Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: Amokoma - resto shaman

Forum Greenhorn Amokoma's Avatar

Default Amokoma - resto shaman

Jeg smider hermed en casual ansøgning til Semper Danica J

Om mig:
    Jeg hedder Stefan, er 22 år gammel og bor i Århus sammen med min kæreste. Jeg er oprindeligt fra nordjylland men læser biologi på AU, grundet en ENORM interesse for naturen, og laver derfor næsten altid noget studierelateret (som regel plante- eller dyreture) når jeg ikke spiller WoW. J Udover mit studie og WoW interesserer jeg mig også indenfor mere eller mindre alle former for sport, primært fodbold, amerikansk fodbold og ishockey, men dyrker ikke nogle selv lige for tiden.

Jeg har spillet WoW on/off siden release med et par irl kammerater hvoraf de fleste dog er stoppet nu. Jeg har altid spillet protection warrior som main character men giver den nu gas som restoration shaman. Jeg har holdt pause fra spillet siden oktober/november ’09 men blev overtalt af en kammerat til at starte op igen. Jeg betragter mig selv som forholdsvis casual men får alligevel tilbragt i gennemsnit minimum et par timer om dagen foran skærmen.

Min character:
    Amokoma, restoration shaman, 0/16/55:
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&cn=Amokoma
    Med hensyn til min character er jeg meget åben overfor feedback på alt indenfor gear, talents, gems og enchants, da min character ikke er mere end cirka en måned gammel og jeg endnu ikke har den store erfaring indenfor healing - har dog healet alle heroics (vist nok) indtil videre uden de store problemer. J /flex Hvad angår professions har jeg valgt Enchanting og Jewelcrafting og efter at have ramt level 80 bruger jeg nu lidt mere tid på at få dem op i skilllevels.

Hvorfor Semper Danica og Amokoma er det perfekte match:
    Efter at have læst lidt på jeres hjemmeside, smuglyttet på VT J, chattet lidt på /semperdanica håber jeg endelig at have fundet en guild hvor der er plads til mig som person. Folk virker åbensindede, villige til at lære fra sig og vigtigst af alt: humor og det miljø håber jeg selvfølgelig at kunne bidrage til. J
    Jeg støtter 100% op om værdierne og reglerne i SD.

Tidligere servers/characters/guilds:
    Som tidligere nævnt har jeg spillet protection warrior – som orc warrior på EU-Trollbane og senere EU-Frostmane hvor jeg var med i guildet Sesame Street og tankede alt op til cirka halvvejs inde i SSC men blev desværre nødt til at holde pause pga værnepligt.
    Min seneste character startede jeg som alliance på Ravencrest (!!!) hvor jeg spillede sammen med nogle tidligere kolleger (deriblandt Runeclaw) men fandt aldrig et guild som passede mig eller som ikke brød sammen efter et par uger og samtidig med at det krævede at man havde achievements for at komme med i PUG raids gjorde det at interessen for spillet døde lidt ud.

Jeg vil lige nævne at mit nuværende guild, Hypnôse, er et guild som mig og en ven har oprettet for hyggens skyld.

Tilsidst:
    Jeg håber på god respons på min lille ansøgning og ser frem til (forhåbentligt) at skulle farme heroics, wipe, bande over skide alliance, raide, hygge over VT, levelle og nyde Cataclysm sammen med jer..
    Amokoma over and out J
    Last edited by Amokoma; 04-10-2010 at 8:48.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Din ansøgning ser fin ud, så vil ikke tilføje noget pt.

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner

Held og lykke med ansøgningen.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Eksileret (er det et rigtigt ord?) nordjyde, som har slået sig ned i Århus for at studere. Det er sgu noget jeg kan relatere til, så skal du vel også se AaB tabe i aften Held og lykke med ansøgningen Stefan.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har kørt endel Instances med Stefan og kender ham også RL (Han er lidt for nørdet men ellers ingen fejl) :-P

Han er helt sikkert en der passer ind i Semperdanica og som spiller har jeg ingen ting at sætte finger på. Han har enda valgt det eneste rigtige spec til Shaman NEMLIG RESTO :-D ha ha

Håber du kommer ind ... thumbs up
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Sjovt navne sammensætning =)
    Er det Amok oma? eller Amo Koma?
    Amok Magarine, eller Koma mel? =)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Disciple

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Hahaha...

Amokoma - Der er mange tosser i SD, men bare rolig vi er også nogle få normale at finde ind imellem ;-D
    Last edited by Galicia; 04-10-2010 at 14:18.

Quote Originally Posted by Breael View Post
    Eksileret (er det et rigtigt ord?) nordjyde, som har slået sig ned i Århus for at studere. Det er sgu noget jeg kan relatere til, så skal du vel også se AaB tabe i aften Held og lykke med ansøgningen Stefan.
    Haha ja selvfølgelig skal jeg det selvom det godt nok gør ondt i striberne at se dem spille for tiden

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Tror selv jeg udtaler det: Ammo-koma

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

hehe har selv spillet Amerikansk Fodbold og Ishockey.

Men GL med ansøgningen. Se og få ham ind så han kan deltage i pulefrokosten.

Jeg føler med jer bischmarch klumper fra norden, er selv blå og gul af smerte i øjeblikket over min egen klub :P
    Last edited by Iznogood; 04-10-2010 at 14:43.

Ja det er sgu'et altid lige nemt at være fan

nej slet ikke fan af Åb og BøF lige pt

I det mindste ligger I i den sjove ende

Nå sorry for offtopic. Vi må lige mødes Ingame Koma

3 points fra nedrykingsstregen :S

Har lige løbet en håndfuld hc's med amok. Havde ikke mulighed for at være på vt og det er jo begrænset hvor meget man får chattet. Men hyggeligt det var det Glæder mig til at løbe noget mere med dig.

Forum Learner polyphemus's Avatar

Quote Originally Posted by Breael View Post
    Har lige løbet en håndfuld hc's med amok. Havde ikke mulighed for at være på vt og det er jo begrænset hvor meget man får chattet. Men hyggeligt det var det Glæder mig til at løbe noget mere med dig.
    Som Breal har jeg også løbet nogle HCs med Amokoma. Det gik fint og mit førstehåndsindtryk er godt.

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems." - Paul Erdos (1913-1996)

Forum Greenhorn Crystallock's Avatar

Thumps up! SICK healer. selv når jeg havde aggro på min lock fra tanken kunne han holde mig oppe :P
    Remember, what ever you take - someone else looses...

Quote Originally Posted by Crystallock View Post
    Thumps up! SICK healer. selv når jeg havde aggro på min lock fra tanken kunne han holde mig oppe :P
    Og det var temmelig ofte, mr. triggerhappy

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Stefan.

Velkommen til vores forum Som SD's social GM vil jeg da lige ønske dig held og lykke med din ansøgning Jeg kan især godt lide at du har planer om at tage os med storm med din humor! -det er god stil. Og at du er fra Nordjylland, det tæller jo også i den rigtige retning!

Hvis der er noget du bliver i tvivl om, eller du oplever nogle ting du gerne vil snakke om eller vende med en, så skal du endelig bare skrive.

Held og lykke!
    Hilsen Trine.

har lige lavet en hurtig hc med Amokoma, og jeg døde ikke selvom jeg tankede bossen flere gange ( var på min rogue Twinbladez)
    så super healing

Xinji (Twinbladez)

So long, and thanks for all the fish

Lavede lige et super hurtigt hc run med ham bl.a.
    Det gik helt uden problemer, healingen var i top (selvom jeg havde aggro en del gange, uden jeg gad gøre en dyt ved det).
    Så thumbs up herfra!

Jeg takker for de kommentarer, der kommet indtil videre

Sidder for tiden og læser op til et par eksamener så der er desværre ikke så meget tid til WoW i øjeblikket men forsøger at få kørt nogle instances når jeg endelig er online

Forum Convert

Har lavet et par HC med Amokoma nu, og efterhånden som vi har lavet et par er jeg stoppet med at kigge på min eller de andres hp, han har ingen problemer haft med at heale de mange partys vi har været i, og han kender sin class, Thumbs up her fra

GL med ansøgningen

Lavede en POS med Amokoma i dag Smooth run, ingen probs. Fin stemning. Thumbs up herfra!

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Løb et par Hc's med Amokoma idag. Det gik super med healing, og så selvom jeg kom til at trække lidt aggro engang imellem. Hurtige og sikre runs, så herfra!

/Moonster

Jeg takker igen for kommentarerne! Det har indtil videre været kjempe fint at køre heroics med de af jer jeg nu har groupet med

Jeg arbejder stadig på at få SD folk til at smide et par ord på min ansøgning - jeg skal dog på en lille ferie i det nordjyske fra imorgen, så det er desværre begrænset hvor meget jeg er online de næste par dage

Forum Greenhorn

Hejsa
    Har spillet med Amokoma i dag, super fint, håber snart at se dig i guilden.