Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 66 of 66

Thread: Farvel og tak for tiden i SD

Kære SD

Efter min exit fra guilden på sin ifølge nogle meget dramatiske måde , har jeg haft tid til ikke blot at se tilbage på min tid i guilden

men også min beslutning om at forlade guilden og vil gerne dele dette med jer ,

for at give jer en større indsigt i både min personlige holdning dengang men også nu.

Posten er samtidig også lavet for at synliggøre de eventuelle spørgsmål eller rygter der måtte være i omløb, vedrørende de seneste ugers exit af medlemmer fra SD.

Jeg forlod guilden på en meget dramatisk måde, hvor jeg indrømmer at min afsked kunne være sket mere udramatisk , men jeg gjorde min afsked på omtalte måde af en årsag.
    Jeg synes det er vigtigt at sige sin holdning og jeg synes det er vigtigt at holde fast i de principper man har,
    man kan til en vis grad tilpasse sig til ændringer og man kan i en vis udstrækning finde sig i dele af sin hverdag og omgivelser som man føler sig utilfreds med.

Der er mange måder at gribe utilfredshed an på og man kan og vil i en udstrækning prøve at gøre sit for at noget bliver bedre end det allerede er eller ikke er.

Jeg omtalte de personer i min afskedspost på den måde jeg gjorde fordi jeg synes det var vigtigt ikke blot at få dem gjort opmærksom på tingenes tilstand , men også fordi jeg personligt oplevede at der var alt for meget stilstand, man så til mere end man agerede.

Derfor blev der råbt vagt i gevær og derfor blev tingene fremhævet på den måde de gjorde, men vil i den forbindelse også sig at jeg aldrig er blevet personlig ,
    og har kaldt folk navne for så ville i/de ikke være i tvivl om det.

Jeg har refereret til grundprincipper i menneskelig opførsel og skrevet omkring uærlighed og morale, begge er menneskelige kvaliteter som jeg mener er vigtige og sætter meget højt , og mener jeg ikke disse begreber bliver opfyldt så strider jeg imod og gør oprør.

Jeg blev i min afskedspost som alle har kunne læse bedt om at udrede mange ting, men har selv stillet mig spørgsmålet siden hvorfor? , Jeg har altid ønsket åbenhed, men sager blev oftest lukket, jeg skrev om uærlighed , da jeg var blevet løjet overfor, jeg stillede spørgsmål til hvorfor nogle beslutninger blev taget som de gjorde, med forklaringen om at sådan var det nu engang og så skulle man ikke stille videre spørgsmål til det, eller at jeg skulle bare vide hvad der lå bag.
    Dette kunne jeg i midlertidigt ikke have en mulighed for at vide da kommunikationen var lukket eller foregik i personlige beskeder , hvor budskabet som regel ikke var mere end en afsluttende post om at det skulle man ikke snakke mere om.

Jeg har som sagt i min tid i SD efterlyst meget mere åbenhed og er på vegne af guilden ikke blot glad men også stolt over at se de ændringer der er sket siden min exit, men for mit vedkommende skete de både for sent, og så synes jeg som person ikke jeg kunne nære respekt til visse individer der havde set sig nødsaget til at være uærlige overfor mig. Dette kendetegner dog ikke en hel guild men de personer det berører og jeg vil aldrig dømme alle på baggrund af en persons opførsel.

Afslutningsvis vil jeg kort fortælle og forklare den seneste uges hændelser som jeg håber for mange i SD vil give lidt mere indsigt i hvad jeg foretager mig nu.
    Jeg har efter min exit i SD startet egen guild som nok ikke kommer som overraskelse for nogen , hvad end man skal bruge held til at være i en guild med mig skal jeg ikke udtale mig om , men vil gerne gøre det klart at hverken jeg eller nogen anden ønsker at skade eller at stjæle medlemmer fra jeres guild , som en har udtalt fra jeres guild. Vi har et ønske om at være et åbent community, hvor at medlemmerne har samme interesse og ønsker.

Vi har mange der har tætte familie relationer eller relationer udenfor spillet gennem mange år, eller indenfor spillet . Derfor vil jeg også påpege at der på ingen måde behøves at meldes ud om vi udnytter SD forum til at rekruttere , for i den forbindelse at sætte en trussel på at hvis dette forsætter så bliver vi nægtet adgang til SD´s ventrillo etc.
    Vi har ikke benyttet jeres forum til rekruttering men blot givet adgang til Pepito som i selv ekskluderede fra SD , og i den forbindelse har de personer han har tæt kontakt med , valgt os frem for SD og derfor lukket deres ansøgninger for at være i samme guild som ham. Desuden har nogle få valgt SD fra og sat deres fokus på at spille med os , men hvis de skulle have et ønske om at vende tilbage til SD engang , holder vi hverken på dem eller omtaler SD og dens medlemmer negativt.
    Vi har haft vores egne dårlige oplevelser med nogle individer men hver person har sine egne relationer til menneskerne både i dette spil men også andre steder , og deres valg og beslutninger står for deres egen regning og ikke vores.

Vi har og vil for SD som guild udvise respekt , både på baggrund af historie, størrelse og de mange fantastiske mennesker i har, og håber derfor også at i vil udvise os den samme respekt selvom vi på trods af personlige uenigheder ikke kan kommer overens med alle.

Hvis man ønsker uddybende forklaring på noget som helst af ovennævnte er man velkommen til at kontakte mig inde i spillet.

Mvh.

Tweeti

Forum Warden Tineea's Avatar

Nu nævner du selv SD VT, men den bruger i vel kun hvis i grp'er med SD'ere ? EDIT: eller for at sige hej

Anyway GL med projektet

Forum Senior Executie's Avatar

Quote Originally Posted by Tweetí View Post
    Jeg har som sagt i min tid i SD efterlyst meget mere åbenhed og er på vegne af guilden ikke blot glad men også stolt over at se de ændringer der er sket siden min exit, men for mit vedkommende skete de både for sent, og så synes jeg som person ikke jeg kunne nære respekt til visse individer der havde set sig nødsaget til at være uærlige overfor mig. Dette kendetegner dog ikke en hel guild men de personer det berører og jeg vil aldrig dømme alle på baggrund af en persons opførsel.
    Ved slet ikke om jeg burde kommentere det overhovedet for ikke at fodre trolden.

Men helt ærligt get over yourself.

Quote Originally Posted by Tweetí View Post
    Afslutningsvis vil jeg kort fortælle og forklare den seneste uges hændelser som jeg håber for mange i SD vil give lidt mere indsigt i hvad jeg foretager mig nu.
    Jeg har efter min exit i SD startet egen guild som nok ikke kommer som overraskelse for nogen , hvad end man skal bruge held til at være i en guild med mig skal jeg ikke udtale mig om , men vil gerne gøre det klart at hverken jeg eller nogen anden ønsker at skade eller at stjæle medlemmer fra jeres guild , som en har udtalt fra jeres guild. Vi har et ønske om at være et åbent community, hvor at medlemmerne har samme interesse og ønsker.

Vi har mange der har tætte familie relationer eller relationer udenfor spillet gennem mange år, eller indenfor spillet . Derfor vil jeg også påpege at der på ingen måde behøves at meldes ud om vi udnytter SD forum til at rekruttere , for i den forbindelse at sætte en trussel på at hvis dette forsætter så bliver vi nægtet adgang til SD´s ventrillo etc.
    Vi har ikke benyttet jeres forum til rekruttering men blot givet adgang til Pepito som i selv ekskluderede fra SD , og i den forbindelse har de personer han har tæt kontakt med , valgt os frem for SD og derfor lukket deres ansøgninger for at være i samme guild som ham. Desuden har nogle få valgt SD fra og sat deres fokus på at spille med os , men hvis de skulle have et ønske om at vende tilbage til SD engang , holder vi hverken på dem eller omtaler SD og dens medlemmer negativt.
    Vi har haft vores egne dårlige oplevelser med nogle individer men hver person har sine egne relationer til menneskerne både i dette spil men også andre steder , og deres valg og beslutninger står for deres egen regning og ikke vores.

Vi har og vil for SD som guild udvise respekt , både på baggrund af historie, størrelse og de mange fantastiske mennesker i har, og håber derfor også at i vil udvise os den samme respekt selvom vi på trods af personlige uenigheder ikke kan kommer overens med alle.
    Jeg siger jeg ikke rekruterer men sørger lige for at få lagt det ud alligevel ... super duper. Dårlig stil IMHO.

Ikke så meget mere at sige til denne post end SUK.

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

"Vi har ikke benyttet jeres forum til rekruttering men blot givet adgang til Pepito som i selv ekskluderede fra SD "

Undskyld hvad har I?

1) givet pepito adgang til forum igen

eller

2) Givet pepito adgang til jeres guild?

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

1.

Forum Apprentice BloodyQQ's Avatar

Wall of text....
    Kom nu lige ned fra hesten, og puds glorien lidt mere.
    Games played:
    Too many ...

SD Medlem Forum Disciple

Tweeti som jeg skrev i min første post, så var jeg ked af at se dig gå, fordi jeg har haft respekt om de indlæg, som du har skrevet.

Nu.....

Vil kun sige, at jeg er helt sikker på, at I nok skal få udarbejdet en fremadrettet god guild, da det syner, at indtil flere i din guild har samme holdninger og synspunkter til livet og til SD´s ledelse generelt.

Må sige at drama for dramaets skyld bare ikke virker og kun preller af på de udsatte personer.

I hvert fald held og lykke med det hele.

SD Medlem Forum Apprentice

vi har givet pepito adgang til guilden ved ikke om han har adgang til denne forum

og executie tror du skal læse det igen vi fik trusler om at hvis flere sd ansøger kom ind i guilden vil vi blive nægtet adgang til sd vt og forum og han prøvet at forklare at vi ikke gør
    og ja vi bruger kun sd vt hvis vi siger hejsa eller grupper med folk fra sd
    Last edited by Macfaiden; 01-09-2010 at 16:27.

Ved ikke om nogen har misforstået det mht forum og Pepito... Gjorde jeg i hvert fald,da jeg læste Tweeti's post.

Det er ikke SD forum Pepito har fået adgang til,men til Tweeti's nye forum...

/Phynix

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Quote Originally Posted by Phynix View Post
    Ved ikke om nogen har misforstået det mht forum og Pepito... Gjorde jeg i hvert fald,da jeg læste Tweeti's post.

Det er ikke SD forum Pepito har fået adgang til,men til Tweeti's nye forum...

/Phynix
    ¨
    Og hvorfor skal tweeti informere os om det? Jeg er da heller ikke interesseret i at vide at Woot har joinet Arto. Det er jo deres guild ærinde.

Men som sagt tidligere tweeti, Held og lykke.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    ¨
    Og hvorfor skal tweeti informere os om det? Jeg er da heller ikke interesseret i at vide at Woot har joinet Arto. Det er jo deres guild ærinde.

Men som sagt tidligere tweeti, Held og lykke.
    Hvem er Woot? og hvad er Arto? ;p
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Jeg vil sige en ting til dette...sådan som denne tråd har udviklet sig.

Fuck hvor er SD nice af sig at lade dette være som det er.

Af alt det som er sket så mener jeg at SD har været meget milde, for det som er sket er direkte til at slette og banne alle involverede. Jeg tror at folk har et alt for rosenrødt indtryk af hvad en guild er og bør være og SD har bukket sig bagover her. Jeg har selv set folk gørre ting på lignende med Tweeti og fået langt værre behandling end Tweeti har, og det inkluderer også alle dem som har fulgt Tweeti...

I har haft det let i SD...og SD har behandlet jer let. Personligt så jeg gerne denne tråd låst så folk ikke længere kan kommenterer heri...for afskeden er jo taget.
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Elder Beawolf's Avatar

Quote Originally Posted by Panser Anden View Post
    Jeg vil sige en ting til dette...sådan som denne tråd har udviklet sig.

Fuck hvor er SD nice af sig at lade dette være som det er.

Af alt det som er sket så mener jeg at SD har været meget milde, for det som er sket er direkte til at slette og banne alle involverede. Jeg tror at folk har et alt for rosenrødt indtryk af hvad en guild er og bør være og SD har bukket sig bagover her. Jeg har selv set folk gørre ting på lignende med Tweeti og fået langt værre behandling end Tweeti har, og det inkluderer også alle dem som har fulgt Tweeti...

I har haft det let i SD...og SD har behandlet jer let. Personligt så jeg gerne denne tråd låst så folk ikke længere kan kommenterer heri...for afskeden er jo taget.
    Kun en guild med reele problemer, har grund til at skjule eller slette tråde hvor (tidligere) medlemmer lufter deres egen utilfredshed eller synspunkter.

Tweeti mener at have hold i sine synspunkter, hvilket jo for Tweeti gør dem korrekte. Dem af SD´s medlemmer der deler Tweeti´s synspunkter vil jo i naturens forstand være enige med ham, og disse medlemmer er jo frie til at tage hvad end valg de efterfølgende konluderer er det korrekte for dem.

SD er en guild med rum til alle personer og typer. En guild med plads til meningsforskelle, en guild for alle sociale lag af det Danske samfund, trosretninger, politiske overbevisninger, og hvis man syntes det er lækkert at spille World of Warcraft kun iført bananskørt og lyserød paryk er der helt sikkert også plads til denne personen i SD.

Det ville derfor være ærgeligt at en simpel ting som et utilfreds medlem og dennes egne synspunkter og konklusioner i en sag der kunne være klaret på 5 min´s i PM´s skulle have held med at ændre den rumlighed SD byder på.

Jeg ønsker Tweeti og hans nye guild alt mulig held og lykke.
    'BeaWolf' since 2008

Forum Adept Abn's Avatar

Meget sjovet, at se denne post kan komme fra Afsked/Spam til at være en ''kom Ansøg til os pga sd sucks'' tråd

nå well, ses du hygligt eller noget?.

men du vil ha Folk skal whine over alt og sætte ? til alt og alt?.
    Ledensel får ikke penge for dette her, så du kan sige din mening, men well svine Ledensel til pga de ikke lige kan det eller noget, er bare fucked up really, ved ikke havd, hvordan du Tænker men det er overhovet ikke Respekt
    Last edited by Abn; 01-09-2010 at 19:00.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Gw2: I'm scared to buy items from vendors now, I risk getting banned...

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Jeg skal indrømme jeg synes I behandler Tweeti respektløst. Det er muligt i ikke er enige, men det niveau I her bevæger jer ned på, synes jeg absolut ikke om. Og når I nu angriber tweeti for at lave rekrutering på vores forum, så vil jeg da gerne se et link. For hans post er absolut ikke en rekrutering, men et håb om at vi alle kan behandle hinanden med respekt.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Der er ikke nogen grund til at skrive mere i den her tråd. De medlemmer der har mere på hjertet er velkommen til at starte en tråd i medlemsafdelingen

/kirneh
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012