Results 1 to 3 of 3

Thread: SeeN

Default SeeN

Jeg har været på udkig efter en dansk WoW guild, så blev interesseret da SD blev nævnt på IRC. At SD så tilmed har en 18+ alders restriktion gør det bare endnu bedre. Jeg tror WoW vil tiltrække en yngre målgruppe end eksisterende MMORPGs, så ville være glad for en guild der er over "I AM 1337"-stadiet.

Hvis jeg skal fortælle lidt om mig selv så er jeg 26 år og bor på Østerbro i København. Jeg har spillet DAOC i et par år og har 6 lvl 50 chars i Midgård/excalibur. ToA fik mig dog til at droppe spillet og min account er nu lukket.

Derudover har jeg spillet/betatestet SWG, Ryzom, Lineage2, Anarchy Online, Guild Wars, EvE Online og flere andre.

Jeg søger en guild med medlemmer som tænker på andet end hvad der er bedst for dem som enkeltpersoner, som hjælper andre, som ikke er 100% fokuseret på at alt skal være perfekt i f.eks. gruppesammensætninger og som møder op til guildarrangementer selvom de måske ikke lige får det optimale ud af det.

Jeg har fuldtidsarbejde så vil primært spille om aftenen og i forbindelse med weekender.

Jeg har på fornemmelsen at de fleste børn vil spille alliance når WoW kommer ud, så håber meget at SD vælger at spille Horde.

Jeg har læst regler og COC og bifalder begge.

Sikke en smøre jeg fik skrevet! Bottom line er: Har SD en plads til mig?

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Hej Seen.

Du lyder som en meget fornuftig fyr. Og det du søger efter tror jeg også du kan finde i SD. Vi værdsætter mange af de værdier du selv har nævnt.

Vi har i øjeblikket en intern afstemning kørende vedr hvilken faction vi skal spille. Der er utroligt dødt løb, så det bliver spændende at se hvad resultatet bliver. Men uanset resultat vil SD spille samlet på den valgte faction.

Jeg har ikke yderligere spørgsmål, men lad os se når en af WoW officerene kigger forbi.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Seen

Velkommen ombord som medle.
    1måneds prøveperiode.. :wink:

wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.