Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 49 of 49

Thread: Sinjuun - 80 Priest

Forum Greenhorn

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    GJ til aften Sinjuun, der er ved at komme styr på Disc skills
    *Er selv disc og har læst mig næsten blind i tacs "ikke fordi det kræver det store" men skulle der være noget ang. "Disc tacs" du lige vil være sikker på /w du bare tossen--->Dilarna.

GJ... Thumbs up herfra

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

Var på et icc 10 run med Thor det gik rigtig fint og han må have styr på sin klasse da vi sammen holdt raidet healet ! en stor bedrift med mig som 2 healer :P Vi havde et rigtig hyggeligt raid Thumbs up herfra

jeg takker igen

Helt sikkert Dilarna, det får jeg nok brug for, har allerede snakket med jeo om disc. men det altid rart med flere meninger... well for det meste anyways

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Sinjuun var med i RS 25 i går, og på trods af endless wipefest holdt han humøret højt og pressede på for en fortsættelse på et tidspunkt, hvor vi var gået lidt døde i det. Bestemt en positiv oplevelse at være i samme raid som S, så thumps up herfra!
    Quinn - One name. One legend

Forum Neophyte Droodle's Avatar

Var i icc25 i onsdags med Sinjuun. og må sige der var god healing. så thumps up herfra

Hilsen
    Lazyman
    World Of Warcraft:

TM Char Names: Bulderdash - Taizan - MissDroodle - Lazyboy - HrDroodle - Lazydad - Lazyhunt - Lazyman - Lazylock

Yay! ^^ tak tak. Det sku dejligt med alt det ros. mmmm.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hey Thor.

Super fedt mere flere pædagoger i SD Jeg er selv uddannet pædagog med musik som linje, så forstår 100% din kommentar omkring at føle noget pludselig lykkes når man spiller musik med børn
    Selv er jeg i en fritidsordning for 0.-1.kl, så de er noget mindre, men det gør det skam ikke mindre udfordrende synes jeg.

Det går allerede fint med at få samlet kommentarer her i din ansøgning, og du er rigtig god til at få skrevet respons til de indlæg der kommer. Godt gået

Hvis du bliver i tvivl om noget, så skal du endelig bare skrive til enten Nilfen eller jeg.

Held og lykke.
    Hilsen Trine.

Hej Trine.

Fedt med endnu en rock-pædagok.
    Puhaaa 0-1 klasse der tror jeg min tålmodighed ville komme til kort. Hvertfald ville min indre musiker skinne mere igennem end min indre pæd. og det ville nok ikke være godt. jeg er glæd for at nogen har lært mine børn bare en lille bitte smule inden jeg overtager dem

Ja skal nok sige til hvis der kommer et eller andet jeg bliver i tvivl om.

Det bliver dog sværere at skaffe helt så mange kommentarer synes jeg, da jeg som regel er online de samme tidspunktet og døgnet som jeg plejer. Dvs. jeg møder de samme SD'er. ^^ men hey det ikke gået i stå endnu, og jeg har også signet til et par upcoming raids, så der skal nok komme flere kommentarer.

Quote Originally Posted by Sinjuun View Post
    Hej Trine.

Fedt med endnu en rock-pædagok.
    Puhaaa 0-1 klasse der tror jeg min tålmodighed ville komme til kort. Hvertfald ville min indre musiker skinne mere igennem end min indre pæd. og det ville nok ikke være godt. jeg er glæd for at nogen har lært mine børn bare en lille bitte smule inden jeg overtager dem

Ja skal nok sige til hvis der kommer et eller andet jeg bliver i tvivl om.

Det bliver dog sværere at skaffe helt så mange kommentarer synes jeg, da jeg som regel er online de samme tidspunktet og døgnet som jeg plejer. Dvs. jeg møder de samme SD'er. ^^ men hey det ikke gået i stå endnu, og jeg har også signet til et par upcoming raids, så der skal nok komme flere kommentarer.
    Alle tiders. Der er jo også rig mulighed for at møde lidt forskellige SD'ere i weekenderne.

Mht. musikken sammen med de små jeg har, så har vi lavet noget nyt i min fritter. Vi skal til at have musik fast på programmet én gang hver 4. uge. Så laver vi et eller andet stort event de tirsdage. -tager ned i kirken og synger, får nogen ud og inspirere os med noget, holder en rock dag hvor der bare skal fyres MAX op for musikken osv. Alt er ikke planlagt endnu, men fedt det bliver det! Skulle du ligge inde med nogle ideer som du allerede har afprøvet, så må du meget gerne skrive dem til mig. Hvem ved, måske kunne vi inspirere hinanden Så kommer der selvføgelig det musik jeg ellers prøver at få proppet ind i hverdagen, men det er nogle gange lidt svært synes jeg. Så der bliver det mest til en guitar, sanglege og at synge.

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Alle tiders. Der er jo også rig mulighed for at møde lidt forskellige SD'ere i weekenderne.

Mht. musikken sammen med de små jeg har, så har vi lavet noget nyt i min fritter. Vi skal til at have musik fast på programmet én gang hver 4. uge. Så laver vi et eller andet stort event de tirsdage. -tager ned i kirken og synger, får nogen ud og inspirere os med noget, holder en rock dag hvor der bare skal fyres MAX op for musikken osv. Alt er ikke planlagt endnu, men fedt det bliver det! Skulle du ligge inde med nogle ideer som du allerede har afprøvet, så må du meget gerne skrive dem til mig. Hvem ved, måske kunne vi inspirere hinanden Så kommer der selvføgelig det musik jeg ellers prøver at få proppet ind i hverdagen, men det er nogle gange lidt svært synes jeg. Så der bliver det mest til en guitar, sanglege og at synge.
    Det lyder som en super fed ide. Før jeg arbejdede i klubben arb jeg også i SFO, men det var kun i 14 md. det eneste "store" projekt jeg fik kørt af stablen var en julemusical hvor vi blandede en masse eventyr sammen, nye som gamle. Vi lavede så selv sangene (mest de voksne, men børnene troede de havde lavet dem ) det var super fedt. børnene elskede det og forældrene elskede det.

Men guitar og sanglege er ikke noget at grine af. Det holder 100% i hverdagen. Haha hvis jeg kunne få mine "teens" til det skulle det optages!

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

virker fint nok, han ku da holde lookie i live gennem en heroic
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Sinjuun var healer på et par Hc's her idag og var med på vt. Fin fyr og go healing og aktiv på vt og Gadrielz og jeg fik vores Glory of the Hero :-P

her fra

Har været i mange instance med ham har virker sempelhed til at være en flink fyr+ du healer sku godt. Thumps up herfra

Mvh Cashmira
    Last edited by selange; 20-09-2010 at 17:00.

Ja altid godt med lidt HCs, mange tak for comments

Håber der kommer lidt flere her i aften efter 25mands ICC.

Øv ikke en eneste kommentar fra Raidet i går aftes, men havde vist også spillet med de fleste før, som allerede har lagt en comment op.

Forum Hatchling

Jeg var (sammen med Sinjuun) med på det famøse 'onsdags PUG-raid' i ICC25 i onsdags, og ja helt klart også thumbs up herfra. Håber at se mere til dig i næste uge
    Last edited by Ixchel; 23-09-2010 at 21:10.

SD Medlem Forum Acolyte

Har været i icc10 med Sinjuun, på Team Quinn og Adonaj, og han gør det rigtig godt på alle måder To store Thumbs up herfra
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

^^ Yay. takker for de dejlige ord.

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Yes super healing i går Sinjuun! Stadigvæk thumps up herfra!
    Quinn - One name. One legend

Øv ikke en eneste kommentar fra Raidet i går aftes, men havde vist også spillet med de fleste før, som allerede har lagt en comment op.
    Super at der er kommet nogle kommentarer ind alligevel

Det er selvfølgelig vigtigt at du får gjort opmærksom på at du er ansøger, og lige ledes kan det være en ide at prikke folk på skulderen og spørge om de ikke lige gider smide en kommentar i din ansøgningstråd.

Forum Apprentice

har efter hånden være i rigtig menge hc med sinjuun stavik thumps up nu hvor han holder mig i live på min rogue når "tanken" ikke kan holde argo note : ringo - du kan kun tage argo når der er flere end 3-4 mobs eller kan du ikke ... Ummm jeg er rogue ! laver mere dmg på single target's hihi

^^ dodgetanking ftw.

Sæføli' trine, siger altid i party eller raidchat at folk skal tage et kig forbi, men sys' det lidt for pågående at begyndte at /w folk "skriver du ikke på min ansøgning gogo" "Hey du har stadig ikke skrevet!" hehe. det er ihvertfald ikke nødvendigt lige pt. imo.

Forum Learner

Hey Sinjuun.
    Jamen så vil jeg da også lige lægge veejn forbi denne ansøgning. Har været med Sinjuun et par gange i RS 25 og han gør sgu vrkelig et godt stykke arbejde og kaster om sig med shields, så bestemt et stort herfra hvad angår skills.
    Og stemningen er han bestemt også med til at holde oppe, har i hvert fald intet negativt hørt på trods af de efterhånden rigtigt mange wipes i RS 25. Så lad os endelig få ham ind i SD.

^^ dodgetanking ftw.

Sæføli' trine, siger altid i party eller raidchat at folk skal tage et kig forbi, men sys' det lidt for pågående at begyndte at /w folk "skriver du ikke på min ansøgning gogo" "Hey du har stadig ikke skrevet!" hehe. det er ihvertfald ikke nødvendigt lige pt. imo.
    Helt okay. Jeg ville bare lige være sikker på at du fik gjort opmærksom på, at du var ansøger