Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: Saintoz - Disc healer / Shadow

Default Saintoz - Disc healer / Shadow

Hej Semper Danica

Hermed min ansøgning som Casual medlem:

LIDT OM MIG
    Jeg hedder Brian Thomsen og er 32 år. Jeg bor alene i Højbjerg (lige udenfor Århus), i et fint lille rækkehus. Er dejligt stille område, og tæt på stort set alt
    Til daglig arbejder jeg som indkøbsassistent i en større dansk virksomhed. På mit kontor køber vi IT produkter - Arbejder faktisk sammen med "Grevsen", så der bliver ofte snakket lidt om WoW

Normalt fordriver jeg min fritid med lidt løb, motionscenter og MTB - Men må ærligt indrømme at alt det der er lidt sjovere har trukket mig væk fra motionen på det sidste... Sådan kan det jo gå
    Jeg er faktisk en tidligere "modstander" af WoW, men en af mine venner fik endelig lokket mig til at bruge nogle timer på en prøveversion, og vupti... Så blev jeg også fanget. Det er vel næsten 3 år siden.
    Jeg har tidligere spillet på Auchindoun EU, hvor jeg sluttede i guilden "Absolution". En forholdsvis social endgame guild. Desværre overlevede guilden ikke denne sommer, og er nu delvis opløst.
    Så skete det... Martin (aka Grevsen) lokkede mig til at spille lidt på Tarren Mill. Det endte med at jeg startede med at lvl en priest (Saintoz). Igår blev jeg så lvl 80, så nu må det jo være på tide at søge til SD

Min gamle main (på Auchindoun) er en holy/retri pala (Hiro). Jeg har prøvet lidt af hvert, men falder altid tilbage på en character hvor jeg kan heale… Det må være mit kald
    Jeg er primært en PvE’er, men forsøger mig lidt med noget PvP engang imellem. Mit gear er, af gode grunde, ikke særlig godt endnu. Men det går fint med at heale HC’s i øjeblikket.

Jeg har læst og forstået jeres guildregler og er helt enig med jeres politik omkring ærlighed og oprigtighed.

Jeg håber jeg har gjort det fyldestgørende, men ellers er I meget velkommen til at spørge løs

Håber snart at se nogle flere af jer ingame
    Last edited by Nilfen; 08-10-2010 at 16:06.
    BF3/BF4: Baconeater78
    WoW: Hiira / Hiiro/ Saintoz

Who can live without Bacon!?

Forresten... Disc healing er helt nyt for mig, så det kan være at jeg med tiden beslutter mig for holy istedet, efterhånden som jeg får noget mere erfaring med priesten

Last edited by BaconEater78; 25-09-2010 at 11:12.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hey Saintoz

Jeg har healet en del holy og disc og min personlige mening er at holy er sjovere, men disc er til gengæld langt mere effektivt (i hvert fald lige for tiden) pga. de enorme mængder dmg du kan shielde dine raidmembers fra. Men alt er selvfølgelig et spørgsmål om smag og temperament, så jeg vil råde dig til at prøve begge specs lidt af før du lægger dig fast på noget

Synes godt om din ansøgning, held og lykke med den.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Brian og mange tak for ansøgningen!

Måden hvorpå du komme ind i Semper Danica på, er at gruppe og hygge med nogle guildmembers, og få dem til at give lidt feedback i din ansøgning. Det gør ikke noget du er ny-dinget, det vi lægger mere vægt på det sociale når du ansøger som casual. Du kan fange os via forum, vores ingame channel /semperdanica, vores vt-server og vores raidplanner (når dit gear er blevet lidt bedre ). Sørg for, at der løbende sker noget her i ansøgningen, så vi kan se, at du er aktiv. God fornøjelse
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

jeg spillede kort med Saintoz den anden dag, virker som en fin fyr, men savnede dig på VT så vi kunne snakke lidt

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Brian.

Som social GM i Semper Danica vil jeg gerne byde dig et stort velkommen til Nilfen har allerede sat dig godt igang med, hvordan du kommer ind i SD, så det er bare at komme igang.

Skulle du have brug for at lufte nogle ting, bliver i tvivl om noget eller vil vende nogle ting du oplever, så skal du endelig bare skrive

Held og lykke!
    Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Renezmae View Post
    jeg spillede kort med Saintoz den anden dag, virker som en fin fyr, men savnede dig på VT så vi kunne snakke lidt
    spillede også med saintoz den dag, hvordan skulle han kunne få et ord indført, du snakkede jo hele tiden Renez :P

SD Medlem Forum Disciple

Quote Originally Posted by Schepke View Post
    spillede også med saintoz den dag, hvordan skulle han kunne få et ord indført, du snakkede jo hele tiden Renez :P
    Haha go girl :-)

Spillede kort med Saintoz i går, savnede dig også på vt, men virker som en fin gut. Da vi kun tog en enkelt hc, vil jeg gerne spille med dig igen før jeg siger til eller fra. Umiddelbart godt første hånds indtryk.

Hej igen

Tak for de første kommentarer. Nu er det lykkedes for mig at få installeret VT (forudsat VT er forkortelse for Ventrilo?) og få den sat op
    Jeg glæder mig til at få kørt nogle HC's igennem med jer - Vi ses ingame
    Last edited by BaconEater78; 25-09-2010 at 11:13.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Saintoz View Post
    Hej igen

Tak for de første kommentarer. Nu er det lykkedes for mig at få installeret VT (forudsat VT er forkortelse for Ventrilo?) og få den sat op
    Jeg glæder mig til at få kørt nogle HC's igennem med jer - Vi ses ingame
    Jep jep, VT er en forkortelse af Ventrilo

Nååå folkens

Har været i et par HC's med SD folk, men mangler nogle kommentarer herinde - Tak tak

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Du kan da lige få en fra mig Tror godt du kunne passe ind i SD

Forum Recruit

Saintoz joinede mig og dimse i Magisters terrace hc fun run efter achies. hyggelig fyr, og er på vej i scholo/strat med ham nu. thumbs up
    Owlbear lvl 85 Tank/Boom Druid
    Xilathian lvl 85 Frost DK
    Imbaowl lvl 85 Frost Mage
    Shadowowl lvl 85 Demo Warlock

Owlbear OUT!

Forum Greenhorn

Lidt HC her og der, ingen svinger i valsen, thumbs up herfra

Helt fantastisk fyr, vi havde nogle gode og sjove runs her til aften - og fantastisk at have dig med på vt denne gang, glæder mig til de mange fremtidige timer vi skal bruge sammen - i wow altså :cool: haha

Helt klart herfra

//Renez

Ps - tak for tøjet, min priest er for lækker nu :cool:

Forum Greenhorn

har været med Brian i nogle HC, rigtig flink fyr, kan kun sige god for ham

Tak for de positive kommentarer indtil videre... Keep 'em coming

Vi ses ingame

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

havde Saintoz med i Voa10 her til aften, kort run, så ikke noget negativt at bemærke!
    Quinn - One name. One legend

Har spillet med Brian idag og han er super Thumbs up here.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har kørt endel instances med Saintozzzzen :-P og har virkeligt presset hans healing meget :-D Det gik sku fint.

Når man starter HC run så er han på VT med det samme hvilket jeg synes endel andre kunne lære noget af.... Så helt sikkert en Tumbs up fra mig. :-P

Held og lykke m8
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Jeg må jo heller sige noget også. =)

Jeg arbejder sammen med Brian til hverdag, og at jeg nu skal til at høre på ham i min fritid, det er jeg ikke meget for. =)

Spøg til side. =) Brian er en super fyr, nem at være sammen med, og jeg er sikker på han passer ind i SD.

Jeg hader dog at han aldrig har Tømmermænd.

Held og Lykke med Ansøgningen Saintoz.

Grevsen Out

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Har spillet en del med Saintoz ... kun gode ting :P

Hey drenge og piger

Nu begynder der at ske lidt med kommentarerne, tak for det. Meeen... Jeg ved der er mange flere jeg har spillet med. Bare rolig, jeg bider ikke (næsten)... Keep those comments coming

Vi ses ingame

Forum Recruit Xenium's Avatar

ja skal lige lure dig lidt før der blir skrevet

Haft fornøjelsen at være lidt i icc10 med ham og han virker som en hyggelig fyr - intet negativt herfra

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Vi havde Saintoz med som healer i ICC10 i aftes, hvilket han klarede fint, desuden var han fint aktiv på VT, og var ikke bange for at spørge, så thumbs up herfra!
    Quinn - One name. One legend