Results 1 to 25 of 25

Thread: Gronkjar takker for en fed tid i SD

Default Gronkjar takker for en fed tid i SD

Hey SD.

Jeg har gået og tænkt over det her gennem længere tid. Men er kommet frem til at jeg siger farvel og tak for en fed tid i Semper Danica.
    Vil starte med at fortælle at jeg IKKE smutter på grund af drama, ledelse, eller lign.
    Men som mange af jer nok ved er jeg utrolig casual og inaktiv i forhold til hvad jeg tidligere var.
    Stod det til mig ville jeg rigtig gerne ha raidet meget mere med mange flere forskellige SD hold. Men pga. Studierne har jeg kun 1dag jeg kan raide, og det er Torsdag. Og den dag raider jeg med team sacred. Og jeg kan ikke sige det nok gange. Det er IKKE på grund af alt det med tweeti og sacred jeg vælger at sige farvel. I m å tro mine ord. Deres sager med Ledelsen osv. er ikke min sag. Da jeg selv ikke har det mindste imod ledelsen. Alle kan lave fejl, det er menneskligt at fejle. Om det er fra ledelsen eller den mest inaktive spiller. ALLE begår fejl. Inklusiv mig selv
    Men da jeg alligevel kun kan raide om torsdagen vil jeg også gerne være i guild med dem jeg raider med. Jeg joinede SD for 1år og ja. 3-4måneder siden. der Joinede jeg som CR og jeg er den dag idag stadig pisse træt af jeg blev nød til at demote mig selv fra CR af . Da det har været den fedeste tid ever i min WoW historie. Jeg nød virkelig hvert sekund med CR holdet og de mange stunder med mange mange andre SDere.

Jeg vil stadig være at finde på serveren, og jeg vil i den grad også håbe at i ikke bliver sure over det valg jeg har taget. Men give mig et GL i fremtiden ud herfra så jeg kan sige farvel og tak til hele SD i god ro og orden. Og stadig kunne sige hej til jer allesammen når man møder jer på sin vandren i verdenen, uden i tænker(det var ham spaden der forlod os) Jeg vil komme til at savne HELE guilden. Det er klart. Nogen mere end andre selvfølgelig. Men der er IKKE ÉN jeg IKKE vil savne. Da jeg altid har følt mig godt hjemme i Semper Danica.

Jeg vil til slut give en EKSTRA stor tak for den fede tid i SD til de personer der har været CR sammen med mig
    Det har været GULD værd at spille med jer allesammen. I har lært mig meget. både ingame men også RL Jeg håber i får CR holdet op at køre igen, og nogen måske læser dette og tænker " det må jeg prøve at være en del af" det er BESTEMT tiden værd folkens.

Til slut vil jeg sige Farvel og tak. Og jeg håber inderlig meget jeg ser og hører lidt fra jer i fremtiden også

I skal alle være velkommen til at whispe mig ingame eller PM her på forum(vis man stadig kan dette da)
    Farvel og tak for alt SD
    Gronkjar over and out..

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Fed måde at sige farvel på
    God vind fremover.

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

ses på kinagrillen grynes
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

God vind med studierne gronkjar. Det var en dejlig måde du fik sagt farvel på og jeg er sikker på at hvis du skulle komme til at ombestemme dig, så er du mere end velkommen tilbage i folden. CYA out in the wilderness.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Tak for den her gang var sku hygge at raide med dig dejligt med en positiv afskedspost:P

Marquis of the Board Barahir's Avatar

God vind

Men skulle denne tråd i være i vores afskedsforum?

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

der røg så endnu en af de gode "gamle"

Go vind der champ..

Sad to see you go..

Forum Adept Tokamon's Avatar

Trist at se dig gå Gronkjar, men det er helt forståeligt og det var hyggeligt at raide med dig de gange det nu var.
    God vind fremover og håber på at vi ses igen på nogle raids
    Last edited by Tokamon; 30-08-2010 at 14:56.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Tak for en go tid og en positiv måde at sige farvel på. Det er den slags som man har lyst til at gi en krammer og
    byde velkommen tilbage når du ombestemmer dig =)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Trist...
    Var fun at raide med dig

Take care...

mvh
    Storm

SD Medlem Forum Apprentice

Tak for tiden grøn

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Meh Gronkjar! farvel mester! Trist at se dig smutte men en dejlig måde at du gør det på. Håber ikke at du forsvinder helt på forum eller i /Semperdanica ...

Vi kævles!

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Fin afskedspost, jeg kan bare ikke helt forstå, hvorfor du ikke bliver i SD som casual, når du nu stadig spiller WoW.

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Romulus View Post
    Fin afskedspost, jeg kan bare ikke helt forstå, hvorfor du ikke bliver i SD som casual, når du nu stadig spiller WoW.
    Han vil gerne være i guild med dem han raider med om torsdagen.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Ok

Forum Senior Tala's Avatar

Quote Originally Posted by Gronkjar View Post
    Hey SD.

Jeg har gået og tænkt over det her gennem længere tid. Men er kommet frem til at jeg siger farvel og tak for en fed tid i Semper Danica.
    Vil starte med at fortælle at jeg IKKE smutter på grund af drama, ledelse, eller lign.
    Men som mange af jer nok ved er jeg utrolig casual og inaktiv i forhold til hvad jeg tidligere var.
    Stod det til mig ville jeg rigtig gerne ha raidet meget mere med mange flere forskellige SD hold. Men pga. Studierne har jeg kun 1dag jeg kan raide, og det er Torsdag. Og den dag raider jeg med team sacred. Og jeg kan ikke sige det nok gange. Det er IKKE på grund af alt det med tweeti og sacred jeg vælger at sige farvel. I m å tro mine ord. Deres sager med Ledelsen osv. er ikke min sag. Da jeg selv ikke har det mindste imod ledelsen. Alle kan lave fejl, det er menneskligt at fejle. Om det er fra ledelsen eller den mest inaktive spiller. ALLE begår fejl. Inklusiv mig selv
    Men da jeg alligevel kun kan raide om torsdagen vil jeg også gerne være i guild med dem jeg raider med. Jeg joinede SD for 1år og ja. 3-4måneder siden. der Joinede jeg som CR og jeg er den dag idag stadig pisse træt af jeg blev nød til at demote mig selv fra CR af . Da det har været den fedeste tid ever i min WoW historie. Jeg nød virkelig hvert sekund med CR holdet og de mange stunder med mange mange andre SDere.

Jeg vil stadig være at finde på serveren, og jeg vil i den grad også håbe at i ikke bliver sure over det valg jeg har taget. Men give mig et GL i fremtiden ud herfra så jeg kan sige farvel og tak til hele SD i god ro og orden. Og stadig kunne sige hej til jer allesammen når man møder jer på sin vandren i verdenen, uden i tænker(det var ham spaden der forlod os) Jeg vil komme til at savne HELE guilden. Det er klart. Nogen mere end andre selvfølgelig. Men der er IKKE ÉN jeg IKKE vil savne. Da jeg altid har følt mig godt hjemme i Semper Danica.

Jeg vil til slut give en EKSTRA stor tak for den fede tid i SD til de personer der har været CR sammen med mig
    Det har været GULD værd at spille med jer allesammen. I har lært mig meget. både ingame men også RL Jeg håber i får CR holdet op at køre igen, og nogen måske læser dette og tænker " det må jeg prøve at være en del af" det er BESTEMT tiden værd folkens.

Til slut vil jeg sige Farvel og tak. Og jeg håber inderlig meget jeg ser og hører lidt fra jer i fremtiden også

I skal alle være velkommen til at whispe mig ingame eller PM her på forum(vis man stadig kan dette da)
    Farvel og tak for alt SD
    Gronkjar over and out..
    god positiv post tbh.

Hav det godt fremover Gronkjar, både i WoW, men også i IRL.

Ses omkring

Tala
    LoL: OdenseMafia (EU West)

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Vi ses nok snart igen når studierne har lagt sig lidt, og du har mere tid osv , var sjovt at raide med dig, håber vi kommer til det igen senere

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

For helvede... 5 Gode venner der er leavet guilden iden for få måneder

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Gronkjar

Dejligt at se en afskedspost der virkelig lægger vægt på det positive. Jeg blev helt varm om hjertet, og overvejede skam også i et split sekund at blive CR'er :P

Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke videre i wow, og jeg håber du finder hvad det nu engang er du søger.
    Jeg har flyttet din post til afskedstråde.

Hilsen Trine!

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Kom snart igen

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

God vind frem over Gronkjar! Det er ikke meget man har spillet med dig, men det jeg nu nåede at spille sammen med dig har været hyggeligt

Ses derude.

Tusind tak for de mange fine replyes! de betyder uendelig meget Håber jeg ser jeg allesammen rundt omkring som jeg sikkert også gør

SD Medlem Forum Elder

god vind fremover.. Kender selv det med at have for lidt tid til wow, og så vil man gerne have den tid man har bliver brugt ordentligt. Pas på dig selv
    Druids are PvE

SD Medlem Forum Senior

Tak for slacken på CR holdet Held og lykke fremover.
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Forum Acolyte Filur's Avatar

GL derude..
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter