Results 1 to 5 of 5

Thread: Lidt af hvert fra en fremmed

Guest

Default Lidt af hvert fra en fremmed

Vær hilset Semper Danica

Mit navn er Kelrond og jeg kommer fra The Dwarven Blacksmiths (DBS). Jeg har spændt holdt øje med Jer i et stykke tid, i håbet om at I eventuelt ville vælge at spille alliance siden, så vi kunne samles i kampen mod the Horde. Indtil dette valg ikke er truffet, vil jeg dog ikke bruge for meget tid på dette forum, idet jeg har rigeligt at se til, med alle de store guilds der har valgt at spille alliance. I kan eventuelt se vores alliance/friends liste, så I kan se at vi ikke bare spiller for sjov, men også forsøger at opbygge et kæmpe samfund i the alliance...
    Vi er et verdensdækkende guild bestående ca. af 50% EU og 50% US medlemmer, hvilket nogen nok ville sige er et problem. Det er det så langt fra kan jeg så oplyse. Som flere af jer allerede også har prøvet, er det intet problem at komme ind i både closed og open US beta, og vi regner med at det bliver næsten lige så nemt med den fulde version, når man blot tager visse forholdsregler (US proxy, betal gennem PayPal osv).
    Men hvis I hellere vil spille i EU (hvilket har mange fordele), så foreslår jeg at I skynder Jer ind på http://www.billigespil.dk hvor I kan købe Jer til en EU closed beta key sammen med spillet...
    Har I forresten ikke et sted med FAQ's omkring WOW delen af guildet? For jeg kunne se på hoved siden, at I var interesserede i alliancer (der blev dog nævnt som noget generelt), men f.eks. valg af faction er utrolig vigtigt for eventuelle forhandlinger at vide, men jeg måtte søge længe før jeg fandt ud af, at I ikke havde besluttet Jer endnu... Men det var også bare en idé...
    Det var lige hvad jeg havde for nu. Jeg ønsker Jer al held og lykke med spillet! /Salute Semper Danica

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Hej Kelrond

Altid hyggeligt med besgø udefra.
    Som du selv fandt frem til har vi endnu ikke besluttet om vi skal spille Horde eller Alliance. Vi giver lige folk en chance for at prøve spillet i Betaen.

Vores valg er faldet på at spille på EU servere. Vi har ingen intentioner om at folk skal snyde sig til at få lov til at betale for et spil Og hvad så hvis 1 eller 2 bliver opdaget ?
    Af den grund spiller vi på Eu serverne.

Mange af os har for længe siden preorderet EU versionen så vi kan spille Beta fra den 23.

Vi er efterhånden også mange der har fået hentet US Beta klienten nu, hvor vi spiller på PvP server 6.

Du har ikke skrevet om i vil spille PvE eller PvP server. Vores valg er faldet på en PvP server.

Hvordan passer det med at spille på US server gennem Proxy egentlig med jeres regel
    Follow Blizzards Harrassment Policy; no sexism, racial/ethnic stuff, extreme violence/sex, real life threats, obsene/vulgar stuff, religious/national stuff, illegal stuff or harrassment allowed. And finally; NO SPAMMING!
    :-)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

Jeg har ikke skrevet om vi spiller på PvE eller PvP endnu, fordi jeg faktisk ikke ved det. Vi tester det en del for tiden, hvad forskellen er, plus med Blizzards nye oplysninger om RP server, tror jeg at det bliver vores valg.
    Ang. det med vores egne regler, så står der intet om at gå uden om Blizzard i de regler, da det er "harrassment policy" du der hiver frem, hvilket ikke har noget med det at gøre. Jeg ved dog godt hvor du vil hen, men jeg kan så sige at jeg f.eks. har underskrevet en underskriftsindsamling (omkring 7500 underskrifter i øjeblikket), som forsøger at fjerne dette, da ingen, og jeg gentager, ingen af Blizzards argumenter overhovedet (af dem jeg har læst i det mindste) har noget med mit valg af server at gøre. Jeg vil hellere spille US East da det er mere intenationalt, det ligger tættest på alle (i US og EU) og der er desuden ikke så crowdet når jeg spiller, hvilket jeg er rigtig godt tilfreds med. Deres hotline ingame hotline er jeg mildest talt ligeglad med, da hvis jeg endelig skulle have spørgsmål af større betydning, blot ville bruge forum/e-mail eller vente til de logger på.
    Endnu en grund til jeg gerne vil spille US, er resten af vores alliance (Arathor) spiller på US servere, og dem ville jeg nødig spille uden. Det er en pæn flok seriøse gutter, som jeg glæder mig til at spille med...
    Men vores leder er dog begyndt at trække lidt i land, og snakker om muligvis at spille på en EU server. Så det bliver dog taget op til revurdering det hele, i løbet af de kommende dage...

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Jeg kan godt se at det er jeres Harrassment Politik.
    Jeg faldt bare over "no illegal stuff". Det er vist ikke helt legalt at lyve om hvor man bor. Men lad den nu bare ligge. Det var ikke ment som negativ kommentar, men blot for at give et af argumenterne for hvorfor vi kommer til at spille EU.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

Som sagt, så ved jeg godt hvor du vil hen med det, og som også sagt, så det reglen hentyder til er ting som, at du ikke må komme med real life trusler, hvilket jo er ulovligt. Men ja, det er et problem at vi er nød til det, men det er noget vi er presset ud i af Blizzard selv, som ikke offentliggjorde denne inddeling før vi var omrking 80 (or 300 i Arathor), som er omkring 50% af hver. For ikke at blive splittet er vi derfor nød til at gå udenom Blizzard på denne måde... Det er trist, men sådan er vilkårene desværre blevet... og undskyld jeg bragte det op igen, men ville gerne lige uddybe hvorfor vi vælger at gøre det alligevel... og "no offense taken"...
    Men har I forresten nogensinde hørt om Avalon? Det er et virkelig fedt europæisk guild som jeg vil opfordre jer til at kontakte, hvis I gerne vil have nogle gode venner ingame...