Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: Tempohealer Restodruid ansøgning som casual

Default Tempohealer Restodruid ansøgning som casual

Til SD
    Hej her er en ansøgning som Casual medlem jeg hedder Henrik Johansen er 44 år gammel og bor sammen med min bedre halv del Tanja vi har tre drenge på 12,16 og 17år.
    Jeg spiller meget wow med mine drenge og det er da også meget sjovt , men mangler nogle at sparre med, da jeg har nogle IRL venner som er i SD og har spillede med andre fra SD, har jeg fået den oplevelse at SD er en guild jeg godt kunne tænke mig være en del af. Det der tiltaler mig er at der nogle regler der skal over holdes hos jer og jeg oplever at dem jeg har mødt i wow fra SD også lever op til jeres regel sæt.( at man ikke afviser folk med et beskidt svar og ikke dropper ud midt i et spil ), det er nogle af de værdier jeg selv lever og spiller efter.
    Jeg er service chef på et plejehjem og i min fri tid har jeg et vagt firma som jeg har med to andre venner , jeg træner også u-14 drenge i fodbold og ellers bruges den på familien, jeg bruger wow til at stresse af, da jeg syntes det er rigtigt sjovt.
    Jeg er måske ikke verdens bedste spiller men vil gerne lære og bruger gerne tiden på at blive bedre. jeg er frisk og udadvendt og meget fokuseret når det skal være. Jeg har været på icc 10/25 - toc 10/25- voa 10/25 men er stadig grøn på de raids og ønsker der for gerne at deltage så meget som muligt, men det kan være svært at komme med den GS på 4836 og det håber jeg der vil være større mulighed for hos jer.
    IRL venner som er i SD:
    Lazygirl – Lazyman
    Mhuu- Zarcan
    Sarz – Cryses
    Chart info.

Name: Tempohealer
    Race: Tauran Druid.
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&cn=Tempohealer

Jeg har læst og forstået jeres guild regler og er helt enig med jeres politik.
    Jeg håber at jeg kan komme i betrækning .
    M.V.H. Tempohealer

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Tempohealer er som han skriver IRL ven af mig. Jeg kan 100% stå inden for hans karakter (personlighed) og ser helt klart gerne et SD tag over hoved på Henrik.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Forum Neophyte Droodle's Avatar

Hey min ven. godt at se du endelig fik bikset en ansøgning sammen til SD . Henrik er en IRL ven af mig, og har spillet en del sammen med ham. kan kun sige 100% thumps up herfra.

P.S. se at få løbet en masse instances - raids, med SD'er så du kan få nogle replies herinde.

Hilsen
    Lazygirl
    World Of Warcraft:

TM Char Names: Bulderdash - Taizan - MissDroodle - Lazyboy - HrDroodle - Lazydad - Lazyhunt - Lazyman - Lazylock

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Din ansøgning ser fin ud, så vil ikke tilføje noget pt. Vi har jo haft snakket sammen omkring Raidplannen login

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner

Held og lykke med ansøgningen.

Forum Acolyte Filur's Avatar

Haha, MEGA navn! Jeg er tit IG på min lock, Filurlicious eller min healer, Filurdin (priest, længere historie) - du er velkommen til at smide et tell hvis du mangler en til en HC så du kan få noget feedback i din ansøgning.

GL med den
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Forum Neophyte

hej og velkommen henrik

henrik er som han rigtigt nok skriver en RL ven af mig, og jeg kan kun se SD som det rigtige for ham)

få løbet en masse HC sammen med SD, henrik og bare vær dig selv saa skal de gode replies sku nok komme

hygge
    bjarne

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hej Henrik,

Bare smid et tell hvis du vil løbe nogle HC's til enten Stormlórd eller Stormchíld. Din gearscore, kan sikkert sagtens blive bedre med tier 9 gear, og vejen til det er HC farm.

EDIT: Kan se på din amory profil, at du allerede er i tier9 gear

Darwynia kører iøvrigt et icc25 raid hver onsdag for alt's og casuals som du kan prøve at signe op til, på det link som Jeo har lagt. Det er en, Darwy's egne ord, "no stress evening", hvor der også er plads til unger der græder, katte der skal lukkes ud/ind osv... Dermed ikke sagt at der ikke er fokus, for vi plejer da at nå en 7-8-9 bosser...

Held og lykke med ansøgningen,

mvh
    Storm
    Last edited by Stormlord; 22-09-2010 at 8:17.

Tog lige nogle Hc's med Henrik. Han virker som en flink fyr og så kan han spille hans class. Det var jo ikke hans skyld jeg var overpowered til gruppen og trak aggro, det var Zulo's :-) Henrik Får sådan en her fra mig
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Forum Apprentice Vox's Avatar

Han viste god karma ved weekly idag på trods af 1243 wipes var han stadig behagelig og rolig over vt og blev hængende !

Forum Greenhorn

Var også med i weekly sammen med Henrik og kan kun sige

Jeg var også med på det weekly run og jeg synes helt klart han er sd materiale.Han var rolig og behagelig over vt selvom vi døde mega mange gange:P så thumbs up herfra

Forum Adept Tokamon's Avatar

Var i ulduar med tempo og han gjorde et godt stykke arbejde som healer. Så thumbs op herfra.

Enig, Thumbs up

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Tempo var superhyggelig at have med her til aften Jeg synes ikke det så ud til at du fik sendt særlig meget healing afsted, men det kan der jo være mange årsager til - og det er egentlig heller ikke relevant for en casual ansøgning.

Jeg ser dig gerne med SD-tag over hovedet

Forum Trainee Kranak's Avatar

Jeg fik et godt indtryk af Tempo, da vi var i Ulduar i går aftes. Der var en venlig tone, og et "mange tak" efter hver soulstone. Det er de småting, sammen med en masse andre, du også synes at have styr på, der skal være i et godt casual medlem.

Vi ses forhåbentlig igen
    Kranak: Powerfully low level Jedi Sage.
    Stefan - IRL Ginger kid, og Semper Danicas mest eksponentielle bowlingskills.

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Tempo healer... Hvad kan man sige... Han har sat et permenet indtryk i mit sind efter hans to episke kommentare på ulduar normal run igår.
    På kologarn. VT:
    - Jeo: Tempo du skal nok flytte dig der fra ellers dør du til beams.
    /tempohealer dies
    - Tempo: Sorry gutter den der var 100% min fejl. Havde bare for travlt med at heale jer så jeg slet ikke så strålen.
    - en eller anden på vt: jeg fik da ikke heals
    - Tempo. Fandens. Nå men så ikke strålen så

og #2
    Zulo brokker sig over at der bliver pullet hele tiden for han kan ikke få mana til at DPS med.
    - Zebb: Du er ikke healer vel zulo ? Så behøver vi vel ikke vente på dig
    - Tempo: Ahmmm.. Men der er jo også andre druider der ville have glæde af lidt mana.. bare en gang imellem..

Ellers var det sjove kommentare der kom for dagen og jeg ytrede et smil hver gang mit keyboard viste at nu skulle tempo til at sige et eller andet.

Helt klart Thumbs op her fra.
    Last edited by Zebb; 27-09-2010 at 17:53.
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Helt enig med Zebb, der var mange guldkorn i mellem

Og sry for offtopic men den her:

Quote Originally Posted by Zebb View Post
    Ellers var det sjove kommentare der kom for dagen og jeg ytrede et smil hver gang mit keyboard viste at nu skulle tempo til at sige et eller andet.
    Hvordan viser dit keyboard det?

G15 eller g19. Kan vise information om hvem taler og lign

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Quote Originally Posted by Breael View Post
    Helt enig med Zebb, der var mange guldkorn i mellem

Og sry for offtopic men den her:

Hvordan viser dit keyboard det?

Uploaded with ImageShack.us

G19 keyboard
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Uh, rimelig sweet

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Jeg har været igennem icc25 med tempo igår. Han virker meget flink og havde nogle 'gems' på vt mens vi raided. Med lidt ekstra hjælp i healing råd afdeling kommer han sikkert op på toppen af healing meteren (omgspamhotsmoreplz)!

thumbs up!

Renew'er lige min Tempo er superhyggelig at lege med.

Så blev det min tur til at skrive herinde..
    Har nu for anden uge i træk kørt ulduar med Tempo, og kan jo kun sige god for ham.. virker som en flink fyr, der passer godt ind i SD.
    Og så skal alt det der med gear sgu nok komme hen af vejen

/bumble out

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Ja så havde jeg lige fornøjelsen af at blive healet af Tempo altså når han ik døde Ej det gik rigtig godt på vores Uldu 10 her til aften, så IND MED HAM!!!

SD Medlem Forum Apprentice

kun en ting... thumbs up, det var pisse hyggeligt i Ulduar! selvom jeg ikke måtte trykke på knappen