Results 1 to 11 of 11

Thread: Mere klar info om EU / US og hvorfor

Guest

Default Mere klar info om EU / US og hvorfor

Hej Carsten

Som du selv skriver deltager du i en åben beta test!!

Denne test har aldrig været forbeholdt US alene ? da formålet dels har været at teste spillet, men også ud udbrede kendskabet til spillet i såvel US som i EU.

Når den endelige version foreligger i USA den 23.November er situationen imidlertidig en anden, der skal man ha? et US kredit kort for at logge sig på serveren, og det forventes at der vil integreres en IP-block.

Man kan spørge sig selv hvorfor nu det?

Der er flere grunde, men de svar der ligger lige for hånden er at man simpelthen ikke kan hoste alle de Europæiske WoW gamere på US servere, pga manglende kapacitet i opstartsfasen.
    Ydermere er vores US team ikke i stand til at yde support i EU, hvilket er derfor vi har sammensat et didikeret EU support team.

Men som jeg skriver til dig, så vil der sikkert med tiden blive bygget en bro mellem US & EU serverne ? men altså ikke til at starte med.

Du kan til gengæld glæde dig over at vi starter den åbne beta i Europa den 26.November, og hvis du forudbestiller den endelige udgave af spillet, vil denne beta såmænd blive gratis.

Se ex. www.softexchange.dk

Meget tyder også på at de løbende WoW abonnementspriser i Europa blive billgere end i US, men det kan du læse mere om på diverse spil-sites i den nærmeste fremtid.

Med venlig hilsen

Thomas Rasmussen

Vivendi Universal Games

Strandboulevarden 122, 2

DK-2100 København Ø.

tlf. +45 39 12 62 12

fax. +45 39 27 76 95

web: www.vugames.dk

Håber det godt nok for alle jer som tvivler Men sådan bliver det desværre.

Det er sgu helt fint med mig....jeg har aldrig rigtig haft et problem med den løsning...kan sagtens forstå at nogen synes det er surt, men det kan ikke rigtig hidse mig op

Guest

Tror ikke det er i deres interesse 100% at udelukke al trafik fra europa, tror nærmere det er en foranstaltning for at filtrere 97% af forsøgene fra, så kun få, desperater slipper igennem.

Har forresten forudbestilt hos softexchange, så må vi sgu håbe de holder hvad de lover!

7 dage endnu gutter! Sæt kryds i kalenderen og giv damen en gave så hun holder kæft i en måned.

Forum Trainee kadargo's Avatar

"intet er umuligt for den som bære viljen i hjerte" som en tv mand engang sagde, men tanken om at spille på us servere gælder jo vel mest dem som er i en guild med mange us players som man gerne vil team up med.

jeg har nu prøvet us betaen og ping tider gameing er helt fint som så mange andre mmorpg, forskellen ved WoW er jo at det er Blizzard stardig som kører både us og eu som jeg forstår det.

Hvilket er en hel del fra feks. Daoc som har et helt andet firma til at kører deres eu version.

Men en ting som jeg kunne frygte er at eu delen vil være meget bagefter us i patch versioner og opdateringer, eller nogen som ved om de vil holde dem lige?

Guest

Quote Originally Posted by kadargo
    Men en ting som jeg kunne frygte er at eu delen vil være meget bagefter us i patch versioner og opdateringer, eller nogen som ved om de vil holde dem lige?
    US og EU patches kommer på samme tid

Quote Originally Posted by Thalanoth
    fortæl det til eu teamet, vi venter stadig på den patch der gik live i us i sidste uge, og patchen før den var også bagud.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

Quote Originally Posted by anduz
    fortæl det til eu teamet, vi venter stadig på den patch der gik live i us i sidste uge, og patchen før den var også bagud.
    Det er vel forhåbentligt kun i beta

Forum Trainee kadargo's Avatar

Det er jo fordele og ulemper ved alle form for patch release, men man må da håbe at de ser EU som lige så stor mulighed som US.

men det er jo vel et spørgsmål om at se tiden an.

Selv om en patch ændre meget i koden på serverens osv. skal der vel også laves en del localization ? Det vil ved altid tage en smule tid...

Det er vel forhåbentligt kun i beta
    Måske, korea teamet har jo ikke haft problemer med at følge med...faktisk har de releaset et par patches før us :P Det er intet i stil med daoc europe though.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Tror ikke det vil ske i retail eftersom eu teamet stadig mangler en masse ansatte for at få det til at fungere ordenlig.

I forum ser man heller ikke meget aktivetet fra blizzards ansatte.
    Ser max 1 eller 2 skrive i forum.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!