Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 49

Thread: Sinjuun - 80 Priest

Default Sinjuun - 80 Priest

Hejsa SD.

Jeg sender hermed med min ansøgning til jeres Casual afdeling, efter et af jeres gamle medlemmer har anbefalet jer.

LIDT OM MIG
    Mit navn er Thor Adessa 28 år.
    Jeg bor i København sammen med min kæreste og vores kat og hund. Jeg er uddannet pædagog med musik som speciale. Jeg arbejder pt. i en fritids og ungdomsklub som musikmedarbjder, hvor jeg underviser ungerne i samspil i diverse bands. Det kan være det mest frustrerende arb. Men så går der et lys op for et par af de unge og så er det man husker hvor fedt det er når de endelig står og spiller det man her vist dem, og det oven i hatten lyder fedt.

I min fritid har jeg 2 bands samt min min egen musik"træning", min ovenstående familie og min gaming.
    Jeg har spillet Diverse MMOs lige fra lotro til WAR og AION osv. men de fanger mig aldrig på samme måde som WOW gør. spillede før i tiden en helvedes masse CS men det ødelagde source. Så pt. står den kun på WOW, en anelse HoN med en snært af SC2

Jeg har gamet wow siden Beta, spillede langtid på Al akir i the great danes, men det blev for Hardcore, og CS tog lidt over. vendte derefter tilbage som horde og spillede PVP i laaangtid. ( gennem sidste halvdel af Vanilla og TBC) begyndte så at raide for alvor i Wotlk.

Jeg har lige spillet min priest op til 80 som i kan se i linket nedenfor er gearet ikke helt som det skal være men jeg er på vej, jeg farmer og farmer alle de hyggelige HCs, med et par enkelte BGs i ny og næ.
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...ill&cn=Sinjuun

Jeg har også en mage i fuldt PVPgear som jeg kun bruger til at DE crap med på denne server, indtil han igen kommer igang med arena, men pt. er det priest priest priest.

Puhaaaa en kort historie lang hva ^^

Anyways i undre jer nok over hvem der har anbefalet jer, og det er min kære kollega Mikkel, tror han hed Recluce eller Goosen da han spillede wow, uden at være helt sikker.
    Han sagde i havde en fantastisk spirit og guildånd og det er lige noget for mig.

Jeg har læst og forstået jeres guildregler og er helt enig med jeres politik omkring ærlighed og oprigtighed.

Det var vist det hele. Mangler bare et omslag og et forlag så der en hel bog her.

Glæder mig til at høre fra jeg. Regner med i skriver her, men i kan også fange mig ingame på sinjuun

Mvh. Thor.
    Last edited by Nerror; 10-11-2010 at 15:57.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Thor og mange tak for ansøgningen

Kan sagtens huske Mikkel - du må hilse ham og sige tak for anbefalingen - spiller han stadig lidt wow?

Rigtig fin ansøgning og vi lægger mere vægt på personen end gear, da det sidste alligevel ændrer sig undervejs og det første er det som binder guild sammen.

Vejen ind er, at få lidt feedback fra medlemmer. Det sker ved at du grupper og hænger ud med os, og får os til at skrive pænt om dig i ansøgningen her. Du kan finde os ingame via vores chatchannel; /semperdanica, via vores ventrilo (fang en officer for oprettelse), vores raidside (fang en officer for oprettelse) og selvfølgelig forum her! Sørg for at holde ansøgningen aktiv og med tilpas mange pæne ord om dig her i tråden, hiver vi dig ind på trial. God fornøjelse!

Mvh
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Det lyder rigtig godt, så er det jo bare at komme igang.

Prøver at se om jeg kan fange ind officer hertil formiddag, ellers bliver det først i morgen, da jeg holder føs'dag det meste af dagen, får nok også lidt ondt i håret i morgen, men hva faen så kan man mærke man er i live.

Nej han gamer desværre ikke wow længere. Han er pt. igang med LoL, HoN og SC2 så vidt jeg ved. Tror det passer bedre ind i hans hverdag på nuværende tidspunkt. Men jeg hiver da lidt i ham hverdag :P tvivler dog på det efterhånden.
    Last edited by Sinjuun; 11-09-2010 at 7:04.

kom så gutter op med nogen comments her ^^
    har da været i Dungeons med et par af jer allerede. :P

Forum Adept Tokamon's Avatar

Lavede Ach med Sinjuun i dag og det gik super. Han kunne holde os i live, men ikke ham selv :P
    Men skide flink, så thumbs op her fra

Forum Greenhorn Ivegotmilk's Avatar

Var i et par hc's med Sinjuun, hvor vi lavede acheivs endda nogle af de svære af slagsens, der var styr på healingen og tid til tjant og fjas undervejs.
    Lader til det er en person med styr på sin class og ikke mindst af alt virker som en kanon fyr. En klar vote herfra.

Held og lykke med ansøgningen

Tak for fine ord gutter, og ikke mindst de achiev's vi fik klaret.

Quote Originally Posted by Sinjuun View Post
    kom så gutter op med nogen comments her ^^
    har da været i Dungeons med et par af jer allerede. :P
    Godt du holder dem i ørerne!! :-)
    Nilfen

World of Warcraft

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Løb lige et par hurtige med Sinjuun og han virker til at være en flink gut Skal lige spille lidt mere.

hejsa sunjuun.

han virker til at være en meget meget beskidt fyr dårligt til at heale og alt muligt andet du burde sempelhed ikke spille Wow!. Ejj gazz du ka ta´ det. har været i 3par runs med ham han virker til at være en fin fyr rigtig God healer
    så thumbs op herfra

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Var med Sinjuun i toc10 og os7 :P her til aften..
    Og det gik jo egentlig fint nok..
    Har ikke det store overskud til at holde øje med andres evner, men ud fra hva jeg lige ved gjorde du det godt nok.. er jo godt klar over at man ska dumme sig meget for ik at ku blive holdt oppe i normals (hvilket resulterede i at jeg ik ku reddes :P), men ud over det gik det jo fint...

Super gut, hang ved til det sidste..

Gief fler af den slags :P
    thumps up herfra

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Var med på samme run som Missingangel, dog kun toc10 delen. Syntes det gik glimrende, vil gerne spille mere med dig

Tak for alle de fede comments.

Ja det var sku svært at holde dig i live lige det øjeblik missingangel, men det gik jo.

Quote Originally Posted by Missingangel View Post
    Var med Sinjuun i toc10 og os7 :P her til aften..
    Og det gik jo egentlig fint nok..
    Har ikke det store overskud til at holde øje med andres evner, men ud fra hva jeg lige ved gjorde du det godt nok.. er jo godt klar over at man ska dumme sig meget for ik at ku blive holdt oppe i normals (hvilket resulterede i at jeg ik ku reddes :P), men ud over det gik det jo fint...

Super gut, hang ved til det sidste..

Gief fler af den slags :P
    thumps up herfra
    Skills er jo heller ikke så vigtig som casual. Det som tæller er, om han er flink, kan drikke øl og har en lækker søster!!
    Nilfen

World of Warcraft

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Tror godt jeg vil vove et /thumbs up her. Flink fyr.

WTB more Disc healere

Takker

Mit net crashede da vi var på Vent til sidst, derfor jeg forsvandt lige midt i chatten, soz.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Tror godt jeg vil vove et /thumbs up her. Flink fyr.

WTB more Disc healere
    den er jeg også med på

Forum Knight Stormlord's Avatar

Havde sinjuun med på lidt hc farm her til formiddag. Virker som en fin fyr og da jeg ikke døde en eneste gang må skills være helt i top
    Vil gerne løbe lidt mere med dig, så smid et tell hvis du keder dig en dag

Mvh
    Storm

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Jeg var i ICC25 med sinjuun og det var en rigtig sjov aften vi døde en del gange, men det var ikke sinjuun's fejl snare mangel på fokus til sidst, træheden meldte sig vist, men vi fik da processoren ned og achiv til en del.
    Jeg fik en del heals fra sinjuun på proff. så der mangler ikke heals fra hans side af

Og humøret fejler ikke noget så en lille får du her fra...

Good luck med Ansøgningen

Harpos

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

GJ til aften Sinjuun, der er ved at komme styr på Disc skills

Ændrer mit vover /thumbs up til /thumbs up.

Takker endnu engang for alle de Nizzle kommentarer. Det sku dejligt. mmmm

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Jeg har også været i icc25 med Sinjuun på min pug raid. Det gik fint, vi morede os og jeg har kun positivt ting at sige om ham.

(husk det er 100 kr per pæne ord!)

2 Thumbs up herfra.

Forum Acolyte

Quote Originally Posted by Darwynnia View Post
    Jeg har også været i icc25 med Sinjuun på min pug raid. Det gik fint, vi morede os og jeg har kun positivt ting at sige om ham.

(husk det er 100 kr per pæne ord!)

2 Thumbs up herfra.
    Ja det sammen her
    Warhammer online:
    Paradoxs/jimbow/tigerbamse
    Welcome to My Hell :cool::cool:

SW: spec http://www.wardb.com/career.aspx?id=...:542:544::9117

http://www.elysium-war.com/index.php?site=movie&video=1

takker.
    Det begynder at se rigtigt godt ud efterhånden.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hey Sinjuun,

Var med på samme icc run, og kan også kun sige godt om dig. Thumbs up herfra også

mvh
    Storm