Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27

Thread: PVP server 38

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Default PVP server 38

Jeg kan ikke holde til at vi ikke kan spille på server 6. Den er alt for overbelastet.

Jeg har derfor lavet en horde shaman på PVP server 38 nu. Selvom det ikke er en eastcost har jeg meget lavere ping, og belastningen er kun light. Send en tell til Kirneh hvis du kommer online på den server.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Jeg laver da bare en char på den server også så - men du får ingen lag på den server? Det jo fedt nok......så håber jeg da at der er flere der vil være med der ovre så vi kan være samlet.

Forum Learner

Jeg tror bare jeg bliver på server 6. Jeg har ikke lyst til at starte forfra igen. Lag er slemt ja, men jeg overlever nok :roll:
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Lag er kun slemt hvis du samler item op.

Hvis det eneste du laver er at nakke mobs vil du ikke få lag.

Hvis du kun samler penge op får du ikke lag.

Men hvis du samler items op sker der en fejl i date base som gør packed ikke kan komme igennem og din figur går i stå, mens de andre stadig kan spille. Der er få andre ting som også får dig til at give lag.

Men det er 100% sikker at uanset hvad server i tager vil forskellen ikke ændre sig.

Jeg har gamet nu i over 15 min uden lag ved at undgå de forskellige årsager til lag.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Jeg vil ikke give dig helt ret.
    Jeg kunne tit ikke angribe noget. Der skete intet, mine spells blev ikke kastet.

Nu er min shaman lvl 6 på den nye server. Jeg har ikke oplevet lag 1 eneste gang. Der er ikke crowded ved mobs. Jeg kan få de kills jeg vil, uden en eller anden stjæler hver anden.

Man skal passe på med at være 100% sikker PureZ. Du tog fejl denne gang.

Vi er kun 2 på serveren nu, men jeg håber flere kommer over. Hvad er det sjove i at spille hvis man hele tiden bliver forhindret pg.a. lag ?
    Hvis man ikke må loote som P siger ?

Nahh håber at se flere af jer på server 38 der ikke lagger. Spillede med en ping på omkring 150-200.

Guest

Jeg bliver på server 6 indtil videre, de arbejder hårdt på at få løst lag problemer og jeg tror på at det står øverst på deres to-do liste så mon ikke det snart er løst.
    Jeg har fulgt PureZombies råd og oplevede ikke nogen synderlig lag så det hjælper altså

Der er IKKE lag på server 38! Havde heller ikke det vilde på 6'eren, men jeg kan da sagtens spille på flere servere

Spil
    WoW

Ja der er ikke noget fedt ved at undgå samle item op, men der må jo være en grund til at laggen ikke kommer ved mig når jeg dropper samle item op.

Jeg har måske ikke ret med alt, eftersom der åbenbart er forskel på den server du spiller på.
    Det er fordi alle jeg skriver med i channel, siger de døjer med problemer fra uanset hvad server de joiner.

men det mest mærkelige er da at man kan stå stille og bare glo uden at få lag et eneste tidspunkt
    Wow:

// edit

nvm - jeg misforstod Pure

Quote Originally Posted by crash
    Der er IKKE lag på server 38! Havde heller ikke det vilde på 6'eren, men jeg kan da sagtens spille på flere servere
    Korrekt der er ikke lag på server 38. Man kan faktisk samle items op her uden at lagge :-) Spillede der i 2-3 timer i går uden at opleve nogen form for lag.

Kirneh - jeg har lige spillet en del på server 6 og det ser altså ud som om der er kommet styr på det.....har SLET ikke oplavet noget lag idag

Ok det holdt ikke længe....serveren begyndte at lagge igen og det gider jeg simpelthen ikke....hader det Så jeg endte på server 38 igen....mmmm....smooth 8)

Det er jo gode nyheder. Men det er også først aften vores tid det begynder at blive slemt. Der kommer amerikanerne hjem fra skole/arbejde, og belastningen stiger voldsomt.

Jeg vender gladeligt tilbage. Vi har kun 10 dage her, så jeg skal bare prøve en masse forskellige klasser og crafting OSV.

Jeg er på i aften efter kl 22-23.

Quote Originally Posted by crash
    Ok det holdt ikke længe....serveren begyndte at lagge igen og det gider jeg simpelthen ikke....hader det Så jeg endte på server 38 igen....mmmm....smooth 8)
    Tænkte det nok. 38 er lykketallet. Ses der inde sent i aften.

OFFTOPIC til crash: Har forresten fundet ud af at jeg vil prøve Alch i stedet for tailering.

Heh...jeg svinger sådan lidt mellem de servers - 6'eren er god nok nogen gange.
    Bare ærgeligt at vi efterhånden er spredt ud over 4-5 servere :?

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Måske kan vi konkludere nogle ting..

1 - Det er en god ide afterall at vi skal spille EU server!
    2 - At Beta stadig er beta!! Det er nyt med alle de servere, og ting skal fixes.

Husk at i er i beta, og det kun er midlertidig med de problemer, så i IKKE lader det gå ud over jeres vurdering af spillet..
    For US closed beta køret glidende, og stresserne kørte fint, så det er kun indtil de får serverne ordentlig fixet.

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

God pointe der Wooot. Closed har det nemlig være HELT lag frit for mig....næsten da

Og server 6 har faktisk også været lag fri for mig de sidste par timer.

Nå...nu står den på Freddie Krueger film og bajer - god weekend til alle :twisted:

Guest

Nogen der gamer på test6 lige nu? HAr lige lavet en fætter derpå og savner lidt selskab Har lavet en char i navnet "nive"...giv mig en tell hvis der er nogen på.

Guest

Jeg hopper også med på Server38.
    Måske i aften, ellers lørdag.

Poster lige et nickname når jeg rent faktisk har oprettet min karakter.

EDIT: Det blev så KryonZanda: Troll/Hunter

mvh

Guest

Blev træt af server6 så har også lavet en char på server38. Undead Warlock aka. Firestarter :wink:

SD Medlem Forum Trainee
    Spil
    BDO

Cowsbane på 38

Guest

Grunden til at serverne lagger er at blizzard tester hvordan serverne opfører sig under stress :wink:

Guest

Server 38 er lækker - slet ingen lag, og ping er < 300 ms

Guest

Demetric - Warrior lvl 15

Bliver sku på pvp server 6

Den smule lag der kommer engang imellem er noget jeg sagtens kan klare

Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Demetric
    Demetric - Warrior lvl 15

Bliver sku på pvp server 6

Den smule lag der kommer engang imellem er noget jeg sagtens kan klare
    Hvis du er horde så sig hvor vi skal mødes så nakker jeg dig lige med min lvl 18 paladin :P
    Wow: