Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: Shaylia - Holy/disc priest søger optagelse som Core Raider

Forum Learner

Default Shaylia - Holy/disc priest søger optagelse i SD

Hej SD.

Jeg spillede med jer et stykke tid i WAR, så ved ikke helt om I synes jeg kvalificerer mig til en genansøgning. Min char i WAR hed Shaylia og jeg joinede sammen med min mand Xark/Rexxor. Vi var rigtigt glade for at være en del af SD dengang, men desværre levede spillet bare ikke helt op til forventningerne og vi endte med at tage en rigtig lang pause fra alt hvad der hedder MMO.

Først en smule om mig:

Jeg hedder Maia, er 28 år og bor i Hillerød sammen med min mand som jeg har været gift med i snart 4 år og vores to skønne unger Cecilie på 4 og Nicolai på 1 år. Jeg arbejder som laborant hos Biogen Idec (medecinalvirksomhed) i Hillerød, hvor jeg bruger min tid på at lege med bakterier, celler og virus. Fritiden går med familien og de fleste aftener bliver brugt på WoW eller manden. Jeg er som person stille og rolig, men altid frisk på sjov og ballade. Jeg har en ret stor tålmodighed og bliver ikke sur og tvær når tingene bliver svære.

Og så lidt om spillet:

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at blive en del af jeres WoW raid team, da jeg selv mener jeg har hvad der kræves og jeg er meget opsat på at komme ordentlig i gang med at raide igen.

Jeg har spillet WoW on/off siden open beta. Startede med at spille priest, for så en årrække at spille mage og er nu tilbage på pinden som priest, da jeg bare elsker at heale.

Jeg har raidet helt tilbage fra de gode gamle dage hvor den stod på MC og lign. Dog har jeg haft lange perioder hvor raids ikke har været en del af hverdagen og det er derfor langt fra alle raidsinstances jeg har prøvet. Dels fordi vi har prøvet kræfter med andre spil, har spillet casual eller ikke har spillet pga RL (det er svært at spille seriøst med en baby der kan vågne midt i det hele )

I ICC10 har jeg klaret 11/12 (plus et par gode forsøg på LK) og 6 heroic
    I ICC25 er det blevet til 10/12 og 2 heroic

Min GS siger pt. 5976 og her er link til armory: Shaylia (hun er lige blevet transfered til Tarren Mill)

Nu er jeg så klar til at blive en del af et seriøst raidteam og intet ville være bedre end SD's da jeg fik et super indtryk af guilden fra tiden i WAR og SD værdier og guildånd er virkelig noget der appelerer meget til mig. Jeg bruger gerne tid på at læse diverse taktikker, møder altid velforberedt op med potions, fish feast, de bedste gems/enchants og hvad der ellers måtte kræves. Og jeg giver ikke op og bliver sur og gal når tingene ikke lykkedes første gang (eller for den sags skyld tiende ).

(Selv om det ikke ser ud til at CR bliver aktuelt lige pt vil jeg stadig meget gerne være en del af SD, da jeg er sikker på at det vil være et sted hvor jeg kan få nogle rigtig gode/hyggelige timer og ikke mindst bekendtskaber. Og så må vi jo se hvad tiden bringer og om der med tiden bliver mulighed for at joine et raidhold inden for SD. tilføjet 01sep2010.)

Guildens værdier er det intet problem at leve op til/overholde for de er lige i den ånd jeg selv kan lide at spille i.

Hvis der er noget andet I vil vide må I endelig spørge løs.

Venlig hilsen
    Maia / Shaylia
    Last edited by Trine; 11-09-2010 at 20:36.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej Shaylia. Jeg har for nemheds skyld lige fisket din gamle ansøgning og 'afskeds'post frem. Held og lykke med apply

Ansøgning

Slack

Forum Learner

Super, tusind tak.
    Kan dog ikke selv se dem, men håber da at I andre kan.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Så lidt da - Jeg har for lidt at tage mig til for tiden

Kan se de ligger inde under arkivet, så er nok kun members der har adgang. Men bare rolig, der står kun fine ting

Dit gear ser jo ikke tosset ud *host wand med hit og ilvl 245 host* men ellers ikke dumt tror bare du skal signe op til en masse CR raids og give den max gas... der går desværre langt mellem gode healer priests:P anyways... held og lykke med ansøgningen Maria

Forum Learner

Lyder lækkert, for kan desværre ikke huske spor om hvad jeg skrev dengang .

Forum Learner

Er der en venlig sjæl der vil oprette mig på raidsiden, så jeg kan komme til at signe?

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Fixed, du kan bruge samme login som her på forummet.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Maia, og velkommen tilbage på forum

Som en af tøserne i SD, vil jeg da gerne give dig et varmt velkommen til - det er jo ikke så mange piger vi ser der ansøger.
    Det er forresten fedt at du ansøger som CR. Måske vi lige skulle tage en snak omkring, hvordan du får dit spillen wow til at hænge sammen med små børn, måske jeg kunne bruge nogle tricks

Vi er stadig ved at komme os over sommeren, og lidt rokader her og der, så jeg håber du har tålmodighed selvom der måske ikke bliver svaret lige med det samme.

Held og lykke med ansøgningen!
    Hilsen Trine.

Forum Learner

Tusind tak Trine.

Ja men der er desværre ikke så meget trick over det, har heldigvis nogle unger der er tidligt trætte, den lille er som regel i seng inden 19, sover senest 19.30 og den store hun ryger i seng ca 19.30. Og så har jeg en dejlig mand der gerne tager den eventuelle "børnevagt" de dage jeg raider.

Har set at der er sommerferie pause lidt endnu, så selvfølgelig venter jeg tålmodigt. Indtil da vil jeg logge på /semperdanica og se om der er nogle der har lyst til at tosse lidt rundt.

Officer Forum Warden

Maia var med ToS på raid igår, og det gik super fint.. Hun var god til at komme med inputs om hvordan man kunne gører tingene, og man kunne nemt mærke på hende at hun ikke er ny til raiding.

Udover det virker hun som en utrolig flink person (af hunkøn som woot også fandt ud af efter et lille stykke tid) =D

Tror hun vil passe rigtig godt ind i SD.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Duer ikke! - hun har jo en mand ;p
    Flere single piger til SD!! =)

Derudover var det en fornøjelse at raide med den unge dame!
    =)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Duer ikke! - hun har jo en mand ;p
    Flere single piger til SD!! =)

Derudover var det en fornøjelse at raide med den unge dame!
    =)
    Jo duer nok godt.
    Hun har jo viden, og viden er GULD...

Var med ToS i ICC10 i går aftes og hun kom med flere guldkorn... nu jeg snakker om guld.

Hun faldt godt ind i den "lokale" humor og virkede sød og rar, så jeg vil da anbefale at hun kommer ind i SD.

Thumbs up og bare klø på Shaylia

SD Medlem Forum Convert Zorahn's Avatar

Også Thumbs op herfra, og enig med de 3 foregående indlæg

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Quote Originally Posted by Zorahn View Post
    Også Thumbs op herfra, og enig med de 3 foregående indlæg
    /Signed

Var også med ToS og det gik (som altid super!-Var det måske på grund af den "Nye" mystiske tank...?) Go healing og gode inputs og et venligt væsen, så går det ikke med CR er Maja BESTEMT også Casual/raider materiale

/Thumpsup and gief Trial

Forum Learner

Tusind tak for de meget fine kommentarer.
    Havde en super aften, og det har bare bestyrket mig endnu mere i at jeg rigtigt gerne vil være en del af SD.

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

har lige haft æren af en hc gruppe og en voa 10 med Shaylia god oplevelse thumbs up herfra

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Maia.

Som vi har aftalt så har jeg flyttet din ansøgning herover til CR ansøgninger.
    Jeg har "advaret" Talnox om at den hører under ham nu, og så ønsker jeg dig held og lykke.
    Vi snakkes ingame!

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Jeg er i færd med ar finde ud af hvordan vi bedst muligt får banket et CR hold op igen, så vi kan komme til at raide hurtigst muligt. Glæder mig til at se hvad du har at byde på
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Forum Learner

Jamen så ser jeg frem til at finde ud af hvad I finder på, og glæder mig til at vise hvad jeg har at byde på. Og håber på at jeg slår til.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Maia

Hvordan går det med ansøgningen? Kan se du stadig kigger jævnligt forbi forum. Er det til at fange nogle SD'ere at spille med?
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Shay har været næsten fast med på Oldschool teamet, og jeg kan kun give hende mine varmeste anbefalinger.
    Sød, hjælpsom og meget tålmodig spiller med en sød stemme! Me like =)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Learner

Ja så blev ansøgningen ændret til Casual da der vidst ikke ser ud til lige umiddelbart at komme et nyt CR-hold. Det vil ikke genere mig at jeg ikke nødvendigvis kommer på et fast raidhold, det ville bare være et plus, men umiddelbart er jeg ude efter at finde en solid social guild hvor jeg kan få nogle hyggelige timer i et spil vi alle holder af. Jeg savner i bund og grund et sted at høre til, og SD virker som et rigtigt godt bud på en guild hvor jeg vil kunne føle mig hjemme, så skidt med at jeg ikke får raidet 25-mands hver uge. Det kan jo være muligheden for at blive en fast del af et hold kommer igen en dag.

Jamen det går da stille og roligt med ansøgningen. Har ikke fået spillet så meget de sidste par dage da mandens PC gik ned så vi har hygget foran flimmeren i stedet.
    Men må se at finde nogle SD'ere at tosse rundt med, umiddelbart synes jeg det går okay med at finde folk at spille med og jeg har da været med ToS i ICC10 et par gange efterhånden og brugt et par søndage på at wipe på hende den kære Sindragosa. Og jeg har virkelig hygget mig når jeg har været afsted med dem.

Jeg vil lige gå ind og edite lidt i den oprindelige post, så der kan komme til at stå lidt mere om mig og hvem jeg er.
    Last edited by Shaylia; 01-09-2010 at 9:34.

Forum Learner

Tak Woot.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Super! Få de andre til at skrive lidt her også :-)
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)