Results 1 to 14 of 14

Thread: S slutter US open Beta

Forum Convert

Default S slutter US open Beta

Ja, blizzard har lige postet at serverne bliver taget ned den 18., s de kan forberede sig ordentligt p release.
    Der str ogs at US Open Beta chars bliver wipet, s nu ser jeg ingen grund til at EU chars heller ikke skulle blive det.

Ls selv p www.worldofwarcraft.com

Guest

Default Re: S slutter US open Beta

Quote Originally Posted by ZponX
    Ja, blizzard har lige postet at serverne bliver taget ned den 18., s de kan forberede sig ordentligt p release.
    Der str ogs at US Open Beta chars bliver wipet, s nu ser jeg ingen grund til at EU chars heller ikke skulle blive det.

Havde regnet med de ville gre det fredag men ok

Jeg vil lige lave en shout-out til dem der joinede horde siden p server 6 for god underholdning engang imellem osv.

Ikke mindste HolgerDK for kanon grineren lille pvp fight vi lige har haft med nogle NE der drbte uskyldige sm Tauren lowbies. :Thumpsup:

Glder mig sgu til pvp i det spil, s hber p en masse raids mm :wink:

Forum Trainee

Default Re: S slutter US open Beta

Quote Originally Posted by kano
    Quote Originally Posted by ZponX

Havde regnet med de ville gre det fredag men ok

Jeg vil lige lave en shout-out til dem der joinede horde siden p server 6 for god underholdning engang imellem osv.

Ikke mindste HolgerDK for kanon grineren lille pvp fight vi lige har haft med nogle NE der drbte uskyldige sm Tauren lowbies. :Thumpsup:

Glder mig sgu til pvp i det spil, s hber p en masse raids mm :wink:
    kano, du glemmer jo at takke alle os fra det lille NE raid :wink: ! Ej, jeg vil ogs gerne sige tak til alle. Det har vret en glimrende tid jeg har haft sammen med jer SD'ere, og hber p at kunnet blive i SD's rde guild-kappe et godt stykke tid endnu :-D ..

TAK for en god beta!!

MVH
    Jodle
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Argg jeg ville ellers lige prve at f et pet med min hunter. Jeg loggede ud som lvl 8 i gr :-)

Det var sgu vret sjovt. Glder mig til nste Beta. Det er bare for surt at vi ikke kan spille release, men igen skal igang med karaktere der bliver slettet (ja det tror jeg). Men sdan er det jo. Hellere Beta end ingenting :-)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Awww.....ikke mere beta...i denne omgang :P

N men.....jeg har sgu fet prvet alle de forskellige klasses.....nogen mere end andre og mangler kun lige at lave en Dvrg s har jeg vret alle racerne igennem.

Jeg glder mig sgu til release s jeg kan komme igang med at f min char over lvl 12-14 stykker som jeg ved vilje ikke har ville gre i betaen....hvad enten det s bliver som Horde eller Alliance

Yay go beta :-D

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Nederen men s er det jo godt open eu beta snart starter :P

Man bliver forklet som bare pokker.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Guest

ehm hvordan komme man ind i EU open beta ????????

Forum Trainee

Quote Originally Posted by Zerker NorthStar
    ehm hvordan komme man ind i EU open beta ????????
    du bestiller en EU version af WoW og bestiller et beta kit oven i..

du kan gre det p:
    www.softxchange.dk
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Guest

Hmm www.sofxchange.dk har lige sat prisen op til 27 kr. fra 22 kr. Hvis jeg bestilte det fr prisen steg, tror i s det vil komme til at koste mig 22 eller 27?
    forresten str der inde p www.worldofwarcraft.com at man kan pre-ordre fra den 26. nov. jeg er lidt forvirret.

//Boom!

Guest

Ja jeg tror alts ikke vi skal regne med EU OB starter d. 23. Jeg har ogs fet d. 26 afvide som min leveringsdag for betakit fra softfair.

Men las os nu vente og se hvad blizzard siger.

"...Further details regarding our plans for the closed and final beta tests in Europe will be announced on the European community sites next week."

Guest

Jeg kom lige til at tnke p hvor lang tid betaen varer?
    der str p softxchange at man fr adgan til serverne i en mned men der str ogs at man kan spille p serverne indtil release... Jeg er sgu ved at blive meget forvirret

//Boom!

Quote Originally Posted by |BlackBlade|
    Hmm www.sofxchange.dk har lige sat prisen op til 27 kr. fra 22 kr. Hvis jeg bestilte det fr prisen steg, tror i s det vil komme til at koste mig 22 eller 27?
    forresten str der inde p www.worldofwarcraft.com at man kan pre-ordre fra den 26. nov. jeg er lidt forvirret.

//Boom!
    Tror stadig det bliver 22 kr....de har vist noget prisgaranti.....men ellers er det jo kun en femmer det handler om :-D

Betakit kan ogs bestilles p coolshop....og hvis man er heldig har de stadig flere Collecters Edition....det har de vist ikke hos softexchange.

Guest

jeg kan ikke anbefale coolshop.dk sidst jeg bestilte derfra skulle jeg vente 3-4 uger p at f 1 ud af 2 spil.
    hver gang jeg skrev til dem for at hre om hvornr jeg kunne regne med at f mine spil, fik jeg at vide at de ville komme nste fredag..

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Ja David det samme har sket for mig ved at bestille et ps2 spil fra dem.

Jeg blev ved med at klage mig og blive sur over de aldrig sendte det spil.
    Men jeg fik bare hele tiden at vide den kom i nste uge.

Til sidst blev jeg s sur og sagde jeg ikke vil kbe ved dem nogensinde og f den bestilling fjernet.

Jeg fik aldrig spillet selvom jeg fik bestilling annuleret efter 2 mnede.

coolshop er den mest elendige kundeservice side.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!