Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35

Thread: Renezmae - Discipline priest søger medlemskab

Default Renezmae - Discipline priest søger medlemskab

Hej SD

Det hele startede tilbage omkring 2003/2004, hvor jeg kastede min kærlighed på Diablo, og sammen med Galicia brugte rigtig mange timer til hjemligt LAN party - aftener, nætter og weekender. Da der ikke var mere udfordring i spillet, og vi havde gennemført det flere gange så vi os om efter andre spil. Der var dog intet der rigtig fangede vores interesse, det blev både til Sacred, Titan Quest og Heroes når det var rigtig tidsfordriv. Så forsøgte vi os med WOW, og det blev den nye kærlighed. Spillede det i godt 2 år, indtil min pc brød sammen og der skete en masse i mit liv, som gjorde overskuddet ikke var der mere. Jeg har således haft en længere pause fra wow af flere årsager, men er nu begyndt at spille en del igen, og har fået blod på tanden hvad angår raids, social hygge og hvad der ellers hører til spillet

Jeg har hørt rigtig meget godt om jeres guild, da jeg kender flere af jeres medlemmer, både ingame og IRL. Jeg synes det er super fedt med jeres værdier, og er helt sikkert noget jeg støtter op om. Samtidig kan jeg forstå på de venner, jeg har i jeres guild, at det bidrager til et bedre sammenhold - igen rigtig dejligt at høre, for hvem af os har ikke været i en useriøs guild (og blevet træt at det lige så hurtigt?) Derfor forbliver jeg guildless (indtil jeg måske kan joine jer) for jeg vil hellere undvære end nøjes

Om mig selv kan jeg sige, at jeg hedder Tania og er 26 år - har delvist børn, når jeg babysitter for Galicia
    Jeg arbejder til daglig i Matas, hvor jeg også er uddannet, og når tiden (og økonomien har brug for det) arbejder jeg som tjener en gang imellem. Jeg er således meget arbejdsom, og hjælper gerne hvor der er brug for det - det afspejler sig også i mit spil, for jeg løber gerne en HC eller to med nogen, hvis de skal have et bestemt item eller emblemer
    - Det skal dog lige siges, at grundet min (meget) lange pause fra wow, har jeg lige skulle lvl op igen. Jeg har en discipline priest som pt er lvl 79 og skulle meget gerne ramme 80 inden for den næste uge - ved godt det er lidt langt interval, men er lige begyndt på kørekort, som kræver lidt tid her i starten.

Jeg er meget socialt anlagt både IRL og ingame, og har hørt rigtig godt om alle de events i laver uden for guilden - det synes jeg er rigtig fedt, både fordi jeg tror på, at det højner spillet og respekten for hinanden, men også fordi jeg elsker at møde nye mennesker.

Jeg har snakketøjet i orden - nogle ville mene jeg snakker for meget, men det må i selv bedømme en ting er dog sikkert, lige så vel som jeg elsker at møde nye mennesker, så elsker jeg også at snakke, om alt og intet og med alle der gider at lytte eller har noget at sige vil derfor helt klart også være at finde på VT

Mit formål med denne ansøgning er således at kunne spille lidt mere organiseret igen, komme på raids og møde nye og spændende mennesker, samt spille med gamle kendinge. Jeg har mødt et par stykker af jeres herlige medlemmer til en privat fest hos Galicia - og er bestemt ikke skræmt :cool:

Glæder mig til at høre mere fra jer, og ser frem til nogle sjove timer i godt selskab ingame/IRL

//Renezmae

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Din ansøgning ser fin ud, og hvor er det kanon at se flere piger søger ind

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner login er det samme som til dette forum.

Held og lykke med ansøgningen.

SD Medlem Forum Apprentice

Hep, så skrev jeg lige inden jeg glemte det (hej tania og galicia), løb lige et par superb hyggelige dungeons med Rezezmea, thumbs up herfra møn

Tania lyder bestemt til at være en sød pige, som giver Vie kamp til stregen når det gælder om at snakke konstant
    Havde et par super hygge hc runs, skal lige spille lidt mere med hende før jeg vil sige thumbs up

Tak for det drenge, synes også det var hyggeligt at spille med jer
    Som sagt tager jeg kørerkort og det tager lidt tid her i starten med førstehjælpsursus og andre sjove ting, men jeg kommer på så meget som muligt og glæder mig til at spille med flere af jer

SD Medlem Forum Disciple

Hvor er det bare godt at se din ansøgning herinde Renez.

Det er bare at finde en masse Sd'ere at gruppe med, få dem til at skrive herinde, og så kører det. Glæder mig rigtig meget til at se dig SD tag over hovedet, spille med dig ingame, feste med dig til de epic SD fester og i det hele taget prænsetere dig for en hel masse fede mennesker herinde.

Jeg giver selvfølgelig min varmeste anbefaling og thumbs up til Renez, da hun bare er et alletiders menneske. Man keder sig ikke i hendes nærvær, hun er super hyggelig og passer bare lige i øjet til SD.

Held og lykke med det hele, og hæng i selvom det måske ikke altid er helt nemt at finde gruppe.

Hey Gali

tak for de pæne ord - bukker og nejer og håber jeg kan leve op til det

bare til info kan jeg nu fortælle at jeg er dinget 80 så ALLE der vil med i HC's er mere end velkomne ;-) heh

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Tania.

Jeg vil da også gerne byde dig et varmt velkommen til vores forum. Det er super dejligt at få flere kvindelige spillere med i Semper Danica - selvom vi er en pæn flok, kan vi stadig bruge flere til at holde mandehørmen lidt væk

Hvis der er noget du bliver i tvivl om så skal du endelig bare skrive. Og ellers vil jeg bare ønske dig held og lykke med ansøgningen.

Hilsen Trine.

Forum Convert

Sad og spillede sammen med Tania tidliger, Udover gearet gik det super godt hun virker til at ha en god personlighed og glæder mig til at spille mere sammen med hende.
    Tanja hvis du har brug for en tank til at farme hc med dig til emblems så du kan få bedre gear skriver du bare

1000 tak for det, altid rart at vide at man har en tank i baggrunden - sammen lægger vi verden ned hahaha

gearet kommer forhåbentlig snart, som vi får farmet emblemer - glæder mig allerede

Hej Renezmae - og tak for hjælpen i går!

Den ny-dingede præst "hjalp" mig og andre med en hurtigt achivement i Ulduar 10m i går - på trods af at hun aldrig har været der før!

Tja det gik jo heller ikke særlig godt, og vi fejlede ret hårdt! Om ikke andet sad vi sammen med andre SD'er på Vent'en, og Tania er bestemt en talende pige!

Super hyggeligt - så håber da ikke at det er sidste gang vi "raider" lidt sammen

Venter lige med "thumbs up" til EFTER festen den 9 (hvis jeg kan der)
    - selvom jeg nu er ret sikker på at den er hjemme!

Held og lykke med ansøgningen

Cya around
    /Sebber

Forum Learner polyphemus's Avatar

Tonsede nogle HCs med Tania her til aften. Var ikke på VT, men ingame fungerede det bare.

Hun virker som en god spiller både socialt og gaming mæssigt!

Virker umiddelbart som SD materiale . Såå thumbs up herfra!

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems." - Paul Erdos (1913-1996)

Forum Greenhorn

Disc-healer i top class, thumbs up herfra.

Semper FI

Forum Apprentice Vox's Avatar

Jeg er nød til at give en

Pigebarnet påstår jo at hun kan blive mere stiv end mig og tilmed være mere pinlig en jeg til en kommende julefrokost ... det skal da oplevet =)

Ud over det behagelig at spille sammen med og jeg døde ikke

Har haft fornøjelsen af at lave et par HC runs med Renezmae idag. Puhaaa, det var sjovt - Det er ikke sidste gang vi har "leget" sammen Helt klart thumbs up herfra

PS: Tak fordi du betalte på shoppe-turen
    BF3/BF4: Baconeater78
    WoW: Hiira / Hiiro/ Saintoz

Who can live without Bacon!?

Har spillet med Tania idag, hun er super flink ingame som over VT, thumbs up here

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Nå Galicia er mobset over at jeg ikke har skrevet her endnu, så det må jeg hellere... Jeg har snakket lidt frem og tilbage med Tania og hun virker ganske ok... OG kan hun holde Galicia, så er der ikke noget i SD der kan skræmme hende

SD Medlem Forum Disciple

Quote Originally Posted by Manics View Post
    Nå Galicia er mobset over at jeg ikke har skrevet her endnu, så det må jeg hellere... Jeg har snakket lidt frem og tilbage med Tania og hun virker ganske ok... OG kan hun holde Galicia, så er der ikke noget i SD der kan skræmme hende
    Hahaha ja lystre skal du sgu!!

Så giver vi da en Thumbs up. havde et HC run og bagefter en gennemgang af gear+spec på vt. Virker til at ville passe fint ind i SD.

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Har løbet 2 hc's med renezmae, hvilket gik fint. Ingen negative bemærkninger herfra
    Quinn - One name. One legend

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Fik en hurtig tur med Rene i morges, det var sgu dejligt at få luftet staven
    Det gik hurtig men Rene var et meget behageligt selskab

Så hun få en
    Last edited by Lummer; 05-10-2010 at 17:46.
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Quote Originally Posted by Lummer View Post
    Fik en hurtig tur med Rene i morges, det var sgu dejligt at få luftet staven
    Det gik hurtig men Rene var et meget behageligt selskab

Så hun få en
    Forstår godt hvorfor du hedder lummer

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Forstår godt hvorfor du hedder lummer
    forstå ikke hvad du hentyder til????

ps. God bedring Renezmae håber du snart er på benene igen
    Last edited by Lummer; 05-10-2010 at 23:54.
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Hehe jo tak, vi havde det hyggeligt nok - stav eller ej

ligger dog stadig syg, men heey så er der tid til at spille

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Jeg stemmer på IT-blondinen \o/

Sygdom til trods, ventede hun med ikke at heale mig til resten af gruppen var sikker.

Det må vist være konklusionen på tre heroics og lidt spas på VT
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)