Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42

Thread: Hvorfor leave? Sacred farvel tråd

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Tineea View Post
    God vind derude Sacred, kender dig ikke men virker imo en smule forhastet.

Og lad os så benytte denne tråd til at sige farvel til sacred i stedet for mundhuggeri...
    Præcis..

Kommer der flere svinerposter eller personlige angreb så låser jeg tråden!

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Syntes det er et trist grundlag at sige farvel på, og tror måske at du har misforstået hvad raider holdet er, det er ikke et progress hold, og man bliver ikke kun målt ud fra sin dps, når dette er sagt tror jeg bestemt heller ikke at nogen har noget imod dig og dette er grundlaget for at du ikke er blevet valgt, det kunne jo også være at bloodyqq har smidt er par jokes mere over vt som også er vigtigt.... der er mange faktorer og fordi du har den bedste dps og ikke bliver valgt, betyder altså ikke at jeo eller andre ikke kan lide dig.
    Håber du overvejer dit valg, for jeg ved at du er mere end velkommen i SD

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Held og lykke derude.

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Gronkjar.
    Din kommentar er den værste der er skrevet i denne tråd. Tag så og slap af!
    Sacred blev valgt fra på et raid, og flipper ud over det, og skrider fra SD.
    Der er kun en ting at kritisere i denne tråd, og det er når folk går på den måde.
    Hvis du har nogen problemer med det, er du velkommen til at Pm Jeo om det!
    Du skal ikke begynde at lange ud efter folk der har en anden mening end dig.

w
    Woot, læs nogle enkelte folks kommentar. Siger ikke mere. Vis der er mere i det kan vi tage den i PM da det ikke vedkommer andre. Jeg undskylder selvfølgelig for mit rage. har måske opfattet nogle ting forkert eller vendt det på den forkerte måde inde i mit hoved.

Gronkjar OUT.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Quote Originally Posted by Gronkjar View Post
    Woot, læs nogle enkelte folks kommentar. Siger ikke mere. Vis der er mere i det kan vi tage den i PM da det ikke vedkommer andre. Jeg undskylder selvfølgelig for mit rage. har måske opfattet nogle ting forkert eller vendt det på den forkerte måde inde i mit hoved.

Gronkjar OUT.

Sådan en sag kan hurtigt få tingene i kog - er glad for at du er faldet ned igen

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Gronkjar View Post

Gronkjar OUT.
    No harm done buddy.
    Dit rage kom med en forhastet reaktion. Nu er du kølet ned og undskylder.
    Og det var jo bare en småting.

Men det er nøjagtig samme problem med Sacred. Han blev sur gik i rage og skred.
    Det er så bare ikke en småting.

Forhastede beslutninger foretaget i vrede er den hyppigste og dummeste årsag til
    forkerte handlinger og problemer i SD.. Hvis i drenge bare kunne kontrollere jeres
    temperament, så ville vi få løst små problemer og misforståelser super nemt.
    Men i stedet fyrer i lige en mental eksplosion af, og bum, så har vi et medlem mindre.

i 99% af de tilfælde hvor 1 person føler sig uretfærdigt behandlet i en sag, der ligger der
    en ærlig og fornuftig forklaring. Men hvis man eksploderer så annuleres alle forklaringer,
    for så er det pludselig et helt andet problem vi står med.

Og resultatet er jo at selvom Sacred nu ombestemte sig, så får han ikke lov til det. Jeg kan
    ikke se nogen vej tilbage i SD for ham. Ikke sådan lige i hvert fald - det er Jeos ansvar og beslutning.
    For i Sacreds rage, der fik han angrebet Jeo godt og grundigt.
    Jeg har læst ingame chatloggen, og der skal mere end en almindelig undskyldning til!

Så jeg siger det igen og igen, og har sagt det i 8 år til jer.. Er der et problem? Så køl
    ned og løse det stille og roligt. For hvis du eksploderer, og smækker med døren, så risikerer
    du at den dør sidder fast!

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Apprentice

Good Luck Sacred, synd at se dig smutte på det grundlag , håber du finder et sted hvor du føler dig hjemme

SD Medlem Forum Senior

GL out there on the world wide web. Pas på dig selv.
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Æv bæv, en skam du vælger at forlade SD, du var en af dem som jeg også nød at spille sammen med. Både det lidt pvp vi havde gang i, men også alt det pve vi kørte sammen, igen ØV BØV. Men valget er dit at tage, at du tydeligvis har valgt forkert i mine øjne for jeg mener du hører hjemme i SD og KUN SD, er self din egen sag. Fik jeg sagt øv? anyways øv igen. Men ja lad nu være med at gå toalt i flæsket på hinanden, den her tråd er en afskedstråd og syntes den skulle bruges dertil, er i utilfredse eller mangler forklaring lav en KONSTRUKTIV intern post og så lad os tage den her, nogle kommentarer er helt hen i vejret og det er trodsalt et åbent forum, men vil ikke komme ind på hvilke posts jeg syntes er til grin.

Jeg vælger at sige farvel/på gensyn til en rigtigt dygtig wow spiller, som tør at sige sin ærlige mening til folk - en kvalitet der bestemt er undervudderet -, en person som spiller sin class rigtig godt og ikke mindst en god guildie.

Sacred, Jeg håber da du finder hvad du søger, men håber endnu mere du fortryder og vender næsen hjem af engang igen.

Jubas

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

God vind derude Sacred og trist at du vælger at smutte.
    Quinn - One name. One legend

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Sacred, vi har aldrig været de bedste pals eller altid været enige og har haft vores ture med hinanden.

Jeg var med til at sætte holdet sammen med Jeo og det er ikke kun sat ud fra skills eller kunnen, så din kommentar med at du blev fravalgt "eftersigende pga min kunnen" er direkte løgn. Hverken Jeo eller jeg har sagt at du blev fra valgt pga. dine skills eller dps, for dem har du uden tvivl!

Du siger det er ulækkert at nogen bliver valgt til et hold frem for andre? mhhh... ja... der er 25 mand på et hold og vi havde vel ca 35 ansøgere... der SKAL være nogen der bliver valgt fra, men du er den ENESTE som har valgt at gå totalt amok og leave pga du ikke kom med... Vel og mærke under 30 min efter at holdet blev sat.... klokken 23:30 eller sådan noget... Skriver til mig in game at du gerne vil have en forklaring på VT og da jeg ikke svarede pga jeg var healer i en Random HC, så skriver du at det er sørgeligt at du ikke kan få en forklaring. Hvad med at gøre som jeo skrev til dig, at sove på det og så tage den dagen efter med ham?

og så lige en sidste ting... "Vil ikke andet sige jeg er skuffet over denne behandling af JEO/Calithæus, men sådan er det jo når man ikke er pals med de rigtige" det er så meget til at lukke op og skide i den kommentar. Der er indtil flere på holdet som jeg stort set ikke kender en dadl til... Sarz, BloodyyQQ osv. jeg ved ikke engang hvad de hedder rigtigt.

Men jeg vil ønske dig held og lykke udenfor SD og endda også indenfor SD, hvis du vælger at komme tilbage. Der er MASSER af Raiding muligheder indenfor SD. Evt tag en snak med Talnox om hans planer for et CR hold...

men gl derude

/Rune Aka Calithæus

Quote Originally Posted by Sâcrêd View Post
    Ja nu skal jeg fortælle jer hvorfor man leaver en guild.

Det gør man når man ikke føler sig velkommen længere. Grunden til jeg ikke kan føle mig velkommen længere er fordi man bliver sorteret fra af personlige årsager af Guildmasteren.

Var i SD for at raide og hygge mig plus at lave lidt progress, der var et raider hold som man kunne ansøge til, MEN MEN MEN der var nogle ansøgere der havde en fordel frem for andre hvilket efter min menning er ulækkert.

blev sorteret fra efter sidste mandags raid efter min performance som folk kan se hvordan ser ud her.

Første link: Overall dps - http://worldoflogs.com/reports/gg8tl...um/damageDone/

Andet link: Professor killed http://worldoflogs.com/reports/gg8tl...?s=6144&e=6588

Min ringeste placering er nr. 7 resten er 4 og derover plus 2-4 NR. 1 men det var ikke godt nok efter nogens menning.
    Bloodyqq blev valgt fremfor mig intet ondt om bloodyqq han virker som en cool fyr, dog kunne han ikke presse samme amount ud som jeg, men blev valgt anyway.

Og ja kald mig dårlig taber for det er jeg, men bliver harm over at blive fravalgt efter sigende pga. min kunnen, men kan kun henvise til de 2 link jeg har addet i denne tråd og folk kan jo selv surfe lidt rundt og kigge på det raid vi ALLE blev vurderet ud fra.

Vil ikke andet sige jeg er skuffet over denne behandling af JEO/Calithæus, men sådan er det jo når man ikke er pals med de rigtige

Ps. håber ikke denne tråd bare bliver fjernet fordi den er meget kritisk, men det ville ikke være første gang.

SD Medlem Forum Elder

mon ikke du ikke fortryder din rage quit

jeg kan ihvertfald huske jeg fortrød min temmeligt hurtigt og det var endda selvom jeg selvfølgeligt havde 100% ret i alt
    Druids are PvE

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Quote Originally Posted by xlausen View Post

jeg kan ihvertfald huske jeg fortrød min temmeligt hurtigt og det var endda selvom jeg selvfølgeligt havde 100% ret i alt
    Yes yes... helt sikkert ^^

Og bai bai Sacred. :/ Håber du finder hvad du søger.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Trist at se dig smutte, men håber du vender tilbage, hvis ikke har vi de gode Xavius tider sammen

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Quote Originally Posted by xlausen View Post

Nå ja men nu er du jo også 75% emo tøs :-)
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Quote Originally Posted by Hodea View Post
    Syntes det er et trist grundlag at sige farvel på, og tror måske at du har misforstået hvad raider holdet er, det er ikke et progress hold, og man bliver ikke kun målt ud fra sin dps, når dette er sagt tror jeg bestemt heller ikke at nogen har noget imod dig og dette er grundlaget for at du ikke er blevet valgt, det kunne jo også være at bloodyqq har smidt er par jokes mere over vt som også er vigtigt.... der er mange faktorer og fordi du har den bedste dps og ikke bliver valgt, betyder altså ikke at jeo eller andre ikke kan lide dig.
    Håber du overvejer dit valg, for jeg ved at du er mere end velkommen i SD
    .

Jeg er rigtig enig med det her: Jeg var lige begyndt at lære dig at kende og du virkede cool, og ja konkurance mindet hehe. Jeg syntes klart du bør fortryde dit valg. Så vit jeg ved arbejder man også med et raider hold 2 for dem der ikke fik plads på det første og for dem der har 2 el. flere chars der snildt kunne begå dig på raider hold.

Håber du fortryder.

Forum Apprentice

Suk .. håber i begger finder en guild derude , men du kan altid smide en tell hvis du mangler en til noget

Lookie over and out