!!
    Last edited by Breael; 15-07-2010 at 22:51. Reason: typo

Jeg er klar over mit gear ikke er fuld T10. Men at sige jeg ingen Tier items har er måske lige i overkanten.
    Jeg kigger alt hvad jeg kan efter ICC 10 og ToC raids. Men det er tæt på umuligt når jeg ikke har achievment.
    Og jeg har ikke lyst til at finde et andet guild, bare til at geare op i, sådan er jeg simpelthen ikke.'

Min samling a frost badges er meget begrænset da jeg lige er vendt tilbage til Wow. Jeg har nok spillet på denne DK i et par uger nu, og har derfor ikke kunne samle flere end jeg har.
    og der arbejdes self. hele tiden på det. Men jeg regner dermed også at samle min Ilvl 245 gear til tanking, og respecce når jeg har det.

Hej Altarion, tak for din ansøgning.

Vi har lige nu kun 1 DK på vores Core-raider team, derfor er det plads, hvis du performer som du skal. Dit gear ser ihvertfald fint ud.

CR holdet har sommerpause frem til 19. august, hvor vi raider igen. Derfor vil jeg da anbefale dig, at tage med nogle af de andre hold der er kører icc 25.
    Jeg ved de clearer 11/12 i ICC 25, så der bør være mulighed for at få upgrades og lære encounters. Du finder raid-portalen øverst på siden under quick-links.

Sørg endelig også for, at dem du kommer til at game med fra SD, skriver nogle kommentarer her i ansøgningen.

Join også gerne vores ingame-channel "/semperdanica", så du kan få gamet lidt med nogle af os.

Jeg glæder mig til at se dig in action i august.

Rudolphus
    Hakkedrenge med bløde løg - Ja tak!

Tak for den besked. Bestem gode nyheder.
    Jeg skal nok signe til alle de raids jeg kan komme i nærheden af, og jeg er også igang med at lære de forskellige encounters, fra Tankspots videoer.

Glæder mig til at løbe nogle instances og raids med jer drenge og piger.

Ses ingame.

For blood and honor - Altarion

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Eneste pige tilbage på CR holdet er Talnox, de andre er desværre væk

No more girls!

Så må man jo have gang i rekruteringen og finde nogle flere
    Helst omkring 25 års alderend og single

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

No more girls!

Shaka er godt nok ikke en pige, men han er da til drenge...var det noget?
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Jeg kender ingen piger i SD. Kun os sexy wimminz.

Om man bliver kaldt woman eller girl er jeg rimelig ligeglad med, men alderen skal jo stadig passe. The "sexy" part, lyder dog også godt det kan vi godt leve med

No more girls!

Hvis den kære Talnox gad at svare på om de mangler en disc priest på holdet, så kunne der join en tøs. Meeen nej jeg er ikke god nok :P

Quote Originally Posted by Sitara View Post
    Hvis den kære Talnox gad at svare på om de mangler en disc priest på holdet, så kunne der join en tøs. Meeen nej jeg er ikke god nok :P
    ooohhh, lyder spændende

Jeg er på sagen!

SD Medlem Forum Apprentice

var i icc her i sidste uge med Altarion gik rigtig fint aktiv på vt og kender sin class

Forum Adept Tokamon's Avatar

Fik da æren at komme i raid med Altarion og jeg synes han klarede det rigtig flot i ICC 10 mands - forud at han ikke rigtig har været i ICC, så fik han lært nogle encounter og der skulle ikke mere et trys til det - før han kende dem.

Så thumbs herfra også.

Tak for ordene=)

Det var et godt Raid. Og regner med vi fortsætter på søndag, så rykker vi lige Arthas rundt en tur =)

ohh vidste ikke du også var ansøger men ja var også med i icc 10 med altarion.
    Gik super godt specielt taget i betragtning at han ikke havde prøvet et par af bosserne før. men forstod tacs da de blev forklaret.
    Thumbs op herfra.
    Don't take life too seriously; you'll never get out of it alive

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Vi tager LK på Søndag, hvor jeg skal banke Tokamon/Pokemon på damage meter :-D Men det var nok ikke længe før du overhaler os begge 2 ...please Disenchant DK class :-D
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Vi fik desværre ikke nakket Sindra, og LK i søndags, men vi bliver sq ved.
    Vi har fået et fint lille hold, og vi skal nok få dem ned.

Jaa, det kan godt mærkes at der har været sommerferie, så det står lidt stille.
    Men min GS er blevet bedre og jeg kender tacs på alle bosserne i ICC efterhånden.

Hvis i mangler en DPS til raid eller bare en Daily heroic, så whisper mig endelig. Jeg kan også være på min Alt, (Altarios)

Og endnu engang tak til de SD crafters der har hjulpet mig i nødens stund =)