Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 49

Thread: Sinjuun - 80 Priest

Default Sinjuun - 80 Priest

Hejsa SD.

Jeg sender hermed med min ansøgning til jeres Casual afdeling, efter et af jeres gamle medlemmer har anbefalet jer.

LIDT OM MIG
    Mit navn er Thor Adessa 28 år.
    Jeg bor i København sammen med min kæreste og vores kat og hund. Jeg er uddannet pædagog med musik som speciale. Jeg arbejder pt. i en fritids og ungdomsklub som musikmedarbjder, hvor jeg underviser ungerne i samspil i diverse bands. Det kan være det mest frustrerende arb. Men så går der et lys op for et par af de unge og så er det man husker hvor fedt det er når de endelig står og spiller det man her vist dem, og det oven i hatten lyder fedt.

I min fritid har jeg 2 bands samt min min egen musik"træning", min ovenstående familie og min gaming.
    Jeg har spillet Diverse MMOs lige fra lotro til WAR og AION osv. men de fanger mig aldrig på samme måde som WOW gør. spillede før i tiden en helvedes masse CS men det ødelagde source. Så pt. står den kun på WOW, en anelse HoN med en snært af SC2

Jeg har gamet wow siden Beta, spillede langtid på Al akir i the great danes, men det blev for Hardcore, og CS tog lidt over. vendte derefter tilbage som horde og spillede PVP i laaangtid. ( gennem sidste halvdel af Vanilla og TBC) begyndte så at raide for alvor i Wotlk.

Jeg har lige spillet min priest op til 80 som i kan se i linket nedenfor er gearet ikke helt som det skal være men jeg er på vej, jeg farmer og farmer alle de hyggelige HCs, med et par enkelte BGs i ny og næ.
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...ill&cn=Sinjuun

Jeg har også en mage i fuldt PVPgear som jeg kun bruger til at DE crap med på denne server, indtil han igen kommer igang med arena, men pt. er det priest priest priest.

Puhaaaa en kort historie lang hva ^^