Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 66

Thread: Farvel og tak for tiden i SD

Forum Apprentice

Suk... held og lykke der ude du kan altid smide et tell hvis du mangler en til noget =)

Lookie over and out !

Forum Acolyte SkyPrey's Avatar

Når jeg kun har hørt den ene side af sagen, kender jeg heller ikke den anden!

Så jeg vil nøjes med at sige gl hf hvorend du havner!
    Gaming rig :
    Corei7 860
    GeForce 460 GTX 1,6 GB
    16 Gb DDR3 Ram
    24" BenQ HDMI Monitor

Farvel Tweeti, surt at du smutter. Jeg har altid været glad for at raide med dig, hvor du altid har holdt et utroligt højt niveau og været meget loyal, fokuseret og nytænkende, her tænker jeg mest på det arbejde du har lagt i mit 10mands, som jeg har været utrolig glad for. Men du må ha det godt, håber du finder hvad du søger
    When darkness falls

Hvor fanden blev Facemelting af ?

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

held og lykke fremover Tweeti..

Jeg skriver noget mere senere, er godt nok lidt overrasket over at man vælger at skrive en afskedspost med en masse anklager.. Det er jeg godt nok skuffet over !

SD Medlem Forum Senior

Fed post en del sandheder i den.

Ses på grillen gamle slacker

Ps. løgn hvad aggro skriver højt niveau har du nu aldrig haft du lå jo ALTID langt under dejklumpen og så lige en mere
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

SD Medlem Forum Warden Ruvinan Planar's Avatar

Held og lykke fremover...
    DIABLO III - Ruvinan#2389
    GUILD WARS 2 - Ruvinan.2570
    ELDER SCROLLS ONLINE - @Ruvinan

Forum Disciple

Held og lykke fremover.

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Hvad er det her Tweeti? En afskedpost? en generel sviner af flere personer?

"Jeg magter simpelthen ikke den manglende kommunikation der er blandt de ledende figurer i SD WoW eller skal jeg sige dem der tror de er i SD WoW men slet ikke burde have noget at sige , her gælder det alt fra Woot til Calithæus."

Hvad fanden har du gang i... Hvis jeg er en "ledende" Figur i SD, så er det sgu da kun fordi jeg forsøger at gøre noget for SD. På raider holdet, ingame at hjælpe folk. Ja, der kommer nogle gange nogle dum smarte bemærkinger, men nævn lige en i SD, som IKKE smider rundt med dem i /gu ....

et citat mere "I mangler i den grad at kommunikere mellem jer , se senest på Sacreds quit , i er ikke engang afklarede med hvad årsagen er til hans afslag på et raider hold, Jeo skriver at han mangler spil forståelse , Woot skriver at der er plads til alle hvilket der ifølge Jeo ikke er da pladserne er faste, Jeo skriver at Sacred ikke kan finde ud af at spille , Cali skriver at han ikke mangler skills ."

At W00t udtaler sig om et hold han ikke er 100% inde i tankerne bag og kommer med en udtalelse baseret på en formodning, som ikke er korrekt er øv, men sådan er det...
    At du spiller Jeo's udtalelser om Sacreds manglende evner til at spille på holdet som en team player op imod at jeg siger at han forstår sin class til punkt og prikke (i et svar til Sitara) viser jo bare at du ikke kan adskille 2 personers udsagn om 2 forskellige aspekter ved én person.

og så vælger du at blande det HELE sammen til at "I mangler at kommunikere indbyrdes" helt ærligt... lær lige at skille de forskellige situationer ad.

"jeg forlader SD fordi jeg mener at mine evner og min energi vil blive mere værdsat et andet sted, og at det desværre nok kommer til at gå drastisk nedad også når en exspansion rammer WoW delen i SD, bare se hvordan raids og lignende er gået helt i stå nu"

Hvad med at du havde meldt dig på banen som RL eller havde gjort mere for at kick starte CR holdet igen. Jeg tvivler stærkt på at expansionen ødelægger alt raiding i SD... Jeg tror den kommer til at lave en del om, men sgu ikke at ødelægge den... jeg mener bestemt ikke på nogen måde at raids er gået istå... det er sandt at CR holdet's skæbne nu er i Talnox's hænder, men hvor mange 10 mands hold er der ikke lige, og 25 mands raids kører der sgu også en del af. Jeg tror faktisk vi har flere ICC10 hold nu end nogensinde.

"og sidst vil jeg sige her at hvis man i en beslutningsprocess omrking hvem et legendary våben skal høre om personen har en tvist med vedkommende før man beslutter sig , så ved jeg godt hvad klokken har slået og hvad beslutningen så bliver taget ud fra, og i kan prøve at forklare den bort med at i to ikke kunne få fat i hinanden, men vær ærlige omkring det, i valgte at inddrage en person på et raider hold som har været væk i uanende tider og som kun har spillet pvp som var årsagen til at han gerne ville have det våben, dette er fra personer der er faste del af jeres hold som disse informationer stammer fra, så det kan ikke engang bortforklares."

Jeg vil bare sige at beslutningen om at det var Blackycow der skulle have shards, blev taget lige efter at Jeo og jeg blev enige om, hvem der skulle være på holdet. Der var 2 som var klar til at få shards... Dig og Blackycow, og vi var enige om kun at give 1 person af gangen shards, for så var sandsynligheden for at samle alle 50 det større... Valget af blacky var ud fra hvad vi mente gavnede holdet mest... En legendary hos en DPS'er eller hos en Tank... vi valgte DPS'eren...

Din hentydning til "hvis man i en beslutningsprocess omrking hvem et legendary våben skal høre om personen har en tvist med vedkommende før man beslutter sig" kan KUN være rettet på mig, fordi jeg i går skrev ingame om du og jeg havde en twist med hinanden. Hvortil du svarede "sec, jeg tanker" og så ikke valgte at kontakte mig igen. Der var beslutningen dog allerede taget og jeg ville bare høre om vi 2 havde et udstående på nogen måde Tweeti.

Hvis du har fået andet at vide fra nogen på holdet, så må jeg beklage med at sige at de lyver, hvem end de er.

Men held og lykke derude.

/Rune

SD Medlem Forum Elder

Quote Originally Posted by Manics View Post

Ja, der kommer nogle gange nogle dum smarte bemærkinger, men nævn lige en i SD, som IKKE smider rundt med dem i /gu ....

/Rune
    mig ?
    Druids are PvE

Quote Originally Posted by xlausen View Post
    mig ?
    hmm... nej vel

Jeg er ikke medlem af SD - men lad nu være med, at forlade en guild i vrede. Det du har skrevet er fair nok og er din mening. Skriv den - bliv - og se, hvad der sker.

Som jeg har forstået det, så har SD lige lavet om på ledelsen netop pga. nogle af dine kritik punkter. Gi' det en chance og lidt tid.

Bare min udeforstående mening.

ja jeg har skabt røre , ja nogen har følt personlige angreb , men jeg klarlagde blot mine holdninger og mine synspunkter og jeg må ærligt sige at de seneste pm´s jeg har modtaget gennem Woot og gennem Jeo ikke gør at jeg fortryder min beslutning , at mene at jeg har en indstilling som en 14 årig eller at mine anskuelser er helt forkerte , jeg har besluttet at poste følgende fordi tekst fordi den i mine øjne siger meget om lige præcis hvad jeg har ment med vigtigheden i min post.

(dette taget ud fra Rune´s post # 33)
    Din hentydning til "hvis man i en beslutningsprocess omrking hvem et legendary våben skal høre om personen har en tvist med vedkommende før man beslutter sig" kan KUN være rettet på mig, fordi jeg i går skrev ingame om du og jeg havde en twist med hinanden. Hvortil du svarede "sec, jeg tanker" og så ikke valgte at kontakte mig igen. Der var beslutningen dog allerede taget og jeg ville bare høre om vi 2 havde et udstående på nogen måde Tweeti.

(taget fra sidste pm´s jeg modtog fra Jeo)

Blackycow er en team player og intet du kan sige kan ændre min holdning til ham. Om han har planer om at bruge Axe til at lave pvp er da helt ok, men jeg ved også at han vil signe hver mandag selv om han får axe. hvor du ser at du bliver fravalgt kan jeg nu ikke se, for ingen siger at det er Blacky der skal have Axe. Den er også et godt tanking DK weapon.

Jeg har haft 1 samtale med cali i denne uge, og det var omkring hvem der skulle på holdet. Vi var færdige kl 2330, og så skulle jeg poste alt info og sende PMs, og vi fik ikke snakket om weapon. jeg vil gerne bede om en mere udspecificeret information om hvem det skulle være vi har valgt skulle have weapon.

Nu er jeg personligt bedøvende ligeglad med hvem der har sagt hvad og gjort hvad og besluttet hvad , men en fortæller ikke sandheden, og så kan i tørre den af på mig fra nu af og til juleaften at jeg har forladt SD på en svinsk måde eller ingen respekt har for guilden , så nej jeg har ikke manglende respekt , men synes ærlig talt at i skulle finde ud af hvad sandheden er og så i det mindste melde den ud til mig.

Sidste post jeg laver på dette forum så i må gerne slette min bruger og min adgang for jeg har ikke interesse i at benytte SD forum efter dette men siger tak for at i tog tiden til at svare til mig i pm´s både Jeo og Woot, og ville have postet denne på internt forum men min adgang er fjernet så det bliver derfor her i denne tråd at posten kommer, jeg er ikke sunket lavt og ønsker mere drama , men hvis i ikke kan være ærlige over for mig så bliver jeg nødt til at poste dette.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Jeg er færdig med denne post Tweeti, Og kan kun sige en ting og det er at jeg er ked af at du viser os at den eneste grund til du faktisk forlader SD er fordi dit Epic Weapon er usikkert. Det er synd og skam for du var faktisk en fin gut der lavede mange saglige posts og gjorde meget for at samle folk til forskellige ting.

Jeg vil huske de gode ting og håbe du finder en kanon fed guild at være i. Du har hvad det kræver at være en god morale booster for mange og som du også kan se ud fra alle de farveller fra members er du en fin gut.

Best of luck til dig og håber du finder hvad du søger.

SD Medlem Forum Learner

GLHF... var på et ICC10 med dig for et stykke tid siden og du er sku en fin gut må man sige.

Forum Acolyte Filur's Avatar

Tweeti...jeg må indrømme at jeg nok ser dig som lidt (læs: meget) af en kværulant og forum troll. Jeg ved der har været mange nyttige inputs fra din side på forum, omkring wow, IRL mm og respekt for det. Men...by crickey (ved gud) der har også været mange posts hvor ALT bare har skullet diskuteres, vendes og drejes - og FORdrejes. Hvor folks svar og forklaringer til din kritik er blevet mødt af endnu flere klager, anklager og antagelser fra din side. Det har imo virket som om at det var vigtigere for dig at diskutere/få ret, end bare at godtage den forklaring du er blevet givet. Tit har din kritik været rettet mod ledelsen og det har virket på mig som om, at intet svar var godt nok og fandt de et argument - fandt du en ny vinkel at "angribe" fra. Jeg har endda set dig blande dig i emner intet havde med dig at gøre, hvis det indebar at der kunne stilles kritiske spørgsmål og et "krav om svar". Drama drama, hele tiden...

Underligt nok, synes jeg det er en helt anden og meget mere ydmyg Tweeti jeg møder på VT til vores ICC25 raids, har meget svært ved at se at det er samme person, tbh.

Til sidst, jeg tilslutter mig Cali's post, synes den giver et meget godt billede af hvad jeg prøver at forklare.

Held og lykke på din videre færd, Tweeti.
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Utroligt at i på den måde skal fordreje hvad jeg har beskrevet i min afsked og i min seneste post, jeg er bedøvende ligeglad med et legendary våben , men i kan ikke fortælle sandheden det har i selv bevist i jeres post både her og til mig , og at du Filur skal kalde mig troller eller alle de andre ord de får smidt afsted i din post, jeg er ikke det mindste overasket ikke det mindste, hvis du ser tilbage på andre tråde har du nemlig været den første til at kommentere din utilfredshed med det jeg har skrevet, hvis det at stille spørgsmål til det etablerede og procedurer skal opfattes som at man kun er en drama queen , ja så må jeg godt nok kalde mig skyldig , men gider ikke finde mig i at i nu tørrer jeres manglende kommunikation om hvem der har sagt hvad til hinanden omkring et våben til at det var eneste årsag til mit leave , for det ved alle selv jer ikke var årsagen, men i fik mærkbart slået fast at jeg ikke var forkert i nogle af mine anskuelser . jeg gider ikke engang at søge så lavt som i gør i de post i nu skriver , men er da rart at høre hvordan en members holdning i dette tilfælde Filurs er, selvom jeg ved hvilke sande venner og mennesker der fra SD betyder noget, og gud ske og lov for det.

Forum Acolyte Filur's Avatar

Quote Originally Posted by Tweetí View Post
    Utroligt at i på den måde skal fordreje hvad jeg har beskrevet i min afsked og i min seneste post, jeg er bedøvende ligeglad med et legendary våben , men i kan ikke fortælle sandheden det har i selv bevist i jeres post både her og til mig , og at du Filur skal kalde mig troller eller alle de andre ord de får smidt afsted i din post, jeg er ikke det mindste overasket ikke det mindste, hvis du ser tilbage på andre tråde har du nemlig været den første til at kommentere din utilfredshed med det jeg har skrevet, hvis det at stille spørgsmål til det etablerede og procedurer skal opfattes som at man kun er en drama queen , ja så må jeg godt nok kalde mig skyldig , men gider ikke finde mig i at i nu tørrer jeres manglende kommunikation om hvem der har sagt hvad til hinanden omkring et våben til at det var eneste årsag til mit leave , for det ved alle selv jer ikke var årsagen, men i fik mærkbart slået fast at jeg ikke var forkert i nogle af mine anskuelser . jeg gider ikke engang at søge så lavt som i gør i de post i nu skriver , men er da rart at høre hvordan en members holdning i dette tilfælde Filurs er, selvom jeg ved hvilke sande venner og mennesker der fra SD betyder noget, og gud ske og lov for det.
    I rest my case...
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Forum Elder Beawolf's Avatar

Tweeti.

Jeg vil mene at du har brug for et par dages pause fra dette, hvor du finder tid og ro til af falde lidt ned, og genfinde den fatning du før i tiden har udvist i dine indlæg, samt den objektivitet flere af SD´s medlemmer har respekteret dig for.

Jeg har nu læst denne tråd igennem et par gange, og selvom jeg ikke kender alle detaljer i sagen, virker det som om at du misforstår flere af indlæggene. Om dette er bevidst eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men jeg tror og håber personligt på at det er ubevidst. Disse misforståelser medvirker dog til at du og de fra SD du umildbart virker til at være uenige med blot kommer længere og længere væk fra hinanden.

Jeg vil ikke komme med eksempler på hvor jeg mener du misforstår indlæggene, da jeg som sagt ikke kender sagen i detaljer, men jeg vil gerne komme med min egen opfattelse af tingene.

Det virker på mig som at der i denne tråd findes 3 typer af indlæg.

1. De indlæg hvor medlemmerne er kede af at se dig forsvinde fordi de mener du reelt er en fed og hyggelig person, samtidig med at de er enige i flere af dine argumenter. Nogle af disse er ikke enige med din fremgangsmetode, andre virker ikke til at have taget stilling.

2. De indlæg hvor medlemmerne er kede af at se dig forsvinde fordi de mener du reelt er en fed og hyggelig person, samtidig med at de er uenige i flere eller alle af dine anskuelser, og er direkte uenige i dine fremgangsmetoder. (Jeg ligger selv i denne gruppe).

3. De indlæg hvor medlemmerne er kede af at se dig forsvinde fordi de mener du reelt er en fed og hyggelig person, samtidig med at de føler sig nødsaget til at forsvarer sig over for dine direkte angreb på deres person i et offentlig forum. Disse er ganske naturligvis uenige i dine anskuelser, og bestemt i din fremgangsmetode.

Jeg ser ingen medlemmer der direkte jubler over at du smutter, men blot ærgelse og frustrationer over at du gør, samt over måden du har valgt at gøre dette på, og jeg ser ingen (jeg gentager lige: ingen), direkte angreb på din person, ud over hvad der må forventes at komme som modargumenter imod de direkte angreb du selv har lavet imod andre.

Med hensyn til manglende komunikation ser jeg ingen fejl fra ledelsens side (især ikke da dette er tydeligvis er en tvist imellem dig og to Raidleaders, hvoraf den ene tilfældigvis er en del af ledelsen), og jeg ved ikke hvor meget ledelseserfaring du selv har, men det er ganske enkelt utopisk at forvente ledelsen (læs: de 2 raidleaders), skal afstemme hver enkelt lille detalje. At de to raidleaders har forskellig opfattelse af tingene, er blot naturligt og menneskeligt, og havde ikke fremstået som et muligt problem såfremt du ikke havde valgt at gøre sagen "politisk" i din afskedstråd.

Du føler dig forbigået og det er fair nok. Kender som sagt ikke sagens detaljer, og ved ikke hvad der har triggeret denne følse, men din håndtering af sagen lader sig meget at ønske, og du udviser sider af personen bag Tweeti jeg tor mange af os er overrasket og ærgelige over at se.

Jeg vil derfor igen gerne forslå at du tager tiden til at falde lidt ned igen, så vi kan få den objektive og velformulerede Tweeti tilbage på vores board.
    Last edited by Beawolf; 28-08-2010 at 8:18.
    'BeaWolf' since 2008

Satme en god post der Beawolf! thumbs op og alt muligt

SD Medlem Forum Elder Cookiebo's Avatar

Quote Originally Posted by Manics View Post
    Satme en god post der Beawolf! thumbs op og alt muligt
    ye.. rigtig go faktisk
    WOW CLASSIC

- PvP Rogue lvl 41
    - PvP Dualbox: lvl 14 & 19

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Beas post beskriver rigtig godt det jeg selv føler. Jo hårdere man smækker med døren når man går, jo større er chancen for at den bliver låst efter en. Bliver godt nok ked af det, hvis det skal ende sådan.

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Den dør burde være godt og grundigt låst. Det vil skade SD mere at få Tweeti tilbage end det vil gavne, på trods af at han i den grad er en type enhver guild har brug for.
    Quinn - One name. One legend

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Der skal ikke diskuteres her om der er åben eller lukket for nogen.

Det er en farveltråd så hold jer lige til det.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Quote Originally Posted by Kirneh View Post
    Der skal ikke diskuteres her om der er åben eller lukket for nogen.

Det er en farveltråd så hold jer lige til det.
    Helt enig. Mit indlæg er skam også rettet til Tweeti, men jeg beklager selvfølgelig at det var ved at fordreje tråden.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Er målløs over du forlader SD på den måde.

Havde forventet du ville poste sådan noget internt og tage kampen op.

Vil savne dig i SD

GL

/Hug Lady
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb