Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: Ivzuron Mage

Default Ivzuron Mage

Ansøgning fra Ivzuron – Mage som Casual member.

Læst de 5 værdier ? Tjeck.

Lidt om mig.
    Hej med jer jeg hedder Allan og kommer fra Falster af, jeg er far til 3 dejlige unger hvor af den ene spiller WoW også men mere som hygges skyld, min kone Pia spiller dog også.
    Jeg er 32 og har spillet WoW siden det satte sine ben på jorden i EU, jeg har spillet en del som allinace selvom jeg vidste det var forkert, det er jo horde man skal spille og det gør jeg så og nyder det fuldendt.
    Jeg har dog haft en lille pause sommeren over og har også før haft lidt små pauser fra spillet men ellers nyder jeg at spille sammen med venner og familie, jeg er for tiden hjemmegående på pension grundet skade på ryggen og ben efter trafikuheld, så bruger en del tid på at spille. Min hobby er at fotografere og nyde naturen sammen med familien.
    Jeg søger ind som Mage hos jer men vis i ønsker en af mine andre toons jamen så går det også

Charecters jeg spiller med.
    Ivzur.: Death Knight Lvl. 80 Bedst geared af de toons jeg har, han er Tank spec. Som main og dps som off.
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...+Ring&cn=Ivzur

Ivzagro.: Min første toon som er hunter lvl. 80 blev dog hurtigt træt af ham, men er godt geared.
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...ing&cn=Ivzagro

Ivzuron.: Min tredje toon som jeg virkelig kom til at elske, han er mage og lvl. 80 og har meget lidt raid erfaring. Er nok den character jeg søger ind med.
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...ill&cn=Ivzuron

Raids jeg har deltaget i on/off.
    Icc 10 7/12
    Icc 25 6/12
    Ulduar 10 ?/? Kan ikke lige huske præcis hvor mange men chack armory på min toons.
    Ulduar 25 ?/? Kan ikke lige huske præcis hvor mange men chack armory på min toons.
    Naxx 10 cleared
    Naxx 25 cleared
    Mange af de gamle før tbc og efter er også cleared med tiden.

Hvad jeg kan tilbyde og hvad forventer jeg af SD.
    Jeg kan tilbyde en Casual og stille og rolig person som elsker det sociale i spillet og at hjælpe andre og nok ligeså meget at raid. Hvad jeg forventer af SD.: Well en Dansk guild, som er social og har et godt sammenhold og som jeg nyder spillet i alle aspecter.

Tidliger guilds/Server.
    Earthen Ring, jeg startede som Alliance, og skiftede senere til Horde, men efter som serveren ikke tiltalte mig længere forslog en kammerart at jeg kunne søge over på Tarren Mill da her var en del Danske og svenske guilds.
    Jeg er oprindeligt fra Earthen Ring, hvor jeg spillede fra første dag i EU, jeg spillede sammen med en del venner og senere også familie, deriblandt min fætter, min bror og hans kæreste, samt min egen mor på 57, ja jeg troede ikke lige hun var til sådan nået men det var hun, hun fandt det afslappende ligesom jeg.
    Efter 4½ år som Alliance skiftede jeg fra den ene dag til den næste over til Horde siden og har jeg fortrudt aldrig nogle sinde dog fortrudt jeg ikke valgte horde fra start af.

Guilds på ER.: Bad Temper, Time and Tide, Begge Alliance. Horde side kun Azeroths Offspring, som jeg var med til at starte op sammen med nogle venner fra ingame af, men vi er her på det sidste hoppet vider til enten SC2 eller andre servere vær i sær.

Guilds på TM.: Ingen lige pt. Er lige flyttet over med min mage Ivzuron og leger lidt med en ny lock på serveren her.

Ja det var så det håber ikke jeg har glemt nået eller ansøgning var for lang...Jeg er nok til tider nemmest at fange på min nye lock Djævleyngel, vis i vil fange mig ingame. men ellers kikker jeg jævnligt på forum her.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Din ansøgning ser fin ud, så vil ikke tilføje noget pt.Dog vil jeg opfordre dig til at få en admin til at ændre dit forum navn så det er svarende til den toon du ansøger med. Gør det nemmere at finde dig for grupper og lign og at finde din ansøgning.

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner

Held og lykke med ansøgningen.

Takker, ja det med username tænkte jeg ikke lige helt over, men vis det kan ændres er det bare super.
    Jeg joiner kanalen her senere når jeg hopper på.

Har spillet her til aften med Ivzuron, det gik rigtig godt og vi hyggede os bravt på vt thumbs up herfra

Jeg spillede også med Ivzuron igår aftes og kan kun give Renezmae ret... Vi hyggede os max /inv Ivzuron
    BF3/BF4: Baconeater78
    WoW: Hiira / Hiiro/ Saintoz

Who can live without Bacon!?

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Har spillet i weekly raidet og VOA25 med Ivzuron, samt med lidt hyggesnak paa vt. Virker flink, mangler lidt udstyr (don't we all?) og er meget høfligt. Thumbs up herfra.

Quote Originally Posted by Darwynnia View Post
    Har spillet i weekly raidet og VOA25 med Ivzuron, samt med lidt hyggesnak paa vt. Virker flink, mangler lidt udstyr (don't we all?) og er meget høfligt. Thumbs up herfra.
    Tak Var hyggeligt og fedt at lege med weekly raid boss, dælme længe siden jeg har taget Ignis.....
    Ved godt jeg mangler gear men er da oppe på en GS på 4900 lige pt. Er jeg ikke lige på min mage og i ser at i chatten /semperdanica at der er en der hedder Izanie så er det bare mig som leger med min low lvl. Druid, men whisper mig gerne jeg er altid frisk...næsten på heroics...og raid.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Allan.

Velkommen til vores forum Som Social GM vil jeg gerne ønske dig velkommen her til vores forum.
    Det er en rigtig fin ansøgning du har fået skrevet. Jeg lagde blandt andet mærke til, at du skriver du fotograferer lidt. Der er faktisk en del i SD der er total fotonørder, så du vil helt klart kunne finde nogle med netop den interesse ligesom dig. Se bare DENNE tråd

Hvis du skulle blive i tvivl om noget, eller oplever noget du gerne vil snakke om, så skal du endelig bare skrive.

Held og lykke med ansøgningen!
    Hilsen Trine.

Trine.: Mange tak, vil sige det har været super fedt at være her indtil vider og hyggeligt at spille sammen med jer har meldt mig til Casual Raid i næste uge, savner sku det sammenhold som er i raid til tider
    Hehe den tråd du linket til ja kan nikke genkende til det haha Vi er lidt nørdet når vi har med fotografering at gøre....

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Ivzuron View Post
    Hehe den tråd du linket til ja kan nikke genkende til det haha Vi er lidt nørdet når vi har med fotografering at gøre....
    Hehe ja, det har jeg fundet ud af! Det kan jo ligefrem tage helt overhånd! Min far, storebror og mand er også blevet bidt af at fotografere, så hvem ved....måske bliver jeg også smittet :P

Husk at holde din ansøgning aktiv

Jeps gør jeg skam, ehmm nok bare ikke på forum helt tjecker den vær dag her men er ellers online i spillet måtte dog springe raid over onsdag aften da alt krakelerede i spillet for mig, havde 6 fps og en latency i icecrown på 5k+

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Var med ivzuron i ICC 10 her til aften.

Det gik fint og der var god stemning på vt fra alle.

Thunbs up.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Vi havde Ivzuron med i ICC her til aften. Det var sgu positivt at have Iv med, specielt at han turde åbne munden når han var i tvivl om tacs, bedre før end under! Og mange tak fordi du sprang til som DPS når vi nu stod og manglede
    Quinn - One name. One legend

Forum Greenhorn

Quote Originally Posted by Quinn View Post
    Vi havde Ivzuron med i ICC her til aften. Det var sgu positivt at have Iv med, specielt at han turde åbne munden når han var i tvivl om tacs, bedre før end under! Og mange tak fordi du sprang til som DPS når vi nu stod og manglede
    Yes ingen problemer...Thumbs up herfra

Enforcer, Quinn og Chivo takker det var sku en hyggelig tur trods første gang som Fire mage

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

~ tak for HC run !

Thumbs up fra Dimse
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

Hej med jer, jeg har ikke lige været så aktiv den sidste uges tid pga. Diverse træning og familie aktivitet, og har så lige haft min svigermor på sygehuset med en blodprop Min aktivitet med raidpalnner har også været nået ged men retter op på det fra og med imorgen og ja så resten af tiden i jo nogle hyggelige gutter og gutinder og spille og snakke med over VT.

Det var mere vis i undrede jer over aktivitet på min ansøgning så til tider død ud.
    Synes dog det kan være svært nogle gange at finde spillere til HC om dagen som om aften, forstår det svært på Raid aftener, men aligevel......

Lige et par mere så er du i mål
    Og ja det kan være hårdt at samle folk på raid dagen hehe

Jeg ruller et par i aften og lidt imorgen har dog også signet til raid i kommende uge

var i hc med ivzu her til aften, ganske hyggeligt, ganske fin dps gearet til trods, noget med at hunden havde spist hans hørebøffer mens hans søn lavede lektier eller noget ^^ så ingen vt, ikke at jeg var på anyways, han virkede som en fin fyr, og han gad enchante mine støvler så bestemt ingen klager herfra

Nfidel ja takker også for turen og du kunne holde dig vågen og en tak også til den anden SD'er som var med kan ikke huske navnet.

Ja ville havde været på ventrilo men vores ene hun havde fået fat i headsæt natten før så ser miserabelt ud, skal dog hente et nyt idag.

Forum Greenhorn Amokoma's Avatar

Det var vist mig der også var med igår..

God stemning og fik et godt grin pga det med headsettet thumbs up herfra

Har lige været i ICC 25 med DArwy og en masse andre SD'er hyggelig tur, håber jeg gjorde det godt

Forum Egg

har lige været i icc 25 med ivzuronog det gik nice, selv om jeg bed ham så han blev en vamp hehe
    !! Thumbs Up !!
    To the day saten sends us to heven