Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: Shaylia - Holy/disc priest søger optagelse som Core Raider

Forum Learner

Default Shaylia - Holy/disc priest søger optagelse i SD

Hej SD.

Jeg spillede med jer et stykke tid i WAR, så ved ikke helt om I synes jeg kvalificerer mig til en genansøgning. Min char i WAR hed Shaylia og jeg joinede sammen med min mand Xark/Rexxor. Vi var rigtigt glade for at være en del af SD dengang, men desværre levede spillet bare ikke helt op til forventningerne og vi endte med at tage en rigtig lang pause fra alt hvad der hedder MMO.

Først en smule om mig:

Jeg hedder Maia, er 28 år og bor i Hillerød sammen med min mand som jeg har været gift med i snart 4 år og vores to skønne unger Cecilie på 4 og Nicolai på 1 år. Jeg arbejder som laborant hos Biogen Idec (medecinalvirksomhed) i Hillerød, hvor jeg bruger min tid på at lege med bakterier, celler og virus. Fritiden går med familien og de fleste aftener bliver brugt på WoW eller manden. Jeg er som person stille og rolig, men altid frisk på sjov og ballade. Jeg har en ret stor tålmodighed og bliver ikke sur og tvær når tingene bliver svære.

Og så lidt om spillet:

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at blive en del af jeres WoW raid team, da jeg selv mener jeg har hvad der kræves og jeg er meget opsat på at komme ordentlig i gang med at raide igen.

Jeg har spillet WoW on/off siden open beta. Startede med at spille priest, for så en årrække at spille mage og er nu tilbage på pinden som priest, da jeg bare elsker at heale.

Jeg har raidet helt tilbage fra de gode gamle dage hvor den stod på MC og lign. Dog har jeg haft lange perioder hvor raids ikke har været en del af hverdagen og det er derfor langt fra alle raidsinstances jeg har prøvet. Dels fordi vi har prøvet kræfter med andre spil, har spillet casual eller ikke har spillet pga RL (det er svært at spille seriøst med en baby der kan vågne midt i det hele )