Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: WoW Open Beta - Den store lagfest!

Guest

Default WoW Open Beta - Den store lagfest!

Som så mange andre er jeg (også) kommet jeg i Open Beta. Og hold da ellers op. Blizzard skulle måske have holdt sign up's under ½ mio. mennesker, for uanset hvor du befinder dig, så lagger det BIG time!
    Hovedproblemet er jo selvfølgelig, at databaserne ikke kan følge med, da der laves tonsvis af nye characters og der hele tiden findes nye items.
    Det er ikke uvandt, at man skal vente 1-2 min. når man har samlet et item op, til man kan spille igen. Så hvis man looter in combat, er man næsten sikker på at være død når man endelig kan bevæge sig igen. :wink:

Andre der hygger sig på disse daaarjlige servere?

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Jep vi har haft en masse diskutioner i gang omkring det med lag i de andre thread

Men jeg synes nu blizzard klare det ret godt eftersom det er kun nogle få timer hver dag man får problemer med lag.

Nogle der ved om der vil blive lige så crowed på retail server i europe?
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Guest

Tja... jeg har nu ikke oplevet noget nævneværdigt lag på Server 38.

Men lige nu kan jeg slet ikke logge ind overhovedet...

Forum Trainee

Quote Originally Posted by Purezombie
    Jep vi har haft en masse diskutioner i gang omkring det med lag i de andre thread

Men jeg synes nu blizzard klare det ret godt eftersom det er kun nogle få timer hver dag man får problemer med lag.

grunden til "de få timer" er jo, at amerikanerne kommer hjem fra arbejde og sådan. når vi er ved at slutte af for dagen :wink: ..

Jeg er nået til den konklussion, at man sagtens kan tage items op, så længe det er noget man har i forvejen (såsom penge, wool raptor claws og andre ting der samles i en bunke i ens tasker)..
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Jodle
    Quote Originally Posted by Purezombie

grunden til "de få timer" er jo, at amerikanerne kommer hjem fra arbejde og sådan. når vi er ved at slutte af for dagen :wink: ..

Jeg er nået til den konklussion, at man sagtens kan tage items op, så længe det er noget man har i forvejen (såsom penge, wool raptor claws og andre ting der samles i en bunke i ens tasker)..
    Der har heller ikke været noget lag på server 6 igår eller i dag.

Det skete lidt lag lige nu før den gik ned men ellers ik

Jeg håber bare jeg kan nå få nogle duels med nogle af horde drengene
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Guest

Synes også det er rimeligt hæftigt, men der er også 500.000 glade gamere der har fået account, det kræver af serverne. Men de arbejder vist på det.

Guest

http://forums.worldofwarcraft.com/th...p=1#post599926

"...Some of you might be surprised to learn that the lag you?re experiencing is an expected and necessary part of the open beta test. Contrary to what some of you might believe, the open beta test is intended as a massive stress test, and not just a free demo of the game prior to launch."

Dumdidumdi .. Hjælper lidt at kigge på deres forum :roll:

Guest

Quote Originally Posted by kano

"...Some of you might be surprised to learn that the lag you?re experiencing is an expected and necessary part of the open beta test. Contrary to what some of you might believe, the open beta test is intended as a massive stress test, and not just a free demo of the game prior to launch."

Erhm, ja? Og du argumenterer helt præcist for hvad?
    Jeg siger bare det er den helt store lagfest. Punktum.

Jeg har skam ikke brokket mig over det... Hvis jeg vil undgå lag, så logger jeg på Closed Beta... :wink:

Guest

Quote Originally Posted by DwayneNightseer

Jeg har skam ikke brokket mig over det... Hvis jeg vil undgå lag, så logger jeg på Closed Beta... :wink:
    Ja og grunden står lige der.

Fatter ikke hvorfor folk bliver ved at tude over det lag. Det er ikke en demo men en beta.

de kunne have testet med ip locks....
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

er servers nede nu? ... for jeg får "Session expired" eller noget .... er det nomalt? hehe

vil SPILLE WOW!!!!!!!!!!!! moooottttiiiii!

Forum Convert

Quote Originally Posted by DwayneNightseer

Ja og grunden står lige der.

Fatter ikke hvorfor folk bliver ved at tude over det lag. Det er ikke en demo men en beta.
    Så lad os nu ikke komme op og skændes over dét igen.

Nogle folk har tendens til at "tude" over ting - i ved, komme ud med deres holdninger, og andre folk har det stik modsat - de hader når folk "tuder".

Der er ikke så meget andet i det end at finde sig i det. :wink:

Undskyld, hvis jeg irriterer folk nu, men er bare ved at blive trætte af disse endeløse diskutions-tråde hvor folk på kryds og tværs smider argumenter frem og tilbage i hovedet på hinanden om hvorvidt man må ha' lov til at "tude".

Og denne besked er altså ikke ment, som en start på en debat omkring det! 8)

Det var det moralske pladder; nu til det generelle...

Dwayne, hvor slemt ser det til? For som jeg har opfattet det, syn's du at det nærmest er konstant lagfest, der er i gang i WOW?
    Jeg ville bare tro, som Jodle også siger, at det altså kun er omkring 21-24 tiden for os, fordi det jo lige præcis er der det amerikanske folk slapper af med et spil WOW...
    Dette havde jeg da kun forventet, når der nu også engang er en halv million inviterede, men hvis det sådan er 'hele tiden' at der er lagfest, syn's jeg ærligt talt at det virker lidt forkert taklet, fra Blizzards side... Forudsigelse, ahøm... :roll:

Nå, jeg fyrer en masse pladder ud kan jeg se.
    Den reelle grund til at jeg postede var bare at jeg ikke ville se endnu en tråd gå op i et skænderi... :roll: :wink:
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }

Synes lige det er vigtigt at ligge mærke til at der faktisk ikke er en eneste person der har brokket sig over laggen..... :roll:

Men gu er det irreterrende men sådan er det jo....betabetabeta

Hvis I ikke gider lag så log på server 38.....der er ikke nogen lag.

Forum Learner

Nu gad jeg ikke læse det hele :P så det kan godt være det er blevet sagt. Serverne kører med 50% af hvad de i virkeligheden kan! Så ved i det, så i skal nok ik regne med det til release...

-Peace :twisted:
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Guest

Og hvor står det ?

Forum Trainee

Er det bare mig, eller er laggen aftaget kraftigt her på det sidste på server 6 :-D ? Jeg har ikke en gang problemer i prime time nu - herligt, herligt!

BTW., tak for vores lille raid i går. det var hyggeligt at få lov til at nakke nogle NE's. glæder mig til mere af den slags (uden vagter med et dødningehoved eller 3 ? som lvl :wink: )..

greets
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

Yeah der er stort set ikke mere lag tilbage....ihvertfald ikke hos mig. Raid igår? Hvorfor vidste jeg ikke det?

Guest

Quote Originally Posted by crash
    Yeah der er stort set ikke mere lag tilbage....ihvertfald ikke hos mig. Raid igår? Hvorfor vidste jeg ikke det?
    Kunne jo have været et raid for horde faction, og der er du som allied nok ikke så velkommen :wink:

Pfftt....Alliance...Horde....blue m'n'm, red m'n'm, they all end up the same in the end

Jeg troede det var sådan en SD Horde vs. SD Alliance 8) Det burde vi jo egentlig se at få lavet.

Forum Trainee

Quote Originally Posted by crash
    Pfftt....Alliance...Horde....blue m'n'm, red m'n'm, they all end up the same in the end

Jeg troede det var sådan en SD Horde vs. SD Alliance 8) Det burde vi jo egentlig se at få lavet.
    damn I ville få klask :twisted: ! hvor mange SD'ere er I egenlig samlet på server 6 på Alliance?
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

Yak yak yak yak.....gaaaab...all talk and no action :twisted:

Well...du har sikkert ret

Ved ikke lige hvor mange der var.....10 stykker eller noget i den stil tror jeg.

Guest

Nahh der var flere, nærmere 20.

Jeg var lvl 25 til sidst så vi skulle da have haft en kamp imellem Alliance og Horde :twisted:

Forum Trainee

var i virkelig 20 fra SD samlet? ja så sku vi da ha været samlet til en battle! så havde det jo været fair og alt muligt :wink:
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

Guest

Har lige været inde og checke... 11 stykker lol

Men hvilke levels havde i ?

Guest

Horde siden havde en 31 og en 30 som top.

Stoppede selv da jeg blev 30 da det var mit mål i betaen og lavede en lille rogue så man kunne prøve noget andet 8)

Ellers en del 20++ og 14 tilmeldt guilden ingame med tabards tilgængeligt og det hele

Page 1 of 2 12 LastLast